Kerastase Touche Perfection | πάντα μαζί μου!



Τις προάλλες, ετοιμάζοντας το post για τη νέα CC Creme μαλλιών της Kerastase ορκίστηκα πως δεν θα ξαναέγραφα για το συγκεκριμένο brand αν δεν περνούσε τουλάχιστον ένας μήνας από τη μέρα που θα το δημοσίευα. Η αλήθεια είναι πως τώρα τελευταία το έχω παρακάνει με την Kerastase. Αναφέρομαι συνέχεια στα προϊόντα της λες και δεν υπάρχουν άλλες αξιόλογες εταιρίες περιποίησης μαλλιών. Τι να κάνω όμως; Αδυναμίες είναι αυτές και μάλιστα μεγάλες. Είναι που ο,τι κι αν έχω δοκιμάσει με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη, είναι που χρησιμοποιώντας τα προϊόντα της είδα αληθινή και θεαματική βελτίωση στην ποιότητα των μαλλιών μου. Τέλος πάντων, για να μην πολυλογώ, τα γεγονότα με πρόλαβαν ακόμη μία φορά. Τι τον ήθελα τον όρκο;

Χαζεύοντας τα προϊόντα Kerastase σε διάφορα ηλεκτρονικά καταστήματα (ξένα και ελληνικά) έπεσα πάνω στο Le tif Hair Beauty Shop. To Le tif είναι ένα ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα που συνεργάζεται με όλα τα κορυφαία brands περιποίησης μαλλιών και μάλιστα διαθέτει τα προϊόντα τους σε τιμές ασυναγώνιστες (Elixir Ultime στα 25 ευρώ είναι μία τιμή που δεν θα συναντήσεις εύκολα)! Κάνει αποστολές σε όλη την Ελλάδα και μπορείς να πληρώσεις ακόμη και με αντικαταβολή (το λέω για σένα που δεν έχεις κάρτα και στενοχωριέσαι που δεν μπορείς να παραγγείλεις online). Εκεί λοιπόν βρήκα και ένα προϊόν που ήθελα εδώ και αρκετούς μήνες να δοκιμάσω: την κρέμα Touche Perfection.

Η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο προϊόν με είχε εντυπωσιάσει πολύ με τις ιδιότητες του. Επειδή όμως όταν το πρωτοείδα ήμουν σε μια φάση "αποταμίευσης", αποφάσισα να αρκεστώ στα προϊόντα που ήδη είχα και να μην επενδύσω σε περισσότερα (όσο κι αν τα ήθελα). Τι κι αν είχα πάρει την απόφαση μου, η τιμή του στο Le tif ήταν σκέτος πειρασμός και τελικά...ενέδωσα. 

Η Touche Perfection είναι μία κρέμα περιποίησης μαλλιών που ανήκει στην οικογένεια Nutritive. Έχω να σου πω πως την σειρά Nutritive την χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια και τη συγκαταλέγω μεταξύ των all time αγαπημένων μου. Όλα τα προϊόντα της είναι εξαιρετικά και φυσικά δεν θα μπορούσε το συγκεκριμένο να αποτελεί εξαίρεση.


Η κρέμα, ή μάλλον καλύτερα το balm Touche Perfection, εφαρμόζεται σε στεγνά μαλλιά οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και προσφέρει άμεση θρέψη και αναζωογόνηση στην τρίχα. Πρόκειται για μία "on the go" αγωγή που ανανεώνει την εμφάνιση των μαλλιών στη στιγμή, θρέφοντας τα σε βάθος.
Το προϊόν έχει την ιδιότητα να θρέφει και να επανορθώνει τις ξηρές ταλαιπωρημένες άκρες των μαλλιών και να τους χαρίζει λάμψη και μεταξένια απαλότητα. Παράλληλα η ειδική του σύνθεση καταπολεμά αποτελεσματικά το φριζάρισμα που δημιουργείται κατά τη διάρκεια της ημέρας, λειαίνει την τρίχα και δίνει μεγαλύτερη "ζωή" στο χτένισμά.

Είναι καταπληκτικό! Από τότε που το έπιασα στα χέρια μου το έχω συνέχεια μαζί μου. Το εφαρμόζω στις άκρες των μαλλιών μου κάθε φορά που αισθάνομαι πως το έχουν ανάγκη και πραγματικά έχω δει μεγάλη διαφορά με τη χρήση του. Εννοείται πως η ψαλίδα δεν έχει εξαφανιστεί, όμως τα μαλλιά μου είναι πολύ απαλά, πολύ λαμπερά και οι άκρες τους επανορθωμένες και περιποιημένες. Με λίγα λόγια μοιάζουν πιο δυνατά και περισσότερο υγιή. Αυτό φυσικά δεν μου κάνει εντύπωση γιατί όλα τα προϊόντα nutritive λειτουργούν σχεδόν μαγικά στη τρίχα μου. 
Το μικροσκοπικό στόμιο του προϊόντος σε βοηθά να ρυθμίζεις πολύ εύκολα τη ποσότητα που θα χρησιμοποιήσεις και να μην σπαταλήσεις επιπλέον προϊόν. Άλλωστε και η πιο μικρή ποσότητα αρκεί.
Τέλος δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω το εκπληκτικό του άρωμα. Πλούσιο και αναζωογονητικό, το αισθάνεσαι πριν καν ανοίξεις το κουτάκι, φαντάσου δε να το έχεις και στα μαλλιά σου. Σκέτη απόλαυση!

Το Τouche Perfection το συνιστώ σε κάθε κοπέλα με ξηρές, ταλαιπωρημένες άκρες που χρειάζεται άμεσα αποτελέσματα λείανσης και επανόρθωσης. Αν τα μαλλιά σου είναι άγρια, ατίθασα ή απλώς ξηρά και ψάχνεις για το προϊόν που θα σε βγάλει από τη δύσκολη θέση χωρίς πολλά-πολλά, τότε νομίζω πως μόλις το βρήκες!

Το έχεις δοκιμάσει;
Θα το δοκίμαζες;

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο πόστ... Μόλις σε ανακάληψα!!!

    Σε περιμένω και στο δικό μου.. beautybykaterinaki.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Καλώς ήρθες στην παρέα μας! :)

      Διαγραφή
  2. Ό,τι πληρώνεις παίρνεις και τα kerastase πάντα με ικανοποιούν. Οκ, είναι λίγο αλμυρά συγκριτικά με τα ευρείας αλλά ειδικά τα εξειδικευμένα τους προϊόντα κάνουν εξαιρετική δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου έχεις απόλυτο δίκιο γι'αυτό κι εγώ φροντίζω να τα προμηθεύομαι από eshops όπως το Letif.gr γιατί μόνο εκεί τα βρίσκω φθηνότερα... :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρον.Τώρα χρησιμοποιώ το Elixir Ultime και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Πολύ σύντομα θα δοκιμάσω και το balm, δεν θα μπορούσα και διαφορετικά μετά την περιγραφεί που μας έκανες.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη αγάπη το Elixir Ultime Φωτεινή μου! Και το balm όμως θα το ευχαριστηθείς πολύ!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! :) <3

      Διαγραφή
  4. εγω εχω την κρεμα για προστασια απο την θερμοτητa
    καταπληκτικη!καθε φορα που ισιωνω τα μαλλια μου ειναι σαν να πηγα κομμωτηριο!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά αυτό συμβαίνει με τα προϊόντα Kerastase! Σαν να πήγες κομμωτήριο! :) <3

      Διαγραφή