Estee Lauder Bazaar May 2014 | Αγορές & εντυπώσεις



Το Bazaar της Estee Lauder έχει γίνει θεσμός τα τελευταία χρόνια. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, στην οδό Τζαβέλλα 67 και Μεσογείων στο Χαλάνδρι - δύο βήματα από το μετρό του Χολαργού - πολλές αγαπημένες εταιρίες ομορφιάς προσφέρουν τα προϊόντα τους σε τιμές που δεν μπορείς να φανταστείς. Estee Lauder, Clinique, La Prairie, Mac, Bobbi Brown, La Mer, Bumble and Bumble, Pupa, Carroten είναι μερικά μόνο από τα brands που θα συναντήσεις. Κυρίως θα βρεις προϊόντα που δεν υπάρχουν πια στο εμπόριο, είτε επειδή ήταν μέρος συλλεκτικών συλλογών, είτε επειδή απλά καταργήθηκαν. Αρώματα, προϊόντα περιποίησης προσώπου, σώματος και μαλλιών, μακιγιάζ, αντηλιακά και πολλά ακόμη περιμένουν να τα ανακαλύψεις. 

Όπως είναι αναμενόμενο ένα τέτοιο bazaar δεν μπορεί παρά να έχει πολύ μεγάλη επιτυχία. Τις πρώτες μέρες διεξαγωγής του ο κόσμος συγκεντρώνεται έξω από τις πόρτες του πριν καν αυτές ανοίξουν και ως εκ τούτου σχηματίζονται τεράστιες ουρές με πολύωρη αναμονή και ορθοστασία. Για να καταλάβεις έχω ακούσει πως από τις πέντε η ώρα τα ξημερώματα συγκεντρώνονται οι πρώτοι πελάτες! Τις επόμενες μέρες βέβαια -και κυρίως τις τελευταίες- τα πράγματα είναι πιο φυσιολογικά. Δεν υπάρχει αναμονή και, παρά τον μικρό συνωστισμό, μπορείς να κάνεις τα ψώνια σου με σχετική άνεση.     

Προσωπικά απεχθάνομαι τις μεγάλες ουρές και αυτός είναι ο λόγος που καμία χρονιά δεν επισκέφτηκα το bazaar στις πρώτες μέρες διεξαγωγής του. Ξέρω πως τότε η ποικιλία των προϊόντων είναι πολύ μεγάλη και πως πραγματικά μπορείς να "ξετρυπώσεις" πολλές ενδιαφέρουσες προσφορές, όμως η ιδέα της ορθοστασίας και της αναμονής πραγματικά με "εξοντώνει". Για να είμαι ειλικρινής προτιμώ να αγοράσω ένα προϊόν στην αρχική του τιμή -ή να μην το αγοράσω και καθόλου- παρά να ταλαιπωρηθώ τόσο πολύ. 
Για το λόγο αυτό φέτος ήμουν από τις τελευταίες που επισκέφτηκαν το bazaar (πήγα εχτές και τελειώνει αύριο) με την ελπίδα πως όλο και κάτι καλό θα έχει περισσέψει. Λοιπόν, η έκπληξή μου ήταν μεγάλη όταν διαπίστωσα πως όχι μόνο ένα, αλλά πολλά προϊόντα που ήθελα να αποκτήσω είχαν μείνει στα ράφια του bazaar. 

Τα αρώματα είχαν σχεδόν εξαντληθεί, ελάχιστοι κωδικοί υπήρχαν. Τα foundations-πούδρες-concealers ήταν σε πολύ σκουρόχρωμες αποχρώσεις που σε καμία περίπτωση δεν ταιριάζουν στην λευκή επιδερμίδα. Ωστόσο υπήρχαν αρκετά προϊόντα μακιγιάζ (σκιές, παλέτες lip glosses) με όμορφες αποχρώσεις, πολλά καλά προϊόντα περιποίησης και μεγάλη ποικιλία αντηλιακών.
Ας τα δούμε όμως ανά brand:

Estee Lauder:
Ξεχώρισα μία πανέμορφη παλέτα σκιών από την περσινή ανοιξιάτικη συλλογή (εκείνη που είχα δώσει δώρο σε giveaway πέρυσι αν θυμάσαι) και ορισμένες μονές σκιές σε όμορφες ανοιξιάτικες αποχρώσεις. Επίσης υπήρχαν βερνίκια νυχιών, το Invisible Fluid Makeup σε ποικιλία αποχρώσεων και το υπέροχο Bronze Goddess Luminous Liquid Bronzer.

Clinique:
Και εδώ η ποικιλία ήταν αναπάντεχα μεγάλη αν και το bazaar έφτανε στο τέλος του. Πολλές σκιές ματιών, lip glosses, foundations σε ποικιλία αποχρώσεων, όμορφα travel kits και ολοκληρωμένες σειρές αντρικών προϊόντων σε καταπληκτικές τιμές. Λάτρεψα ένα σετάκι με τρία βερνίκια νυχιών σε super καλοκαιρινές αποχρώσεις, ένα σετ με το διάσημο 3-STEP σε ειδικό μέγεθος, την Superdefense SPF25 cream και μία αγωγή διόρθωσης των καφέ κηλίδων.

MAC:
Εδώ δυστυχώς τα προϊόντα είχαν σχεδόν εξαφανιστεί. Υπήρχαν κάποια foundations και concealers για μαύρες επιδερμίδες, λίγες σκιές σε πιο χειμωνιάτικες αποχρώσεις, δύο pigments από την συλλεκτική συλλογή Archie's Girls και μία υπέροχη παλέτα που θα σου δείξω λίγο παρακάτω.

Bobbi Brown: 
Στην αγαπημένη BB είχαν περισσέψει μόνο δύο lip glosses και δύο όμορφες μονές σκιές, με τέσσερα ευρώ τα πρώτα και πέντε ευρώ οι δεύτερες.

Bumble and Bumble & Darphin:
Στην Bumble and Bumble υπήρχαν αρκετά hair sprays με επτά ευρώ έκαστον και στην Darphin κάτι υπέροχα σετάκια περιποίησης προσώπου με προϊόντα σε μέγεθος ταξιδίου.

Pupa:
Στην Pupa η ποικιλία ήταν πολύ μεγάλη όμως, προσωπικά, δεν έχω κάποια εμπειρία από τα συγκεκριμένα προϊόντα κι έτσι δεν στάθηκα για αρκετή ώρα στο stand. 

Carrotten:
Εδώ υπήρχε μεγάλη ποικιλία σε αντηλιακά και προϊόντα μαυρίσματος.

Αυτά ήταν όσα τράβηξαν τη δική μου προσοχή. Φαντάζομαι πως τις προηγούμενες μέρες θα υπήρχαν πολλά περισσότερα προϊόντα, από πολλές ακόμη εταιρίες. Εγώ και πάλι όμως είμαι ικανοποιημένη αφού αγόρασα αρκετά πραγματάκια χωρίς να χρειαστεί να περιμένω ούτε ένα λεπτό. 
Πάμε να σου δείξω τι διάλεξα; 

Αρχικά επέλεξα το Bronze Goddess Luminous Liquid Bronzer από την αγαπημένη μου Estee Lauder. Είναι ένα υγρό bronzer το οποίο δοκίμασα τόσο στο πρόσωπο όσο και στο σώμα και δεν σου κρύβω ότι ξετρελάθηκα. Και για να είμαι ειλικρινής...το παράκανα λίγο!
Τιμή: 7 ευρώ από 35-40 περίπου


Επόμενο είναι μία πενταπλή παλέτα της MAC από την συλλογή Stroke Of Midnight που είχε κυκλοφορήσει τα περασμένα Χριστούγεννα. Περιλαμβάνει πέντε σκιές και ένα πινελάκι για την εφαρμογή τους. 
Τιμή: 15 ευρώ από 40 περίπου


Από MAC διάλεξα επίσης την Heaven & Earth mineralize eyeshadow. Περιλαμβάνει δύο διαφορετικές αποχρώσεις σκιών, μία μαύρη και μία γαλάζια, εκ των οποίων η μαύρη μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως eyeliner.
Τιμή: 5 ευρώ


Από Bobbi Brown επέλεξα ένα High Shimmer Lip Gloss στην απόχρωση Rose, ένα πολύ γλυκό ροζ χρώμα με πολλά χρυσά shimmer μέσα. Επίσης πήρα μία μονή σκιά από τις Sparkle Eye Shadows στην απόχρωση Gold Star no.23 το οποίο είναι ένα ανοιχτό άσπρο-χρυσό χρωματάκι με μέτρια απόδοση και πολλά shimmer και αυτό! 
Τιμή: 4 ευρώ από 23 το lip gloss και 5 ευρώ από 33 η σκιά


Τέλος, πήρα το πολύ γνωστό σε όλες Ιριδίζον Gel για έντονο μαύρισμα της Carroten στην Gold εκδοχή του με το άρωμα καρύδας και μικρές ιριδίζουσες πέρλες. Το χρησιμοποιούσα και παλιότερα και έχει υπέροχη μυρωδιά! Κυκλοφορεί ακόμα σε όλα τα καταστήματα ομορφιάς και σούπερ μάρκετ.
Τιμή: 3,50 ευρώ από 12 περίπου


Αυτές λοιπόν είναι οι αγορές και οι εντυπώσεις μου από το Estee Lauder bazaar.
Εσύ το έχεις επισκεφτεί φέτος ή κάποια άλλη χρονιά;
Αγόρασες κάτι;
Ποια ήταν η καλύτερη ευκαιρία που "ξετρύπωσες";



17 σχόλια:

  1. Poly wraio kai xrisimo to post soy!! Hmoun sto peripoy an tha paw, alla meta to arthro soy sigoura tha paw aurio gia to logo oti exei PUPA, kai se kanena allo blog pou diavasa gia to sigkekrimeno event, den to eixan anaferei.
    Oles oi bbloggers aneferan mono tis pio eponimes kai gnwstes markes.
    Proswpika agapw thn PUPA. Einai apo tis agapimenes mou etaireies, an oxi h pio agapimeni!!!
    Filia polla, megeia ola ta nea soy proionta!!!
    Kai pali euxaristw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου!
      Αν πας να μας πεις και τι πήρες... Προσωπικά PUPA δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αν και έχω ακούσει πολύ θετικά σχόλια κυρίως στο εξωτερικό... Δεν είχε τύχει μέχρι τώρα να μου πει κάποιος προσωπικά πως είναι τόσο καλή...Μάλλον επειδή είναι κάπως δυσεύρετη...Σίγουρα θα δοκιμάσω κάποια στιγμή!
      Αφού σου αρέσει τόσο να πας, είχε αρκετά πραγματάκια...Ελπίζω να υπάρχουν ακόμη!
      Φιλάκια πολλά! <3 :)

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου ! Τέλεια πράγματα αγόρασες !! Εγώ έστειλα την αδερφή μου και μου πήρε μόνο ένα make up της Estee Lauder.... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύυυ!!! :)
      Ε ωραίο είναι κι αυτό...Ήθελα κι εγώ να πάρω όμως επειδή πήρα πολλά bronzers (για μένα και τις φίλες μου) είπα να μην ξεφύγω περισσότερο... <3

      Διαγραφή
  3. Εγώ πήγα μία ημέρα πριν ανοίξει επίσημα. Ήταν η μέρα για τους συγγενείς των εργαζομένων. Ήταν απίστευτη η ποικιλία. Αγόρασα τον ορό Advanced night repair (19 ευρώ). Μία συσκευασία με δύο αντιηλιακά προσώπου Clinique (15 ευρώ). Ένα σετάκι με μάσκαρα estee lauder, κρέμα ματιών (μικρό σχήμα), ντεμακιγιάζ ματιών καθώς και ένα primer (10 ευρώ). Μία κρέμα bumble & bumble για τα μαλιά (6 ευρώ). Αρκετά αποσμητικά και σπρέι για τον σύζυγο καθώς και αντιηλιακά για το παιδί. Η αναμονή στο ταμείο ... 2,5 ώρες. Ευτυχώς είχα παρείτσα και πέρασε ευχάριστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααχ μην μου τα λες αυτά γιατί ζηλεύω!!! :)
      Με γεια σου, να τα χαρείς όλα! Ακούγονται υπέροχα! Χαλάλι η αναμονή αφού είχες και παρέα! <3

      Διαγραφή
  4. Κορίτσια τη Δευτέρα 9 Ιουνίου δε θα έχει πια αυτές τις τιμές. ..τελειώνει το bazaar?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί πριν λίγες μέρες το έμαθα και θα ήθελα πολύ να πάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου μέχρι και αύριο θα είναι ανοιχτά στις εφτά το απόγευμα. Από μεθαύριο δεν θα υπάρχει κάτι στον χώρο... :)

      Διαγραφή
    2. Κρίμα δεν προλαβαίνω. .δεν πειράζει όμως,θα έχω το νου για την επόμενη φορά. ...Σε ευχαριστώ πολύ πάντως!!!😊😊

      Διαγραφή
    3. Θα σας ενημερώσω κι εγώ στο επόμενο...Λογικά θα γίνει κάπου τον Οκτώβρη!
      Να'σαι καλά Κατερίνα μου! :)

      Διαγραφή
  6. Τα προιοντα εχουν ημ.να ληξης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε όλα τα προϊόντα αναγράφεται στο πίσω μέρος της συσκευασίας τους ένα σύμβολο με έναν αριθμό (6, 12, ή 24 συνήθως) που δηλώνει τη διάρκεια ζωής του προϊόντος σε μήνες από τη στιγμή που θα ανοιχτεί. Επομένως δεν υπάρχει κίνδυνος να έχει λήξει ένα προϊόν αν η συσκευασία του δεν έχει ανοιχτεί... :)

      Διαγραφή
  7. Είναι κρίμα που δεν γίνεται το bazaar και στη Θεσσαλονίκη!
    Να τα χαρείς όλα! Πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως κι εγώ αυτό σκεφτόμουν... Είναι κρίμα για όλα τα κορίτσια από άλλες πόλεις της Ελλάδας... :(
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  8. Αααα έγω ό,τι PUPA έχω από εκεί το έχω!!! Έχουν τέλειες σκιές και κραγιόν!!!!!!!!! Πήγα και φέτος αλλά δεν αγόρασα πολλά, σίγουρα πάντως δεν έχει τα προϊόντα που είχε πριν πολλά χρόνια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη μου, εσύ και μια άλλη κοπέλα παραπάνω μου κινήσατε την περιέργεια για την PUPA!!! Βλακεία έκανα, έπρεπε να είχα πάρει κάτι να δοκιμάσω... :(

      Διαγραφή