Αγαπημένα Φεβρουαρίου



Πρώτη Μαρτίου γράφει το ημερολόγιο, άρα και επίσημα πλέον βρισκόμαστε στην άνοιξη. Παρόλο που ο καιρός μόνο άνοιξη δεν θυμίζει σήμερα και μόνο στην ιδέα έχω ενθουσιαστεί.  Ας μιλήσουμε όμως τώρα για τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε, για τα προϊόντα δηλαδή που χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στο Φεβρουάριο.


  • Skin/Body/Hair



Δέκα ημέρες χρήσης ήταν υπέρ-αρκετές για να με πείσουν να συμπεριλάβω τα νέα αφρόλουτρα της bioten στα αγαπημένα του μήνα. Από την πρώτη κιόλας εφαρμογή με εντυπωσίασαν. Η σύστασή τους είναι πλούσια, κρεμώδης, τα αρώματά τους υπέροχα και η τιμή τους ασυναγώνιστη. Καθαρίζουν καλά την επιδερμίδα και είναι πολύ απαλά με το δέρμα. Ξεχώρισα το άρωμα "lime και εκχύλισμα κυδωνιού". Είναι δροσερό και αναζωογονητικό, ιδανικό για τα πρωινά ντους. Το γαλάκτωμα σώματος που χρησιμοποίησα μέσα στον Φεβρουάριο ήταν το "Γιαπωνέζικο τριαντάφυλλο" του Κορρέ. Μυρίζει εκπληκτικά και κάνει το δέρμα πολύ απαλό και "άνετο". Το "Strawberries & Champagne" body mist της Victoria's Secret ήταν ένα προϊόν που δεν αποχωρίστηκα στιγμή τον περασμένο μήνα. Λάτρεψα το γλυκό του άρωμα από την πρώτη στιγμή που το δοκίμασα. Το χρησιμοποιούσα κυρίως μετά το μπάνιο για extra αναζωογόνηση.
Ένα προϊόν για τα μαλλιά που με εντυπωσίασε ήταν το Hairdresser Invisible Oil της Bumble&bumble. Δεν θα σου μιλήσω όμως αναλυτικά γι'αυτό τώρα καθώς ετοιμάζω εκτενές post για την εταιρία και τα προϊόντα της που δοκίμασα. 
Για την φροντίδα της επιδερμίδας μου, μεταξύ άλλων all time αγαπημένων προϊόντων, χρησιμοποίησα το Vitamin E Hydrating Toner της The Body Shop. Πρόκειται για μία λοσιόν που ολοκληρώνει τον καθαρισμό του προσώπου, εξισορροπεί το pH του και ενυδατώνει το δέρμα.


  • Make up



Ο Φεβρουάριος ήταν για μένα ένας "all-about-lips" μήνας, καθώς ήταν πάρα πολλά τα προϊόντα για τα χείλη που δοκίμασα. Κάποια από αυτά που ξεχώρισα ήταν τo MAC lipstick στην απόχρωση Captive, το Ysl Rouge Volupte Shine lipstick στην απόχρωση Nude in Private (9), το κραγιόν-gloss του Korres στην απόχρωση 55 και φυσικά το αγαπημένο μου γαλάζιο Baby Lips της Maybelline New York με γεύση lemon pie. 
Τέλος η L'Oreal Paris επιφύλαξε δύο πολύ ευχάριστες εκπλήξεις για το μακιγιάζ μου. Το νέο foundation Infallible 24Η (θα ακολουθήσει post) και φυσικά την Mega Volume Miss Manga mascara.

