Favourite Brands



Νομίζω πως όλες θα έχετε παρατηρήσει πως αποφεύγω τα "tag posts". Αν και τρελαίνομαι να τα διαβάζω η ίδια, για κάποιο λόγο - που δεν έχω καταλάβει ακόμη - δεν μου αρέσει να τα απαντώ. Υπάρχουν βέβαια και κάποια tag θέματα στα οποία δεν μπορώ να αντισταθώ. Υπάρχουν και κάποια άλλα που μου ζητάτε εσείς να απαντήσω. Ένα από αυτά είναι και το σημερινό. Και εννοείται πως δεν θα μπορούσα να σας χαλάσω το χατίρι. Άλλωστε κι εμένα μου άρεσε πολύ το θέμα του.

Το συγκεκριμένο tag περιστρέφεται γύρω από τις αγαπημένες μάρκες καλλυντικών της κοπέλας που απαντά. Το έχω δει και διαβάσει από πολλές Ελληνίδες bloggers/youtubers όμως η αλήθεια είναι πως δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για την προέλευσή του. 
Πάμε να το δούμε...

1. Ποια είναι η αγαπημένη σου εταιρία για περιποίηση προσώπου;
Δεν έχω κάποια αγαπημένη. Υπάρχουν προϊόντα περιποίησης προσώπου από διάφορες εταιρίες που είναι για μένα αναντικατάστατα. Μία εταιρία που ταιριάζει πολύ στα γούστα μου είναι η Clinique και μία που με εντυπωσιάζει πάντα η La Prairie.

2. Ποια είναι η αγαπημένη σου high end μάρκα καλλυντικών;
Καμία. Για τον πολύ απλό λόγο ότι τις λατρεύω όλες (σχεδόν). Αν πω τώρα μία, θεωρώ πως αδικώ τις υπόλοιπες.

3. Ονόμασε πέντε top brands για κραγιόν.
Burberry, Sephora, Mac, Ysl, Chanel.

4. H αγαπημένη οικονομική εταιρία είναι...
Θα πω την Maybelline New York γιατί ήταν η πρώτη που ανακάλυψα και την αγαπώ μέχρι και σήμερα.

5. Το ωραιότερο άρωμα που έχω μυρίσει ποτέ στη ζωή μου είναι...
To Petite Cherie από Annick Goutal. Να το δοκιμάσετε!

6. Καλύτερα foundation μπορείς να βρεις στην εταιρία...
Το foundation είναι ένα πολύ ιδιαίτερο προϊόν. Αυτό που θεωρώ top, για σένα μπορεί να είναι το χειρότερο. Πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή. Το δικό μου αγαπημένο είναι το Vitalumiere Aqua της Chanel (θα έχετε βαρεθεί να το ακούτε), ωστόσο έχω αδυναμία σε foundations πολλών εταιριών.

7. Η πιο αξιόλογη "web brand" για σένα είναι η...
Δεν έρχεται κάποια στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή. Νομίζω πως οι περισσότερες υπάρχουν και στη χώρα μας πλέον. Θα πω την Butter London και την Ciate γιατί λατρεύω τα βερνίκια τους και τα βρίσκω μόνο online.

8. Ποια εταιρία καλλυντικών βγάζει κατά τη γνώμη σου τα πιο ωραία mascara;
"Θρυλικά" μάσκαρα διαθέτει η Maybelline New York. Άλλωστε και η ιστορία της συνδέεται άρρηκτα με το mascara.

9. Από τις ελληνικές εταιρίες ποιες ξεχωρίζεις και γιατί;
Την Apivita και την Fresh Line. Και οι δύο έχουν ταυτότητα, ποιότητα και προβάλλουν τον ελληνικό τους χαρακτήρα σε κάθε ευκαιρία. Ορισμένα προϊόντα τους δεν μπορούν να συγκριθούν με κανένα άλλο της κατηγορίας τους.

10. Μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων ανήκει δικαιωματικά στην...
Ε...νομίζω στην MAC, στην Inglot και γενικά σε όλες τις εταιρίες επαγγελματικού μακιγιάζ.

11. Ποιας μάρκας είναι τα αγαπημένα σου πινέλα;
Μου αρέσουν πολύ τα πινέλα της Makeup For Ever, της MAC, της Real Techniques και της Avon.

12. Αν ήσουν επαγγελματίας μακιγιέζ, ποια προϊόντα θα χρησιμοποιούσες στις πελάτισσες σου;
Από κάθε εταιρία θα έπαιρνα κάτι.

13. Υπάρχει κάποιο brand που σε έχει απογοητεύσει πλήρως;
Πλήρως όχι.

14. Η έκπληξη της χρονιάς ήταν...
Η χρονιά φέτος ήταν γεμάτη εκπλήξεις. Αν ανατρέξετε στα προηγούμενα posts θα εντοπίσετε πολλές από αυτές.

15. Αν έπρεπε να χρησιμοποιήσεις καλλυντικά από μία μόνο εταιρία, ποια θα ήταν αυτή;
Πολύ δύσκολη ερώτηση. Θα πω την Shiseido γιατί μου αρέσει πολύ το μακιγιάζ της.

16. Αγαπημένο κατάστημα για αγορές καλλυντικών;
Sephora και Attica θα έλεγα...

17. Καλύτερη βαφή μαλλιών είναι...
Δεν έχω δοκιμάσει παρά μόνο μία, οπότε δεν μπορώ να απαντήσω.

18. Το ελιξίριο μαλλιών μου επινόησε η...
H Kerastase και η Moroccanoil.

19. Ποια είναι η καλύτερη εταιρία καλλυντικών "φαρμακείου" για σένα;
Η Apivita.

20. Σε ποια επωνυμία ανήκει το αγαπημένο σου eye primer;
Στην Benefit.


11 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες και ξεχωριστές απαντήσεις! Εγώ τα έχω βαρεθεί τα ταγκ ποστ αλλά κάποια σαν αυτά είναι ενδιαφέροντα αρκετά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάχη μου! :)
      Ναι ισχύει και εγώ τα έχω βαρεθεί...Όχι να τα διαβάζω...να τα γράφω κυρίως...

      Διαγραφή
  2. πολυ ενδιαφερον και καθολου βαρετο ταγκ ποστ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τη Fresh line επρεπε να την αναφερω και γω..εξαιρετικη ελληνικη εταιρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Βασιλική μου! Αδυναμία μεγάλη! <3 :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου, Ιωάννα μου! Καθώς το διάβαζα, δεν ξέρω πως έκανα τον συνειρμό, αλλά μιας και λατρεύω να διαβάζω περιγραφές σου για αρώματα (και μιας και έχω και αδυναμία σ' αυτά) πολύ θα μου άρεσε κάποια στιγμή να διαβάσω μια λίστα με τη συλλογή αρωμάτων σου! <3 Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου, μου έδωσες τέλεια ιδέα!!! :) :)
      ΄Εχω πάρα πολύ μεγάλη συλλογή ap;o αρώματα (βέβαια τα πιο πολλά είναι άδεια πλέον) οπότε θα μπορούσα να γράψω δύο-τρία posts για να σας τα παρουσιάσω!!! :) Θα το ξεκινήσω άμεσα!
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. Τέλεια!!! :D Ανυπομονώ να τα διαβάσω, λοιπόν! Φιλάκια! <3

      Διαγραφή