Belissima Multi Curl | υπέροχες μπούκλες (βήμα-βήμα) πιο εύκολα από ποτέ!



Είμαι από τα κορίτσια που ισιώνουν σχεδόν κάθε μέρα τα μαλλιά τους, όχι επειδή μου αρέσουν περισσότερο ίσια, αλλά επειδή οτιδήποτε άλλο με δυσκολεύει. Πάντα κοιτούσα στο δρόμο εκείνες τις κοπέλες με τις ανάλαφρες, καλοσχηματισμένες μπούκλες και αναρωτιόμουν "μα τι στο καλό κάνουν και φαίνονται τόσο υπέροχες;". Όσες φορές προσπάθησα να κάνω τα μαλλιά μου μπούκλες ή που θα κατέληγαν οι μισές τρίχες μου στο σίδερο, ή που θα έμοιαζα σαν να είχα βάλει το δάχτυλο στην πρίζα, ή που θα εμφανιζόμουν στο ραντεβού μου υπερβολικά αργοπορημένη. Κακά τα ψέματα το συγκεκριμένο χτένισμα θέλει κόπο και χρόνο για να βγει "τέλειο" 'η τουλάχιστον ήθελε. Ήθελε μέχρι που ανακάλυψα τη συσκευή Multi Curl της Bellissima.

Με το συγκεκριμένο προϊόν η υπόθεση "μπούκλες" είναι πιο εύκολη -και πιο γρήγορη- από ποτέ! Με μία κίνηση μπορείς να αποκτήσεις καλοσχηματισμένες μπούκλες (της μορφής που εσύ η ίδια επιθυμείς) χωρίς να ταλαιπωρήσεις υπέρμετρα την τρίχα σου και χωρίς να ξοδέψεις πολύτιμο χρόνο προσπαθώντας.

Γιατί ξεχωρίζω το Multi Curl;

1. Μου προσφέρει καταπληκτικό αποτέλεσμα πολύ πιο γρήγορα από τις υπόλοιπες συσκευές. Με το συγκεκριμένο styler δεν χρειάζεται να τυλίγεις την τούφα γύρω από το "σίδερο", να περιμένεις μερικά δευτερόλεπτα και μετά να την ξετυλίγεις. Απλώς περνάς την τούφα ανάμεσα στις πλάκες (έχουν ένα άνοιγμα) και κατεβάζεις τη συσκευή προς τα κάτω, δίνοντας στη κίνησή σου τη φορά που θες να έχουν οι μπούκλες σου. 
Για παράδειγμα, αν επιθυμείς οι μπούκλες σου να "κοιτούν" προς τα έξω, κατεβάζεις τη συσκευή με εξωτερική φορά. Η χρήση του Multi Curl για να καταλάβεις, μοιάζει περισσότερο σε αυτήν του ισιωτικού σίδερου,  παρά του σίδερου για μπούκλες. Σε δέκα λεπτά έχω ξεμπερδέψει με το styling!

2. Διαθέτει κεραμικές πλάκες Gloss Titanium που αναδεικνύουν τη λάμψη των μαλλιών και δεν καταστρέφουν τη δομή της τρίχας. Πραγματικά η συγκεκριμένη συσκευή προκαλεί πολύ μικρότερη -έως καθόλου- φθορά στα μαλλιά μου σε σύγκριση με τις υπόλοιπες. 

3. Διαθέτει διακόπτη με τρεις επιλογές θερμοκρασιών (170, 190, 210 οC). Με τον τρόπο αυτό μπορείς να ρυθμίζεις τη θερμοκρασία ανάλογα με την ένταση του αποτελέσματος που επιθυμείς. Προσωπικά επιλέγω αυτήν των 190οC.


4. O σχεδιασμός της σου επιτρέπει να δημιουργήσεις οποιοδήποτε είδος μπούκλας επιθυμήσεις: κλασσική, χαλαρή, μπούκλες με όγκο, ακόμη και κυματιστά μαλλιά. Περιέχει μάλιστα και αναλυτικές οδηγίες για το πως μπορείς να πετύχεις το κάθε χτένισμα. 

5. Το τελικό αποτέλεσμα έχει αναπάντεχη διάρκεια. Με άλλα stylers για μπούκλες δεν μπορώ να εξασφαλίσω διάρκεια στο χτένισμα. Δύο ώρες αργότερα το αποτέλεσμα δεν θυμίζει σε τίποτα την αρχική του κατάσταση. Με το Multi Curl όμως τα πράγματα λειτουργούν διαφορετικά.

Και αφού σου εξήγησα γιατί το προτιμώ, πάμε να δούμε μαζί βήμα-βήμα ένα απλό, καλοκαιρινό χτένισμα που μπορούμε να δημιουργήσουμε στα μαλλιά μας χρησιμοποιώντας το Multi Curl της Bellissima. Θα φτιάξουμε χαμηλές, χαλαρές μπούκλες με ανάλαφρη κίνηση. Μοντέλο μας, η αδερφή μου!







Για ένα ακόμη πιο ανάλαφρο-καλοκαιρινό χτένισμα συνεχίζουμε με τον εξής τρόπο:



Και είμαστε έτοιμες! Αν και οι μπουκλίτσες που δημιουργήσαμε είναι πολλές και λεπτές, το styling μας πήρε μόλις ένα τέταρτο. Πιο "μεγάλες" μπούκλες απαιτούν σαφώς πολύ λιγότερο χρόνο.

Αν λοιπόν ονειρεύεσαι κι εσύ τέλειες μπούκλες στα μαλλιά σου δεν ξέρεις όμως πως να τις πετύχεις εύκολα, γρήγορα και ανώδυνα, τότε η συσκευή Multi Curl φτιάχτηκε για σένα!

