5 + 1 skincare προϊόντα που αξίζει να δοκιμάσεις!



Μπορεί να καθυστέρησα να ετοιμάσω τη δεύτερη λίστα, ήθελα όμως να τη μελετήσω καλά προτού την ολοκληρώσω. Μετά τα "10 προϊόντα περιποίησης σώματος που αξίζει να δοκιμάσεις" , σειρά έχουν τα "5 + 1 skincare προϊόντα που αξίζει να δοκιμάσεις". Στην αρχή το "πήγαινα" για δέκα προϊόντα, όμως το θέμα κατέληγε σε πολύ εξειδικευμένα μονοπάτια. Θα μπορούσα για παράδειγμα να συμπεριλάβω στη λίστα και τον εν δυνάμει αγαπημένο μου ορό (θα σου μιλήσω σύντομα γι'αυτόν σε ξεχωριστό post), ήθελα όμως κυρίως να εστιάσω σε προϊόντα που όλες χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση και που γενικά ενδιαφέρουν όλες μας.

Πάμε να τα δούμε;


1. Bioderma Sensibio H2O Solution Micellaire
Εντάξει, τι άλλο να πούμε για το διάσημο πλέον νερό ντεμακιγιάζ της Bioderma; Νομίζω τα έχουμε πει όλα. Σε παραπέμπω σε προηγούμενα λόγια μου: "Αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ από πρόσωπο, μάτια και χείλη, χωρίς τρίψιμο, χωρίς ξέβγαλμα. Είναι κατάλληλο ακόμη και για τα πιο ευαίσθητα δέρματα!" Με δύο λόγια, αυτές είναι οι λειτουργίες του. Δεν τσούζει, δεν τραβάει, είναι πολύ αποτελεσματικό και καθόλου λιπαρό. Ακριβώς σαν το νεράκι. Αν δεν το έχεις δοκιμάσει ήδη, τότε θα σε συμβούλευα να το δοκιμάσεις με την πρώτη ευκαιρία.

2. Estee Lauder Take It Away Eye & Lip Makeup Remover
Τώρα τελευταία είναι πολύ της μόδας τα διφασικά νεράκια ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών. Τα ανακινείς καλά και με ένα βαμβάκι τα περνάς από τα "επίμαχα" σημεία. Το μακιγιάζ "λιώνει", εξαφανίζεται και η ευαίσθητη περιοχή των ματιών και των χειλιών παραμένει περιποιημένη και ενυδατωμένη. Μου αρέσει πολύ το Take It Away της Estee Lauder γιατί αφαιρεί ακόμη και τη αδιάβροχη μάσκαρα, άψογα, γρήγορα και ανώδυνα.

3. Clinique Clarifying Lotion
Τι να πρωτοπώ για την... της Clinique; Είναι με διαφορά η αγαπημένη μου τονωτική-καθαριστική λοσιόν. Μετά τον καθαρισμό, αφαιρεί από την επιδερμίδα ακόμη και το πιο "αχνό" υπόλειμμα μακιγιάζ, αφήνοντάς την απαλή και απόλυτα καθαρή. Παράλληλα επαναφέρει το διαταραγμένο pH του δέρματος και δημιουργεί αίσθηση φρεσκάδας και αναζωογόνησης. Αν δεν την χρησιμοποιήσω, αισθάνομαι πως ο καθαρισμός της επιδερμίδας μου είναι ημιτελής.

4. Clinique Dramatically Different moisturizing gel
Πρόκειται για μία από τις all time αγαπημένες μου ενυδατικές κρέμες προσώπου. Ενυδατώνει εξαιρετικά το δέρμα, αφήνοντάς το απαλό στο άγγιγμα και μέρα με τη μέρα βελτιώνει αισθητά την όψη και τη γενικότερη κατάστασή του. Η gel μορφή της είναι πολύ δροσερή και απορροφάται άμεσα, χωρίς να αφήνει λιπαρή αίσθηση. Μπορώ να την εφαρμόσω στο πρόσωπό μου όσες φορές επιθυμώ κατά τη διάρκεια της ημέρας, χωρίς να φοβάμαι ότι θα μου προκαλέσει λιπαρότητα. Σημαντικό plus και το μεγάλο μέγεθός της (125 ml παρακαλώ!).

5. The Body Shop  Vitamine E Aqua Boost Sorbet
Να ακόμη ένα προϊόν που αξίζει να δοκιμάσεις. Δροσίζει και αναζωογονεί την επιδερμίδα του προσώπου, ενώ η αναπάντεχη υφή του μετατρέπει την εφαρμογή του σε μία άκρως απολαυστική διαδικασία. Δεν είναι λιπαρό, απορροφάται άμεσα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη μέρα για δροσιά και τόνωση. Χάρη σ'αυτές τις ιδιότητές του - και κυρίως χάρη στην υφή του - είναι ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες. 

6. Apivita Express Beauty Face Masks
Κυκλοφορούν σε πρακτική συσκευασία των δύο τεμαχίων και σε τιμή ασυναγώνιστη. Ανάλογα με την ανάγκη της επιδερμίδας σου, επιλέγεις την ιδανικότερη για σένα. Τα αποτελέσματά τους είναι άμεσα και πολύ εντυπωσιακά. Αγαπώ την μάσκα ενυδάτωσης & αντιοξειδωτικής προστασίας με θαλάσσια λεβάντα. Αφήνει την επιδερμίδα μου τέλεια ενυδατωμένη, ισορροπημένη και πολύ απαλή. Επίσης μου αρέσει η μάσκα για βαθύ καθαρισμό με πράσινη άργιλο. Τη βρίσκω πολύ αποτελεσματική. 

Αυτά λοιπόν ήταν 5 + 1 προϊόντα περιποίησης προσώπου που αξίζει - κατά τη γνώμη μου - να δοκιμάσεις.

Εσύ ποιο θα μου πρότεινες; 

17 σχόλια:

  1. φλερτάρω κι εγώ με το ντεμακιγιάζ της bioderma.έχω ακούσει τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται όλα πραγματικά πολύ καλά προϊόντα, Ιωάννα μου! Εγώ σήμερα πήρα το νεράκι bioderma αλλά το πράσινο, για τα λιπαρά δέρματα και ανυπομονώ να το δοκιμάσω! Όσο για το τι θα σου πρότεινα, ίσως λίγο πιο εξειδικευμένο μεν σχετικά με την περιποίηση, αλλά που με βοηθά πραγματικά να αντιμετωπίσω τα άτιμα σπυράκια που κάνουν κάθε τόσο την εμφάνισή τους ξεραίνοντάς τα γρήγορα ή και συχνά προλαμβάνοντάς είναι το Aknicare Skin Roller. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τελευταία Φανή μου χρησιμοποιώ κι εγώ αρκετά προϊόντα για σπυράκια οπότε θα έχω κι αυτό που λες στα υπόψη!!! Με γεια σου για το νεράκι! <3

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ, Ιωάννα μου! ^_^ Ναι, να το δοκιμάσεις, αλλά πάντα με σωστή ενυδάτωση γιατί είναι αρκετά δραστικό θα έλεγα· όταν λέμε ότι ξεραίνει τα σπυράκια, το εννοούμε! :P Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  3. Ρχω δοκιμάσει 4 στα 6!!Εντάξει νομίζω είμαι καλά!!χαχαχ!
    Αλλά εννοείται δεν θέλω να μου ξεφύγουν και τα υπόλοιπα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είσαι Βίκυ μου! Εύχομαι και τα υπόλοιπα! :) <3

      Διαγραφή
  4. Οι μάσκες από apivita πραγματικά κάνουν δουλειά!
    Από τα υπόλοιπα μόνο το bioderma εχω χρησιμοποιήσει και συμφωνώ απόλυτα!
    Ωραία ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλά φαίνονται! Τι όμορφες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το . Bioderma Sensibio H2O Solution Micellaire ειναι τελειο το χρησιμοποιω χρονια...Θαυματουργο στο καθαρισμο προσωπου... Αλλά και το gel Bioderma για πλυσιμο προσωπου!!! Υπεροχα προιοντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πρεπει να ειμαι απο τις λιγες που δεν εχει δοκιμασει το bioderma .... καποια στιγμη θα γινει!
    μου αρεσε πολυ το post σου!
    καλο καλοκαιρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώωω!!!
      Να το δοκιμάσεις, θα το λατρέψεις!
      Καλό καλοκαίρι! :) :D

      Διαγραφή