The Body Shop: Hair Chalks



Λατρεύω τις εκπλήξεις. Λατρεύω τα έντονα χρώματα. Λατρεύω την ανεμελιά, την διασκέδαση, την πρωτοτυπία. Λατρεύω και την The Body Shop. Φαντάσου λοιπόν πόσο λατρεύω τον συνδυασμό όλων των παραπάνω. 
Τα Hair Chalks της The Body Shop ήταν για μένα η πιο χρωματιστή-διασκεδαστική-funky έκπληξη του μήνα. Ως τμήμα της νέας συλλογής Spring Trend Make-Up, ήρθαν για να φέρουν τα χρώματα της άνοιξης στα μαλλιά μας. 

Τι είναι όμως στ'αλήθεια τα Hair Chalks;
Δεν θα τα τοποθετούσα στην κατηγορία του styling, ούτε της περιποίησης εννοείται. Θα τα τοποθετούσα στην κατηγορία του μακιγιάζ, του μακιγιάζ των μαλλιών μας. Αυτές οι "μαγικές κιμωλίες" μεταμορφώνουν την εμφάνισή μας από την μία στιγμή στην άλλη. Δύο αποχρώσεις, μία ροζ και μία μπλε, μας επιτρέπουν να αναδιαμορφώσουμε το look των μαλλιών μας με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο. Με οδηγό τη φαντασία μας, εφαρμόζουμε το προϊόν σε μία τούφα ή και σε περισσότερες και δημιουργούμε το πιο trendy look της άνοιξης. Μπορούμε ακόμη να δημιουργήσουμε και μία πιο "τολμηρή" εκδοχή του γνωστού μας ombre!

Το ροζ ταιριάζει υπέροχα στις ξανθές, το μπλε αναδεικνύει τα πιο σκουρόχρωμα μαλλιά. Θέλω επίσης να σου θυμίσω πως το ροζ στα μαλλιά είναι το απόλυτο trend της σεζόν. Το είδαμε να κυριαρχεί και να γοητεύει με τον δυναμισμό του, σε πολλά από τα κορυφαία catwalks της υφηλίου. Για σένα λοιπόν που σου αρέσει η σύγχρονη θηλυκότητα που εκπέμπει, αλλά δεν τολμάς να το εφαρμόσεις μόνιμα στα μαλλιά σου, το Hair Chalk είναι η ιδανική λύση.

Οι "κιμωλίες" της The Body Shop λειτουργούν όπως ακριβώς το μακιγιάζ. Τις εφαρμόζεις εύκολα και όποια στιγμή θέλεις τις αφαιρείς, απλά λούζοντας τα μαλλιά σου. Μην ανησυχείς, αφαιρούνται αμέσως με οποιοδήποτε σαμπουάν και δεν αφήνουν υπολείμματα. Με τη βοήθειά τους μπορείς να δώσεις εντυπωσιακό χρώμα στα μαλλιά σου χωρίς τη δέσμευση της μόνιμης βαφής.


Με το που τα είδε μια φίλη μου, μου είπε: "Δεν ξέρω ρε Ιωάννα, μου θυμίζουν γυμνάσιο...". Ε λοιπόν κι εμένα! Γι'αυτό άλλωστε τα λατρεύω. Μέσα σε ένα σοβαρό, συχνά συνηθισμένο look, μία ροζ τούφα κάνει τη διαφορά. Τραβάει όλα τα βλέμματα. Σε κάνει να αισθάνεσαι ξανά έφηβη, ανέμελη, σε διασκεδάζει. Εντάξει, δεν είπα να βγούμε έξω σαν να πηγαίνουμε στο καρναβάλι της Πάτρας, έχοντας είκοσι πολύχρωμες τούφες στα μαλλιά μας. Μία-δύο αρκούν. Αρκούν για να "σπάσουν" την μονοτονία, αρκούν για να σε ανανεώσουν τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. 

Εγώ τα δοκίμασα ήδη. Χρησιμοποίησα το ροζ σε μερικές τούφες των μαλλιών μου και πραγματικά το απόλαυσα. Στην έξοδό μου άκουσα όμορφα σχόλια και πρωτότυπα κοπλιμέντα. Είδα ανθρώπους να με κοιτούν με θαυμασμό, άλλους με απορία. Μια κοπέλα μάλιστα με ρώτησε πως το έκανα αυτό στα μαλλιά μου. Το σίγουρο είναι πως ξεχώρισα ανάμεσα σε πολλούς άλλους ανθρώπους και όχι με την κακή έννοια. Έτσι λοιπόν, νομίζω πως θα τα τιμήσω ιδιαίτερα στους μήνες που ακολουθούν. Άλλωστε πάντα μου άρεσε να είμαι διαφορετική. 

Να και μερικές φωτογραφίες με τα Hair Chalks στα μαλλιά μου. Στην δεύτερη παραδέχομαι πως το look είναι κάπως προχωρημένο, έπρεπε όμως να σου δείξω πως "γράφουν" και τα δύο χρώματα στα μαλλιά. Εξ'άλλου, αφαιρούνται τόσο εύκολα, που σου επιτρέπουν να "παίζεις" μαζί τους ώρες ατελείωτες!      




Πως σου φαίνονται;

16 σχόλια:

  1. Σου πάνε πολύ τα ροζ!
    Και μένα μου αρέσουν τα ροζ, αλλά είμαι καστανόξανθη και δε ξέρω αν θα βάψει καλά το ροζ και θα φαίνεται αρκετά. :)
    Πάντως είναι ωραία λύση για κάτι διαφορετικό που όποτε βαρεθείς μπορείς να το ξεβγάλεις.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λίλα μου! :)
      Πιστεύω και σε εσένα θα φαίνεται το ροζ...Στην αδερφή μου που είναι καστανή (ανοιχτό καστανό) φαινόταν αρκετά καλά! <3

      Διαγραφή
  2. και εμενα μου αρεσει το ροζ αλλα και το μοβ σε ξανθιες...θελω κ εγω να τις δοκιμάσω, ισως το καλοκαιρι να παρω απο κάποια εταιρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλά και οικονομικά τα συγκεκριμένα Φαίη μου! :)

      Διαγραφή
  3. Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω, μπορεί να θυμίζουν τα μαθητικά τα χρόνια αλλά έχουν πλάκα και αυτό φτάνει!
    Το ροζ δείχνει τέλειο στα μαλλιά σου, αναρωτιέμαι αν μπορείς να αναμίξεις τα χρώματα για ένα μοβάκι... (στο στοιχείο μου εγώ χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ το σκέφτηκα αυτό Natalie μου! :)
      Θα το δοκιμάσω με τη πρώτη ευκαιρία! <3

      Διαγραφή
  4. Ωραία πολύ τα χρωματάκια αλλά δεν ξέρω αν θα φαίνεται όντως σε σκούρο μαλλί!!
    Ελπίζω να μπορούμε κάπως να τα δοκιμάσουμε στο μαγαζί!!
    Πάντως είναι τέλειο στο ξανθόο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία μου! :)
      Φαντάζομαι πως θα μπορείς να τα δοκιμάσεις...

      Διαγραφή
  5. Μας γυρίζει στα παιδικά μας χρόνια αλλά μια χαρά είναι και για τώρα μια στο τόσο!
    Θα το δοκίμαζα πολύ άνετα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο δεν είναι; Ενθουσιάστηκα πολύ όταν το είδα! <3

      Διαγραφή
  6. Πολυ ενδιαφερον προιον θα ηθελα πολυ να το δοκιμασω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα Μαρία μου... Ο,τι πρέπει για να ξεφεύγουμε από τη μονοτονία ;)

      Διαγραφή
  7. Ειναι τελεια , θελω πολυ να τα δοκιμασω εδω και καιρο τα hair chalks, εισαι πολυ γλυκια και σου πανε Ιωαννα μου και ειδικα η δευτερη φωτο με τα μπλε τελεια ειναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα μου!!! Να τα δοκιμάσεις, είναι τέλεια! :) <3

      Διαγραφή
  8. που μπορω να βρω chalk hairs οχι μονο αυτα τα χρωματα και αλλα, να ειναι φθηνα ομως.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς τα συγκεκριμένα ήταν limited edition και δεν κυκλοφορούν πια... Τα μόνα hair chalks που φέρνω αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου είναι εκείνα της L'Oreal Professionnel, όμως είναι πιο ακριβά από τα συγκεκριμένα...

      Διαγραφή