Let's talk about... Essence!



Η εταιρία καλλυντικών Essence είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα μεγαλύτερα makeup trends της εποχής μας. Νεανική και trendy, δροσερή και χαρούμενη, αποτελεί μία από τις πιο δυναμικά εξελισσόμενες εταιρίες ομορφιάς στην Ευρώπη. Φαίνεται πως τα προϊόντα της έχουν καταφέρει να συνδυάσουν με ένα πραγματικά αξιοθαύμαστο τρόπο την ποιότητα με τη χαμηλή τιμή, συνδυασμός που λειτούργησε μαγικά στη συνείδηση των Ελληνίδων και έβαλε την Essence μια για πάντα στην καθημερινότητά τους.

Συχνά με ρωτάτε για τη συγκεκριμένη εταιρία, άλλες επειδή χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες και άλλες επειδή -έχοντας δοκιμάσει ήδη τα προϊόντα της- απορείτε που δεν τα έχω μέχρι στιγμής συμπεριλάβει στα posts. Η αλήθεια είναι πως προσωπική εμπειρία από τα προϊόντα της πρόσφατα απέκτησα και για το λόγο αυτό την είχα παραμελήσει κάπως. Κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως δεν λένε; Ήρθε σήμερα η στιγμή να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο και να σας μιλήσω αναλυτικά για την προσωπική μου εμπειρία από τα προϊόντα Essence.

Η αλήθεια είναι πως στην αρχή παρακολουθούσα την Essence με αρκετή δυσπιστία. Έτσι δεν γίνεται άλλωστε με οτιδήποτε καινούριο "εισβάλλει" στην καθημερινότητά μας; Είμαι και από τα κορίτσια που επιλέγουν πολύ προσεκτικά το τι θα χρησιμοποιήσουν, επόμενο είναι λοιπόν κάτι πρωτόγνωρα οικονομικό να μου ξενίζει. Σε μία αγορά όπου το μέσο κραγιόν ευρείας κατανάλωσης κοστίζει 12 ευρώ, ένα κραγιόν με 2.50 ευρώ φαίνεται παράξενο. Αφού λοιπόν ξεπέρασα τον φόβο του "αγνώστου" και έχοντας ακούσει εκατοντάδες θετικά σχόλια για την ποιότητα των προϊόντων Essence (όχι μόνο στο internet αλλά και από τις ίδιες τις φίλες και τις συγγενείς μου) αποφάσισα πως είχε έρθει η στιγμή να διαπιστώσω και η ίδια αν η συγκεκριμένη εταιρία αξίζει όλον αυτόν τον ντόρο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομά της.


Είχα αγοράσει και μόνη μου δυο-τρία προϊόντα, η πραγματική μου γνωριμία με την Essence όμως συνέβη λίγο αργότερα, στην πρώτη παρουσίαση της εταιρίας για bloggers. Εκεί είχα την χαρά να ενημερωθώ από πρώτο χέρι για τη φιλοσοφία της εταιρίας και να συγκεντρώσω όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμουν για τα προϊόντα της (ξέρατε για παράδειγμα πως τα προϊόντα Essence δεν δοκιμάζονται σε ζώα;). Παράλληλα είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω και πολλά από αυτά, για να μπορέσω να σας πως τη γνώμη μου πιο ολοκληρωμένα.

Σαν γενική εντύπωση θα έλεγα πως τα προϊόντα Essence είναι πράγματι αξιόλογα. Η ποιότητα είναι πολύ ανώτερη από την τιμή τους γεγονός που καθιστά την αγορά τους ορισμό των "value for money" αγορών. Αρκετές φορές μάλιστα ξεπερνούν σε ποιότητα ακόμη και άλλα, πολύ ακριβότερα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. Δεν θα σας πω πως λάτρεψα όλα τα προϊόντα που δοκίμασα, αγάπησα όμως πολλά από αυτά και κανένα δεν το "αντιπάθησα". Ακόμη και κάποιο που μπορεί να μην ταίριαξε στις ανάγκες μου, είναι τόσο οικονομικό που γίνομαι πιο επιεικής μαζί του.

Γενικά είμαι της άποψης πως δεν πρέπει να συμβιβαζόμαστε. Αν κάτι δεν είναι ποιοτικά καλό δεν αξίζει ούτε τα δύο ευρώ που θα δώσεις. Με τη συγκεκριμένη εταιρία όμως τα πράγματα λειτουργούν διαφορετικά και αυτό είναι κάτι πολύ ευχάριστο. Είναι ευχάριστο γιατί σου δίνεται η ευκαιρία να διαπιστώσεις πως το στερεότυπο "η ομορφιά είναι ακριβή" στην πραγματικότητα αποδεικνύεται λανθασμένο.