Την έχεις δοκιμάσει;



24 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι ότι τα μαλλιά μου είναι σγουρά και τα ισιώνω κι εγώ συνέχεια.
    Όταν θέλω να κάνω τέτοιου τύπου μπούκλες χρησιμοποιώ την απλή πρέσα που έχω και το αποτέλεσμα είναι απόλυτα ικανοποιητικό (και πολύ γρήγορο για μένα μετά από τόσα χρόνια) αλλά αυτή η συσκευή μου φαίνεται αρκετά εύκολη στη χρήση της και μου άρεσε πολύ!
    φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτό έκανα Μαρίνα μου με τη πρέσα, μέχρι που συνειδητοποίησα πως προκαλώ μεγάλη φθορά στα μαλλιά μου... :( Ίσως έφταιγε βέβαια και το σχήμα της πρέσας μου...Η συγκεκριμένη συσκευή με έσωσε!!! :)
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. ωωω τελεια φαινεται..με εβαλες σε πειρασμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτική Βασιλική μου! Και τόσο εύχρηστη! :)

      Διαγραφή
  3. Ποσο κοστιζει και που το βρισκουμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα περισσότερα καταστήματα ηλεκτρικών ειδών (κωτσόβολος κλπ), στα Hondos Center...
      Γύρω στα 45 ευρώ κοστίζει... :)

      Διαγραφή
  4. αχ είναι υπέροχη!
    Φαίνεται πολύ εύχρηστη!
    Μόλις πιάσω λεφτά στα χέρια μου , θα την κοιτάξω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι φανταστικη......όπως ειπα και στο fb, αυτό και το ισιωτικο της ιδιας εταιριας είναι ταα πολυτα εργαλεία για μενα!!!! Με γεια σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου συμφωνώ απόλυτα και γι'αυτό και για το ισιωτικό! Είναι τέλεια! <3
      Ευχαριστώ πολύ!!! :)

      Διαγραφή
  6. Ψάχνω κι εγώ μια συσκευή για μπούκλες που να είναι γρήγορη... Για πιο σφιχτές μπούκλες, πόση περίπου ώρα χρειάζεται?
    Με γεια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :)
      Δεν νομίζω να χρειάζεται πολύ περισσότερη ώρα...Απλά θα το κατεβάζεις πιο αργά και πιο "κυκλικά" φαντάζομαι... :)

      Διαγραφή
  7. Αυτο που εκτιμαω στην belissima ειναι ιτι οποι εργαλειο εχω αγορασει με ικανοποιει απολυτα με το αποτελεσμα!Τωρα τελευταια αγορασω τι belissima revolution αυτο που ο κυλινδρος γυρναει μονος του η για να κανεις μπουκλες η για να τακανεις ισια.!!ειναι εξαιρετικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Σοφία μου θέλω κι εγώ να δοκιμάσω αυτό το προϊόν που λες.. Είναι όντως τόσο καλό;;; Είναι εύχρηστο;

      Διαγραφή
  8. Ειναι παρα πολυ ευκολο και μπορεις να κανεις
    τα μαλλια σου οπως θες!!Εχει να ρυθμιζεις εσυ την θερμοκρασια &αν θελεις σταματας τον κυλινδρο να γυριζει οταν κανεις μπουκλες.Η τιμη του ειναι γυρω στα 90.0 ευρω μπορεις να το δοκιμασεις στο Κοτσοβολο να δεις πως δουλευει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο ακούγεται! Σίγουρα θα το δω μόλις κάνω μια μικρή αποταμίευση! Thanks Σοφία μου! <3

      Διαγραφή
  9. Φαίνεται πολύ ωραίο! και τα μαλάκια σου τα έκανες υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι λαμπερά μαλλιά! Πολύ όμορφες οι μπούκλες σου και έξυπνη ιδέα με το λαστιχάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήταν έτσι και τα δικά μου...Τα συγκεκριμένα είναι της αδερφής μου και σε ευχαριστεί πολύ! :)

      Διαγραφή
  11. Κοριτσια αγορασα προ ημερων τη συσκευη απο το ιντερνετ αλλα οι πλακες εφαπτονται. Ειναι δυσκολο να περασει μεσα η τουφα και ακομη πιοδυσκολο να γλιστρησει και να την απελευθερωσει χωρις να κοψει τριχες. Ετσι ειναι και οι δικες σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι εφάπτονται, αλλά ανοίγουν εύκολα όταν περνάω την τούφα...Γενικά δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με το συγκεκριμένο προϊόν, κάθε άλλο. Απλά περνάω την τούφα (χωρίς να την τυλίγω γύρω-γύρω) και κατεβάζω το εργαλείο προς τα κάτω και σε 2'' είμαι έτοιμη! :)

      Διαγραφή
    2. Στο δικο μου πραγματικά δεν ανοιγαν ευκολα αλλα ευτυχως βρηκα ενα κολπακι να τις κραταει σε αποσταση 1 χιλιοστου περίπου μεταξυ τους και ολα καλα!! Αυτο που μ αρεσει πολυ στη συσκευη αυτη ειναι οτι δημιουργει μπουκλες μέχρι τις ακρες χωρις να χρειαζεται να τις "ψηνει" για πολλη ωρα όπως στο κλασικο ψαλιδι που συνηθως αρχιζεις να τυλιγεις απο το κατω μερος την τουφα και αρα οι ακρες εκτιθενται περισσοτερο στη θερμοτητα. Για τη διαρκεια του χτενισματος που ειπες δεν ειμαι απολυτα βεβαιη οτι ειναι καλυτερο. Πιστευω οτι ο αφρος και η λακ παιζουν μεγαλο ρολο!!

      Διαγραφή
  12. Πριν κανετε μπουκλες χρησιμοποιειτε καποιο προιον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή