Michael Kors: Sporty, Sexy, Glam



Όλες μας θα έχουμε έστω και στιγμιαία θαυμάσει τις δημιουργίες του Michael Kors. Κάπου, κάποτε σε κάποια βιτρίνα, στις σελίδες ενός περιοδικού, στο διαδίκτυο ή και επάνω μας... Δεν ξέρω για σένα, εγώ πάντως δηλώνω πιστή θαυμάστρια τους. Θα μπορούσα μάλιστα να πω πως ο Michael Kors είναι ένας από τους αγαπημένους μου - αν όχι Ο αγαπημένος μου - σύγχρονους σχεδιαστές.  

Εδώ και τρεις δεκαετίες περίπου (και κάτι παραπάνω) παραμένει πιστός στο όραμά του για πολυτελές sportswear, εμπνευσμένο από το jet set lifestyle και τη λάμψη του παλιού Hollywood. Χάρη στην ξεχωριστή του ματιά, το όνομά του έγινε συνώνυμο της διαχρονικής πολυτέλειας, του αυθεντικού glamour και της σύγχρονης προσέγγισης στο ready-to-wear και στα αξεσουάρ.

Δεν ξέρω τι είναι αυτό που αγαπώ περισσότερο στο στυλ του. Συνδυάζει το κλασσικό με το σύγχρονο, το sporty με το glamour και όλα αυτά χωρίς υπερβολές και στοιχεία που περιττεύουν. Τα σχέδια και οι "γραμμές" τους κολακεύουν το γυναικείο σώμα, αναδεικνύοντας τη θηλυκότητα και την κομψότητα της γυναίκας με έναν τρόπο που σπάνια συναντούμε. 
Αυτό ακριβώς κάνει και η συλλογή αρωμάτων του, που επιτέλους είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα. Φέρνει στην επιφάνεια την πιο όμορφη πλευρά μας!

Η συλλογή αρωμάτων Michael Kors αποτελείται από τρία διαφορετικά αρώματα ειδικά σχεδιασμένα για τις τρεις διαφορετικές εκφάνσεις της γυναικάς. Και όχι μιας οποιασδήποτε γυναικάς, αλλά της γυναίκας Michael Kors.


Η γυναίκα Michael Kors είναι Sporty, είναι Sexy, είναι Glam. Παραμένει πάντοτε η ίδια, αυτό που αλλάζει όμως είναι η διάθεσή της. Την διάθεση αυτή προσπαθούν να εγκλωβίσουν με τον πιο γνήσιο τρόπο τα τρία ομώνυμα αρώματα της συλλογής.

Το Sporty Citrus είναι ένα δροσερό, ευχάριστο άρωμα που σου χαρίζει σιγουριά κι αυτοπεποίθηση. Στη σύστασή του πρωταγωνιστούν νότες από πορτοκάλι, μανταρίνι, ζεστό ξύλο και λευκά άνθη. Αναφέρεται στις πιο ανέμελες γυναίκες, σε εκείνες που θέλουν να αισθάνονται απλές και άνετες, πάντοτε όμως με μια δόση λάμψης.

Το Sexy Amber είναι ένα αισθησιακό, αιθέριο άρωμα που "μαγεύει" όποιον το αισθάνεται γύρω του. Αν και τολμηρό, δεν είναι έντονο, ούτε ανεπαίσθητο. Διατηρεί τις ισορροπίες που απαιτεί μία σαγηνευτική εμφάνιση από μια γυναίκα που ξέρει να γοητεύει. Πολυτελές κεχριμπάρι, σανταλόξυλο, μόσχος, εκθαμβωτικό πορτοκάλι και λευκά άνθη εναλλάσσονται μεταξύ τους και δημιουργούν τον πιο ερωτικό συνδυασμό

Το Glam Jasmine τέλος ενσαρκώνει τη γυναίκα που τονίζει τις βραδινές της εμφανίσεις και θέλει να κάνει εντύπωση στο πέρασμά της. Η γυναίκα αυτή είναι πάντοτε λαμπερή και εντυπωσιακή. H μοναδική αύρα της και το ξεχωριστό της look την κάνουν να μοιάζει με σταρ. Με γιασεμί, ξυλώδεις νότες και εκρηκτικά εσπεριδοειδή το τρίτο άρωμα της συλλογής υπόσχεται να τη συνοδέψει στις πιο glam εμφανίσεις της.  


Διάλεξα το Sexy Amber. Αγάπησα από την πρώτη στιγμή το εκλεπτυσμένο, πολυτελές άρωμά του τόσο, που δεν μπόρεσα να του αντισταθώ. Πλέον το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και ακούω τα καλύτερα σχόλια. Οι φίλες μου με ρωτούν διαρκώς ποιο άρωμα φοράω και o καλός μου απλά λατρεύει να το μυρίζει επάνω μου. 
Φυσικά και τα άλλα δύο αρώματα είναι εξίσου υπέροχα, στο δικό μου γούστο όμως ταιριάζει περισσότερο το συγκεκριμένο.



Και αφού σου μίλησα για τα αρώματα, ας περάσουμε και στην μόδα Michael Kors. Η συλλογή MICHAEL Michael Kors είναι η μεγάλη αδυναμία μου. Την αγαπώ γιατί αποτελείται από σχέδια ευέλικτα και ποιοτικά που εναρμονίζονται με τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας. Οι τσάντες και τα ρολόγια του δε, είναι για εμένα αναντικατάστατα. Δεν είναι μόνο το στυλ τους που τα κάνει να ξεχωρίζουν, αλλά και η ποιότητά τους. Οι τσάντες μου για παράδειγμα, όσο κι αν τις έχω χρησιμοποιήσει, σαν καινούριες είναι ακόμη. Το ίδιο και το ρολόι μου.


Και μερικές φωτογραφίες της συλλογής:








Ποια είναι η γνώμη σου για τον Michael Kors;
Ποιο από τα τρία αρώματα θεωρείς ότι σε αντιπροσωπεύει;


Sometimes Sporty. Always Sexy. And never afraid to be glam.


8 σχόλια:

  1. πολύ καλό ποστ, Εμένα με αντιπροσωπεύει το Sexy Amber είναι σαγηνευτικό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ με ξεσήκωσες Ιωαννάκι μου! Υπέροχες δημιουργίες! Και οι τσάντες και τα ρολόγια είναι τόσο όμορφα και εντυπωσιακά!
    Και ξέρεις ε; Τα θέλω όλα! Χιχι!
    Το Sexy Amber μου ταιριάζει τέλεια! Και έχεις δίκιο είναι αισθησιακό, αιθέριο άρωμα και ταυτόχρονα γλυκό!
    Δεν το έχω αγοράσει ποτέ αλλά το έχω δοκιμάσει και μου άρεσε πολύ!
    Φιλάκια Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ιωάννα μου σε νιώθω...Κι εγώ κάθε φορά τα θέλω όλα! :)
      Είναι τέλειο Ιωάννα μου, έτσι όπως το είπες ακριβώς!
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3 <3

      Διαγραφή
  3. Χωρίς δεύτερη σκέψη κι εγώ το sexy amber θα διάλεγα, Ιωάννα μου, παρότι δεν το έχω μυρίσει.. Η περιγραφή σου ήταν αρκετή για να με πείσει! ;)
    Φιλάκια πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου είναι άρωμα από τα λίγα! Μία που το μυρίζεις, μία που το ερωτεύεσαι!!!
      Φιλάκια πολλάάάά!!!! <3

      Διαγραφή