Estee Lauder | Clear Difference Advanced Blemish Serum



Ποτέ μου δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα με τα σπυράκια. Όχι πως δεν με απασχόλησε το θέμα, όμως για καλή μου τύχη η βαριά ακμή και οι "έντονες εξάρσεις" του φαινομένου παρέμειναν έξω από την καθημερινότητά μου. Παρόλα αυτά, κάθε μήνα πριν από τη περίοδο αλλά και καθ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού αρκετά είναι τα σπυράκια που κάνουν την εμφάνισή τους στο πρόσωπό μου. Έχω μάλιστα και τη κακιά συνήθεια να τα "ενοχλώ" κάθε φορά που εμφανίζονται με αποτέλεσμα να με ενοχλούν κι αυτά στη συνέχεια. Ως εκ τούτου ήδη μετράω ορισμένα σημαδάκια στο πρόσωπό μου (τα οποία προσπαθώ απεγνωσμένα να εξαφανίσω), ενώ ο κίνδυνος να σχηματιστούν περισσότερα, παραμένει υπαρκτός. Ή, για να ακριβολογούμε, παρέμενε υπαρκτός, μέχρι που ανακάλυψα το νέο Clear Difference Advanced Blemish Serum της Estee Lauder.

Ο ορός Clear Difference είναι σχεδιασμένος να καταπολεμά δραστικά τα ήδη υπάρχοντα σπυράκια και παράλληλα να αποτρέπει την εμφάνιση νέων. Η στοχευμένη δράση του συμβάλλει όχι μόνο στην μείωση των ατελειών, αλλά και στη πρόληψη του φαινομένου δημιουργίας τους. Εξισορροπεί τα επίπεδα λιπαρότητας της επιδερμίδας και μειώνει την εμφάνιση των πόρων. Μέρα με τη μέρα, αποκαλύπτει ένα δέρμα καθαρό, φρέσκο και λείο, περισσότερο υγιές και τελειοποιημένο. Το καλύτερο είναι πως όλα αυτά δεν χρειάζεται να περιμένεις μήνες για να τα παρατηρήσεις. Η εξελιγμένη φόρμουλα του ορού είναι ταχείας δράσης, με αποτέλεσμα τα οφέλη του να γίνονται αντιληπτά από την πρώτη κιόλας εβδομάδα χρήσης.  

Διαβάζοντας όλες αυτές τις πληροφορίες για το προϊόν έμεινα κάτι παραπάνω από ενθουσιασμένη. Ένας ορός αυτού του είδους από μία εταιρία που εκτιμώ και εμπιστεύομαι ήταν χωρίς αμφιβολία η ευχάριστη έκπληξη του μήνα για μένα. Και επειδή, όπως και να το κάνουμε, το καλοκαίρι τα σπυράκια με απασχολούν περισσότερο, το προϊόν εμφανίστηκε πάνω που το είχα ανάγκη.


Το μόνο που με "άγχωσε" στην αρχή ήταν η αποτελεσματικότητά του. Φοβήθηκα πως ένα τόσο αποτελεσματικό προϊόν θα μπορούσε να ξηράνει την επιδερμίδα μου, κάνοντάς την δύσκαμπτη και εύθραυστη. Το δικό μου δέρμα δεν είναι λιπαρό, αλλά μεικτό. Η ζώνη Τ είναι πράγματι λιπαρή (το καλοκαίρι μάλιστα πολύ περισσότερο), όμως οι υπόλοιπες περιοχές του προσώπου μου είναι αρκετά ξηρές και χρειάζονται προσοχή. Καταλαβαίνεις λοιπόν πως τα προϊόντα που επιλέγω πρέπει να έχουν εξισορροπητική δράση, να ενυδατώνουν σε βάθος το δέρμα και να το απαλλάσσουν ταυτόχρονα από την περίσσια λιπαρότητα. Άλλες αγωγές που κατά καιρούς είχα χρησιμοποιήσει μου προκαλούσαν "τραβήγματα", ξηρότητα, θαμπή όψη, ακόμη και ξεφλούδισμα. 

