Αγαπημένα Μαρτίου



Τελευταία μέρα του Μάρτη σήμερα, ήρθε λοιπόν πάλι η στιγμή να μιλήσουμε για τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα που μας πέρασε. Η αλήθεια είναι πως τις τελευταίες μέρες ανακάλυψα πολλά νέα προϊόντα. Κάποια μάλιστα από αυτά με ενθουσίασαν. Επειδή όμως τα περισσότερα δεν πρόλαβα να τα χρησιμοποιήσω όσο θα ήθελα, κάτι μου λέει πως θα τα δούμε παρέα στα αγαπημένα του επόμενου μήνα.  

Γι'αυτόν το μήνα επέλεξα κάποιες από τις παλιές αδυναμίες μου, αλλά και ορισμένες καινούριες. Πάνω-κάτω αυτά είναι τα προϊόντα που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον μου τις τελευταίες τριάντα μέρες:


Το Moroccanoil Treatment ήταν το νούμερο ένα προϊόν περιποίησης μαλλιών του περασμένου μήνα, καθώς πιστεύω πως δεν πέρασε ούτε μία μέρα που να μην το χρησιμοποιήσω. Η νέα "ανακάλυψη" όμως στον τομέα των μαλλιών ήταν το Crepage de Chignon Wild Stylers by Tecni.ART της L'Oreal Professionnel. Πρόκειται για ένα σπρέι φιξαρίσματος με mineral πούδρα που το εφαρμόζεις στις ρίζες των μαλλιών σου. Το αποτέλεσμα; Θεαματικός όγκος και ματ υφή. Το Crepage de Chignon είναι ένα εύχρηστο και πολύ "έξυπνο" προϊόν styling που ανανεώνει την εμφάνισή σου στη στιγμή και σου προσφέρει "άγριο" look. Αν τα μαλλιά σου είναι λιπαρά και άτονα, τότε στοιχηματίζω πως θα το λατρέψεις. 

Στο κομμάτι του Skincare τώρα, για άλλη μια φορά "επένδυσα" στο διάσημο 3-STEP της Clinique. Ενυδατικό gel και λοσιόν, ήταν για άλλη μια φορά οι δύο αχώριστοι φίλοι της επιδερμίδας μου. Η λοσιόν ίσως είναι η καλύτερη που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα και το Dramatically Different moisturizing gel είναι ένα ενυδατικό προϊόν που σπάνια αποχωρίζομαι. Αν ενδιαφέρεσαι να τα δοκιμάσεις, τώρα είναι η κατάλληλη ευκαιρία, καθώς το Marie Claire Απριλίου σου τα δίνει δώρο σε ειδικό μέγεθος με την αγορά του περιοδικού.
  
La Vie Est Belle ή αλλιώς η ζωή είναι ωραία ήταν το motto μου γι'αυτόν το μήνα. Πως θα μπορούσα να το εκφράσω καλύτερα; Μα φυσικά μέσα από το ομώνυμο άρωμα της Lancome. Οι ομορφότερες στιγμές του Μαρτίου είχαν συντροφιά τις νότες του, κι εγώ για άλλη μια φορά συνειδητοποίησα πως το συγκεκριμένο άρωμα είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα αγαπημένα μου! 


Και ας περάσουμε στο μακιγιάζ. Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα πολύ το Invisible Fluid Makeup της Estee Lauder. Με εξέπληξε πάρα πολύ ευχάριστα καθώς η ελαφριά υφή του ήταν ιδανική για την επιδερμίδα μου. Περισσότερες όμως πληροφορίες για το προϊόν θα έχετε μέσα στην εβδομάδα σε ξεχωριστό post-review! Επίσης, ευχάριστη έκπληξη ήταν και το νέο πινέλο για ρουζ και "κοψίματα" της AVON. To σχήμα του μετατρέπει την εφαρμογή του bronzer σε παιχνιδάκι και οι τριχούλες του είναι απίστευτα απαλές. 
Το βερνίκι που χρησιμοποίησα αρκετές φορές μέσα στο μήνα, ήταν το Bond With Whomever της Essie. Η όμορφη παστέλ-μοβ απόχρωση του είναι υπέροχη για τις ανοιξιάτικες μέρες που διανύουμε. Εκτός όμως από το βερνίκι, χρησιμοποίησα πολύ και τα νέα Color Show Designer Nail Art Pens της Maybelline New York για το μανικιούρ μου. Αυτά τα στυλό είναι ιδανικά για να δημιουργούμε σχέδια στα νύχια μας και διατίθενται σε διάφορες αποχρώσεις. Εγώ χρησιμοποιώ το λευκό και για το γαλλικό μανικιούρ μου. Είναι πολύ βολικό!

Τέλος, αν έπρεπε να επιλέξω κάποιο κραγιόν για "αγαπημένο του μήνα", θα επέλεγα το Velvet Teddy της MAC, αφού νομίζω πως το χρησιμοποίησα περισσότερο από κάθε άλλο. Ανήκει στην κατηγορία των matte και είναι ένα διακριτικό καφέ-beige χρώμα.  


Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου για τον Μάρτιο.
Ποια ήταν τα δικά σου; Έχουμε κοινά;

20 σχόλια:

  1. Δοκιμάζω τώρα το gel από Clinique...(ήταν δώρο στο marie claire) και μου φαίνεται αρκετά καλό!!
    Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει...αλλά ξέρεις ότι έχω αδυναμία στα mac κραγιόν!!Τέλειο το Velvet teddy!! ♥
    Φιλάκιαααααα!
    Τα δικά μου αγαπημένα,θα τα δεις σε μερικές ημέρες!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω και τα δικά σου Βίκυ μου! :)
      Ναι το gel είναι τόσο δροσερό, το βάζω πολλές φορές μέσα στη μέρα...
      Φιλάκια πολλά!!! <3

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου. Η #2 Clarifying Lotion της Clinique για μενα ειναι ενα κλασσικα αγαπημενο προιον εδω κ πολλα χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι η καλύτερη λοσιόν; Αναντικατάστατη Σοφία μου... :)

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραία αγαπημένα! το la vie est belle το εχω μυρισει και ειναι θεικο θελω πολύ να το πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Clinique cheek pop στην απόχρωση plum pop έγινε το δικό μου αγαπημένο. Το υπέροχο ροζ λουλουδάκι μου φτιάχνει τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα,πολύ ωραίο post.Με ενδιαφέρει το Crepage de Chignon Wild Stylers by Tecni.ART της L'Oreal Professionnel,από πού το προμηθευόμαστε? Hondos center ή κομμωτήρια? Νομίζω είναι ότι ψάχνω για τα λεπτά και άτονα μαλλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! :)
      Το συγκεκριμένο προϊόν μπορείς να το προμηθευτείς αποκλειστικά από τα κομμωτήρια της L'Oreal Professionnel! Είναι ο,τι πρέπει για άτονα μαλλιά! <3

      Διαγραφή
  6. υπεροχα προϊοντα εκτος απο τα clinique Τα οποια δε μου ταιριαξαν καθολου..παρολα αυτα ξερω οτι πολλες κοπελες οπως και εσυ τα λατρευουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Βάσω μου! :) Τα υπέρ-αγαπώ!
      Ευχαριστώ πολύ! <3

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου.. για τη la vie est belle τί να πω; Την υπερ-αγαπώ και το Essie που δείχνεις πολύ μου τράβηξε την προσοχή... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειες επιλογές ....! Velvet Teddy έχει τέλειο χρώμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ωραιες επιλογες :) το la vie est belle το εχω λιωσει κι εγω..αγαπημενο πολυ <3 αν σου αρεσουν τα γλυκα αρωματα ριξε μια ματια ,αν δεν το χεις δοκιμασει ηδη, στο exotica tou roberto cavalli (το χρυσο μπουκαλακι )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν πολύ τα γλυκά αρώματα Κατερίνα μου! Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση, θα το κοιτάξω με την πρώτη ευκαιρία! :) :)

      Διαγραφή
  10. Η lotion της Clinique ειναι υπεροχη! Δεν εχω βρει καλυτερη! Το la vie est belle αγαπημενο!
    Μιας και μιλαμε για αγαπημενα, προσφατα δοκιμασα το αντηλιακο προσωπου της Frezyderm "Sun screen - new velvet technology". Δε ξερω εαν το εχεις δοκιμασει, αλλα εαν δε το εχεις τοτε δοκιμασε το σιγουρα. Ειναι διαφανο, μη λιπαρο, αναλαφρο, γενικα δε το νιωθεις καθολου στο προσωπο. Ειναι ο,τι εψαχνα τοσα χρονια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου έχω ακούσει τα καλύτερα γιατο συγκεκριμένο αντηλιακό και έχω στο μυαλό μου να το δοκιμάσω φέτος... :) Φαντάζομαι θα ναι τέλειο...

      Διαγραφή