GLOWBOX Μαρτίου

The comeback

Και λέγοντας "comeback", εννοώ comeback στις επιτυχίες! Το "λαμπερό" κουτάκι του Μαρτίου μόλις έφτασε στην πόρτα μου και κυριολεκτικά έφερε την άνοιξη μαζί του. Το περιεχόμενό του ήταν πραγματικά υπέροχο και μου δημιούργησε τις πιο θετικές εντυπώσεις. Πάμε να δούμε τι περιείχε;



1. Bioderma / Sensibio H2O Solution Micellaire - 100ml


To θρυλικό πλέον νερό ντεμακιγιάζ της Bioderma είναι γνωστό σε όλους. Αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ από πρόσωπο, μάτια και χείλη, χωρίς τρίψιμο, χωρίς ξέβγαλμα. Είναι κατάλληλο ακόμη και για τα πιο ευαίσθητα δέρματα!
Τιμή: 5 ευρώ τα 100ml, 10 ευρώ τα 250ml, 15.50 τα 500ml 


2. The Body Shop/ Moringa Shower Gel - 60ml


Ένα all time αγαπημένο αφρόλουτρο της The Body Shop, με άρωμα Moringa. Το συγκεκριμένο, είναι από τα αγαπημένα μου!
Τιμή: 7 ευρώ τα 250ml


3. Models Own/ Sun Goddess


Ένα υπέροχο προϊόν για την άνοιξη και το καλοκαίρι σε κανονικό μέγεθος! Μπρόνζερ, ρουζ και highlighter σε ένα, ο,τι ακριβώς χρειαζόμαστε γι'αυτήν την εποχή. Με μία πρώτη δοκιμή, έχω να πω, πως η απόδοσή του είναι καταπληκτική.
Τιμή: 12.90 ευρώ


4. Pure Elements/ Κρέμα νυκτός με μάνγκο - 4ml


Συμβάλλει στην κυτταρική ανανέωση της επιδερμίδας και ενισχύει την ομορφιά της.
Τιμή: 22.90 ευρώ τα 50ml


5. Egyptian Magic/ All Purpose Skin Cream - 2 φακελάκια των 3ml


Μία λατρεμένη κρέμα σώματος των stars, που εγώ μέχρι τώρα δεν γνώριζα. Ευκαιρία λοιπόν να τη δοκιμάσω!
Τιμή: 39 ευρώ τα 118ml.

Πως σου φάνηκε το Glowbox του Μαρτίου;
Προσωπικά με ενθουσίασε.

It promised to make us glow και αυτή τη φορά τα κατάφερε!



29 σχόλια:

  1. Βελτιώνετε το κουτάκι επιτέλους !! Ανυπομονώ να το πάρω στα χέρια μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν όντως πολύ βελτιωμένο αυτή τη φορά! :)

      Διαγραφή
  2. Aaaaaaa θα πω καλά λόγια μετά από πολλούςςςςςςςςςςς μήνες!!
    Το moringa το λατρέυω!!Είναι το αγαπημένο μου μετά το coconut!!
    Τέλειο και το ρουζάκι αλλά και πολύ πρακτικό το bioderma!
    οσο για την κρέμα είναι πολύυυυ γνωστή!!Την βλέπω 1-2 στο feelunique αλλά δεν την παρήγγειλα ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι Βίκυ μου κι εγώ καλά λόγια θα πω... Αντικειμενικά ήταν Super!!! <#
      Κι εγώ λατρεύω το moringa, χάρηκα πολύ που το είχε! Την κρέμα δεν την είχα ακούσει ποτέ...Καιρός να τη μάθω λοιπόν...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  3. Μόνο με το τέλειο Bioderma τα έβγαλες σχεδόν τα λεφτά του κουτιού!
    ;-)

    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά Εύα μου! :) Λατρεμένο το BIODERMA!
      Φιλάκια πολλά! :D

      Διαγραφή
  4. Επιτέλους ένα κουτάκι που αξίζει!
    Το Bioderma θέλω πολύ να το δοκιμάσω, μόλις τελειώσει το λαδάκι L'oreal που έχω τώρα μάλλον θα το τιμήσω γιατί έχω ευαίσθητη επιδερμίδα, επιρρεπή σε αλλεργίες.
    Να το χαρείς Ιωάννα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Λίλα μου! Εγώ το βάζω μέσα στα τρία αγαπημένα μου (μαζί με της L'Oreal και της Garnier)...
      Ευχαριστώ πολύ!!! :) <3

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία πραγματάκια!! Καιρός ήταν!! ^-^ Να τα χαρεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο είναι μετά από πολλά κουτιά που είχα δεί είχα σκεφτεί να μην πάρω κάποιο τώρα όμως φαίνετε πως καλυτερεύει συνεχώς οπότε μάλλον θα πάρω κάποιο μελλοντικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις Μάρω μου... Μακάρι να συνεχίσει έτσι... :)

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το κουτάκι του Μαρτίου!!! Επιστροφή στις επιτυχίες έκανε... Κρίμα που δεν πρόλαβα...Ελπίζω να τα χαρείς όλα! Ποιο προϊόν σου άρεσε περισσότερο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :)
      Νομίζω πως το bioderma ήταν το αγαπημένο μου! Το χρησιμοποιώ ανελλιπώς! <3

      Διαγραφή
  8. θα ηθελα να κανω μια ερωτηση επειδη μου ετυχε και μενα το To models own sun goddess... για bronzer- contour βαζουμε την σκουρη αποχρωση και για ρουζ την ανοιχτη.πως μπορουμε να το χρησιμοποιησουμε σαν highlighter? Ευχαριστω πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πολύ σωστά :) Το σκούρο για μπρόνζερ, το ανοιχτό για highligter... Το highligter ουσιαστικά φωτίζει ορισμένες περιοχές του προσώπου. Δίνει εφέ ενυδατωμένης-φρέσκιας επιδερμίδας. Προσωπικά το χρησιμοποιώ πολύ στα ζυγωματικά, στο κόκαλο του φρυδιού, στη μύτη μερικές φορές και πάνω από το άνω χείλος... :) :)

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου!! απλως επειδη η ανοιχτη αποχρωση πορτοκαλιζει νομιζα οτι ειναι μονο ρουζ .. ισως για highlighter να χρησιμοποιω καποιο αλλο γιατι εχω ανοιχτη επιδερμιδα!! ;)

      Διαγραφή
    3. Τίποτα! :)
      Ναι κι εγώ για ρουζ κυρίως θα το χρησιμοποιήσω...Έχει πολύ γλυκό χρωματάκι! <3

      Διαγραφή
  9. Πολύ καλές μου φάνηκαν οι επιλογές αυτού του μήνα... Να τα χαρείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφο το κουτί του Μαρτίου.. Δυστυχώς το bronzer μου ήρθε σπασμένο.. Έστειλα στην εταιρεία για αντικατάσταση αλλά δεν πήρα απάντηση.. :( Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ αλήθεια; Κρίμα.... Σίγουρα θα στο αντικαταστήσουν, μην ανησυχείς! Πάρε ένα τηλεφωνάκι για να είσαι σίγουρη! <3 :)

      Διαγραφή
    2. Σου το αντικατέστησαν? Γιατί εγώ ακόμη περιμένω.

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα πράγματα είχε το κουτάκι!! Το αφρόλουτρο το έχω δοκιμάσει και είναι πολύ καλο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως υπέροχο Αλεξάνδρα μου! :)
      Το χρησιμοποιώ χρόνια! <3

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα,
    Ως μέρος του μεταπτυχιακού μου έχω ετοιμάσει ένα ερωτηματολόγιο για την αγορά ρούχων μέσω του διαδικτύου. Θα με βοηθούσες πολύ αν το απαντούσες κι εσύ.
    Ευχαριστώ πολύ
    Chadlen

    https://docs.google.com/forms/d/1JfkFh7MlRR1sRQ5Wl8meF-7RrTjfrdTElMoMqi2Qd3o/viewform

    ΑπάντησηΔιαγραφή