Αυτό το serum είναι ο,τι ακριβώς χρειαζόμουν. Η υφή του είναι ιδιαίτερα λεπτή και πολύ δροσερή. Απορροφάται από την επιδερμίδα σε δευτερόλεπτα, χωρίς να αφήνει ξηρή ή λιπαρή αίσθηση. Απεναντίας προσφέρει άνεση στο δέρμα, ακόμη και ενυδάτωση θα μπορούσα να πω. Για να καταλάβεις, πολλές είναι οι φορές που το χρησιμοποιώ σκέτο, χωρίς να συνεχίσω με ενυδατική κρέμα. Χαρακτηρίζεται από ένα ευχάριστο, αναζωογονητικό άρωμα φρεσκάδας. 

Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ πριν δύο εβδομάδες περίπου, όταν ήδη ορισμένα σπυράκια (δυο-τρία) είχαν σχηματιστεί στο πρόσωπό μου. Πράγματι καταπολεμήθηκαν και σημάδια δεν άφησαν. Το δέρμα μου δεν ξεφλούδισε, ούτε έγινε ξηρό. Ήταν απλά σαν να μην υπήρξαν ποτέ οι συγκεκριμένες ατέλειες στην επιφάνειά του. Παράλληλα, τώρα που πλησιάζουν οι μέρες της περιόδου μου, δεν έχει εμφανιστεί ακόμη κανένα σπυράκι στο πρόσωπό μου. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο το γεγονός (δεν νομίζω να είναι), η χαρά μου πάντως δεν περιγράφεται. 
Αυτό που θέλω να σημειώσω, είναι πως παρατηρώ διαφορά στη γενικότερη εικόνα της επιδερμίδας μου. Είναι πράγματι πιο λεία, πιο φωτεινή, πιο τελειοποιημένη. Φαίνεται δροσερή και περισσότερο υγιής. Θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ και τους επόμενους μήνες και αν αλλάξει σε κάτι η γνώμη μου (που δεν το βλέπω) θα σε ενημερώσω.

Σε γενικές γραμμές θα χαρακτήριζα το προϊόν αποτελεσματικό και φιλικό με το δέρμα. Είναι αυτό που χρειάζεται κάθε γυναίκα που ανησυχεί για τις ατέλειες της επιδερμίδας της. Δεν γνωρίζω πως θα μπορούσε να λειτουργήσει σε περιπτώσεις έντονης ακμής, θεωρώ πάντως πως θα βοηθούσε σε κάθε περίπτωση. 


Ο τρόπος χρήσης του είναι απλός. Σε καθαρό δέρμα εφαρμόζουμε ποσότητα ίση με μία-δύο πιεσιές (για το δικό μου πρόσωπο μία αρκεί). Μετά από λίγα δευτερόλεπτα συνεχίζουμε με την ενυδατική μας, ή αφήνουμε σκέτο το προϊόν.
Στην ίδια σειρά θα βρεις την στοχευμένη θεραπεία των ατελειών και την αντίστοιχη BB κρέμα.        

3 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι, Ιωάννα μου, πως κι εγώ ποτέ μου δεν είχα θέματα με σπυράκια σε σημείο να "θαυμάζουν" την επιδερμίδα μου οι γνωστοί μου! Μάλλον όμως κάποιος απ' αυτούς με μάτιασε μιας και εδώ και μερικούς μήνες πολλά απ' αυτά με ταλαιπωρούν... Οι προτάσεις δερματολόγου δεν με κάλυψαν πλήρως και τώρα έχω κατασταλάξει σε κάποια προϊόντα τα οποία έχουν ηρεμήσει το δέρμα μου... Θα 'θελα πολύ να δοκιμάσω τον ορό αυτό, αλλά επειδή είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή του περίμενα πώς και πώς αυτό σου το post Ιωάννα μου για να ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του :) Αλήθεια, ποια είναι ακριβώς η τιμή του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως τσιμπημένη η τιμή του Φανή μου. Το μεγάλο μέγεθος (τα 50 ml που έχω εγώ) πρέπει να έχει κοντά στα 100 ευρώ, χωρίς ωστόσο να είμαι 100% σίγουρη. Συμφέρει να το δεις με κάποια έκπτωση.... Αλλά βελτιώνει την ποιότητα του δέρματος και σε ανταμείβει! Ζήτα δειγματάκι να το δοκιμάσεις! :) <3

      Διαγραφή
  2. Έχω αυτό για τους πόρους και είναι εξαιρετικό ! Δεν ξέρω τι θα απογίνω όταν μου τελειώσει :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή