Victoria's Secret: Perfumes and Pampering


Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που μου κάνετε είναι η εξής: "Που μπορώ να βρω αρώματα και body lotions Victoria's Secret;" Και δεν σας αδικώ εδώ που τα λέμε. Όσες τα δοκίμασαν, τα λάτρεψαν. Στο εξωτερικό μιλούν με τα καλύτερα λόγια γι'αυτά και όπου κυκλοφόρησαν έκαναν θραύση.
Είναι τα ονειρεμένα αρώματα τους; Είναι οι χαρούμενες συσκευασίες τους; Είναι η καλή ποιότητά τους; Ποιος είναι στ' αλήθεια ο λόγος που έχουν δημιουργήσει τόσο μεγάλο ντόρο γύρω από το όνομά τους; Πιθανότατα όλοι οι παραπάνω μαζί.


Προσωπικά τα λατρεύω. Είναι γλυκά, ευωδιαστά, χαριτωμένα και πολύ ποιοτικά. Τα μεγέθη τους είναι μεγάλα και η τιμή τους αρκετά προσιτή. Κάθε φορά που ανοίγω ένα μπουκαλάκι Victoria's Secret, η φαντασία μου ταξιδεύει σε μέρη μακρινά, παραμυθένια. 

Το κακό με τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι πως εδώ στην Ελλάδα είναι κάπως δυσεύρετα. Απ'όσο ξέρω τουλάχιστον μόνο στο αεροδρόμιο και σε ένα κατάστημα στην Κηφισιά μπορούσες να τα βρεις μέχρι τώρα. Και λέω μέχρι τώρα, γιατί πρόσφατα ανακάλυψα το ishoponline.gr, ένα ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα που μεταξύ άλλων διαθέτει προϊόντα Victoria's Secret και μάλιστα σε τιμές ασυναγώνιστες. Για παράδειγμα, ένα body mist που στο κατάστημα της Κηφισιάς κόστιζε 17 ευρώ περίπου, στο ishoponline.gr κοστίζει μόλις 11.90! Και το καλύτερο είναι πως από τη στιγμή που θα κάνεις την παραγγελία σου, θα χρειαστούν μόνο μία με δύο μέρες για να την παραλάβεις. Προσωπικά όταν παραγγέλνω κάτι είμαι πολύ ανυπόμονη και δεν μπορώ να περιμένω βδομάδες μέχρι να το έχω στα χέρια μου. Αυτός είναι και ο λόγος που προσπαθώ να αποφεύγω τις παραγγελίες από ηλεκτρονικά καταστήματα του εξωτερικού και προτιμώ τα εγχώρια. 

Για να είμαι ειλικρινής, body mists της Victoria's Secret είχα δοκιμάσει και στο παρελθόν. Αυτό όμως που δεν είχα δοκιμάσει μέχρι τώρα και ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω, ήταν τα αντίστοιχα body lotions. Έτσι διάλεξα τα Aqua Kiss και Sheer Love.

To Aqua Kiss Body Lotion διακρίνεται για το αναζωογονητικό, δροσερό του άρωμα. Με φρέζια που συμβολίζει την αθωότητα και με μαργαρίτα που συμβολίζει το κέφι και την αισιοδοξία, το Aqua Kiss είναι μία τόσο ευχάριστη συντροφιά που δεν θα θες ούτε για μια στιγμή να αποχωρίζεσαι. Το Sheer Love από την άλλη, είναι ένα άρωμα περισσότερο γλυκό και βελούδινο. Νότες από λευκό βαμβάκι και κρίνο συνθέτουν έναν συνδυασμό άκρως αισθησιακό και απαράμιλλα θηλυκό.
Και οι δύο λοσιόν ενυδατώνουν και θρέφουν την επιδερμίδα, ενώ την αφήνουν μεταξένια απαλή στο άγγιγμα. Τα αρώματα τους διαρκούν για ώρες και η αίσθηση τους στο δέρμα είναι ιδιαίτερα πολυτελής και ευχάριστη. Αυτό που με κέρδισε στις body lotions της Victoria's Secret είναι το ότι καταφέρνουν και συνδυάζουν με απόλυτη επιτυχία το παραμυθένιο άρωμα με την αποτελεσματική φροντίδα του δέρματος. 

Γνωρίζω πολύ καλά πως όπως κι εγώ, έτσι κι εσείς λατρεύετε τα προϊόντα της Victoria's Secret. Για το λόγο αυτό μία πανέμορφη, μυρωδάτη έκπληξη θα σας περιμένει αύριο εδώ, στο Fairies of beauty.

  • Hint: 
Όταν οι δροσερές νότες από άνθη μηλιάς και το ερωτικό ylang-ylang αναμειχθούν μεταξύ τους μία ατελείωτη αγάπη γεννιέται... Συντονιστείτε αύριο στο facebook της σελίδας και ανακαλύψτε την!



22 σχόλια:

  1. Θέλω και εγώ victoria secret ! και πραγματικά με έκανες αρκετά χαρούμενη που έμαθα ότι μπορώ να τα παραγγείλω μέσω ιντερνετ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ είχα χαρεί πολύ όταν το είδα! :) Και συμφέρουν και οι τιμές οπότε super!!!

      Διαγραφή
  2. πολυ ωραια νεα κοριτσια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τέλεια Μαρίνα μου; :)

      Διαγραφή
    2. nai makari na kerdisw...alla kai an den kerdisw kapoia stigmi 8a paraggeilw!!!!! polu omorfo dwro!!!!

      Διαγραφή
  3. Αχ, Ιωάννα μου, σου έχω ξαναεκφράσει την αγάπη μου για τις μυρωδιές Victoria's Secret! Πολύ καλή σχέση ποιότητας-ποσότητας-τιμής και αρώματα που μένουν για ώωωρες στο δέρμα! Body lotion δεν εχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά είναι σίγουρο πως δεν θα αργήσει να γίνει κι αυτό! Μέχρι τώρα εγώ τα αγόραζα απ' το αεροδρόμιο, αλλά το site που αναφέρεις έχει απίστευτες τιμές! Τύφλα να 'χουν τα duty free! Ενθουσιάστηκα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Φανή μου εντυπωσιάστηκα πάρα πολύ από τις τιμές τους...Τα λατρεύω κιόλας οπότε ήρθε κι έδεσε! :)
      Φιλάκια πολλά!!! <3

      Διαγραφή
  4. ΤΈΛΕΙΑ!!!! μέχρι τώρα περίμενα να κάνω ένα ταξίδι, και στο γυρισμό, πάντα κρατούσα λεφτά για να πάρω ένα μαγικό μπουκαλάκι χιχιχ!!!και τα body mists είναι τέλεια!!! τώρα που μας είπες το site θα το ξετινάξω χεχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο το site!! Έχω ακούσει κι εγώ τα καλύτερα και θα θελα να τα δοκιμάσω... :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα 'Ολγα μου, θα τα λατρέψεις... :) :)

      Διαγραφή
  6. Αχ ωραία φαίνονται!!Πρέπει να σταματήσω να χαζεύω blogs και βίντεο στο youtube γιατί θα φαλιρίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ιωάννα μου κι εγώ ακριβώς το ίδιο παθαίνω... :)

      Διαγραφή
  7. Βλέπω εδώ και καιρό να κυκλοφορούν γύρω μου κυρίως body mists της εταιρείας, αλλά δεν έτυχε να δοκιμάσω ακόμη!! Θέλω τρελά όμως και θα 'ναι σίγουρα μια από τις επόμενες αγορές μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίνα μου θα σου αρέσουν πάρα πολύ... Είναι τόσο απολαυστικά τα αρώματα τους που θα σε ενθουσιάσουν! <3

      Διαγραφή
  8. είναι τέλεια!! και η μυρωδιά τους και η συσκευασία τους , τα εχει παρει μια φιλη μου και τα είχα μυρίσει επαθα την πλάκα μου που λενε :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Φαίη μου και η συσκευασία τους είναι super... Μετράει πολύ κι αυτό... :) :)

      Διαγραφή
  9. ειναι υπεροχα πολυ τα θελω.στυλιανη μαλιτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μαγιο στην ελλαδα μπορουμε να βρουμε τηε συγκεκριμενης εταιρειας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα ηθελα να μαθω που μπορω να βρω τα αρωματα..υπαρχεικαταστημα?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή