Revew: Make Up For Ever HD Microfinish Powder



Το ξέρω πως κινδυνεύω να γίνω μονότονη με τις επαναλήψεις μου, όμως θα σου πω ακόμη μία φορά πως έχω μεγάλη αδυναμία στις loose powders, στις ελεύθερης μορφής πούδρες δηλαδή. Η αλήθεια είναι πως οι στερεές ποτέ δεν με βόλευαν ιδιαίτερα. Δεν μπορούσα να τις εφαρμόσω ομοιόμορφα, συνήθως κάποιο σημείο του προσώπου μου είχε περισσότερο προϊόν από κάποιο άλλο και φυσικά πάντα ερχόταν και η στιγμή εκείνη που το προϊόν έπεφτε από τα χέρια μου και έσπαγε σε χίλια κομμάτια. Ακόμη και να μην γινόταν αυτό, θα έσπαγε μέσα στη τσάντα μου από κάποιο χτύπημα. Με κάποιον τρόπο πάντως θα έσπαγε.

Όταν ανακάλυψα πριν από λίγα χρόνια τις ελεύθερες πούδρες, τότε συνειδητοποίησα τι σημαίνει το να έχεις μια καλή πούδρα. Από τότε δεν τις αποχωρίζομαι ποτέ. Μπορώ και τις εφαρμόζω εύκολα και ομοιόμορφα. Κρατάνε το μακιγιάζ στη θέση του για ώρες, αποτρέπουν την εμφάνιση της λιπαρότητας και σαν προϊόντα διαρκούν πολύ. Για παράδειγμα, αυτή που χρησιμοποιώ κάθε μέρα εδώ και τρεις μήνες, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι στα τελειώματα, εκείνη δεν έχει "κατέβει" ούτε μέχρι τη μέση. Αυτό σημαίνει πως θα με συντροφεύει για πολλούς μήνες ακόμη.

Αναφέρομαι στην Make Up For Ever HD Microfinish Powder.

Η HD Powder της MUFE είναι ένα προϊόν που έχω εκτιμήσει ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες. Μπορεί να μην φτάνει το επίπεδο της "all-time" αγαπημένης μου Translucent Powder της Kryolan, όμως παραμένει ένα από τα κορυφαία προϊόντα αυτής της κατηγορίας.

Πρόκειται για μία λευκή (ή καλύτερα ημιδιαφανή) πούδρα σε ελεύθερη μορφή που γίνεται ένα με τον φυσικό χρωματικό τόνο της επιδερμίδας σου. Απλώνεται πολύ εύκολα και ιδιαίτερα ομοιόμορφα και τα οφέλη της γίνονται αντιληπτά από την πρώτη κιόλας στιγμή εφαρμογής της. Η υφή της είναι απαλή σαν μετάξι και η αίσθηση της στο δέρμα ακόμη απαλότερη. Έχει την ιδιότητα, αν και δεν προσφέρει κάλυψη, να εξομαλύνει τις ατέλειες της επιδερμίδας και να απαλύνει την εμφάνιση των πόρων και των λεπτών γραμμών, αναδεικνύοντας μία πιο υγιή πλευρά της. Χαρίζει στο μακιγιάζ εντυπωσιακή διάρκεια και αποτρέπει την εμφάνιση της λιπαρότητας με μεγάλη επιτυχία. Για την ακρίβεια πιστεύω πως ακόμη και τα πιο λιπαρά δέρματα θα ενθουσιαστούν με τις επιδόσεις της πάνω σε αυτό το κομμάτι. Αν και είναι σχεδιασμένη για να χαρίζει απόλυτα ματ τελείωμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς φόβο από κάθε τύπο επιδερμίδας.


Ο "έξυπνος" σχεδιασμός της επιτρέπει να απελευθερώνεται τόσο προϊόν, όσο ακριβώς χρειάζεσαι κάθε φορά. Με τον τρόπο αυτό όχι μόνο δεν σπαταλάς επιπλέον προϊόν, αλλά επίσης διατηρείς ανέπαφο και το υπόλοιπο, αφού παραμένει κλεισμένο στο δοχείο και δεν έρχεται σε επαφή με το πινέλο ή το σφουγγαράκι σου.

Λατρεύω να την χρησιμοποιώ με το πινέλο 128 της MUFE. Είναι εξαιρετικής ποιότητας, πυκνό και βελούδινα απαλό. Αγκαλιάζει το πρόσωπο με τις μεταξένιες τριχούλες του σαν χάδι και είναι ιδανικό για την εφαρμογή τόσο αυτής, όσο και οποιασδήποτε άλλης πούδρας. 


Εσύ ποια πούδρα χρησιμοποιείς;
Έχεις δοκιμάσει τη συγκεκριμένη;


12 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Μ'αρέσουν οι loose powders, δουλεύονται πιο εύκολα.
    Εγώ χρησιμοποιώ το dupe, το Translucent HD powder της ELF. Ήθελα να δοκιμάσω τις 'λευκές πούδρες' αλλά επειδή ήμουν διστακτική είπα να πάω σε κάτι φθηνότερο. Η ELF sτην αρχή δίνει ματ αποτέλεσμα αλλά μετά από 2-3 ώρες χρειάζεται ξανά εφαρμογή. Τελικά βολεύτηκα με την TRANSLUCENT MATTE POWDER της ίδιας εταιρίας, για μένα είναι κορυφή και παμφθηνη (αν και pressed).
    Επίσης πολύ θετικά έχω διαβάσει και για τα "αδερφάκια" της MUA HD, από την MAC και Laura Mercier.
    Για την Kryolan ότι και να πω είναι λίγο, δεν είναι τυχαίο ότι τα προϊόντα τους χρησιμοποιούνται κατα κόρον σε τηλεόραση και κινηματογράφο :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πούδρα της Kryolan είναι πραγματικά καταπληκτική...
      Τις υπόλοιπες δεν τις έχω δοκιμάσει νομίζω, αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω της Elf και της Laura Mercier... :)

      Διαγραφή
  2. Χμ, την είχα περυσι (deluxe sample 5γρ, το full size ειναι 8,5γρ;), αλλά δε μου άρεσε το ότι άφηνε "white cast" κυρίως στα πλαϊνά της μύτης. Τη χρησιμοποίησα όλη για σετάρισμα του κονσίλερ στα μάτια. Για τον ίδιο λόγο δε μου αρεσε η loose πουδρα της elf και αυτη της essence.

    Αναλυτική η παρουσίαση, μ' άρεσε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάτα μου...
      Εγώ ευτυχώς δεν έχω αντιμετωπίσει αντίστοιχο πρόβλημα... :)

      Διαγραφή
  3. Είναι τελεια Ιωάννα μου! Την λατρευω κι εγω, το ξέρεις!
    Stella

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Στέλλα μου, να σου πω την αλήθεια σε σκέφτηκα όταν το έγραψα!
      Είναι υπέροχη! :)

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ πούδρα ελεύθερης μορφής, αλλά μάλλον είναι η ώρα!
    Η αλήθεια είναι πως σπάνια φοράω πούδρα πάνω από το μεικ απ, καθώς δεν εμφανίζω σχεδόν ποτέ λιπαρότητα :)
    Πολύ καλό Review Ιωάννα μου!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Λίλα μου! :)
      Ε αν δεν έχεις πρόβλημα με την λιπαρότητα, λογικό είναι να μην της έχεις δοκιμάσει...Είσαι πολύ τυχερή! <3

      Διαγραφή