GLOWBOX Απριλίου


Το GLOWBOX Απριλίου έφτασε πριν λίγες μέρες στη πόρτα μου και όπως κάθε μήνα, έτσι και τώρα ήρθε η στιγμή να σου δείξω το περιεχόμενό του. Στόχος του αυτή τη φορά ήταν να εφοδιάσει το "νεσεσέρ του Πάσχα" με όλα όσα θα χρειαστούμε στις σύντομες ανοιξιάτικες εκδρομές μας. Ας δούμε λοιπόν τι περιείχε!


  • APIVITA Κρέμα προσώπου ελαφριάς υφής με χρώμα και SPF 30 / 15ml

Ο,τι πρέπει για τις εκδρομές στην εξοχή. Όχι μόνο θα δείχνουμε όμορφες, αλλά θα είμαστε και προστατευμένες από τον ήλιο.


  • I Love Bath & Shower Gel & I LOVE Body Lotion / 60 ml το καθένα

Με άρωμα βανίλιας και αμυγδάλου, μετατρέπουν την περιποίηση του σώματός μας στην πιο απολαυστική διαδικασία της ημέρας. Δεν χορταίνω να τα μυρίζω!


  • Urban Veda Radiance Exfoliating Facial Polish / 20ml

Ήπιο απολεπιστικό προσώπου για λάμψη και ομοιομορφία


  • Urban Veda Radiance Day Cream / 10 ml

Ενυδατική κρέμα προσώπου που "απογειώνει" την παραγωγή κολλαγόνου

Εντυπώσεις:
Πολύ θετικές. Τα προϊόντα είναι πολύ χρήσιμα και κατάλληλα για την εποχή που διανύουμε. Σίγουρα θα τα χρησιμοποιήσω όλα και με το παραπάνω!

Εσένα, πως σου φάνηκε;

18 σχόλια:

  1. Το πήρα και εγώ αλλά δεν εντυπωσιάστηκα. Περίμενα λόγω εορτών να έχει περισσότερα προϊόντα μακιγιάζ και δεν είχε ούτε ένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Έλλη μου έχεις δίκιο. Γενικά το GLOWBOX σπανίως βάζει προϊόντα μακιγιάζ. Κι όμως είναι τα πιο περιζήτητα... Θα έπρεπε να αναθεωρήσει ως προς αυτό...

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ ΣΕ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΚΟΥΤΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πράγματι έχουμε δει και πιο πλούσια κουτάκια... :)

      Διαγραφή
  3. Λίγα μου φαίνονται Ιωάννα μου. Πάντα έτσι μικρές είναι οι συσκευασίες; Εκτός από τα αντηλιακά APIVITA τα άλλα δεν τα γνωρίζω.
    Φιλάκιαααααααα!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ιωάννα μου, συνήθως έτσι είναι.... :(
      Τη τρίτη μάρκα ούτε εγώ τη γνωρίζω :P
      Φιλακια πολλάάά!!!!! <3

      Διαγραφή
  4. Θέλω πολύ τη γνώμη σου για το αντηλιακό της Apivita!! Είναι κατάλληλο πχ για μικτές επιδερμίδες; Η μυρωδιά του είναι ανεκτή; Να τα χαρείς!! :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα μου εμένα η συγκεκριμένη αντηλιακή μου αρέσει αρκετά. Είναι λιγο λιπαρή όπως τα περισσότερα αντηλιακά, όμως με μία πούδρα είσαι καλυμμένη...Χαρίζει ελαφριά κάλυψη και έχει σχετικά καλή διάρκεια. Θα έλεγα πως είναι ιδανική για την παραλία! Η μυρωδιά είναι σχεδόν
      ανεπαίσθητη...
      Ευχαριστώ πολύ Όλγα μου!!! :) <3

      Διαγραφή
  5. Το αντηλιακό της Apivita το είχα κι εγώ, το βρήκα στο πρώτο μου Glowbox και ήταν τόσο πηχτό που δε μπορούσα να το απλώσω...Περιμένουμε την άποψή σου, μήπως και έτυχε σε μένα κάποιο προβληματικό προιόν :)
    *Το Glowbox αυτού του μήνα το βρίσκω αρκετά μέτριο, εγώ μάλλον θα απογοητευόμουν αν έδινα 14 ευρώ και δεν είχε ούτε ένα travel size προιόν μακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό μου Λίλα μου, ήταν όντως λίγο πηχτό, αλλά όπως τα περισσότερα αντηλιακα...Δεν ειχα δηλαδη καποιο προβλημα στο να το απλωσω...Ένα προιον μακιγιαζ το ηθελα κι εγω να σου πω την αληθεια, ομως εχω κουραστει να το επαναλαμβανω σε καθε post κι ετσι ειπα να μην το αναφερω παλι... :P
      Φιλάμια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  6. Ωραία φαίνονται και φαντάζομαι θα τα δοκιμάσεις όλα.. Πετυχημένο το κουτάκι αυτού του μήνα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως θα τα δοκιμάσω όλα Claire μου!!! :) <3

      Διαγραφή
  7. Μόλις έγινα μέλος αυτού του υπέροχου blog. Αν θες follow back το blog μου λέγεται: http://kids-ofreneia.blogspot.gr/ ♥ Καλή σου μέρα:')‎

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα, πολύ καλό κουτάκι!Να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω την αίσθηση ότι το Glowbox δεν δίνει βάση στα προφίλ ομορφιάς των συνδρομητριών, ή τουλάχιστον όχι τόσο όσο τα Cherrybox και Beautytest box... Όσα Glowbox κουτάκια έχω δει έχουν τα ίδια προϊόντα για όλες τις συνδρομήτριες... :/
    Χρήσιμα πάντως τα προϊόντα αυτού του μήνα :) Καλές δοκιμές Ιωάννα μου και χρόνια πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά όχι απλά την αίσθηση...Την βεβαιότητα δεν λες καλύτερα; Όντως σε όλες τα ίδια βάζουν και οι αλλαγές που κάνουν δεν νομίζω πως βασίζονται στο προφίλ αλλά στη διαθεσιμότητα των προϊόντων... Ευχαριστώ πάρα πολύ Φανή μου...Χρόνια πολλά και σε εσένα!!! <3 <3 <3

      Διαγραφή