Perfume Collection - Part 1



Πριν από αρκετό καιρό μου είχε ζητήσει η γλυκιά μου Φανή να κάνω ένα post-παρουσίαση της συλλογής των αρωμάτων μου. Η ιδέα της ήταν καταπληκτική, αφού μέσω αυτού του post θα μπορούσα να σου πω τη γνώμη μου για όλα τα αρώματα που έχω δοκιμάσει και να σου δώσω ιδέες για τις επόμενες αγορές σου. Η αλήθεια είναι πως σκεφτόμουν πολύ καιρό πως θα μπορούσε να γίνει αυτό το post, μια και η συλλογή μου είναι αρκετά μεγάλη. Έτσι, είπα να το "σπάσω" σε περισσότερα μέρη και να λοιπόν το πρώτο από αυτά.
Όπως σου έχω πει και στο παρελθόν είμαι μανιώδης συλλέκτρια αρωμάτων. Πολλά από τα αυτά που θα δεις είναι μεγάλης ηλικίας -το παλιότερο μπορεί να το είχα αγοράσει πριν από 10 χρόνια φαντάσου- και τα περισσότερα είναι πλέον άδεια. Από τότε που ήμουν μικρή, όταν τελείωνε κάποιο άρωμά μου, δεν πετούσα το μπουκαλάκι του αλλά το φύλασσα στη συλλογή μου μαζί με τα υπόλοιπα. Παρόλα αυτά, θυμάμαι πολύ καλά τη μυρωδιά από το καθένα  που έχω χρησιμοποιήσει, σαν να το είχα αγοράσει μόλις χτες.


Πάμε να τα δούμε;


1. Gucci ENVY me
Χαρακτηριστικά: λουλουδένιο, φρουτώδες
Νότες: παιώνια, ανανάς, κάσσια, ροδάκινο, γιασεμί, μάνγκο
Η δική μου άποψη: Ένα ανάλαφρο, γλυκό αρωματάκι, ιδανικό για τις πιο ρομαντικές από εμάς. Αν και μου αρέσει πολύ, δεν θα το επέλεγα ως βασικό μου άρωμα.

2. Lancome Tresor In Love
Χαρακτηριστικά: φρουτώδες, λουλουδένιο
Νότες: περγαμόντο, ροζ πιπέρι, αχλάδι, νεκταρίνι, γιασεμί, ρόδο, ροδάκινο, μόσχος
Η δική μου άποψη: Ευχάριστο, ανάλαφρο, πολύ ιδιαίτερο, ένα άρωμα που θα αγόραζα ξανά και ξανά.

3. Lancome Hypnose
Χαρακτηριστικά: ανατολίτικο
Νότες: λουλούδι του πάθους, γιασεμί, γαρδένια, βέτιβερ, βανίλια
Η δική μου άποψη: Ερωτικό, σαγηνευτικό, μοναδικό. Το Hypnose της Lancome συγκαταλέγεται μεταξύ των all time αγαπημένων μου αρωμάτων (το έχω αγοράσει περισσότερες από 15 φορές). Είναι ιδανικό για κάθε γυναίκα που θέλει να κλέβει όλα τα βλέμματα και να κερδίζει τις εντυπώσεις.

4. Dior Miss Dior Eau de Parfum
Χαρακτηριστικά: λουλουδένιο
Νότες: μανταρίνι, αιγυπτιακό γιασεμί, τριαντάφυλλο, πατσουλί, μόσχος
Η δική μου άποψη: Ακόμη ένα αγαπημένο άρωμα που αγοράζω κάθε φορά που μου τελειώνει. Είναι ονειρικό, εκλεπτυσμένο, αισθησιακό, αθώο και τολμηρό ταυτόχρονα. Ένα πολυτελές άρωμα που θα ταιριάξει σε κάθε γυναίκα που εκτιμά τις γλυκές, ανάλαφρες μυρωδιές.

5. Valentino Rock'n'Rose Couture
Χαρακτηριστικά: λουλουδένιο
Νότες: φραγκοστάφυλλο, κρίνο της κοιλάδας, περγαμόντο, άνθη πορτοκαλιάς, γαρδένια, τριαντάφυλλο, σανταλόξυλο, μόσχος, βανίλια, ίρις, ηλιοτρόπιο
Η δική μου άποψη: Καταπληκτικό άρωμα, πολυτελές και μυστηριώδες. Είναι γλυκό και πολύ ερωτικό. Σπάνια μυρωδιά που δεν συναντάς κάθε μέρα. 


6. Emporio Armani Diamonds
Χαρακτηριστικά: ανατολίτικο, λουλουδένιο
Νότες: βατόμουρο, πατσουλί, φρέζια, κρίνο της κοιλάδας, πατσουλί, κέδρος, amber, βανίλια, βέτιβερ
Η δική μου άποψη: Πλούσια και ευχάριστη μυρωδιά, ιδανική για κάθε στιγμή της ημέρας. Ένα απόλυτα ισορροπημένο άρωμα, έντονο όσο πρέπει. 

7. Taylor Swift Wonderstruck
Χαρακτηριστικά: φρουτώδες, λουλουδένιο
Νότες: φρέζια, τσάι, βατόμουρο, άνθη μηλιάς, βανίλια, αγιόκλημα, ιβίσκος, μόσχος, ροδάκινο, σανταλόξυλο.
Η δική μου άποψη: Ένα πολύ γλυκό, νεανικό άρωμα που θα το συνιστούσα στις πιο νεαρές κοπέλες της παρέας.

8. Avon City Rush
Χαρακτηριστικά: ανατολίτικο, λουλουδένιο
Νότες: δαμάσκηνο, περγαμόντο, κισσός, ντάλια, τριαντάφυλλο, ορχιδέα, βανίλια, πατσουλί, μόσχος
Η δική μου άποψη: Όμορφο άρωμα, πλούσιο και ευχάριστο. Μετά από μερικές ώρες εφαρμογής άφηνε μία αρκετά έντονη μυρωδιά που θα προτιμούσα να μην υπήρχε. Παρόλα αυτά είναι μια πολύ καλή επιλογή για κάθε μέρα.

9. Avon Little White Dress
Χαρακτηριστικά: ανατολίτικο
Νότες: περγαμόντο, φρέζια, παιώνια, γαρδένια, λευκός μόσχος, ξυλώδεις νότες
Η δική μου άποψη: To αγαπημένο μου άρωμα της Avon. Αν και ανατολίτικο, είναι δροσερό, ανάλαφρο και πολύ ευχάριστο. Ιδιαίτερη μυρωδιά που κερδίζει τις εντυπώσεις.

10. Jennifer Lopez Live 
Χαρακτηριστικά: φρουτώδες, λουλουδένιο
Νότες: ανανάς, πορτοκάλι, λεμόνι, παιώνια, βιολέτα, καραμέλα, βανίλια, σανταλόξυλο
Η δική μου άποψη: Πολύ γλυκό και πολύ πλούσιο. Προσωπικά το λατρεύω, όμως γνωρίζω κοπέλες που το θεωρούν έντονο για τα γούστα τους. 


11. Davidoff Cool Water
Χαρακτηριστικά: υδάτινο, λουλουδένιο
Νότες: ανανάς, κυδώνι, φραγκοστάφυλλο, κρίνος, πεπόνι, λεμόνι, λωτός, μέλι, γιασεμί, νούφαρο, κρίνο της κοιλάδας, βανίλια, ροδάκινο, βέτιβερ, μόσχος, σανταλόξυλο
Η δική μου άποψη: Μοναδικό άρωμα, δροσερό και άκρως αναζωογονητικό. Αποπνέει τόλμη, ένταση και ερωτισμό. Είναι η ιδανική επιλογή για τους καλοκαιρινούς μήνες.

12. Moschino Toujours Glamour
Χαρακτηριστικά: ανατολίτικο, λουλουδένιο
Νότες: κάρδαμο, βιολέτα, γιασεμί, κρίνο της κοιλάδας, αμύγδαλο, μόσχος, ηλιοτρόπιο
Η δική μου άποψη: Για να είμαι ειλικρινής, δεν μπορώ να φέρω στο μυαλό μου τη μυρωδιά του συγκεκριμένου αρώματος όμως θα πρέπει να μου άρεσε γιατί έχω τρία μπουκαλάκια του.

13. Christian Dior Dolce Vita
Χαρακτηριστικά: ξυλώδες, ανατολίτικο
Νότες: κρίνος, ροδάκινο, γκρέιπ φρουτ, περγαμόντο, τριαντάφυλλο, ροδόξυλο, κανέλα, σανταλόξυλο, βανίλια, κέδρος
Η δική μου άποψη: Σίγουρα πρόκειται για ένα ξεχωριστό άρωμα αν και το βρίσκω πολύ "βαρύ" για τα γούστα μου. Είναι ιδανικό για τις γυναίκες που προτιμούν τις πλούσιες, "επιβλητικές" μυρωδιές. Θα το συνιστούσα σε κυρίες μεγαλύτερης ηλικίας.

14. Bvlgari Omnia 
Χαρακτηριστικά: ανατολίτικο
Νότες: τζίντζερ, σαφράν, πιπέρι, κάρδαμο, μοσχοκάρυδο, γαρύφαλλο, κανέλα αμύγδαλο, τσάι, λωτός, σανταλόξυλο, ξυλώδεις νότες
Η δική μου άποψη: Ξέρω γυναίκες που το λατρεύουν, που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό. Το έχω μυρίζει σε πολλές κοπέλες και έχω εντυπωσιαστεί. Πάνω μου όμως απλά δεν το αντέχω (ούτε και όσοι βρίσκονται κοντά μου). Δεν μου αρέσει καθόλου, το βρίσκω υπερβολικά έντονο έως και ενοχλητικό μπορώ να πω (με ζαλίζει). Τώρα που διαβάζω και τις νότες του καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο έντονο.   

15. Chopard Wish
Χαρακτηριστικά: ανατολίτικο
Νότες: αγιόκλημα μαύρη ακακία, άνθη πορτοκαλιάς, καρύδα, ροδόξυλο Βραζιλίας, αχλάδι, φραγκοστάφυλλο, μέλι, βιολέτα, ορχιδέα, γάλα, ηλιοτρόπιο, γιασεμί, μανόλια, σανδαλόξυλο, πατσουλί, καραμέλα, θυμίαμα, σπόρος τόνκα
Η δική μου άποψη: Υπέροχο άρωμα, πλούσιο και ανάλαφρο ταυτόχρονα. Αισθησιακό και θηλυκό, είναι ιδανικό για κάθε ηλικία και για κάθε εποχή του χρόνου. 

Αυτό λοιπόν ήταν το Part 1 της συλλογής των αρωμάτων μου.
Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;
Πως σου φάνηκε η ιδέα της Φανής για το post;

18 σχόλια:

  1. Wow! Δεν τα λες και λίγα! Μυρωδάτο post! Το μόνο κοινό μας είναι το cool water.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχεται και το part 2 την άλλη εβδομάδα! ;)
      Υπέροχο το cool water, το λατρεύω! <3

      Διαγραφή
  2. Μοσχομυριστο post,χαχα!!τα περιεγραψες πολυ ομορφα!αγαπω το hypnose...Είναι μοναδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δανάη μου! Μοναδικό πραγματικά! :) <3

      Διαγραφή
  3. Πω πω!! Χαμούλης από υπέροχα αρώματα! Και έρχεται και Part 2!!! Τέλειο post! Moσχομύρισε Ιωαννάκι!
    Λοιπόν άκου τα δικά μου. Λατρεύω και εγώ το Live της Jennifer Lopez!!! Hypnose, σταθερή αξία, μαγεύεις στο πέρασμά σου!
    Miss Dior επίσης αγαπημένο! Μου αρέσουν πάρα μα πάρα πολύ όμως και τα Lolita Lempicka!!! Θέλω να αγοράσω το καινούργιο, το Elle L' Aime, με αισθησιακές νότες από καρύδα, γιασεμί, βανίλια, μύρο και σανταλόξυλο!! Το βρίσκω μαγικό!
    Πολλά φιλάκια!! Έκανες υπέροχη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου Ιωάννα!!!! Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου... Στο part 2 θα βρεις κι άλλα που σ 'αρέσουν πιστεύω...
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3 :)

      Διαγραφή
  4. Η γλυκιά μου η Ιωάννα, διπλή χαρά μου επεφύλασσε, καθώς αυτό το post είναι μόνο η αρχή! Εγώ ενώ αρχικά φυλάω πάντα τα άδεια μπουκαλάκια, τελικά καταλήγω μετά από καιρό να τα πετάω (αν και αυτή τη στιγμή 4 απ' αυτά την έχουν γλιτώσει στο ντουλάπι μου) :P Η αλήθεια είναι πως δεν έτυχε να έχουμε κάποιο κοινό μέχρι στιγμής, αν και είχα το body lotion του ENVY που είχα μπερδευτεί και είχα πάρει αντί του αρώματος. Θέλω όμως απ' την περιγραφή σου να δοκιμάσω οπωσδήποτε το Rock n' Rose και το Hypnose <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στο part 2 Φανή μου έχω φυλάξει πολλά από τα πιο πρόσφατα αρώματα που έχουν προστεθεί στη συλλογή μου! :)
      Αχ το έχω πάθει κι εγώ αυτό με body lotion σε ένα bazaar. Επίσης μια φορά αντί για body lotion πήρα αφρόλουτρο και να μην σου περιγράψω καλύτερα τι έγινε όταν το έβαλα... :Ρ
      Φιλάκια πολλά Φανή μου!

      Διαγραφή
  5. αγαπω Miss dior..ερωτας που δεν ξεπερνιεται..πολυ ωραια συλλογη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα αρώματα της Lancome τα λατρεύω όλα αλλά η cool water είναι αιώνια αγάπη!!!!!! Πέρυσι είχα ξεκινήσει στήλη με αρώματα αλλά είναι τόσα πολλά και εμένα που κάποια στιγμή έχασα τον έλεγχο χιχι... Απ' ό,τι πρόσεξα πάντως είσαι των λουλουδιών και εσύ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μάχη μου των λουλουδιών :) Όσα αρώματα μου δεν είναι λουλουδένια είναι από δώρα!
      Καλά έχεις δίκιο κι εγώ φοβάμαι πως θα το χάσω το μέτρημα... :Ρ

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφη συλλογή :)
    Έχουμε κοινά την Hypnose και την Live!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο και κατατοπιστικότατο Post!!!
    Είχα κι εγώ αυτή τη μανία να τα κρατάω αλλά κάποια στιγμή σε κάποια μετακόμιση..χάθηκαν!
    Υπέροχη η συλλογή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που σου άρεσε! Έρχεται και το Part 2 ;)

      Διαγραφή
  9. Καλέ..τι τέλεια συλλογή είναι αυτή! Πρέπει να έχεις τρέλα με τα αρώματα! Της Taylor Swift θελω να δοκιμάσω!!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Πράγματι Αλεξάνδρα μου έχω τρέλα... :D
      Σ'ευχαριστώ πολύ! <3

      Διαγραφή