Review | Bio-Oil



Μου το είχες ζητήσει, σου το είχα υποσχεθεί κι εγώ, σήμερα λοιπόν ήρθε η ώρα να μιλήσουμε πιο αναλυτικά για το Bio-oil, το πολυσυζητημένο έλαιο πολλαπλών χρήσεων που καταπολεμά πολλά από τα σημαντικότερα προβλήματα της επιδερμίδας. Προτού όμως περάσουμε στην δική μου προσωπική εμπειρία, ας δούμε τι ακριβώς είναι το Bio-Oil. 

Με 182 βραβεία στο ενεργητικό του, έχει αναδειχθεί στο νούμερο ένα προϊόν της κατηγορίας του (σε πωλήσεις) σε 17 χώρες του κόσμου. Οι beauty gurus του εξωτερικού μιλούν με τα καλύτερα λόγια για το Bio-Oil, ενώ πολλές γυναίκες παγκοσμίως περιγράφουν την εμπειρία τους από το προϊόν ως ωφέλιμη και ανέλπιστα αποτελεσματική. Το ειδικό αυτό προϊόν περιποίησης είναι ειδικά σχεδιασμένο να βελτιώνει την όψη των ουλών, των ραγάδων και της ανομοιόμορφης χροιάς του δέρματος, ενώ παράλληλα συντελεί στην περιποίηση και στην ενυδάτωση της ώριμης και αφυδατωμένης επιδερμίδας. 

Χάρη στο επαναστατικό συστατικό PurCellin Oil, το προϊόν απορροφάται γρήγορα από την επιδερμίδα καθώς η υφή του καθίσταται πιο ελαφριά. Ταυτόχρονα τα συστατικά του διεισδύουν άμεσα στο δέρμα, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζεται η καλύτερη και πιο εντατική δράση τους. 

Πως όμως ένα μόνο προϊόν, μπορεί να προσφέρει τόσα πολλά οφέλη; 

Το μυστικό βρίσκεται στη σύστασή του. Το Bio-Oil ενσωματώνει πληθώρα ευεργετικών και ισχυρών συστατικών που βοηθούν την επιδερμίδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η βιταμίνη Α προάγει την παραγωγή κολλαγόνου και διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στη διαδικασία ανανέωσης του δέρματος. Η βιταμίνη Ε με την ισχυρή αντιοξειδωτική της δράση προστατεύει την επιδερμίδα από τις ελεύθερες ρίζες και από την πρόωρη γήρανση, προσφέροντάς της βαθιά ενυδάτωση. Καλέντουλα για αναγέννηση των κυττάρων, λεβάντα για ενυδάτωση, δενδρολίβανο για ενδυνάμωση και καταπράυνση, χαμομήλι για ανακούφιση και αντιμετώπιση της ακμής, συνθέτουν μία φόρμουλα υψηλών προδιαγραφών που η επιδερμίδα σου θα λατρέψει.

Το Bio-Oil μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ολόκληρο το σώμα, αλλά και τοπικά στα προβληματικά σημεία. Είναι ιδανικό για σημάδια ακμής, ουλές (κλειστές) από χτυπήματα ή οποιαδήποτε άλλη αιτία και ραγάδες. Με χρήση δύο φορές την ημέρα για τουλάχιστον τρεις μήνες, υπόσχεται ορατά και θεαματικά αποτελέσματα. Έχει αναπλαστική, αλλά και προληπτική δράση. 
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης σε εγκαύματα από τον ήλιο, τσιμπήματα, παρανυχίδες, σημάδια από ανεμοβλογιά, κηλίδες, ακμή, ευρυαγγείες, ξηροδερμία και εκζέματα-δερματίτιδες.
Χάρη στις πολλές και διαφορετικές δράσεις του, καθίσταται χρήσιμο σχεδόν σε κάθε άνθρωπο


Η εμπειρία μου:

Το Bio-Oil είναι πράγματι ένα πολύ καλό προϊόν. Έχει λεπτή, μη λιπαρή υφή που απορροφάται άμεσα και χαρίζει αίσθηση πλούσιας και βαθιάς ενυδάτωσης. Μυρίζει πολύ ευχάριστα, κάτι που κάνει ακόμη πιο απολαυστική την εφαρμογή του. 
Επειδή ακριβώς πρέπει να χρησιμοποιείται πολύ συχνά και για ιδιαίτερα μεγάλο χρονικό διάστημα, το βρίσκω ιδιαίτερα χρήσιμο που χαρακτηρίζεται από τόσο όμορφη σύνθεση. Με τον τρόπο αυτό απολαμβάνεις τη διαδικασία εφαρμογής του και δεν τη ξεχνάς κατά τη διάρκεια της ημέρας.   
Το χρησιμοποιώ πριν το μανικιούρ μου σε πετσάκια και παρανυχίδες και έχω παρατηρήσει ότι κάνει εξαιρετική δουλειά σ'αυτό το κομμάτι. Επιπλέον το εφαρμόζω σε μια ουλή που έχω από ένα ατύχημα, όμως εκεί δεν έχω παρατηρήσει κάτι αξιοσημείωτο (είναι πολύ παλιά ουλή, χωρίς σημαντικά περιθώρια βελτίωσης). Τέλος το χρησιμοποιώ σε κάποιες ήδη σχηματισμένες ραγάδες και σε κάποια σημεία που πιθανόν να εμφανίσουν στο μέλλον. Στην πρώτη περίπτωση οι ραγάδες έχουν πράγματι (και προς μεγάλη μου έκπληξη) απαλυνθεί, ενώ στη δεύτερη δεν έχουν σχηματιστεί ακόμη.
Παράλληλα με εμένα το χρησιμοποιεί και η αδερφή μου και έχει εντυπωσιαστεί από την τόσο ενυδατική, αλλά ταυτόχρονα καθόλου λιπαρή αίσθηση του. Εκείνη το εφαρμόζει κυρίως σε κάποια σημάδια ακμής που έχει και δηλώνει πολύ ικανοποιημένη από τις επιδόσεις του. 
Θα συνεχίσω χωρίς δεύτερη σκέψη τη χρήση του. Έχω προμηθευτεί ήδη μάλιστα το δεύτερο μπουκαλάκι γιατί το πρώτο φτάνει στο τέλος του. 

Το Bio-Oil περιέχει 60ml προϊόντος και κοστίζει μόλις 11,95 ευρώ. Χάρη στη μορφή του, χρειάζεται κάθε φορά ελάχιστη ποσότητα και ως εκ τούτου διαρκεί για πολλούς μήνες. Σε σχέση με αυτά που προσφέρει, το θεωρώ οικονομικότατο  και το συνιστώ σε κάθε κοπέλα που την απασχολεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα.

Το έχεις δοκιμάσει;
Ποια είναι η εμπειρία σου;





44 σχόλια:

  1. Για χαλαρωση του δερματος πιστευεις οτι κανει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Barbara μου δυστυχώς δεν έχει συσφικτική δράση... :(

      Διαγραφή
  2. ειναι αγαπημενο το bio oil!!σε εμενα λειτουργει αψογα στα σημαδια που αφηνουν πισω τους τα σπυρακια,φευγοντας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Δανάη μου και με αυτόν τον τρόπο λειτουργεί εξαιρετικά! :)

      Διαγραφή
  3. Ειναι οντως τοοοσο καλο;;;ειχα δυο απανωτες εγκυμοσυνες και οι ραγαδες δεν λενε να φυγουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικότερα προτείνεται ιδιαίτερα σε αυτήν την περίπτωση (ραγάδες εγκυμοσύνης). Δεν πιστεύω πως θα σου εξαφανίσει τις ραγάδες, όμως είμαι σίγουρη πως με συστηματική χρήση θα σου τις απαλύνει θεαματικά! :)

      Διαγραφή
  4. Χμ... για ραγάδες και για ουλές από επεμβάσεις ε; Χμ... και εντάξει μπορεί να είναι μικρή η συσκευασία αλλά φαίνεται οικονομικό για το είδος του! Thanks για το review Ιωάννα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μάχη μου...Και σκέψου πως χρειάζεσαι πολύ μικρή ποσότητα... :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  5. Το είχε πάρει το μάτι μου, αλλά δεν ήξερα ότι κάνει για όλα αυτά που αναφέρεις, Ιωάννα μου... Αυτό που με καίει και με κάνει να θέλω οπωσδήποτε να το δοκιμάσω είναι τα σημάδια από τσιμπήματα εντόμων καθώς έχω αρκετά και δυστυχώς κρατάνε ακόμα και μήνες!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εσύ Φανή μου; Άσε σε νιώθω... Πιστεύω πάντως πως θα βοηθήσει πολύ στην επούλωση τους!!! :) <3

