Αγαπημένα Μαΐου 2014



Και επιτέλους μετά από τόση αναμονή καλωσορίσαμε και επίσημα το καλοκαίρι. Σαν χτες μου φαίνεται που μιλούσαμε για τα πρώτα αγαπημένα της άνοιξης και τώρα δες πόσο γρήγορα κύλισαν οι μήνες. Στην προκειμένη περίπτωση καλά έκαναν, αφού το καλοκαίρι είναι η πιο πολυπόθητη εποχή του χρόνου. Ας "φρενάρουν" όμως τώρα λίγο, για να μπορέσουμε να το απολαύσουμε όσο γίνεται περισσότερο. 

Στο πρώτο post του καλοκαιριού θα μιλήσουμε για τα τελευταία αγαπημένα της άνοιξης, για τα "αγαπημένα Μαΐου". Μια και ξέρω πως από τον επόμενο μήνα στα posts αυτού του είδους θα κυριαρχούν τα αντηλιακά και το skin/body care, αυτόν το μήνα θα εστιάσω περισσότερο στο μακιγιάζ και λιγότερο στις υπόλοιπες κατηγορίες.


Τον Μάιο χρησιμοποίησα σχεδόν σε καθημερινή βάση το αγαπημένο μου Suncare liquid foundation της Shiseido. Όπως σου έχω πει και στο παρελθόν το συγκεκριμένο foundation συγκαταλέγεται μεταξύ των πέντε αγαπημένων μου. Λατρεύω την απαλή του σύνθεση, τη λεπτή υφή του, την κάλυψη που προσφέρει και την πορσελάνινη όψη που χαρίζει. Μετά την εφαρμογή του η επιδερμίδα δείχνει ομοιόμορφη, δροσερή και υγιής. Το προϊόν έχει καταπληκτική διάρκεια, ανθεκτικότητα στο νερό και τον ιδρώτα και ενσωματώνει SPF30 στην σύστασή του. Αν και είναι ιδανικό για τους μήνες που ακολουθούν εγώ το χρησιμοποιώ όλες τις εποχές του χρόνου αφού σπάνια έχω συναντήσει σε προϊόν τέτοιο υπέροχο αποτέλεσμα. 
Μαζί με το foundation της Shiseido φρόντιζα κάθε φορά να "φορτώνω" το μακιγιάζ μου με γενναίες ποσότητες από την Bronze Goddess Powder της Estee Lauder. Ξέρεις διανύουμε την εποχή που το bronzer είναι απαραίτητο γιατί θέλουμε να δείχνουμε κάπως μαυρισμένες, δεν μπορούμε όμως να επισκεφτούμε τη θάλασσα (τουλάχιστον όχι τόσο συχνά όσο θα θέλαμε). Έτσι το bronzer κάνει τη δουλειά του και μας χαρίζει το ηλιοκαμένο εφέ που τόσο πολύ αναζητούμε. Το συγκεκριμένο έχει έντονο χρώμα που δεν πορτοκαλίζει και αποδίδει εξαιρετικά στο δέρμα. Μπορείς εύκολα να προσθέσεις/αφαιρέσεις ποσότητα για να ρυθμίσεις την ένταση του τελειώματος. Έχει εξαιρετική διάρκεια και περιέχει ελαφρύ shimmer στη σύστασή του για ακόμη πιο sexy αποτέλεσμα.  
Άλλo ένα προϊόν μακιγιάζ που ξεχώρισα είναι το νέο mascara της Maybelline New York. To The Colossal Go Extreme! χαρίζει εντυπωσιακό όγκο στις βλεφαρίδες και έντονο βλέμμα στη στιγμή. Μου αρέσει πολύ το βουρτσάκι του καθώς με βολεύει αρκετά στην εφαρμογή του προϊόντος.  
Το κραγιόν που δεν αποχωρίστηκα ήταν το Asian Flower από την σειρά Sheen Supreme της MAC. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ενυδατικό κραγιόν που συνδυάζει το έντονο χρώμα του lipstick με την όμορφη λάμψη του gloss. Το τελείωμα του είναι πραγματικά ξεχωριστό, κάνει τα χείλη να φαίνονται ζουμερά, έτοιμα για φίλημα. 
Τέλος, ένα προϊόν που πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρω (όχι επειδή το ανακάλυψα μέσα στο Μάιο, αλλά επειδή το χρησιμοποιώ μήνες τώρα και δεν το έχω αναφέρει ποτέ) είναι το The POREfessional της Benefit. Δεν θα πω πολλά εδώ όμως γιατί θα ακολουθήσει αναλυτικότερο post.


Και ας περάσουμε στα μαλλιά. Ολόκληρος ο Μάιος περιστρεφόταν γύρω από την θαυματουργή Pret-a-Powder της Bumble and Bumble. Γιατί θαυματουργή; Κάνε κλικ εδώ και μάθε το λόγο. Ακόμη, χρησιμοποίησα πολύ το Macadamia Healing Oil Treatment για την ενυδάτωση των μαλλιών μου και το tecni.art Fix Design Hair Spray για το styling τους. Το συγκεκριμένο προϊόν είναι μία λακ για δυνατό κράτημα με την σφραγίδα της L'Oreal Professionnel που "κρατάει" το styling στη θέση του, χωρίς να κολλάει ή να ξηραίνει τα μαλλιά. Αν και έχει καταπληκτική διάρκεια, είναι απαλή με την τρίχα και αφαιρείται εύκολα με το λούσιμο. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Τέλος, δεν θα μπορούσα να παραλείψω το Sexy Amber Eau de Parfum από Michael Kors. Από την αρχή το είχα ξεχωρίσει, τώρα απλά το λατρεύω. Κάνε κλικ εδώ, διάβασε τα πάντα για ολόκληρη συλλογή αρωμάτων Michael Kors και διάλεξε το δικό σου αγαπημένο.

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Μάιο.
Ποια ήταν τα δικά σου; Έχουμε κοινά;

12 σχόλια:

  1. Αχ αυτή η Pret-a-Powder από τα Bumble and Bumble... έχει κάψει καρδιές <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχχχ αχχ γίνομαι κουραστική...αλλά πόσο τέλειο το bronzer!!!!!!!!
    φανταστικοοο το κραγιόν!!Θα σου ταιριάζει πολύ σαν χρώμα!!
    Φιλάκιαααααα!!Επανήλθα επιτέλουςςςς...ααχχ,μου έλειψε το Blogging!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Βίκυ μου δεν γίνεσαι κουραστική... Σε νιώθω 100%!!!
      Κι εμάς μας έλειψες!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το bronzer...νομίζω μας έχει μαγέψει όλες...πρέπει να δίνει πολύ ωραίο αποτέλεσμα στο πρόσωπο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι καταπληκτικό Αλεξάνδρα μου... Όταν βρεις την ευκαιρία ριξ'του μια ματιά! :) <3

      Διαγραφή
  4. Πόσο ωραία πράγματα.... αχ σε πειρασμούς μας βάζεις ! Αυτό το pore fessional μου κλείνει καιρό το μάτι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εξαιρετικό προϊόν! :)
      Μακάρι να ήταν και λίγο μεγαλύτερο...Τελειώνει γρήγορα το άτιμο :Ρ

      Διαγραφή
  5. Φαίνονται όλα τέλεια Ιωάννα μου, αλλά αυτό που μου έκανε το κλικ εμένα ήταν μια φράση σου: "ανθεκτικότητα στον ιδρώτα"! Ό,τι πιο εκνευριστικό τώρα το καλοκαίρι (μετά τα κουνούπια) είναι να θες να βγεις βόλτα και το πρόσωπό σου να έχει ιδρώσει απ' την ετοιμασία κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις Φανή μου!!! Γι'αυτό μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο γιατί γενικά έχω θέμα με τον ιδρώτα... :(

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Νομίζω η συγκεκριμένη σειρά Χαρούλα μου είναι λίγο ακριβότερη από την κλασσική. Πρέπει να κοστίζει 20 ευρώ περίπου... :)

      Διαγραφή