The Hair Oil Battle: Elixir K Ultime



Θα ξεκινήσω λοιπόν τη "μάχη" των τριών ελαίων με το review του Elixir Ultime της KerastaseΌχι επειδή είναι το αγαπημένο μου - το αγαπημένο μου θα σου το αποκαλύψω στο τέλος της "μάχης" -, αλλά επειδή είναι το πρώτο που χρησιμοποίησα.

Ακόμη θυμάμαι την πρώτη φορά που το δοκίμασα. Είχα κυριολεκτικά μαγευτεί. Ποτέ πριν δεν είχα νιώσει τα μαλλιά μου τόσο απαλά και τόσο λαμπερά. Θέλησα να το αγοράσω αμέσως, ακούγοντας όμως τη τιμή του (34 ευρώ) δίστασα για ένα λεπτό. Μόνο για ένα όμως. Στο δεύτερο λεπτό βρισκόμουν στο ταμείο, στο τρίτο το κρατούσα πανευτυχής στα χέρια μου. Σήμερα (2 χρόνια μετά περίπου) και έχοντας αδειάσει τρία μπουκαλάκια Elixir K Ultime, μπορώ να σου πω πως δεν έχω μετανιώσει ούτε για ένα ευρώ από αυτά που ξόδεψα για τα μαγικά "ελιξίρια" της Kerastase. Το Elixir Ultime βοήθησε πολύ τα μαλλιά μου, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, και δεν έχω παρά να του το αναγνωρίσω.

Ας προχωρήσουμε όμως στο review του. Εδώ, δεν θα σου μιλήσω για τη σύσταση και τις ιδιότητές του -αυτά σου τα έχω πει και άλλη φορά σε αυτό το post-, θα σου μιλήσω μόνο γι'αυτά που προσέφερε στη δική μου τρίχα, για τη δική μου μοναδική εμπειρία.

Το Elixir Ultime είναι το προϊόν που τα δύο τελευταία χρόνια χρησιμοποιούσα σχεδόν σε καθημερινή βάση. Μία με δύο σταγόνες την ημέρα έφταναν για να έχω πάντοτε μαλλιά λαμπερά, δυνατά και μεταξένια απαλά. Τα μαλλιά μου είναι λεπτά, ξηρά, άτονα και πολύ ταλαιπωρημένα από τις βαφές και το styling. Είναι εύθραυστα και μακραίνουν με μεγάλη δυσκολία. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν που δύο σταγόνες προϊόντος τα μετουσίωναν σε μαλλιά εντυπωσιακά και φαινομενικά υγιή. 



Όπως ακριβώς ισχυρίζεται, το Elixir Ultime χαρίζει λείανση και απαλότητα στα μαλλιά. Καταπολεμεί σημαντικά το φριζάρισμα και τα προστατεύει. Πράγματι, μετά από κάποιες χρήσεις, αισθανόμουν τα μαλλιά μου δυνατότερα και πιο ανθεκτικά. Δεν θα έλεγα πως η δράση του είναι 100% επανορθωτική. Περισσότερο προληπτική θα την χαρακτήριζα. Αν το χρησιμοποιείς συστηματικά τότε η φθορά των μαλλιών σου θα είναι σαφώς περιορισμένη. Τα βοηθά να μακρύνουν πιο εύκολα και πιο γρήγορα, καθώς η δράση του αποτρέπει το σπάσιμο της τρίχας. Δεν είναι λιπαρό, ούτε βαρύ για τα μαλλιά. Απορροφάται αμέσως και χαρίζει έντονη λάμψη στη τρίχα. Επίσης λατρεύω το άρωμά του. Είναι πολυτελές και πολύ ευχάριστο και μου αρέσει να το αισθάνομαι στα μαλλιά μου. 

Αν και το προϊόν είναι καταπληκτικό, παρατήρησα πως μετά από λίγους μήνες χρήσης τα οφέλη του στην τρίχα μου δεν ήταν τόσο έντονα όσο τον πρώτο καιρό. Εξακολουθούσαν να είναι πολύ καλά, όχι όμως τόσο θεαματικά όσο παλιότερα. Μάλλον συνήθισε η τρίχα μου το προϊόν και για το λόγο αυτό περιορίστηκε η δράση του. 

Και η βαθμολογία του:


  • Λάμψη:          9/10
  • Λείανση:        9/10
  • Απαλότητα:    10/10
  • Προστασία:    8,5/10
  • Ενδυνάμωση: 8/10
  • Επανόρθωση: 7/10
  • Πρόληψη:       9,5/10
  • Σύσταση:       10/10
  • Υφή:               10/10
  • Αίσθηση:        10/10
  • Άρωμα:          10/10
Εσύ, το έχεις δοκιμάσει;

17 σχόλια:

  1. εχω δοκιμασει την ροζ και την πρασινη βερσιον και μπορω να πω οτι ηταν στην κορυφη της λιστας μου μεχρι πολυ πολυ προσφατα που δοκιμασα το moroccanoil.σε γενικες γραμμες νομιζω οτι ειναι παρα πολυ καλο προιον και οτι αξιζει τα λεφτα του.δεν νομιζω οτι το συνηθισαν τα μαλλια σου βεβαια απλα μαλλον δεν το ειχαν τοσο αναγκη οπως στην αρχη και για αυτο δεν ειδες τα ιδια αποτελεσματα!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τα έχω δοκιμάσει Στέλλα μου, αλλά το χρυσό το προτιμώ... :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  2. Νομίζω ότι το χρειάζομαι αυτό το λαδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ το ροζ & είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη!!!
    Αναμένω με αγωνία τα άλλα δύο ποστ!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο είναι και το ροζάκι Εύα μου! :)
      Θα ανέβουν σύντομα... <3

      Διαγραφή
  4. Έχω δοκιμάσει το ροζ αλλά δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Περίμενα κάτι παραπάνω λόγω της τιμής του αλλά ίσως δώσω στο χρυσό μια ευκαιρία!! :-)
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρυσό είναι πιο "πλούσιο" από το ροζ Stacey μου! Θα σου αρέσει πιο πολύ :)

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα λαδάκι της Kerastase, οπότε θα ήθελα να περιμένω και τα άλλα 2 σου post για να έχω μία πιο γενική άποψη.
    Όμορφο post Ιωάννα μου :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ωραιο review Ιωαννα μου, φαινεται πολυ καλο λαδακι δεν το εχω δοκιμασει. Ανυπομονω για τα αλλα δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα ετοιμάσω σύντομα Κατερίνα μου! :)
      Ευχαριστώ!!! <3

      Διαγραφή
  7. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ το ροζ & είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και το ροζ πολύ καλό λαδάκι...Βέβαια το χρυσό το προτιμώ... :)

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός προβάλλεται στο SaveAndWin.GREECE, δείτε τον εδώ: http://getlink.saveandwin.gr/i0

    Καλή Επιτυχία σε όλους!
    Save And Win GREECE - Όλοι οι Διαγωνισμοί - Όλα τα Δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν το εχω δοκιμάσει.. θα ηθελα να το δοκίμαζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή