H Oriflame, η Σοφία κι εγώ...



Μέσα σε αυτό το χρόνο που ασχολούμαι εντατικά με το blogging, έχω αναπτύξει θαυμάσιες σχέσεις με πολλές από εσάς. Δεν φαντάζεστε τι χαρά μου δίνει να διαβάζω τα μηνύματα σας, να απαντάω στα σχόλιά σας, να κάνουμε όμορφες κουβεντούλες - προσωπικές ή δημόσιες - και να αναπτύσσουμε σχέσεις μοναδικές, σχέσεις που ποτέ μου δεν είχα φανταστεί πως υπάρχουν. Τελικά το blogging έχει μεγάλη δύναμη αφού μπορεί να φέρνει κοντά ανθρώπους που βρίσκονται τόσο μακριά ο ένας από τον άλλο.  

Κάπως έτσι γνώρισα και τη Σοφία που, όπως μου είπε στην πρώτη μας κουβέντα, "λατρεύει το Fairies of beauty". Σιγά-σιγά μιλούσαμε όλο και περισσότερο με μεγαλύτερη άνεση και για διάφορα θέματα. Ε αν αυτό δεν είναι διαδικτυακή φιλία, τότε τι είναι; 

Σε μια συζήτηση λοιπόν με ρώτησε πως και δεν είχα σχολιάσει ποτέ κάποιο προϊόν της Oriflame και ποια είναι η γνώμη μου για τη συγκεκριμένη εταιρία. Εγώ της απάντησα πως είχα δοκιμάσει μόνο ένα-δυο που δεν μου ταίριαξαν ιδιαίτερα και πως για το λόγο αυτό δεν μπορούσα να έχω ολοκληρωμένη άποψη για ολόκληρη την εταιρία.
Η Σοφία όμως που ως αντιπρόσωπος της Oriflame ξέρει όλα τα προϊόντα της απέξω κι ανακατωτά, βάλθηκε να τα γνωρίσει και σε εμένα (και όχι μόνο εμένα αλλά και εσάς - γκούχου γκούχου -). Έτσι μου έστειλε αρκετά από αυτά για να τα δοκιμάσω (και θεωρώ περιττό το να σας περιγράψω πόσο βαθιά με συγκίνησε με τη γλυκιά χειρονομία της).
Πάμε να δούμε τι μου έστειλε;

  • veryme Just BB cream

Πρώτο προϊόν είναι η veryme Just BB cream. Πρόκειται για μία κρέμα ελαφριάς κάλυψης που χαρίζει ομοιομορφία στον τόνο της επιδερμίδας ενώ παράλληλα έχει την ιδιότητα να συσφίγγει του πόρους και να τους κάνει λιγότερο ορατούς. Μην περιμένετε πως θα καλύψει έντονα σημάδια, καθώς το προϊόν λειτουργεί περισσότερο ως κρέμα με χρώμα παρά ως foundation. Απλώς θα σας δώσει μια extra ομοιομορφία και μεγαλύτερη άνεση. 
Μου άρεσε ιδιαίτερα η ελαφριά, λεπτόρρευστη υφή της και το δροσερό υγιές τελείωμα που προσφέρει στην επιδερμίδα. Αν το δέρμα σας όμως είναι λιπαρό, τότε πιθανότατα θα χρειαστείτε και μια πούδρα για να σετάρετε την κρέμα. Το άρωμα της είναι πολύ ευχάριστο και ιδιαίτερα αναζωογονητικό, θα έλεγα μάλιστα πως μου θυμίζει το άρωμα της πρώτης BB cream της Garnier. Αν την έχετε δοκιμάσει μπορείτε να καταλάβετε για τι δροσερό-φρουτένιο άρωμα μιλώ. Στα συν της θα προσέθετα και το girly, χαριτωμένο της packaging.
Το συγκεκριμένο προϊόν θα το συνιστούσα σε κορίτσια νεαρότερης ηλικίας που αποφεύγουν το έντονο μακιγιάζ και αναζητούν κάτι απλό και ασφαλές που παράλληλα να ενυδατώνει το δέρμα τους. Είναι ιδανικό για μια πρωινή βολτίτσα, για έναν απογευματινό καφέ, ακόμη και για το σχολείο.
























  • The One Colour Impact

Και συνεχίζουμε με δύο κρεμώδεις σκιές της νέας σειράς μακιγιάζ της Oriflame "The One". Και τις δύο τις ευχαριστήθηκα ιδιαίτερα τον τελευταίο μήνα. Οι αποχρώσεις τους είναι καταπληκτικές δεν το συζητώ (μπράβο Σοφία μου για την επιλογή!) και η ποιότητά τους πολύ καλή. Απλώνονται εύκολα, έχουν έντονη χρωματική απόδοση και διαρκούν για αρκετές ώρες. Η κρεμώδης μορφή τους κάνει την εφαρμογή τους ακόμη πιο εύκολη. Μου αρέσει να τις απλώνω σε όλο το κινητό βλέφαρο του ματιού και στη συνέχεια να σβήνω τα τελειώματα χρησιμοποιώντας τα δάχτυλά μου. Οι αποχρώσεις που βλέπετε είναι οι Rose Gold και Intense Plum




















  • Lipsticks & Mascara

Δύο κραγιόν, ένα μολύβι χειλιών και το νέο The One Volume Blast mascara ήταν τα υπόλοιπα προϊόντα που δοκίμασα. Για τα κραγιόν και το μολύβι δεν έχω να πω πολλά. Ξεχώρισα ιδιαίτερα το Giordani Gold Voluptuous Lipstick στην απόχρωση Pink Blossom. Όπως βλέπετε και στην φωτογραφία πρόκειται για ένα καλοκαιρινό φούξια-κοραλί χρώμα, ιδανικό για τους μήνες που ακολουθούν. Το δεύτερο κραγιόν είναι ένα απαλό, nude-καφετί χρώμα με ελαφρύ shimmer, κατάλληλο για κάθε μακιγιάζ και για κάθε στιγμή της ημέρας. Ανήκει στη συλλογή veryme και ονομάζεται Pink Blush.
Τέλος το mascara της The One με εντυπωσίασε αρκετά. Προσφέρει όγκο και ένταση στο βλέμμα χάρη στο πλούσιο, μαύρο χρώμα του. Δεν κοκαλώνει τις βλεφαρίδες και το αποτέλεσμα παραμένει φυσικό όση ποσότητα προϊόντος κι αν χρησιμοποιήσουμε. 
























Όπως σας είπα και στην αρχή η Σοφία ήθελε να γνωρίσει τα προϊόντα της Oriflame όχι μόνο σε εμένα αλλά και εσάς. Για το λόγο αυτό προσφέρει σε μία τυχερή αναγνώστρια του Fairies of beauty έξι υπέροχα προϊόντα μακιγιάζ της νέας συλλογής της Oriflame The One. Πραγματικά κορίτσια τα προϊόντα είναι υπέροχα. Τα έχω τόσο καιρό μπροστά μου και ένας θεός ξέρει πως κρατιέμαι και δεν τα ανοίγω! 
Λεπτομέρειες για το διαγωνισμό και τα δώρα του θα ακολουθήσουν πολύ-πολύ σύντομα στη σελίδα του Fairies of beauty στο facebook.

Και ναι! Η Σοφία είναι το δικό μας Oriflame-girl γι'αυτό όσες ενδιαφέρεστε για τα προϊόντα της εταιρίας ή και για την ίδια την εταιρία, για το πως θα γίνετε μέλη κ.λ.π. μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί της για να σας κατατοπίσει. Πριν λίγες μέρες μάλιστα ξεκίνησε και το δικό της blog ομορφιάς, το In Spirit Of Beauty. Περάστε μια βολτίτσα να το δείτε. Έχει και facebook fan page εδώ!

6 σχόλια:

  1. Μου έδωσες ωραίες ιδέες για την επόμενη μου αγορά από την Oriflame !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αα μου φαινεται πρεπει να παραγγειλω καποια πραγματακια!!πολυ ομορφο ποστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τις κρεμώδεις σκιές, δεν ήξερα ότι ξαναέβγαλαν, γιατί είχα πάρει παλιά και μετά τις είχαν σταματήσει!Πολύ ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή