Stella's Secret Recip-Y | Ένα έλαιο...ξεχωριστό!



"Σε λίγες μέρες θα σου μιλήσω για ένα μοναδικό προϊόν που χρησιμοποιώ ασταμάτητα τις τελευταίες εβδομάδες. Είναι χειροποίητο, έχει φυσική σύσταση και προσφέρει απίστευτα οφέλη στα μαλλιά και στο σώμα. 

Το καλύτερο όμως στο φύλαξα για το τέλος: το προϊόν αυτό θα το δοκιμάσεις κι εσύ! Κάτι τόσο ξεχωριστό θες πάντα να το μοιράζεσαι..."




Αυτά ήταν ακριβώς τα λόγια μου την προηγούμενη εβδομάδα στο facebook. Και αφού σε κράτησα μερικές μέρες σε αγωνία, νομίζω πως ήρθε επιτέλους η στιγμή να σου αποκαλύψω ποιο ακριβώς είναι αυτό το προϊόν. 


To Stella's Secret Recip-Y, So Soft, So Summer-Y Sparkling Bronze hair & body Oil το ανακάλυψα πριν από ένα μήνα περίπου (και κάτι περισσότερο). Αν και είχα διαβάσει τα καλύτερα σχόλια για τα προϊόντα της Στέλλας στο beautyblog.gr από τα κορίτσια που τα χρησιμοποιούν και φυσικά από την ίδια την Τζούλια Κυριλή, για εμένα ήταν η πρώτη φορά που ήρθα σε επαφή με κάτι τόσο φυσικό, τόσο αγνό. 

Για την αποτελεσματικότητα του προϊόντος (σε όλους τους τομείς) δεν είχα καμία αμφιβολία. Όταν εκλεκτά, φυσικά συστατικά με στοχευμένη δράση  αναμειγνύονται μεταξύ τους με γνώση, μεράκι και αγάπη το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να'ναι το καλύτερο. Αυτό που δεν ήξερα όμως όταν άρχισα να χρησιμοποιώ το προϊόν ήταν το πόσο πολύ θα το αγαπήσω

Για να δούμε όμως τι ακριβώς είναι το So Soft, So Summer-Y Sparkling Bronze hair & body oil. Σε παραπέμπω στο beautyblog.gr (εδώ) και στην ολοκληρωμένη μου εμπειρία από το προϊόν:  

« Όπως όλα τα προϊόντα της σειράς Stella's Secret Recip-Y, έτσι και το συγκεκριμένο, είναι ένα απόλυτα φυσικό προϊόν σε μορφή ελαίου ιδανικό για σώμα και μαλλιά. Ακολουθώντας την μόδα των καιρών αλλά και τις απαιτήσεις της σύγχρονης γυναίκας, το προϊόν διακρίνεται για την πολυχρηστικότητά του: ένα προϊόν, πολλοί τρόποι χρήσεις, ακόμη περισσότερα οφέλη. 


  • 1η Χρήση: Κάθε χρόνο, αυτή τη περίοδο που ο καιρός ζεσταίνει επικίνδυνα και τα ανοιξιάτικα ρούχα δεν αντέχονται πια, αντιμετωπίζω το εξής δίλημμα: πως θα φορέσω ανοιχτά ρούχα που είμαι άσπρη σαν το γάλα; Το έλαιο της Στέλλας λοιπόν μου έλυσε τα χέρια! Με το που το εφαρμόζω στην επιδερμίδα, μου χαρίζει ένα άμεσο εφέ όμορφου, χρυσαφένιου μαυρίσματος, σαν να είχα επισκεφτεί την παραλία τουλάχιστον δύο φορές προηγουμένως. Περιέχει ελαφρύ shimmer στην σύνθεσή του (πολύ διακριτικό, σχεδόν αόρατο) που σε συνδυασμό με το χρώμα του προσφέρει στην επιδερμίδα καλοκαιρινή, αξιοζήλευτη λάμψη. Μου αρέσει να το εφαρμόζω κατά μήκος των ποδιών μου από την μπροστινή τους πλευρά (τα κάνει να φαίνονται ψηλότερα και πιο μαυρισμένα), στους ώμους και στο ντεκολτέ.  


  • 2η Χρήση: Το προϊόν έχει έντονη περιποιητική δράση για το δέρμα, αφού είναι ειδικά σχεδιασμένο να το ενυδατώνει βαθιά και να το αναζωογονεί. Πράγματι αμέσως αφού το απλώσω αισθάνομαι το δέρμα μου απαλό και βαθιά ενυδατωμένο. Το λαδάκι είναι ιδανικό για τους μήνες που ακολουθούν αφού είναι τόσο έντονα ενυδατικό που μπορεί να ανακουφίσει την επιδερμίδα από τις καλοκαιρινές "φθορές" της και να της προσφέρει την θρέψη και την ενυδάτωση που χρειάζεται μετά από τις ατελείωτες ώρες ηλιοθεραπείας. Θα έχει συμβεί και σε εσένα  μετά από την ηλιοθεραπεία να αισθάνεσαι το δέρμα σου ξηρό, εύθραυστο και δύσκαμπτο. Ένα τέτοιο προϊόν είναι η απάντηση στο πρόβλημά σου.  


  • 3η και 4η Χρήση: Όσο προχωράμε το πράγμα θα γίνεται όλο και πιο "μαγικό", σε προειδοποιώ. Το Stella's Secret Recip-Y, So Soft, So Summer-Y Hair & Body Oil έχει αντιγηραντική και αντικυτταριτιδική δράσηΑντιγήρανση δεν χρειάζομαι, χρειάζομαι όμως πρόληψη. Ως γνωστόν ο ήλιος ευθύνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό για την πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας. Τι καλύτερο λοιπόν από ένα προϊόν που θα απομακρύνει αυτόν τον κίνδυνο πριν καν γεννηθεί; Τα σημάδια γήρανσης του σώματος είναι συχνά πιο έντονα από αυτά του προσώπου. Πάντα λοιπόν θα πρέπει να θυμόμαστε να φροντίζουμε το σώμα μας όπως ακριβώς του αξίζει. 


  • 5η Χρήση: Όπως είπαμε και πριν, το συγκεκριμένο έλαιο δεν απευθύνεται μόνο στο σώμα αλλά και στα μαλλιά μας. Χάρη στη πλούσια σύστασή του φροντίζει για την υγεία της τρίχας, αποκαθιστώντας τις φθορές που ο ήλιος, η θάλασσα και ο αέρας προκαλούν επάνω της. Με τη χρήση του ελαίου τα μαλλιά γίνονται πιο λαμπερά, πιο δυνατά και αισθητά αναζωογονημένα. Η θρέψη και η ενυδάτωση που τους προσφέρει είναι εμφανής από τις πρώτες κιόλας χρήσεις. Προσωπικά το χρησιμοποιώ με τον εξής τρόπο: εφαρμόζω μερικές σταγόνες στα μήκη και στις άκρες των μαλλιών μου και αφήνω το προϊόν πάνω τους να δράσει για όσο χρόνο επιθυμώ (από μερικά λεπτά μέχρι και ολόκληρο το βράδυ). Κατόπιν λούζομαι και συνεχίζω με το καθημερινό μου styling. Οι άκρες των μαλλιών μου εμφανίζονται πολύ βελτιωμένες και η τρίχα μου πιο ενυδατωμένη και περισσότερο απαλή. » 

Ανακεφαλαιώνοντας: άμεσο εφέ μαυρίσματος, ενυδάτωση και περιποίηση της επιδερμίδας, αντιγήρανση, δράση κατά της κυτταρίτιδας, θρέψη και επανόρθωση των μαλλιών, πολυτελής υφή, όμορφο άρωμα, φυσική σύσταση. Θα ονειρευόσουν κάτι περισσότερο; Εγώ πάντως σίγουρα όχι.

Το καλύτερο; Εδώ δίπλα μου, εκτός από το δικό μου μπουκαλάκι, έχω κι άλλο ένα για σένα. Η γλυκιά μας Στέλλα ήθελε κι εσύ να το δοκιμάσεις! 
Σε πολύ λίγο, στο facebook fan page του Fairies of beauty θα μάθεις πως μπορείς να το αποκτήσεις! 

Αν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για τη σειρά προϊόντων Stella's Secret Recip-Y και να ανακαλύψεις ποια συγκεκριμένα προϊόντα ανταποκρίνονται στη δική σου εξατομικευμένη ανάγκη στείλε το μήνυμα σου στο info@beautyblog.gr.  

3 σχόλια:

  1. μου αρέσουν πολύ τέτοιου είδους λάδια! απιστευτο το οτι ενα φυσικό προιον δινει και εφε μαυρίσματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. exw pathei plaka me osa diavasa!polu vraio post!thelw polu na to dokimasw, fainetai polu wraio k must have t kalokairiou!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα χέρια της Στέλλας είναι απλά μαγικά, ό,τι έχω δοκιμάσει με έχει ικανοποιήσει απόλυτα! Το λαδάκι αυτό είναι ίσως ένα από τα πράγματα που δεν πρέπει να λείπουν από καμιά γυναίκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή