The Hair Oil Battle: Moroccanoil Treatment


Η σχέση μου με την Moroccanoil Treatment είναι στοιχειωμένη. Θα θυμάστε όλες φαντάζομαι ότι το είχα βρει μέσα στο GLOWBOX Νοεμβρίου. Λίγες μέρες όμως αφού το παρέλαβα και πριν προλάβω καλά-καλά να το δοκιμάσω...το έχασα. Κόντεψα να τρελαθώ! Αποφάσισα λοιπόν να το παραγγείλω από το internet. Μόλις το δέμα έφτασε στο σπίτι μου η χαρά μου ήταν απερίγραπτη. Το άνοιξα και την ώρα που προσπαθούσα να τοποθετήσω την αντλία του στο στόμιο -είναι ξεχωριστά τοποθετημένη μέσα στο κουτί-, έπεσε από τα χέρια μου και σχεδόν το μισό προϊόν χύθηκε στο πάτωμα. Φαντάζεστε την αντίδραση μου. Κοστίζει και 40 ευρώ περίπου, επομένως ένιωσα σαν να πέταξα 20 ευρώ στα σκουπίδια. Ευτυχώς λίγες μέρες αργότερα βρήκα το παλιό Moroccanoil που είχα χάσει και ο "πόνος" μου μειώθηκε κάπως.  


To Moroccanoil είναι εμπλουτισμένο με το πολύτιμο έλαιο argan. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά καθώς είναι προστατεύει τη τρίχα, ενώ τα λιπαρά οξέα και οι βιταμίνες που περιέχει βοηθούν στην ανάπλαση της δομής των κυττάρων της. Η αγωγή χαρίζει στα μαλλιά απαράμιλλη λάμψη, δύναμη, ανθεκτικότητα και ευλυγισία. Η πρωτοποριακή του σύνθεση απορροφάται αμέσως από την τρίχα, χωρίς να τη βαραίνει, ενώ ορισμένα από τα μοναδικά οφέλη του, γίνονται αντιληπτά από την πρώτη κιόλας χρήση.  

Μετά την εφαρμογή του απολαμβάνεις μια πρωτόγνωρη απαλότητα των μαλλιών σου. Αγγίζοντάς τα αισθάνεσαι πως αγγίζεις μετάξι. Αμέσως μεταμορφώνονται. Γίνονται εντυπωσιακά, λαμπερά, ευλύγιστα. Αποκτούν σώμα και σχήμα. Το φριζάρισμα αντιμετωπίζεται δραστικά και τα μαλλιά μοιάζουν απόλυτα υγιή και νεανικά
Τα δικά μου είναι έντονα σπαστά, ατίθασα και φριζάρουν πολύ εύκολα. Όταν όμως εφαρμόζω το Moroccanoil είναι πολύ διαφορετικά. Σχηματίζονται σχεδόν μαγικά πάνω τους όμορφοι κυματισμοί και μικρές, χαλαρές μπουκλίτσες που μοιάζουν σαν να τις δημιούργησα εγώ με κάποιο προϊόν styling. Όταν πρωτοσυνέβη αυτό δεν πίστευα στα μάτια μου. Κανένα άλλο προϊόν δεν έχει καταφέρει να κάνει κάτι τέτοιο. Και το κυριότερο είναι πως το αποτέλεσμα είναι φυσικό, τα μαλλιά δεν ταλαιπωρούνται και παραμένουν λαμπερά, απαλά και εύκαμπτα. 


Αυτά όσον αφορά στις "άμεσες" δράσεις του. Το Moroccanoil όμως κρύβει κι άλλα, μακροπρόθεσμα οφέλη για τα μαλλιά μας. Σε βάθος χρόνου και χάρη στην έντονα θρεπτική του σύσταση, τα μαλλιά γίνονται αισθητά πιο δυνατά. Δεν σπάνε εύκολα και δεν εξασθενίζουν. Η φθορά τους αντιμετωπίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό. Έτσι, μακραίνουν πιο εύκολα και πολύ πιο γρήγορα. Εγώ ήδη παρατήρησα σημαντική μείωση των σπασμένων τριχών στη βούρτσα μου και αυτό είναι κάτι που με χαροποίησε ιδιαίτερα.

Το Moroccanoil λοιπόν δεν είναι απλά μία καταπληκτική αγωγή για τα μαλλιά, αλλά και ένα υπέροχο προϊόν styling, αλλιώτικο από τα συνηθισμένα. Και είναι αλλιώτικο, γιατί δεν φθείρει την τρίχα όπως τα παραδοσιακά προϊόντα styling, αλλά τη θρέφει και τη προστατεύει.


Τελειώνοντας το review θέλω να αναφέρω πως μειώνει τον χρόνο στεγνώματος των μαλλιών κατά πολύ και πως μυρίζει πολύ όμορφα. Ίσως όχι τόσο υπέροχα όσο τα δύο προηγούμενα λαδάκια, αλλά πάντως όμορφα. 

Και η βαθμολογία του:

Λάμψη:           10/10
Λείανση:         10/10
Απαλότητα:     10/10
Προστασία:     10/10
Ενδυνάμωση:  10/10
Επανόρθωση:   8/10
Πρόληψη:        10/10
Σύσταση:        10/10
Υφή:                  9/10
Αίσθηση:        10/10
Άρωμα:             8/10

Τελείωσαν λοιπόν τα τρία reviews της "μάχης των ελαίων". Μείνε συντονισμένη για να μάθεις ποιο από τα τρία είναι το αγαπημένο μου.
Μπορείς να μαντέψεις ποιο είναι;   

13 σχόλια:

  1. Τόσο καλό???
    Θα με κάνεις να τρέξω στα μαγαζιά και έχω και διάβασμα!!! :D :D
    Φιλάκια κορίτσια αναμένω το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! :Ρ
      Φιλάκια πολλά Εύα μου, καλό διάβασμα! <3

      Διαγραφή
  2. Πόσο συμφωνώ με αυτά που λες?! Νομίζω οτι αυτο που ξεχώρισες είναι το Morrocanoil:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω πολύ καιρό τώρα να πάρω το Moroccanoil,μακάρι να ήταν και πιο οικονομικό!!!!Είναι πραγματικά πάρα πολύ καλό προιόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μάρω μου, μακάρι να ήταν οικονομικότερο... Είναι τόσο καλό που το θες ξανά και ξανά... :)

      Διαγραφή
  4. Σίγουρα θα το πάρω κάποια στιγμή, μέχρι κι ο κομμωτής μου είπε ότι είναι απίστευτο και του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Τέλειο review Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριάννα μου! :)
      Ναι πρέπει να το λατρεύουν οι κομμωτές... <3

      Διαγραφή
  5. Kαι εγω το βρηκα μεσα στο κουτι και κόλλησα !!!!!!!!!!! τέλος το κουβαρι στην βουρτσα μου και το φριζάρισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το εχω και εγω αλλα δεν το εχω δοκιμασει ακομη δεν λαδωνει το μαλλι;;; το χρησιμοποιείς σε νωπα ή σε στεγμα μαλλια;;; φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Δέσποινά μου, δεν το λαδώνει καθόλου...Εγώ βάζω μία σταγόνα σε βρεγμένα μαλλιά πριν το χτένισμα και το πιστολάκι και άλλη μία για φινίρισμα, σε στεγνά...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  7. υπαρχει και σε οικονομικοτερη συσκευασια των 25ml για οσες θελουν να το δοκιμασουν και φυσικα σε κομμωτηρια βρισκεις καποιες φορες και Limited edition των 125ml στην τιμη των 100ml.Προσοχη σε αγορες μεσω ιντερνετ γιατι κυκλοφορουν fake Μoroccanoil treatment.

    ΑπάντησηΔιαγραφή