Φροντίδα σώματος | 10 προϊόντα που αξίζει να δοκιμάσεις



Δεν ξέρω αν σου έχω ξαναπεί πόσο λατρεύω τις λίστες. Εννοώ εκείνες που περιγράφουν πολλά προϊόντα μαζεμένα, τα οποία έχουν μεταξύ τους κάτι κοινό. Για παράδειγμα "τα αγαπημένα του μήνα¨, ή τα "empties", ή "τα καλύτερα foundations για λιπαρές επιδερμίδες" κ.ο.κ.. Με βοηθούν πολύ στο να εντοπίζω αξιόλογα προϊόντα και να ενημερώνομαι για πολλά από αυτά χωρίς να χρειάζεται να ανατρέχω σε δέκα διαφορετικές πηγές. Άσε που τις βρίσκω και πολύ ενδιαφέρουσες. Η ανάγνωσή τους κυλάει σαν νερό, δεν συμφωνείς;

Για το λόγο αυτό αποφάσισα να σου ετοιμάζω μια φορά τη βδομάδα ένα post-λίστα. Έχω παρατηρήσει άλλωστε πως και εσύ τις εκτιμάς ιδιαίτερα. Αυτή τη βδομάδα λέω να μιλήσουμε για το σώμα και συγκεκριμένα για δέκα προϊόντα φροντίδας σώματος που αξίζει πολύ να δοκιμάσεις. Εγώ τα έχω χρησιμοποιήσει και τα έχω ξεχωρίσει ήδη. Πάμε να τα δούμε;


1. Kiehl's Creme de Corps
Σου έχω πει και στο παρελθόν πως η συγκεκριμένη είναι η αγαπημένη μου κρέμα σώματος. Μπορεί να είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή της, όμως κατά τη γνώμη μου αξίζει και το τελευταίο ευρώ που θα δώσεις. Είναι μοναδική, βαθιά ενυδατική, θρέφει το δέρμα και το αφήνει απαλό σαν μετάξι. Αν θες να μάθεις περισσότερα για την Creme de Corps κάνε κλικ εδώ.

2. Victoria's Secret Aqua Kiss Body Lotion
Γενικότερα λατρεύω τα αρωματικά προϊόντα της Victoria's Secret. Είναι πολύ καλής ποιότητας, έχουν μεγάλη διάρκεια στο άρωμά τους και χαρακτηρίζονται από πολύ ιδιαίτερες μυρωδιές, μαγικές, παραδεισένιες. Το αγαπημένο μου άρωμα -απ' όσα έχω μέχρι στιγμής δοκιμάσει- είναι το Aqua Kiss. Πρόκειται για το πιο δροσερό, το πιο ανάλαφρο και φρέσκο άρωμα που θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις αυτούς τους μήνες. Η σύνθεση του body lotion είναι πολύ ενυδατική και μαλακώνει πολύ την επιδερμίδα, χαρίζοντας της απαλότητα και άνεση.

3. The Body Shop Body Sorbets
Και από τα Body Lotions ας περάσουμε στα Body Sorbets, τα οποία πραγματικά αποτέλεσαν για μένα την πιο ευχάριστη έκπληξη του μήνα. Είναι πολύ ενυδατικά, έχουν super δροσιστική υφή, απαλύνουν το δέρμα και είναι ιδανικά για τους καλοκαιρινούς μήνες. Κυκλοφορούν σε πέντε υπέροχα, διαφορετικά αρώματα. Διαλέγω το Moringa. Εσύ;

Τα Conditioner Σώματος της NIVEA μου έχουν γίνει απαραίτητα. Βρίσκω πολύ ευχάριστη τη διαδικασία εφαρμογής τους και μου αρέσουν ιδιαίτερα οι ιδιότητές τους. Μυρίζουν υπέροχα, κάνουν το δέρμα πιο απαλό και ενυδατωμένο. Τα απλώνεις στην επιδερμίδα σου όσο βρίσκεσαι μέσα στο ντους, τα ξεπλένεις και είσαι έτοιμη. Έτσι απλά! Αγαπώ ιδιαίτερα το Smooth Sensation με την πολύ ενυδατική σύσταση και το καταπληκτικό άρωμα. 

5. Nivea Talc Sensation 
To νέο αποσμητικό της NIVEA στεγνώνει εύκολα και αφήνει αίσθηση απαλότητας. Χάρη στη σκόνη καολίνης που ενσωματώνει στη σύστασή του εξασφαλίζονται υψηλά επίπεδα απορροφητικότητας και απαλότητας. Μυρίζει καταπληκτικά και χαρίζει στην επιδερμίδα πολύωρη προστασία. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!


6. Bio-Oil
Για το Bio-Oil, το μαγικό λαδάκι που καταπολεμά ουλές, ραγάδες και σημάδια γήρανσης, σου μίλησα πολύ πρόσφατα, δεν θα μπορούσα ωστόσο να μην το συμπεριλάβω στη συγκεκριμένη λίστα. Μάθε τα πάντα γι'αυτό εδώ.

7. Fresh Line Αφρόλουτρο Ρόδι
To Ρόδι είναι ένα από τα αγαπημένα μου αφρόλουτρα. Το αγοράζω σε κάθε ευκαιρία γιατί το λατρεύω! Μυρίζει υπέροχα, πολύ αναζωογονητικά και μετατρέπει το ντους σε μία εμπειρία χαλάρωσης και ευχαρίστησης.

8. Apivita κρέμα χεριών με γιασεμί και λευκό τσάι
Είναι υπέροχη! Μυρίζει καταπληκτικά, σαν αγνό γιασεμί, έχει πολύ ελαφριά, μη λιπαρή υφή που απορροφάται αμέσως. Αφήνει τα χέρια πολύ ενυδατωμένα και βελούδινα απαλά.

9. Scholl Velvet Soft
Το απόλυτο gadget του καλοκαιριού που χαρίζει αποτελέσματα επαγγελματικού πεντικιούρ από την άνεση του σπιτιού μας. Η ειδική πέτρα του περιστρέφεται με μεγάλη ταχύτητα και αφαιρεί αποτελεσματικά το ανεπιθύμητο τραχύ δέρμα από τα πέλματα, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού. Τα πόδια γίνονται απαλά όσο ποτέ άλλοτε! Λειτουργεί με μπαταρίες.

10. Avon Heel Softening cream
Η συγκεκριμένη κρέμα της Avon είναι μία από τις αγαπημένες μου. Εφαρμόζεται στα πέλματα και τα απαλύνει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Κάνει το πεντικιούρ πιο εύκολο και βελτιώνει κατά πολύ την εμφάνιση των ποδιών. Στην κατηγορία του, θεωρώ πως είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα. Επιπλέον είναι και πολύ οικονομική (φαντάσου σε μία προσφορά την είχα βρει μόνο τρία ευρώ). 

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;
Ποιο προϊόν περιποίησης σώματος δεν αποχωρίζεσαι ποτέ;


21 σχόλια:

  1. για το μονο που διαφωνω ειναι για το conditioner σωματος της nivea...θελω πολυ να δοκιμασω το sorbet..το εβαλα στο χερι μου και τρελαθηκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως καταπληκτικά Βασιλική μου, έχω ξετρελαθεί!!! Να τα δοκιμάσεις! :)

      Διαγραφή
  2. Eχω δοκιμάσει μόνο την Kiehl's αλλά όπως σου ΄χω ξαναπεί,δεν τρελάθηκα!! :(
    Το conditioner nivea δεν με τραβάει να το δοκιμάσω...αλλά θέλω σαν τρελή το Bio-oil και το αφρόλουτρο ρόδι!!!!!!!!!!
    Αααα και το σορμπέ Moringa!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το θυμάμαι που μου το είχες πει Βίκυ μου και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί έτυχε έτσι σε εσένα...
      Αχ αυτό το ρόδι, είναι υπέροχο! :)
      Φιλάκια πολλά!!! <3

      Διαγραφή
  3. συμφωνώ για αρκετά από αυτά που γράφεις καθώς είναι και στα δικά μου αγαπημένα!!!θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την πρώτη κρέμα σώματος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχη Χαρά μου... Αν και ακριβούτσικη, την αγοράζω πάλι και πάλι!!! <3

      Διαγραφή
  4. Έχω δοκιμάσει δείγμα του Creme de Corps και το ερωτεύτηκα.. Φαντάσου χαρά όταν αποκτήσω full size product :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω απόλυτα...Κι εγώ σε δειγματάκι την είχα πρωτοδοκιμάσει!!! :D

      Διαγραφή
  5. Ρε παιδι μου πρεπει να παω να δω αυτα τα σορμπε!!!
    Επισης,αυτο το γκατζετακι για τα ποδια...δειχνει πολυ ενδιαφερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας Ευαγγελία μου, θα ξετρελαθείς!!!
      Καλά αυτό το gadget δεν παίζεται! Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο για πεντικιούρ στο σπίτι... ;)

      Διαγραφή
  6. Τα sorbet πρέπει οπωσδήποτε αν τα δοκιμάσουμε! Δείχνουν απλά λαχταριστά! Το Bio oil να κάνει τίποτα για τις πανάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φανταστικά! :)
      Ναι, γενικά ενδείκνυται για τις δυσχρωμίες και την ανομοιόμορφη χροιά, οπότε είναι πολύ πιθανό να λειτουργήσει και στις πανάδες... Ωστόσο επειδή εγώ δεν έχω πανάδες, δεν ξέρω 100% ποια είναι τα αποτελέσματά του σ'αυτό το κομμάτι... :)

      Διαγραφή
  7. εντάξει η κρέμα kiehls ειναι φανταστική δεν υπάρχει η ενυδάτωση που δίνει! θέλω να δοκιμάσω το sorbe απο body shop και της nivea!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. talc sensation,conditioner,bio oil:Είναι καταπληκτικά όντως!!Βέβαια,έχω λίγο παραπάνω αδυναμία στο sorbet <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. iwanna mou egw thelw na dokimasw to bio oil gt exw thema me ragades. exeis dei kapoio apotelesma ws pros auto? euxaristw
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δει μία μικρή διαφορά και περιμένω να δω αν θα υπάρξει μεγαλύτερη μετά από λίγους ακόμη μήνες. Βέβαια εμένα οι ραγάδες που έχω είναι σχετικά μικρές και δεν ξέρω ποια θα ήταν η αποτελεσματικότητα του σε σοβαρότερα προβλήματα...Πάντως με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη σαν προϊόν... :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. se euxaristw polu! filia kai apo mena! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή