Αγαπημένα Ιουνίου 2014



Ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού μόλις μας αποχαιρέτησε και για να σου πω την αλήθεια καθόλου δεν στενοχωριέμαι. Λίγο ο "παράξενος" καιρός, λίγο το πολύ τρέξιμο, δεν νομίζω πως θα μου λείψει κάτι από τον Ιούνιο (ίσως λίγο το μουντιάλ). Κανονικά τέτοια εποχή θα έπρεπε να μετράω ήδη 10-20 επισκέψεις στην παραλία, φέτος όμως μόνο τρεις. Ο Ιούλιος από την άλλη προβλέπεται συναρπαστικός μήνας, επομένως καλώς μας ήρθε!

Πάντως, παρόλο που ο Ιούνιος υπήρξε αρκετά "βαρετός" μήνας, στο κομμάτι του beauty ήταν ακριβώς το αντίθετο. Πολλά υπέροχα προϊόντα χρησιμοποίησα ασταμάτητα τις τελευταίες εβδομάδες, για τα περισσότερα μάλιστα σου μίλησα ήδη αναλυτικότατα. Πάμε λοιπόν να τα συνοψίσουμε στα αγαπημένα του μήνα, προσθέτοντας φυσικά και μερικά ακόμη αγαπημένα. 


  • Skin care / Body care


Το νέο ενυδατικό sorbet της The Body Shop δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να λείπει από τα αγαπημένα του μήνα. "Όαση" δροσιάς, αναζωογόνησης και ενυδάτωσης μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού χάρη σε ένα προϊόν με απίθανη υφή και καταπληκτικό άρωμα φράουλας. Και μπορεί το Moringa Body Sorbet να το φύλαξα για τον Ιούλιο, τη Moringa Hand Cream όμως την χρησιμοποίησα ανελλιπώς. Δροσερή, ανάλαφρη και με υπέροχο άρωμα, άφηνε τα χέρια μου απαλά και ενυδατωμένα, χωρίς λιπαρή αίσθηση. 
Τις μέρες που ήθελα να "κακομάθω" λίγο περισσότερο τον εαυτό μου με extra pampering και πολυτελή ενυδάτωση, χρησιμοποίησα το γαλάκτωμα σώματος Galatea της ομώνυμης σειράς περιποίησης της Fresh Line. Με το συγκεκριμένο προϊόν έχω πάθει το εξής: όσο περισσότερο το χρησιμοποιώ, τόσο περισσότερο λατρεύω το άρωμά του.
Για την ενυδάτωση του προσώπου μου επέλεξα την ανανεωμένη Aqua Vita  της APIVITA. Θα σου ετοιμάσω αναλυτικό review όταν την "τεστάρω" λίγο ακόμη, πάντως μέχρι στιγμής μου έχει δημιουργήσει τις πιο θετικές εντυπώσεις. 


  • Μαλλιά


Τρία προϊόντα χρησιμοποίησα πολύ αυτόν το μήνα και δυστυχώς η χρήση του ενός διεκόπη βιαίως. Πρώτο και καλύτερο το καταπληκτικό styler Multi Curl για μπούκλες της Bellissima, για το οποίο σου μίλησα μόλις προχτές. Κι εκεί που απολάμβανα τις υπέροχες μακριές μπούκλες μου -και πριν προλάβω να τις χαρώ καλά-καλά -, έρχεται στο μυαλό μου πριν λίγες μέρες η φαεινή ιδέα να κουρευτώ. Πάω στο κομμωτήριο και λέω στο κομμωτή μου: "κόψ'τα ένα μήκος για να φαίνονται πιο μακριά όταν θα μακρύνουν". Τι το'θελα;;; Τα δικά μου μαλλιά έχουν (και λόγω φθοράς) πολύ έντονο φιλάρισμα. Το "ένα μήκος" λοιπόν είναι ένα κοντό, "χαζό" καρέ κούρεμα που με κάνει να μοιάζω σαν κινούμενο σχέδιο. Δεν το πέτυχε και καθόλου ο κομμωτής μου εδώ που τα λέμε! Bye bye Multi Curl, το ραντεβού μας αναβάλλεται για μερικούς (ελπίζω λίγους) μήνες αργότερα. Προς το παρόν ας σε χαρεί η αδερφή μου... 
Τα άλλα δύο προϊόντα που χρησιμοποίησα φέρουν την υπογραφή της Kerastase. Πρώτο το Nutritive Touche Perfection Balm που έχει βελτιώσει πολύ την ποιότητα των μαλλιών μου. Ελπίζω μάλιστα πως θα τα βοηθήσει να μακρύνουν και πιο γρήγορα. Δεύτερη η laque noire, μία λακ για δυνατό κράτημα που υπεραγαπώ. Χαρίζει μεγάλη διάρκεια στο χτένισμα και αφήνει τα μαλλιά πολύ λαμπερά. Η τωρινή κατάσταση των δικών μου μαλλιών άλλωστε απαιτεί δυστυχώς μπόλικο styling, το συγκεκριμένο προϊόν λοιπόν προβλέπω να με συντροφεύει και τον επόμενο μήνα.  


  • Makeup


Νομίζω φαντάζεσαι ήδη ποια προϊόντα θα σου δείξω πρώτα. Ναι καλά μάντεψες! H Double Wear Glow BB και το Double Wear Brush-On Glow Highlighter ήταν οι μεγαλύτερες αδυναμίες μου (και μάλλον θα συνεχίσουν να είναι). Δεν χρειάζεται να σου πω κάτι άλλο, στα έχω πει όλα εδώ.
Για τα χείλη μου επέλεξα πολλά διαφορετικά κραγιόν και lip glosses, όμως έχω την εντύπωση πως τις πιο πολλές φορές χρησιμοποίησα το Super Stay 14HR Lipstick της Maybelline New York στην απόχρωση 160. Τέλος για το μανικιούρ μου τίμησα και με το παραπάνω την απόχρωση 08 της Max Factor, ένα φωτεινό ροζ-λιλά χρώμα, ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες.


  • Perfume


Δύο αρώματα χρησιμοποιούσα εναλλάξ τις προηγούμενες 30 ημέρες. Για το ένα σου έχω μιλήσει πολλές φορές στο παρελθόν και δεν είναι άλλο από το La Vie Est Belle της Lancome. Το δεύτερο όμως στο κρατάω για έκπληξη (μια και δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη), θα στο αποκαλύψω όμως πολύ πολύ σύντομα.

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα του Ιουνίου.
Ποια ήταν τα δικά σου;
Έχουμε κοινά; 

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ όμορφα, οσο για το μαλλί σου μη στεναχώριεςαι, τωρα που ειναι καλοκαίρι θα μακρύ ει γρήγορα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπόρεσα και μάντεψα κάποια απ' αυτά, χιχι! Εμένα, Ιωάννα μου, εντάχθηκε τελικά το bio-oil στα αγαπημένα μου! :) Όσο για τα υπόλοιπα, μπορεί κοινά να μην έχουμε, όμως η estee lauder φιγουράρει και στη δική μου λίστα με την bronze goddess αντηλιακή προσώπου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω κι εγώ τα προϊόντα Bronze Goddess Φανή μου! :) <3

      Διαγραφή