Ας περάσουμε όμως "στην πράξη", και συγκεκριμένα στα προϊόντα που δοκίμασα:


  • Face:


Βάσεις, πούδρες, ρουζ και bronzers, δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Έχω πάντως να παρατηρήσω πως η ποικιλία των προϊόντων είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη. H all about matt! oil control make-up base είναι η βάση που θα χαρίσει διάρκεια στο μακιγιάζ σου, θα ελέγξει τη λιπαρότητα του προσώπου σου και θα τελειοποιήσει τους πόρους της επιδερμίδας σου κάνοντας πιο λεία την επιφάνειά της. Η all-in-one CC cream (4.99 ευρώ) θα καλύψει τις ατέλειες της επιδερμίδας και θα εξουδετερώσει τις δυσχρωμίες της, προσφέροντάς σου αψεγάδιαστο τελείωμα και εικόνα βελτιωμένου και "καθαρού" δέρματος. Μου άρεσε πολύ η υφή και το φινίρισμα της, ενώ θα προτιμούσα να είχε λίγο μεγαλύτερη διάρκεια στο αποτέλεσμα.
Συνεχίζουμε με το blush up! (3.50 ευρώ περίπου), το ρουζ σε μορφή πούδρας που περιλαμβάνει τρεις υπέροχες, ζωηρές αποχρώσεις. Η απόδοση των χρωμάτων είναι πραγματικά εξαιρετική και με πολύ ικανοποιητική διάρκεια. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Ολοκληρώνουμε το κομμάτι του προσώπου με δύο bronzer και highlighter powders. Το sun club all-in-one bronzing highlighter περιέχει διαφορετικές καλοκαιρινές αποχρώσεις για το μακιγιάζ του προσώπου. Από αυτές άλλες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν bronzer και άλλες σαν highlighter, ενώ όλες τους περιέχουν shimmer. Συνδυαστικά προσφέρουν στο πρόσωπό το ιδανικό εφέ ηλιοκαμένης όψης. Extra plus και η όμορφη συσκευασία του προϊόντος. Κάπως έτσι λειτουργεί και η mosaic powder. Περιέχει πολλές αποχρώσεις (με πιο ελαφρύ shimmer) για διαφορετικές χρήσεις.


  • Eyes:


Εδώ θα ξεκινήσω από το προϊόν που με εντυπωσίασε περισσότερο. Το αδιάβροχο eyeliner σε μορφή στυλό (3.59 ευρώ) είναι ένα από τα πιο βολικά και εύχρηστα eyeliners που έχω χρησιμοποιήσει. Έχει έντονο μαύρο χρώμα, με διάρκεια και ανθεκτικότητα στον ιδρώτα και τη λιπαρότητα των βλεφάρων. Η λεπτή μύτη του σου επιτρέπει να δημιουργήσεις το αποτέλεσμα που επιθυμείς με απόλυτη ακρίβεια. 
Οι σκιές της Essence έχουν αρκετά έντονη χρωματική απόδοση και ικανοποιητική διάρκεια. Κυκλοφορούν μονές (1.99 ευρώ) ή και σε παλέτες (4.49 ευρώ), με διαφορετικά τελειώματα και μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων.   
Τέλος υπάρχει μεγάλη ποικιλία και σε mascara. Το The Lash Curler (4.19 ευρώ) είναι το νέο mascara με χειροκίνητο βουρτσάκι που θα χαρίσει καμπύλη και όγκο στις βλεφαρίδες σου. Το Maximium Volume mascara (3.59 ευρώ) από την άλλη, είναι σχεδιασμένο να χαρίζει μέγιστο όγκο στο βλέμμα.


  • Lips: 


Και για το τέλος φύλαξα το καλύτερο: κραγιόν και lip glosses! Τα longlasting lipsticks της Essence (2.89 ευρώ) κυκλοφορούν σε 13 υπέροχες, κρεμώδεις αποχρώσεις, που προσφέρουν όμορφο χρώμα στα χείλη χωρίς να τα ξηραίνουν. Αν και ονομάζονται longlasting, προσωπικά δεν πρόσεξα κάποια ιδιαίτερη διάρκεια, αλλά τη συνηθισμένη των κλασσικών κραγιόν. Παρόλα αυτά τα ευχαριστήθηκα πολύ και ιδιαίτερα τις αποχρώσεις 07 και 09. Ας περάσουμε όμως σε κάτι ακόμη πιο ενδιαφέρον, στα XXXL lip glosses μακράς διάρκειας με ματ εφέ (2.89 ευρώ). Κυκλοφορούν σε 5 αποχρώσεις με ματ τελείωμα. Απλώνονται εύκολα, έχουν καλή διάρκεια και δεν ξηραίνουν τα χείλη. Λατρεύω το λαχταριστό τους άρωμα!

Αυτή λοιπόν είναι η γνώμη-εμπειρία μου από τα προϊόντα της Essence.

Ποια είναι η δική σου; 

18 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο ποστ!
    Δυστυχως ακομα δεν εχω δοκιμασει πολλα απο essence, τα βερνικια που εχω δοκιμασει μου αρεσαν πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟ ΜΕΙΚ ΑΠΟ.ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσαν πολύ οι βάσεις της εταιρίας... :)

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφο, καλοκαιρινό, κοριτσίστικο post! Και τι ωραία καλούδια. Ειδικά τα lipsticks δείχνουν τέλεια!
    Δυστυχώς όμως δεν τα γνωρίζω!
    Πολλά φιλάκια Ιωαννάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν στα περισσότερα Hondos Center Ιωάννα μου! :)
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. Γεια σου!! Σε εχω κανει tag, θα ηθελα πολυ να το κανεις και εσυ!!
      http://cremebeaute.blogspot.gr/2014/07/tag-top-to-toe.html

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!! :) Ωραίο tag! <3

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα τα matte lipsticks!
    Έχω μόνο δύο δυστυχώς γτ δεν έχω προλάβει άλλες αποχρώσεις :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δύο έχω Εύα μου! Είναι υπέροχα! :)
      Φιλάκιααα! <3

      Διαγραφή
  5. Έχω δυο ρουζ και είναι τέλεια! Θα αγοράσω σίγουρα τα κραγιόν γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα αγοράσεις Μαρία μου! Έχουν υπέροχα χρώματα! <3

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο ποστ Ιωάννα!!! έχω δοκιμάσει 3-4 προϊόντα της και ευτυχώς ήταν πολύ καλά!!! αυτά που αγάπησα είναι το ίδιο eyeliner και μία τετραπλή παλέτα σκιών. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυυυ!!!! :)
      Καλά το eyeliner το έχω λατρέψει!!! <3 Είναι απίστευτο!

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ ήμουν και είμαι αρκετά δύσπιστη!
    Δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα,περισσότερα βέβαια όσον αφορά στην σειρά περιποίησης προσώπου!
    Πρόσφατα αγόρασα το διπλό ρουζάκι και το αγάπησα!!Οπως και ενα τέλειο μπλε σκούρο μολύβι!
    Οπότε λέω σιγά σιγά να δοκιμάσω κι άλλα!!Μάλλον κραγιόν...αν και επειδή λατρεύω τα κραγιόν,είμαι λίγο απαιτητική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου πιστεύω πως πρέπει να τα δοκιμάσεις. Προσωπικά τα έχω βολευτεί πολύ. Και για να είμαι ειλικρινής έχω δοκιμάσει και κραγιόν των 40 ευρώ που δεν διαφέρουν σε τίποτα από τα συγκεκριμένα. Δεν έχουν την απόλυτη διάρκεια που θα περίμενες, όμως μεταξύ μας και ποιο κραγιόν την έχει (με ελάχιστες εξαιρέσεις);;;
      Φιλάκια πολλά! :) :)

      Διαγραφή
    2. Καλά δεν με ανησυχεί καθόλου η διάρκεια!Ουτως ή άλλως κανένα κραγιόν δεν μένει για πολλές ώρες στα χείλη μου!
      Περισσότερο με ενδιαφέρει η υφή και πως το νιώθω στα χείλη μου!θα τα δοκιμάσω...θέλω πολύ το νούμερο 4!
      Φιλάκιαααααααααα!

      Διαγραφή
  8. Εχω δοκιμάσει μολύβια χειλιών και το κονσίλερ stay natural και έχω μείνει ευχαριστημένη. Με το eyeliner σε μορφή στυλού όμως ήταν μια αποτυχία. Είναι σαν ένας μαρκαδόρος που τελειώνει και δε βάφει καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή