My Pink Obsessions



Εμείς τα "ψαράκια" είμαστε ευαίσθητες και ιδιαίτερα ρομαντικές υπάρξεις. Ζούμε σε έναν δικό μας ιδανικά πλασμένο κόσμο και είμαστε διαρκώς αφηρημένες. Όχι δεν το κάνουμε επίτηδες, ούτε μας αρέσει να γινόμαστε ενοχλητικές (γιατί είναι πράγματι ενοχλητικό γι'αυτούς που προσπαθούν να συνεννοηθούν μαζί μας).  Είναι που μας αρέσει να ονειροπολούμε, να ζούμε με τη φαντασία μας τη ζωή που θα θέλαμε στ'αλήθεια να ζούμε.

Ως γνήσια Ιχθύς κάπως έτσι συμπεριφέρομαι κι εγώ. Και φυσικά το αγαπημένο μου χρώμα είναι το ροζ. Ε βέβαια, ποιο άλλο θα μπορούσε να είναι; Επειδή ξέρω πως και σε εσένα αρέσει, σκέφτηκα να σου δείξω μερικές ροζ πινελιές που χρωματίζουν την καθημερινότητά μου τους τελευταίους μήνες. Θα σου μιλήσω για προϊόντα που αγαπώ και χρησιμοποιώ συχνά, χρώματος...ροζ!


Για τα πινέλα μακιγιάζ της Real Techniques σου έχω μιλήσει και στο παρελθόν. Απ'όλες τις σειρές που διαθέτει η εταιρία, εκτιμώ ιδιαίτερα τη ροζ. Απαρτίζεται από πινέλα σχεδιασμένα να τελειοποιούν το μακιγιάζ του προσώπου, προσθέτοντας τις τελευταίες πινελιές και διαμορφώνοντας το φινίρισμα του. Ένα τελευταίο "άγγιγμα" θα λέγαμε, που στη πράξη όμως είναι τόσο σημαντικό για το μακιγιάζ. Τα Stippling, Setting και Blush brushes δεν τα αποχωρίζομαι ποτέ. Με το πρώτο απλώνω στο πρόσωπό μου foundations ελαφριάς υφής. Το πινέλο είναι καταπληκτικό! Χαρίζει στη στιγμή ομοιόμορφη εφαρμογή και εφέ αερογράφου. Με το δεύτερο πινέλο εφαρμόζω το concealer και τέλος με το Blush brush το ρουζ και το bronzer. Και τα τρία έχουν πολύ απαλές και ανθεκτικές τριχούλες, και παρά τη χαμηλή τιμή τους μπορούν να συγκριθούν με άλλα πολύ ακριβότερα.  

Και από την Real Techniques περνάμε στην Calvin Klein και ειδικότερα σε δύο υπέροχα ροζ προϊόντα της σειράς ck one. Πρώτο το διπλό ρουζ της εταιρίας. Από την μία πλευρά είναι κρεμώδες και από την άλλη σε μορφή πούδρας. Καλύπτει όλα τα γούστα και ρυθμίζει εύκολα την ένταση του χρώματος. Η απόχρωση του είναι πανέμορφη, απαλή ροζ και πολύ ευκολοφόρετη. Δεύτερο προϊόν το ck one rouge a levres brillant στην απόχρωση 210. Πρόκειται για ένα κραγιόν που χαρίζει χρώμα και λάμψη στα χείλη. Έχει πολύ ενυδατική σύνθεση, προσφέρει ικανοποιητική χρωματική απόδοση και μοναδική λάμψη. Κάνει τα χείλη να φαίνονται πιο "γεμάτα" και sexy και το θεωρώ ιδανικό για τα καλοκαιρινά μακιγιάζ. 


Οι επόμενες ροζ αδυναμίες φέρουν την σφραγίδα της Maybelline New York. Το νέο Super Stay 14HR Lipstick στην απόχρωση 160 είναι το κραγιόν που με έχει ξετρελάνει τους τελευταίους μήνες. Έντονο φούξια χρώμα, εκπληκτική διάρκεια και ευχάριστη υφή συνδυάζονται τώρα σε ένα μόνο προϊόν και απογειώνουν το μακιγιάζ μας. Η νέα The Colossal Go Extreme! δεν είναι ακριβώς ροζ, έχει όμως ροζ γράμματα. Αυτό ήταν αρκετό για να τη συμπεριλάβω στη λίστα, μια και τη λατρεύω. Προσφέρει πλούσιο όγκο και έντονο μαύρο χρώμα, το μήκος όμως δεν είναι το δυνατό της σημείο.

Το Cascade Cool της Essie είναι μία από τις αγαπημένες μου ροζ αποχρώσεις για το μανικιούρ και το La Tentation de Nina ένα υπέροχο ροζ αρωματάκι, ευχάριστο και απαράμιλλα γλυκό. 
Η ενυδατική κρέμα χεριών με γιασεμί της Apivita είναι υπέροχη. Κάνει καταπληκτική δουλειά και μυρίζει σαν όνειρο. Δεν κολλάει και απορροφάται πολύ γρήγορα. Απαλύνει τα χέρια και τα προστατεύει από την ξηρότητα. Τέλος ένα προϊόν που δοκίμασα πρόσφατα και το συμπάθησα αμέσως είναι το Frambuesa Lip Butter της Liposan. Μαλακώνει τα χείλη και μυρίζει υπέροχα. Προσοχή όμως! Δεν πρέπει να το παρακάνεις στην ποσότητα. Λίγο μόνο αρκεί...


Αυτές είναι οι δικές μου "ροζ" αδυναμίες.
Ποιες είναι οι δικές σου;  


23 σχόλια:

  1. Χαίρομαι γιατί έχουμε πολλά ροζ κοινά <3 Πολύ όμορφο Post

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιο ποστ, αγαπω το ροζ αν και δεν ειμαι και πολυ ρομαντικη γενικα (κι ας ειμαι Ιχθυς)
    Πολυ ωραια και τα προιοντα !

    http://pinkchampagnegr.blogspot.gr/
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μενα μ αρεσει το ροοοοζ!!!!
    Πολυ ομορφο κ ροζ ποστ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι το πιο γλυκό χρώμα Ευαγγελία μου;;; :) <3

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω το ροζ είναι ένα χρώμα που μου φτιάχνει ειλικρινά την διάθεση !! Υπέροχα πράγματα διάλεξες ! και το βερνίκι φαίνεται να έχει το ιδανικό ροζ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολλά ψαράκια μαζευτήκαμε!!!και εγω ρομαντική είμαι τολμώ να πω,αλλά τα ροζ δεν ηταν ποτέ του γούστου μου-με εξαίρεση κάποια κραγιον που έχω ερωτευθει τωρα τελευταια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες επιλογές!
    Ιχθύς κι εγώ αλλά δεν θα έλεγα ότι το ροζ είναι το αγαπημένο μου χαχα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω Κοραλλία μου, όλα τα "ψαράκια" μαζευτήκαμε! Χαχαχα! :) :Ρ

      Διαγραφή
  7. τι τελειο μπουκαλι που εχει αυτο το αρωμα..θελω να το παρω μονο και μονο για το μπουκαλι...Ι LOVE PINK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Βασιλική μου είναι υπέροχο! Από τα πιο ωραία μπουκαλάκια που έχω στη συλλογή μου! :) <3

      Διαγραφή
  8. βλέπω κι εσύ έκανες pink themed post.
    Αγαπημένο χρώμα!
    Πολύ ωραία η τελευταία photo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ Ιωάννα μου, ψαράκι μπορεί να μην είμαι, αλλά του νερού κι εγώ και μια αδυναμία στο ροζ ομολογώ την έχω! :)
    Cherry in the air και Rose the One οι δικές μου μεγάλες ροζ αγάπες <3
    Φιλάκια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του νερού κι εσύ Φανή μου;;; :)
      Πολύ ωραίες επιλογές (btw μην νομίζεις πως έχω ξεχάσει την perfume collection, δρομολογείται :P )
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. Αμε,καρκινάκι εγώ! ^_^
      Είμαι σίγουρη πως θα αξίζει την αναμονή!
      :*

      Διαγραφή
  10. Full του ροζ! :) Τι ωραία πραγματάκια σε τόσο ωραίο χρώμα όλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα ροζ πραγματάκια!!! :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή