The Body Shop | New Body Sorbets



Μόλις κυκλοφόρησαν και υπόσχονται να μας μεταφέρουν σε μία όαση δροσιάς και ενυδάτωσης. Τα νέα body sorbets της The Body Shop είναι επιτέλους κοντά μας, διαθέσιμα σε τέσσερα λαχταριστά, φρουτώδη αρώματα και σε ένα υπέροχο λουλουδάτο.

Body Sorbets; Δηλαδή;

Όπως εύστοχα υποδηλώνει και το όνομά τους, τα νέα ενυδατικά sorbet της The Body Shop χαρακτηρίζονται από μία εντελώς αναπάντεχη υφή. Ακριβώς σαν σορμπέ, σαν παγωμένο μείγμα δηλαδή φτιαγμένο από τον χυμό λαχταριστών φρούτων, λιώνουν μόλις έρθουν σε επαφή με την επιδερμίδα και σαν όνειρο απλώνονται επάνω της. Αυτό που συμβαίνει στη συνέχεια όμως είναι δύσκολο να το περιγράψω γιατί πραγματικά δεν το έχω συναντήσει σε κανένα άλλο προϊόν. Για να προσπαθήσω...

Μόλις εφαρμόσεις το body sorbet στο σώμα σου, θα νιώσεις κατευθείαν μία πρωτόγνωρη αίσθηση δροσιάς που θα σε εκπλήξει. Είναι όπως όταν ρίχνεις κρύο νερό επάνω σου τις μέρες που η ζέστη γίνεται ανυπόφορη. Η αίσθηση αυτή μάλιστα είναι άκρως αναζωογονητική και διαρκεί για αρκετά δευτερόλεπτα. 
Η δράση όμως του προϊόντος δεν σταματά εκεί. Εκτός από δροσιά και απόλαυση, σου προσφέρει πλούσια ενυδάτωση και απαλότητα. Ένα κύμα υγρασίας αισθάνεσαι πως πλημμυρίζει το σώμα σου και μάλιστα όχι μόνο στη επιφάνειά του, αλλά και στα βαθύτερα στρώματά του. Η επιδερμίδα μένει μεταξένια απαλή στο άγγιγμα, άνετη και ανακουφισμένη.  

Δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό, όμως είναι στ' αλήθεια πάρα πολύ χρήσιμο για τους μήνες που ακολουθούν. Φαντάσου για παράδειγμα να έχεις το body sorbet στο ντουλάπι σου ή στη τσάντα σου και να το εφαρμόζεις στο σώμα σου κάθε φορά που η καλοκαιρινή ζέστη σε εξοντώνει. Θα μπορείς να ανακουφίσεις το δέρμα σου ανά πάσα στιγμή, προσφέροντάς του ο,τι ακριβώς χρειάζεται για να είναι υγιές: ενυδάτωση! 
Νομίζω πως θα αφήσω την ενυδατική μου στην άκρη (τουλάχιστον για ένα διάστημα). Αυτό που προσφέρουν τα body sorbets της The Body Shop με έχει πραγματικά εντυπωσιάσει. Μία βουτιά στην απόλαυση, μια υπέροχη καλοκαιρινή εμπειρία, αυτό ακριβώς που έλειπε από την περιποίηση του σώματός μας. 


Κυκλοφορούν σε πέντε διαφορετικά αρώματα: strawberry, mango, peach, satsuma και moringa.
Όλα τους είναι υπέροχα, όμως εγώ προτιμώ το τελευταίο μια και η αρωματική σειρά Moringa είναι από τις αγαπημένες μου.

Μην χάνεις λοιπόν καιρό! Επισκέψου το κοντινότερο σου κατάστημα The Body Shop και δοκίμασε τα. Μύρισε τα, άγγιξε τα, άπλωσε τα στο δέρμα σου. Θα μαγευτείς από την πρώτη κιόλας εφαρμογή.  

Τα έχεις δοκιμάσει; 




16 σχόλια:

  1. παρομοιο προιον εβγαλε το sephora με αρωμα καρπουζι! πραγματικα τελειως ανεπαντεχη υφη! και πολυ δροσιστικα αρωματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Ανδριάνα μου; Δεν το γνώριζα! Μόνο τα συγκεκριμένα έχω δοκιμάσει και κυριολεκτικά τα έχω αγαπήσει!

      Διαγραφή
  2. Πώς και μου είχε μείνει η εντύπωση ότι ήταν μόνο 4 χωρίς το peach?Αλλά και πάλι η υφή είναι απίστευτη και ότι πρέπει για το καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Ανθούλα μου... Ειδικά αν τα βάλεις στο ψυγείο είναι ακόμη πιο δροσερά!

      Διαγραφή
  3. Εγώ λατρεύω τις πιο "ξινές" μυρωδιές χιχι γι'αυτό και πήρα το satsuma!!!! Έχουν τέλεια υφή πάντως, το φαντάζομαι μετά το μπάνιο στη θάλασσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μάχη μου, θα 'ναι ο,τι πρέπει τότε!!! Πολύ ανακουφιστικό <3

      Διαγραφή
  4. Θέλω πολύ να τα μυρίσω και να τα δοκιμάσω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την πρώτη ευκαιρία να τα δοκιμάσεις! Θα τα λατρέψεις! :)

      Διαγραφή
  5. Λατρεύω τα προϊόντα από τα The Body Shop ότι κι αν είναι!
    Σίγουρα θέλω να τα δοκιμάσω κυρίως γιατί φαντάζομαι το άρωμα τους θα είναι όντως τόσο Καλοκαιρινό και δροσερό!!
    φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Μαρίνα μου τα λατρεύω! Δοκίμασε τα, θα ξετρελαθείς!! ;)

      Διαγραφή
  6. Έχω μπει σε τρομερό πειρασμό.. Τα θέλω όλα χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά Ιωάννα μου, φαίνεται πολύ έξυπνο προϊόν! Κι εγώ έχω μπει σε πειρασμό για το moringa! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή