Ανοιξιάτικη εκδρομή: το νεσεσέρ μου!



Πολλές από εσάς θα έχετε ήδη ξεκινήσει τις σύντομες πασχαλινές διακοπές σας, άλλες πάλι όπως εγώ θα αναχωρήσετε τις επόμενες μέρες. Σήμερα, ετοιμάζοντας τις αποσκευές μου, σκέφτηκα να σας γράψω ένα σύντομο post για να σας δείξω τι υπάρχει μέσα στο νεσεσέρ μου όσον αφορά στο κομμάτι του skincare και της περιποίησης των μαλλιών.

Να τελικά που ήρθε η στιγμή να χρησιμεύσουν όλα αυτά τα travel size προϊόντα που αποθηκεύω εδώ και μήνες αγοράζοντας τα beauty boxes. Επειδή η εκδρομή μου θα είναι πολύ σύντομη, χρειάζομαι προϊόντα μικρά, που να μην καταναλώνουν χώρο, ώστε να είμαι περισσότερο άνετη. Τι καλύτερο λοιπόν από προϊόντα ειδικού μεγέθους;


  • Μαλλιά:

Σαμπουάν, conditioner, μάσκα, λαδάκι και χτένα. Αυτά είναι τα απαραίτητα. Για σαμπουάν επέλεξα το Cristaliste της Kerastse (80ml) και για conditioner την κρέμα Ερατώ (75 ml) της Fresh Line. Μάσκα δεν θα χρησιμοποιήσω παραπάνω από μία φορά, γι'αυτό και θα πάρω μαζί μου το δειγματάκι μίας χρήσεως Chroma Captive της Kerastase. Επίσης θα με συντροφεύσει το Elixir K Ultime (50 ml) και το αγαπημένο μου Tangle Teezer.

  • Πρόσωπο:

Για καθαρισμό, ντεμακιγιάζ και τόνωση δεν θα μπορούσα να επιλέξω κάτι διαφορετικό από το Bioderma Sensibio H2O (100 ml). Το Aquasource (50 ml) της Biotherm είναι το ενυδατικό gel που θα φροντίσει για την ενυδάτωση του προσώπου μου. Επίσης θα χρειαστώ και μία αντηλιακή (διατηρώ την ελπίδα πως οι επόμενες μέρες στην εξοχή θα είναι πιο ηλιόλουστες) κι έτσι θα πάρω σίγουρα μαζί μου την αντηλιακή κρέμα με χρώμα και SPF30 της Apivita (15 ml). Τέλος, δεν θα μπορούσα να ξεχάσω το αγαπημένο μου γαλάζιο Baby Lips της Maybelline New York για εντατική ενυδάτωση των χειλιών μου.

  • Σώμα:

"Η ζωή είναι ωραία", ειδικά όταν βρίσκεσαι σε διακοπές, γι'αυτό και θα πάρω μαζί μου τα La Vie Est Belle αφρόλουτρο και κρέμα σώματος (50 ml το καθένα). Επίσης δεν θα ξεχάσω την Planet Spa Blissfully Nourishing κρέμα της Avon (50 ml) που είναι κατάλληλη για χέρια, αγκώνες και πέλματα.

Φανταστείτε λοιπόν να έπρεπε να ταξιδέψω με όλα τα παραπάνω προϊόντα στο κανονικό τους μέγεθος. Θα χρειαζόμουν και μία δεύτερη βαλίτσα μόνο γι'αυτά. Με τα travel size όμως, το πρόβλημα λύνεται.

Εσείς ποιο προϊόν δεν αποχωρίζεστε στις εκδρομές σας;

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΕΣ!

18 σχόλια:

  1. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!! ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΨΗΛΟΤΑΚΟΥΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΜΑΙ!!! ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΜΟΥ LOVE POTION ΤΙΣ ΜΠΡΟΝΖΕ ΜΟΥ ΠΕΡΛΕΣ!!!ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΜΟΥ ΜΕ SPF15!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφία μου! :) :)
      Ψιλοτάκουνα ε; Κι εμένα μ'αρέσουν όμως με ταλαιπωρούν πολύ... :(
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Αγάπη είναι θεμα συνήθειας !!! Δε τα αποχωρίζομαι ποτε!!!

      Διαγραφή
    3. Ελπίζω κάποια μέρα να στα συνηθίσω κι εγώ! :) :Ρ

      Διαγραφή
  2. ποσο υπεροχο το σχεδιο της βουρτσας??Πολυ γλυκουλι..εγω οσο και αν φαινεται περιεργο δεν αποχωριζομαι τα αρωματα μου..μπορει να παρω 3-4 μαζι...δεν μπορω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι πολύ γλυκούλι Βάσω μου;;; Γι'αυτό το πήρα να σου πω την αλήθεια :Ρ
      Αχ κι εγώ 2 αρώματα οπωσδήποτε! :)

      Διαγραφή
  3. διαλεξες ακριβως τα προιοντα που ειναι απαραιτητα αλλα και τα πιο καταλληλα για 2 3 μερουλες!!να περασεις τελεια!!!συμφωνω με την ιδεα των travel size που με συντροφευουν σε καθε μου μικρο ταξιδι!!Καλη Ανασταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δαναή μου κι εσύ να περάσεις υπέροχα! :)
      Καλή Ανάσταση και σε εσένα! <3

      Διαγραφή
  4. Ευτυχώς που τα έχεις σε travel size διαφορετικά οι αποσκευές μεγαλώνουν... Τα έχεις επιλέξει πολύ ωραία όλα... Προσωπικά δεν ξεχνώ ποτέ ο,τι έχει να κάνει με face skin cleancare λόγω ιστορικού ακμής... Και δεν μπορώ χωρίς body lotion η κάποιο λάδακι για το σώμα.. :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Όλγα μου, αυτό σκεφτόμουν κι εγώ... Να τελικά που χρησιμεύουν τα travel size! Ευχαριστώ πολύ!!! :) :)

      Διαγραφή
  5. ζηλευω πολυ και το περιεχομενο του νεσεσερ και την εκδρομουλα!!!
    καλι οασχα, καλη ανασταση και να περασεις τελεια!
    κατερινα απο beautiful girls http://beautifulgirlsgroup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα μου! Καλό Πάσχα και σε εσένα!!! :) :) <3

      Διαγραφή
  6. Κι εγώ κρατάω τα travel sized προϊόντα μου για σύντομες αποδράσεις, είναι ιδανικά! Πόσο υπέροχη και girly η tangle teezer σου!! Καλά να περάσεις και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Natalie μου!!! :) :)
      Καλό Πάσχα και να περνάς τέλεια! <3

      Διαγραφή
  7. Είναι εξαιρετικό το Bioderma, αλλά δεν το αισθάνομαι ότι καθαρίζει "εις βάθος" την επιδερμίδα που λέμε, Θα έπαιρνα τα ίδια προϊόντα με σένα (άλλων εταιρειών μπορεί), αλλά θα πρόσθετα ένα καθαριστικό προσώπου και μία ενυδατική ματιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά Κωνσταντίνα μου.. Και η κρέμα ματιών είναι βασικότατη... :) :)

      Διαγραφή