      Διαγραφή
    2. Αχ, άσε Ιωάννα μου... Είμαστε γλυκοαίματες φαίνεται... :P Θα το δοκιμάσω και θα σου πω κι εγώ τις εντυπώσεις μου! ;) <3

      Διαγραφή
  6. Έχω αρχίσει να το σκέφτομαι σοβαρά κι ευχαριστούμε για το review!Αλλά δυστυχώς,στο παρελθόν που είχα χρησιμοποιήσει κρέμα για ραγάδες και μάλιστα για αρκετό διάστημα δεν είχα δει βελτίωση.Τώρα που τις έχω 8 και πλέον χρόνια δεν ξέρω αν θα μπορεί να βοηθήσει...Εσένα οι δικές σου είναι άσπρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Λέλα μου, είναι άσπρες αλλά όχι ιδιαίτερα μεγάλες,,,Τώρα ειδικά ίσα που φαίνονται... :)
      Βέβαια έχω δει φωτογραφίες στο internet ανθρώπων που το χρησιμοποιούσαν για πολύ καιρό (ίσως και χρόνια) και σε πολύ δύσκολες καταστάσεις και πραγματικά τα αποτελέσματα είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά... Πάντως δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποιο προϊόν περιποίησης που εξαφανίζει τις ραγάδες, τα περισσότερα απλά τις απαλύνουν. Το συγκεκριμένο λειτουργεί πολύ καλά σ'αυτό το κομμάτι :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. Τέλειο ακούγεται! Έχω κι εγώ πολλές ραγάδες δυστυχώς, λόγω των μαζεμένων κιλών που πήρα στην εφηβεία...Θα το προτιμήσω σίγουρα κάποια στιγμή γιατί θέλω πραγματικά να δω αν όντως είναι τόσο καλό.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό Λίλα μου...Και με τέτοια τιμή σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσεις!!! :)

      Διαγραφή
  8. Θέλουμε πολύ να το δοκιμάσουμε! Μακάρι να κάνει κάτι με τις ενοχλητικότατες πανάδες. Πολύ όμορφο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια! Να το δοκιμάσετε και να μας πείτε εντυπώσεις! ;) :)

      Διαγραφή
  9. απο που μπορουμε να το προμηθευτουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θα ηθελά να ρωτήσω αν κάνει και για καλυψη ουλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι για κάλυψη Μαίρη μου, αλλά για ανάπλαση/αποκατάσταση/απάλυνση των ουλών :)

      Διαγραφή
  11. Το χρησιμοποιώ ένα μήνα στις ρηγάδες μου επειδή έχω μεγάλο πρόβλημα όμως δεν βλέπω διάφορα μήπως είναι νωρίς ακόμα; :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς είναι αρκετά νωρίς ακόμα... Η εταιρία προτείνει χρήση τουλάχιστον τριών μηνών για ορατά αποτελέσματα! :)

      Διαγραφή
  12. Aπλά καταπληκτικό προϊόν. Από τότε που το φέραμε από Αμερική πριν 4 χρόνια, για δικό μας άνθρωπο με σημάδια από ατύχημα, δεν το αποχωριζόμαστε πια ποτέ!
    Οι πελάτες μας, μας στέλνουν ευχαριστήρια μηνύματα, που το φέρνουμε πια και σε μεγάλα μεγέθη. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το χρησιμοποιησα κι εγω.μου αρεσε πολυ οσον αφορα την υφη του,καθολου λιπαρο.αφηνει μια βελουδινη αισθηση.απο την πρωτη ομως χρηση του ,την επομενη ημερα εμφανιστηκαν κοκκινα μεγαλα σπυρακια.εκανα μια αναζητηση στο google για τις περενεργειες του προιοντος και δυστυχως βρηκα πολλες παρομοιες εμπειριες και απο αλλα ατομα.αρχικα λοιπον χαρηκα αλλα στην συνεχεια απογοητευτηκα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα...Μου χει τύχει κι εμένα κάποιες φορές, προϊόντα που σε άλλους λειτουργούν μαγικά, σ'εμένα να μην κάτσουν καλά ή να μου προκαλέσουν κάποια αντίδραση κι εκεί απογοητεύομαι κι εγώ πολύ... :(

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα κορίτσια, εμένα μου δημιουργησε στο προσωπο δερματιτιδα, επρεπε να κανω θεραπεια.... χαλια χαλια! Το πηρα για καλό -για παναδες- και αυτό μου δημιούργησε τοσο μεγάλο πρόβλημα , δεν το περίμενα! Επαψα να το χρησιμοποιών πλεον.