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου για το μήνα Φεβρουάριο.
Έχουμε κοινά; Ποια ήταν τα δικά σου;



26 σχόλια:

  1. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα αφρόλουτρα από bioten!!Μύρισα μόνο το macadamia αλλά δεν μου άρεσε καθόλου...οπως και η αντίστοιχη ενυδατική!
    Υπέροχο το Mac captive!
    Kαλό Μήνα!!!!!!Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου δεν μπορώ να φέρω στο μυαλό μου το άρωμά του, μπορεί να μην το έχω μυρίσει... Όσα δοκίμασα πάντως είχαν υπέροχα αρώματα! :)
      Καλό μήνα, φιλάκια πολλά πολλά! <3

      Διαγραφή
  2. lovely favourites ;))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To έχω και γω αυτό το lipgloss από Κορρε!!Πόσο ωραίο και πλούσιο χρώμα!!
    Επίσης,θέλω να δοκιμάσω αυτό το balm Maybelline αλλά στο ροδάκινο!!
    Καλό Μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο και το ροδάκινο Ευαγγελία μου! :)
      Καλό μήνα! <3

      Διαγραφή
  4. Πόσο ωραια πραγματακια και ποσο ωραιες φωτο! Περιμενουμε review το foundation της l'oreal! Eχω και'γω το lipgloss απο κορρε! Φανταστικο χρωμα με πολυ καλη αποδοση! Σιγουρα θα δοκιμασω και τα νεα αφρολουτρα αλλα και το baby lips!Αληθεια αξιζει σαν lipbalm?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο αξίζει Άννα μου; Εγώ ειλικρινά στο λέω έχω εκπλαγεί. Είναι πολύ καλά lip balms, μοιάζουν με τα liposan αλλά μερικά είναι ακόμη καλύτερα... :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!! <3

      Διαγραφή
  5. Ωραια όλα τα αγαπημένα σου, ειδικα την κρέμα του Κορέ την εχω υπερτιμήσει και πήρα και αλλα αρώματα !!! Επιςης το αφρόλουτρο απο biotien και πρόσφατα πήρα κάποια body mists απο Victoria's Secret που πραγματικά ειναι πολυ μυρωδάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χαρά μου! :)
      Καλά τα body mists victoria's secret εκτός από μυρωδάτα είναι και τεράστια! Πολύ καλή αγορά! :) <3

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα αγαπημένα, έχουμε κοινές αγάπες εννοείται!! Πόσο μα πόσο μα πόσο ζηλεύω το Victoria's Secret δεν μπορώ καν να σου πω...
    Επίσης δεν έχω δοκιμάσει ακόμα το κραγιόν του Κορρέ και ειδικά με το συγκεκριμένο χρώμα με ξεσηκώνεις, μπήκε στη λίστα μου! Αχ λες και δεν έχω ήδη αρκετά.. :-Ρ

    Φιλιά πολλά και καλό μήνα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Σοφία μου σε νιώθω...!
      Ευχαριστώ πολύ!
      Πολλά πολλά φιλάκια! <3 :)

      Διαγραφή
  7. Έχουμε αρκετά κοινά αγαπημένα, αλλά κυρίως το body mist από VS! Πολύ ενδιαφέροντα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι υπέροχο Μαριάννα μου;
      Φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα φαίνονται όλα, θέλω να δοκιμάσω τη μάσκαρα !!!!!
    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτική Εύα μου, την έχω λατρέψει!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  9. Πολυ ομορφα ολα, η μασκαρα και το μεικαπ της loreal πολυ θελω να τα δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! :)
      Σίγουρα αξίζουν τη δοκιμή! <3

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα τα αγαπημένα σου!
    Λοιπόν, πρέπει να δοκιμάσω ένα κραγιονάκι korres...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ μ' αρέσουν Ιωάννα μου τα αγαπημένα σου!! Λατρεύω τα body mist της Victoria's secret και ειδικά το καλοκαίρι δεν τα αποχωρίζομαι με τίποτα! Αν και δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο, είμαι σιγουρη πως κι αυτό θα μυρίζει υπέροχα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα Φανή μου ήταν το πρώτο μου και πραγματικά ενθουσιάστηκα! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  12. περιμενω με ανυπομονησια για το review για το foundation!!!! Δεν το εχω δοκιμασει κι ακουω τα καλυτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίθανο Ναταλία μου! Το έχω λατρέψει! <3

      Διαγραφή