Micellaire Waters: The Battle



Είναι δροσερά, είναι αναζωογονητικά και πολύ φιλικά με την επιδερμίδα. Αφαιρούν τέλεια το μακιγιάζ από πρόσωπο, μάτια και χείλη με μία κίνηση, χωρίς τρίψιμο, χωρίς ξέβγαλμα. Ο λόγος για τα νερά καθαρισμού Micellaire.
Για μένα, τα συγκεκριμένα προϊόντα ντεμακιγιάζ είναι η καλύτερη εφεύρεση των τελευταίων χρόνων. Η αλήθεια είναι πως πάντα έβρισκα ιδιαίτερα βαρετή τη διαδικασία καθαρισμού του προσώπου και θα σου εξηγήσω αμέσως το γιατί:

Επιστρέφεις στο σπίτι πολύ κουρασμένη. Το μόνο που θέλεις είναι να κάτσεις και να χαλαρώσεις. Να μην κάνεις απολύτως τίποτα. Για να χαλαρώσεις όμως πρέπει πρώτα να αισθανθείς άνετα. Πρέπει λοιπόν να βγάλεις τα ρούχα σου και το μακιγιάζ. Μπαίνεις στο μπάνιο, πιάνεις το γαλάκτωμα. Τρίβεις, τρίβεις, τρίβεις...Έτοιμη. Πρέπει όμως να αφαιρέσεις και τη μάσκαρα. Πιάνεις το ντεμακιγιάζ ματιών. Τρίβεις πάλι... Πας να ξεπλύνεις τα μάτια σου. "Ούπς εκεί μου ξέφυγε" σκέφτεσαι. Πάμε πάλι από την αρχή. Επιτέλους τελείωσες. Τώρα όμως αισθάνεσαι το πρόσωπό σου πολύ λιπαρό (λόγω του γαλακτώματος). "Ας το ξεπλύνω με ένα καθαριστικό σε μορφή gel ή αφρού" σκέφτεσαι πάλι. Επιτέλους είσαι έτοιμη. Πας να καθίσεις στον καναπέ, όμως αισθάνεσαι την επιδερμίδα σου να "τραβάει". Όλη αυτή η διαδικασία την έχει ξηράνει τελείως. Πίσω στο μπάνιο λοιπόν για να βάλεις ενυδατική. Εφιάλτης σκέτος.

Και θα μου πεις πως δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιείς δύο ή τρία προϊόντα καθαρισμού για να αφαιρέσεις το μακιγιάζ από το δέρμα σου. Δυστυχώς όμως, αν θες να καθαρίσεις σωστά και ολοκληρωμένα την επιδερμίδα σου, πρέπει. Ή μάλλον έπρεπε. Έπρεπε, μέχρι να ανακαλυφθούν τα νερά καθαρισμού micellaire. 
Με αυτά τα μαγικά νεράκια η διαδικασία καθαρισμού γίνεται απλή όσο ποτέ άλλοτε. Χρησιμοποιώντας ένα μόνο προϊόν, σε δύο λεπτά έχεις ξεμπερδέψει, χωρίς να αισθάνεσαι τύψεις πως κάτι ξέχασες, ούτε φόβο πως δεν "συμπεριφέρθηκες" σωστά στην επιδερμίδα σου. Τα νερά micellaire είναι πολύ αποτελεσματικά και ταυτόχρονα περιποιούνται το δέρμα. Τι περισσότερο θα μπορούσαμε να ζητήσουμε;


Απ'όλα τα νερά micellaire που έχω δοκιμάσει, τρία είναι αυτά που με κέρδισαν περισσότερο: της L'Oreal, της Garnier και της Bioderma. Εδώ και πολύ καιρό προσπαθώ να αποφασίσω ποιο από τα τρία προτιμώ, όμως κάθε φορά που καταλήγω σε κάποιο, στο τέλος αλλάζω πάλι γνώμη. Και τα τρία είναι υπέροχα, και -πάνω κάτω- κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά. Αν έπρεπε οπωσδήποτε όμως να τα κατατάξω σε μία λίστα, αυτή θα ήταν η εξής:

1. L'Oreal Paris Ideal Soft Νερό Καθαρισμού Micellaire (5.60 ευρώ τα 200ml)
2. Garnier Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire (6.50 ευρώ τα 400ml) 
3. Bioderma Sensibio H2O Solution Micellaire (10 ευρώ τα 250ml, 15.50 τα 500 ml)

Επιλέγω πρώτο το νερό της L'Oreal γιατί θεωρώ πως είναι ελαφρώς πιο αποτελεσματικό από τα άλλα δύο. Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου, όμως νομίζω πως αφαιρεί το μακιγιάζ καλύτερα και ευκολότερα από κάθε άλλο προϊόν. Παράλληλα δεν ερεθίζει ποτέ την επιδερμίδα μου, δεν την ξηραίνει, ούτε την αφήνει λιπαρή. Μετά τη χρήση του αισθάνομαι δροσιά και άνεση, σαν να έπλυνα το πρόσωπό μου με άφθονο νερό. 
Και τα άλλα δύο νεράκια όμως είναι εξίσου αγαπημένα. Για να καταλάβεις, αν θα έβαζα στο Ideal Soft 10/10, στα άλλα δύο θα έβαζα 9.9/10. Προτιμώ της Garnier λόγω της τιμή του, όμως και το Sensibio της Bioderma ενδεχομένως να είναι ελάχιστα αποτελεσματικότερο. 

Ας δούμε όμως στην πράξη την αποτελεσματικότητά τους και ποιο από τα τρία είναι το καλύτερο, κάνοντας ξανά το πείραμα με το βαμβάκι και τη λοσιόν. 
Εφαρμόζω σε τρία διαφορετικά σημεία του σώματός μου το ίδιο foundation. To αφαιρώ, χρησιμοποιώντας τα τρία προϊόντα. Στην συνέχεια εμποτίζω τρία βαμβάκια με τονωτική λοσιόν και κάνω ένα πέρασμα πάνω από τα τρία σημεία. Η λοσιόν θα αφαιρέσει και τα τελευταία υπολείμματα μακιγιάζ από το δέρμα. Για να δούμε όμως, τι υπολείμματα υπήρχαν στο κάθε σημείο; 


  • Στο σημείο που καθαρίστηκε με της L'Oreal Paris:




















  • Στο σημείο που καθαρίστηκε με της Bioderma:





















  • Στο σημείο που καθαρίστηκε με της Garnier:




















Και τα τρία νεράκια είναι άοσμα και υποαλλεργικά. Απευθύνονται σε κάθε τύπο επιδερμίδας, ακόμη και στην πιο ευαίσθητη.

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο από τρία;
Ποιο είναι το αγαπημένο σου;



19 σχόλια:

  1. Είναι η δεύτερη φορά που αγοράζω το νεράκι της bioderma. Κι αυτό γιατί δοκίμασα της l oreal και όχι ότι δεν έμεινα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα, θα έλεγα ότι καθαρίζει εξίσου καλά με αυτό της Bioderma, όμως με έτσουζε στα μάτια και λόγω αυτού δεν το ξαναδοκίμασα. Τα δικά μου μάτια βέβαια είναι γενικά πολύ ευαίσθητα, υποθέτω πως κάποια άλλη κοπέλα ίσως να μην την ενοχλεί αυτό. Το νεράκι της garnier είναι το επόμενο που θα δοκιμάσω γιατί γενικά απο την Garnier είμαι απόλυτα ικανοποιημένη οπότε, γιατί όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως Kathy μου να επηρέασε όντως το γεγονός πως έχεις ευαίσθητα μάτια...Εγώ ευτυχώς δεν είχα παρόμοιο πρόβλημα με κανένα από τα τρία... :)

      Διαγραφή
  2. Που μπορείς να βρεις καθένα από αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Angie μου της L'Oreal και της Garnier υπάρχουν στα super market και στα Hondos Center... Το Bioderma το βρίσκεις στα φαρμακεία... :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο review-battle Ιωάννα μου!!
    Εχω μόνο το bioderma το οποίο αγαπώ,οπότε δεν μπορώ να συμφωνήσω/διαφωνήσω!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραιο review Ιωαννα μου, δεν εχω δοκιμασει το bioderma, αλλα απο τα αλλα δυο χιλιες φορες προτιμω της garnier!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το αγαπημένο μου είναι το bioderma. το Φεβρουάριο έκανα κι εγώ ανάρτηση/σύγκριση για τα micellaire waters που έχω δοκιμάσει. Θεωρώ ότι πιο οικονομικό πάλι βγαίνει το bioderma. Μπορείς να το βρεις στα 12 ευρώ τα 500 ml. Άσε που και τα συστατικά του είναι καλύτερα. Το garnier το έχω βάλει στο μάτι κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (πιο οικονομικό απ'το L'oreal εννοούσα)

      Διαγραφή
    2. Ναι απλά δυστυχώς με τα μεταφορικά βγαίνει ακριβότερο... :(
      Είναι πολύ ωραίο το Garnier, να το δοκιμάσεις! :D

      Διαγραφή
  6. Εγώ χρησιμοποιούσα πολύ καιρό αυτό της bioderma αλλά την τελευταία φορά που το αγόρασα μου ετσουζε τα μάτια. Δεν ξέρω αν άλλαξαν τη φόρμουλα... Θα δοκιμάσω και τα αλλά 2 κάποια στιγμή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηλιάνα μου κι εγώ το έχω πάθει αυτό μερικές φορές με το Bioderma, αλλά δεν έδωσα πολύ σημασία... :(

      Διαγραφή
  7. Εγώ χρησιμοποιώ το eau micellaire της Bioderma αποκλειστικά. Δε με τσούζει καθόλου στα μάτια και είναι πολύ αποτελεσματικό. Λατρεύω το γεγονός πως μετά το ντεμακιγιάζ, δεν αφήνει αυτό το κολλώδες αίσθημα στο πρόσωπο, που και να μη το ξεβγάλεις με νερό δε σε ενοχλεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, είναι πολύ σημαντικό πλεονέκτημα αυτό! :)

      Διαγραφή
  8. Το δικό μου αγαπημένο είναι το Bioderma γιατί βλέπω βελτίωση στην επιδερμίδα μου .Από τα άλλα δύο δεν είδα κάτι απλά ένα πολύ καλό προϊόν ντεμακιγιάζ ,Πάντως πολύ ωραίο πείραμα με τα βαμβάκια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν εχω δοκιμασει κανενα απο τα τρια ημουν αναμεσα στης loreal και της garnier αλλα μετα απο το ποστ σου αποφασισα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και τα 2 υπέροχα, όμως έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στης L'Oreal... :)

      Διαγραφή