      Διαγραφή
  14. καλησπερα...ειμαι 15 χρωνον και εχω ραγαδες στα χερια στα μπρατσα...με το bio oil θα εχω αποτελεσματα και αν ναι τι αποτελεσματα και σε ποσο καιρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μηπως ξερετε αν βαζω το bio oil και χασω και τα κιλα γιατι η ραγαδες ειναι απο τα κιλα αλλα αν χασω τα κιλα και βαζω και το bio oil θα εχω καλυτερη βελτιωσει;

      Διαγραφή
    2. Γεια σου Νίκο! :)
      Αρχικά να σου πω πως το bio-oil είναι ειδικά σχεδιασμένο για την καταπολέμηση των ραγάδων. Χωρίς να μπορώ να σου εγγυηθώ πως θα δεις θεαματικά αποτελέσματα, από τη δική μου εμπειρία σου λέω πως θα δεις βελτίωση στην εικόνα των ραγάδων. Προϊόν που θα τις εξαφανίσει δυστυχώς δεν υπάρχει, όμως το bio-oil μπορεί να τις απαλύνει αισθητά ωστέ να μην φαίνονται, ανάλογα πάντα και με το είδος τους.Η εταιρία προτείνει χρήση τουλάχιστον 3 μηνών για ολοκληρωμένα αποτελέσματα, βελτίωση πάντως θα δεις και πιο σύντομα πιστεύω. Σε κάθε περίπτωση αξίζει να το δοκιμάσεις Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  15. Koristia, egw o pira to ladaki kai ithela na sas pw pws to ebala stis ragades, ekei leitourgise ok. Sto proswpo omws pou to ebala gia duxrwmies.... mou dimiourgise dermatitida kai twra trexw me therapia... eleos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λειτουργεί μόνο στις κόκκινες ραγάδες ή και στις λευκές που είναι πιο δύσκολο να αντιμετωπιστούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λειτουργεί γενικά στις ραγάδες χάρη στην αναπλαστική δράση του. Απλά τα πιο θεαματικά αποτελέσματα θα τα δεις στα σημεία εκείνα που έχουν μεγαλύτερα περιθώρια βελτίωσης! :)

      Διαγραφή
  17. Σε πόσο καιρό φεύγουν τα σημάδια από τα σπυράκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύα μου εξαρτάται και από το είδος, την έκταση και το βάθος του σημαδιού ή της ουλής. Για παράδειγμα, ένα σημάδι έντονο που δημιοθργήθηκε, εφυγε εντελώς μετά από 2 μήνες περίπου με τη βοήθεια του bio-oil ενώ κανονικά θα χρειαζόταν τουλάχιστον 4.

      Διαγραφή
  18. Εξαιρετικό review για άλλη μια φορά!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Εύα μου! Φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  19. Το δέρμα μου είναι αρκετά ευαίσθητο και καθόλου ελαστικό οπότε εμφανίζω πανεύκολα ραγάδες. Το πρόβλημα μου είναι ότι εμφανίζω στο στήθος. ΞΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ/ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΙΣ ΡΑΓΑΔΕΣ ΤΟΥ ΣΤΗΘΟΥΣ? (να σημειωθεί ότι είμαι μόλις 18 ετών)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! :)
      Από προσωπική μου εμπειρία σου λέω πως ναι, βοηθάει, και μάλιστα πολύ εντυπωσιακά. Βέβαια θέλει χρόνο, επιμέλεια και υπομονή. Πολύ πολύ σύντομα θα ανεβάσω post με την αναλυτική προσωπική μου εμπειρία από το bio-oil όπου συμπεριλαμβάνω και το κομμάτι των ραγάδων στο στήθος. Έχε το νου σου λοιπόν! :)

      Διαγραφή
  20. Γιατι ειναι bio αφου περιεχει παραφυνελαιο που ειναι παραγωγο του πετρελαιου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω σημάδια μεγάλα από σταφυλόκοκκο το bio oil θα βοηθήσει να φύγουν ;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μύριαμ Λαδιά19 Μαΐου 2016 - 11:42 μ.μ.

    Μπα δεν κάνει τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχω κάποιες ραγαδες ανάμεσα στα μπούτια μου λόγω της εφηβείας που δεν φαίνονται πολύ γιατί είναι ασπρες. .κάθε πότε και για πόσο καιρό πρέπει να βάζω για να φύγουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή