The Hair Oil Battle: Macadamia Healing Oil Treatment

Η "η μάχη των ελαίων" συνεχίζεται στο Fairies of beauty. Μετά το λαδάκι της Kerastase, σειρά έχει σήμερα το Macadamia Healing Oil Treatment. Ας περάσουμε λοιπόν γρήγορα-γρήγορα στο review του. 


Το έλαιο της Macadamia Natural Oil είναι το δεύτερο - από τα τρία εξεταζόμενα - που δοκίμασα. Στη σύσταση του συναντιούνται δύο κορυφαία έλαια, το macadamia και το argan. Οι ξεχωριστές τους ιδιότητες δρουν συνδυαστικά και βοηθούν τα μαλλιά να ανακτήσουν τη χαμένη υγεία τους. Παράλληλα τα προστατεύουν με φυσικό τρόπο και από την ηλιακή ακτινοβολία. To Healing Oil λειτουργεί ως θεραπευτική αγωγή για τα μαλλιά, ενώ είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση και για κάθε τύπο τρίχας.

Το χρησιμοποίησα για περισσότερες από δεκαπέντε συνεχόμενες μέρες και μπορώ να πω πως με εντυπωσίασε. Άκουγα τόσο καιρό τις καλύτερες ξένες αλλά και εγχώριες beauty gurus να το εκθειάζουν και πραγματικά όλος αυτός ο ντόρος είχε κινήσει πολύ έντονα το ενδιαφέρον μου για το προϊόν. Και η αλήθεια είναι πως του άξιζε, και ο ντόρος και το ενδιαφέρον μου.

Η υφή του είναι ιδιαίτερα πλούσια, απορροφάται ωστόσο πολύ εύκολα χωρίς να αφήνει λιπαρή αίσθηση. Μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε στεγνά, όσο και σε νωπά μαλλιά. Αμέσως τα μαλακώνει και τους χαρίζει λάμψη. Παράλληλα διευκολύνει το ξεμπέρδεμα τους και αποτρέπει το σπάσιμο της τρίχας κατά τη διάρκεια του χτενίσματος. Μετά την εφαρμογή του αισθανόμουν τα μαλλιά μου πολύ απαλά, δεν χόρταινα να τα αγγίζω. Η εμφάνισή τους ήταν περισσότερο λεία και τιθασευμένη. Οι πολύ ξηρές-κατεστραμένες άκρες μου έδειχναν πιο περιποιημένες - αν έβλεπες τα μαλλιά μου, θα ορκιζόσουν πως δεν είχαν ψαλίδα - και το φριζάρισμα είχε σαφώς περιοριστεί. Σε βάθος χρόνου, θεωρώ πως βοηθά τα μαλλιά να δυναμώσουν, κάνοντάς τα πιο ανθεκτικά στο styling και στις λοιπές εξωτερικές επιθέσεις που υφίστανται καθημερινά.


Το Macadamia Healing Oil υπόσχεται μείωση του χρόνου στεγνώματος των μαλλιών μέχρι και 50%. Για 50% δεν ξέρω, όμως πράγματι το στέγνωμά τους διαρκεί πολύ λιγότερο. Η ποσότητα που χρειάζεσαι για κάθε χρήση είναι ελάχιστη, κάτι που σημαίνει πως ακόμη και το πιο μικρό μέγεθος προϊόντος θα σου κρατήσει για περισσότερο απ'όσο φανταζόσουν όταν το αγόραζες.
Τέλος, διαθέτει ένα πάρα πολύ ευχάριστο και αναζωογονητικό άρωμα που λάτρεψα από τη πρώτη στιγμή που άνοιξα το μπουκαλάκι.

Και η βαθμολογία του:

Λάμψη:       9/10
Λείανση:     8/10
Απαλότητα: 9/10
Προστασία: 9/10
Ενδυνάμωση: 8,5/10
Επανόρθωση: 7/10
Πρόληψη: 10/10
Σύσταση:  10/10
Υφή:          9/10
Αίσθηση:  10/10

Άρωμα:    10/10

Το έχεις δοκιμάσει;

11 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά είναι στα επόμενα που θέλω να δοκιμάσω. Το πιο σημαντικό για μένα είναι η απαλότητα, το άρωμα και φυσικά ο χρόνος στεγνώματος. Πολύ καλό review Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου! Να το δοκιμάσεις, θα σου αρέσει πολύ! <3

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο αναλυτικό review!
    Θα το αναζητήσω σίγουρα!
    Σε φιλώωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Εύα μου!!! :D
      Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  3. Νομίζω ότι μόλις τελειώσω της Kerastase και της Garnier θα είναι η επόμενη επιλογή μου :)

    Φιλάκια
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την πρώτη φωτογραφία πως την έβγαλες; Πολύ μου αρέσει! Ωραίο review, άντε να δω πότε θα αξιωθώ να το πάρω και εγώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου! :)
      Είχα μια γλάστρα έξω στο μπαλκόνι μου και σκέφτηκα να την αξιοποιήσω :P Χαχαχα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το blog σας! Συγχαρητήρια! Πού μπορούμε να βρούμε το συγκεκριμένο προϊόν και ποια η τιμή του;
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά χαριτωμένη μου! Χαίρομαι τόσο πολύ που σου αρέσει! :)
      Λοιπόν το Macadamia Healing oil υπάρχει σε επιλεγμένα κομμωτήρια και e-shops. Αν παραγγέλνεις με κάρτα θα σου συνιστούσα να το παραγγείλεις από το εξωτερικό (http://www.beautybay.com/haircare/macadamianaturaloil/healingoiltreatment/) γιατί είναι πιο οικονομικό. Αλλιώς μπορείς να το παραγγείλεις και από Ελλάδα και να πληρώσεις στον οδηγό που θα στο φέρει (π.χ. από εδώ http://www.ariane.gr/pd/macadamia-healing-oil-treatment-30ml-1113.htm?lang=el&path=-1207510266).
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το blog σας! Συγχαρητήρια! Πού μπορούμε να βρούμε το συγκεκριμένο προϊόν και ποια η τιμή του;
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή