Αγαπημένα Απριλίου



Αύριο υποδεχόμαστε τον τελευταίο μήνα της άνοιξης, ήρθε λοιπόν πάλι η στιγμή να μιλήσουμε για τα αγαπημένα προϊόντα του περασμένου μήνα. Μέσα στον Απρίλη γνώρισα πολλά καινούρια προϊόντα, τα περισσότερα από τα οποία τα ενσωμάτωσα κατευθείαν στην ρουτίνα περιποίησης και μακιγιάζ μου. Πάμε να τα δούμε;


  • Περιποίηση

Αυτόν το μήνα η περιποίηση του σώματος είχε την τιμητική της. Το ένα προϊόν ήταν πιο ενδιαφέρον από το άλλο και όπως είναι φυσικό δεν μπόρεσα να αντισταθώ σε κανένα τους. Για τα NIVEA Conditioner Σώματος και για το αγαπημένο μου Smooth Sensation σου μίλησα ήδη εδώ. Με τη βοήθειά τους, το ντους έχει εξελιχθεί στην πιο ευχάριστη διαδικασία της ημέρας και η επιδερμίδα μου με ευγνωμονεί που τα "ανακάλυψα".  Τα body lotions της Victoria's Secret ήταν η δεύτερη μεγάλη αδυναμία μου. Ξεχώρισα το Aqua Kiss για το δροσερό του άρωμα. Μπορείς μάλιστα κι εσύ να κερδίσεις ένα, απλά συμμετέχοντας στο νέο διαγωνισμό του Fairies of beauty (εδώ). Μία ακόμη εξαιρετική και ιδιαίτερα αναζωογονητική μυρωδιά συνάντησα στο αφρόλουτρο της νέας σειράς περιποίησης Korres Αμπέλι Σαντορίνης. Το προϊόν αυτό αποπνέει φρεσκάδα και θυμίζει έντονα τη χώρα μας. Και μόνο η συσκευασία του με το ειδυλλιακό φόντο της Σαντορίνης σε προκαλεί να το δοκιμάσεις. Ευχάριστη έκπληξη του μήνα όμως ήταν και η ενυδατική κρέμα χεριών με γιασεμί & λευκό τσάι της APIVITA. Το συγκεκριμένο προϊόν είναι καταπληκτικό. Προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και μεταξένια απαλότητα στην περιοχή των χεριών χωρίς να αφήνει λιπαρή αίσθηση και παράλληλα χαρακτηρίζεται από ένα παραμυθένιο άρωμα αγνού γιασεμιού.
Για το Bio-Oil, το "προϊόν-θαύμα" που επιτέλους έφτασε και στη χώρα μας, φαντάζομαι θα έχεις ακούσει πολλά τις τελευταίες μέρες αφού ο Απρίλης είναι ο μήνας κυκλοφορίας του στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για ένα προϊόν σε μορφή ελαίου που καταπολεμά ραγάδες, ουλές, ανομοιόμορφη όψη και σημάδια γήρανσης ενώ παράλληλα προσφέρει βαθιά ενυδάτωση στην επιδερμίδα. Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα περίπου και αμέσως μόλις δω τα πρώτα αποτελέσματα θα σε ενημερώσω με ξεχωριστό post.
Και από το "προϊόν-θαύμα" ας περάσουμε στο "gadget-θαύμα" του μήνα. Το Velvet Soft της Scholl είναι το νέο it-gadget της σεζόν, αφού σου επιτρέπει να απολαμβάνεις τα οφέλη του επαγγελματικού πεντικιούρ από την άνεση του σπιτιού σου. Η περιστρεφόμενη πέτρα του αφαιρεί εύκολα και αποτελεσματικά το ανεπιθύμητο τραχύ δέρμα από την περιοχή των ποδιών και τα αφήνει βελούδινα απαλά στο άγγιγμα. Είναι ιδανικό για τους μήνες που ακολουθούν, αφού με την βοήθειά του θα μπορούμε να φοράμε "ανοιχτά" παπούτσια χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Λειτουργεί με μπαταρίες.


  • Μαλλιά  

Ένα νέο προϊόν που πρωταγωνίστησε στην περιποίηση των μαλλιών μου αυτόν τον μήνα ήταν το καινούριο σαμπουάν της σειράς Densifique της Kerastase. Η σύνθεσή του είναι σχεδιασμένη να χαρίζει όμορφη πυκνότητα στα μαλλιά, δρώντας στο δέρμα του κεφαλιού και όχι στα μήκη της τρίχας. Με τον τρόπο αυτό ενδυναμώνει την τρίχα από τη δημιουργία της κιόλας και της επιτρέπει να αναπτύσσεται σωστά και ολοκληρωμένα. Τα μαλλιά δεν σπάνε, είναι πιο δυνατά, πιο λαμπερά και σε βάθος χρόνου πιο πυκνά. Γι'αυτό άλλωστε το Densifique Bain Densite χαρακτηρίζεται και ως Hair-Skincare προϊόν.


  • Μακιγιάζ

Το μακιγιάζ μου τον  Απρίλη δεν είχε ιδιαίτερες προσθήκες. Σε γενικές γραμμές χρησιμοποίησα πολύ την SkinPerfection BB Cream σε συνδυασμό με το αγαπημένο μου Double Wear Concealer της Estee Lauder. Από την μία η SkinPerfection μου προσέφερε ομοιομορφία και περιποίηση, από την άλλη το Double Wear μου χάριζε πλήρη κάλυψη των σημαδιών της επιδερμίδας και των μαύρων κύκλων. Ένα πολύ "έξυπνο" προϊόν που αγόρασα μέσα στον μήνα ήταν το διπλό ρουζ ck one της Calvin Klein. Το γλυκό του χρώμα σε συνδυασμό με τις δύο διαφορετικές υφές του (πούδρα και κρέμα) σου επιτρέπουν να δημιουργείς το αποτέλεσμα που επιθυμείς σε κάθε ξεχωριστή εμφάνισή σου. Τέλος ένα προϊόν που δεν θα μπορούσα με τίποτα να παραλείψω είναι η νέα πούδρα της σειράς Sunific της Lierac. Το σκούρο χρώμα της και οι διακριτικοί παράγοντες λάμψης που περιέχει την καθιστούν το ιδανικό bronzer της περιόδου. Παράλληλα ενσωματώνει και SPF 15 στην σύστασή της για να προστατεύει την επιδερμίδα από την ηλιακή ακτινοβολία. Ο πρωτότυπος σχεδιασμός της σε βοηθά να την εφαρμόζεις με μεγάλη ευκολία αλλά και την κουβαλάς συνέχεια μαζί σου.

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα που μας πέρασε.
Ποια ήταν τα δικά σου; Έχουμε κοινά; 

18 σχόλια:

  1. το καινουργιο αφρολουτρο του κορρε μου εχει κινησει την περιέργεια να το δοκιμάσω και την περιστρεφομενη πετρα για τα ποδια!
    το κοντισιονερ σωματος κανει οντως δουλεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίη μου εγώ θεωρώ πως κάνει δουλειά και μάλιστα καλή... Για μένα, αξίζει να το δοκιμάσεις! :) :)

      Διαγραφή
  2. πολυ ομορφο ποστ!!περιμενω εντυπωσεις απο την δραση/αποτελεσματικοτητα του bio-oil!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δανάη μου! :)
      Μόλις δω τα πρώτα αποτελέσματα θα ανεβάσω post!!! <3

      Διαγραφή
  3. Χμ... θέλω πολύ να δοκιμάσω το conditioner aftersun της nivea και βέβαια αυτό το νέο gadgetaki απολέπισης!!!! Καλή πρωτομαγιά Ιωάννα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλειο Μάχη μου :)
      Ευχαριστώ πολύ! Καλή πρωτομαγιά και σε εσένα! :) <3

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία αγαπημένα..Θα ήθελα να δοκιμάσω πολλά από αυτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραια όλα τα αγαπημενα σου!!! καλο μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Δέσποινά μου! Ευχαριστώ πολύ! <3

      Διαγραφή
  6. gadget για τα πόδια ο.Ο !!! αυτό θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω...
    επίσης πόοοοσο ωραίο το bronzer από lierac!!!
    ωραίες επιλογές αγαπημένων!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις, είναι πολύ καλό! :)
      Ευχαριστώ, πολλά πολλά φιλάκια! :*

      Διαγραφή
  7. Πολύ ενδιαφέροντα όλα...με βάζεις (κι εσύ) σε πειρασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο μου αρέσουν αυτά τα post με τα αγαπημένα του μήνα! Μαθαίνω για προϊόντα που δεν γνωρίζω και παίρνω ιδέες για όμορφα πράγματα.
    Και δικό μου αγαπημένο το Double Wear Concealer της Estee Lauder! Και το διπλό ρουζ ck one δείχνει πολύ βολικό! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ προϊόντα Lierac. Kerastase, αγαπημένα!!
    Πολλά φιλάκια Ιωαννάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου η συγκεκριμένη πούδρα της Lierac είναι πολύ βολική... Την λατρεύω! :)
      Φιλάκια πολλά κούκλα μου! <3

      Διαγραφή
  9. Το αμπέλι Σαντορίνης το πήρα κ γω, υπέροχο...το bio oil μπαίνει κ αυτό στη wishlist μου...πωπω τι μου κάνεις νυχτιάτικα...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι φανταστικό το αμπέλι Σαντορίνης Δώρα μου;;; Τόσο φρέσκο...το λατρεύω!
      Χαχαχα! Φιλάκια πολλά!!! <3

      Διαγραφή