Maybelline New York: Super Stay 14HR lipstick



Υπάρχει γυναίκα που δεν λατρεύει τα κραγιόν; Ακόμα και όσες αποφεύγουν τα πολλά-πολλά στο μακιγιάζ τους ένα κραγιόν θα το βάλουν. Προσωπικά, όταν επισκέπτομαι κάποιο κατάστημα καλλυντικών τα κραγιόν είναι τα πρώτα που θα ψαχουλέψω. Mου αρέσει τόσο πολύ να τα δοκιμάζω, να τα συγκρίνω, να τα συνδυάζω. Θα μπορούσα να ασχολούμαι ώρες ατέλειωτες μαζί τους. Νομίζω πως το ίδιο ισχύει για τις περισσότερες από εμάς. Μα έχουμε άδικο;

Το κραγιόν είναι το προϊόν που μας κάνει να ξεχωρίζουμε. Χρωματίζοντας τα χείλη μας γινόμαστε ομορφότερες, γεμίζουμε αυτοπεποίθηση και αναδεικνύουμε τη θηλυκή πλευρά μας. Το κραγιόν πολλές φορές φανερώνει και την εκάστοτε συναισθηματική μας κατάσταση. Σκέψου το λίγο. Όταν είσαι πολύ χαρούμενη, τόσο πολύ που δεν μπορείς να το κρύψεις, έχεις περισσότερες πιθανότητες να επιλέξεις ένα πιο ζωηρό χρώμα για τα χείλη σου. Όταν πάλι η διάθεσή σου είναι ερωτική το κόκκινο έχει πιο πολλές ελπίδες, όταν όμως αισθάνεσαι σαν κοριτσάκι μάλλον πλησιάζει η σειρά του ροζ.

Δεν θα ήταν υπέροχο να είχαμε όλες στη διάθεσή μας, κάθε βασική απόχρωση κραγιόν που υπάρχει; Μία για κάθε περίσταση. Σε κάθε έξοδό μας να μπορούσαμε να χρησιμοποιούμε και διαφορετικό, ανάλογα με το outfit και τη διάθεσή μας. Χτες το κόκκινο, σήμερα το ροζ, αύριο το κοραλλί, μεθαύριο το nude κ.ο.κ.

Για σένα που λατρεύεις τα κραγιόν όσο κι εγώ, έχω υπέροχα νέα! Το Super Stay 14HR lipstick της Maybelline New York μόλις κυκλοφόρησε και υπόσχεται να ανεβάσει τη διάθεσή μας στα ύψη. Οι αποχρώσεις του είναι υπέροχες, η υφή του μοναδική, η ποιότητά του εκπληκτική.


Απλώνεται ιδανικά στα χείλη και η διάρκειά του είναι εντυπωσιακή (το λέει και το όνομά του άλλωστε). Το χρώμα του είναι πλούσιο, κρεμώδες και πάρα πολύ ομοιόμορφο. Δεν «σπάει», δεν συγκεντρώνεται στα ξηρά σημεία των χειλιών, αλλά γλιστράει ομοιόμορφα σε όλη την επιφάνειά τους. Με δυο κινήσεις το έχεις εφαρμόσει και είσαι έτοιμη!  Σαν κραγιόν διαρκείας που είναι, δεν χρειάζεται συχνή ανανέωση.

Μου αρέσει πολύ η αίσθηση που αφήνει στα χείλη. Δεν τα ξηραίνει, ούτε τα ερεθίζει. Φορώντας το, τα αισθάνεσαι άνετα και ενυδατωμένα, σαν να μην είχες κραγιόν επάνω τους. Αν και το χρώμα του έχει υψηλή χρωματική ένταση, η υφή του είναι ανάλαφρη και δεν τα βαραίνει, πράγμα σπάνιο για κραγιόν τόσο έντονα σαν κι αυτό. 


Κυκλοφορεί σε οκτώ υπέροχες αποχρώσεις, από έντονο φούξια και παιχνιδιάρικο ροζ, μέχρι βαθύ κόκκινο και απαλό nude. Και αυτό είναι μόνο η αρχή! Σύντομα θα ακολουθήσουν περισσότερες. Λάτρεψα τις αποχρώσεις, infinitely fuschia 160, ravishing rouge 540, keep me coral 450 και lasting chestnut 720.
H συσκευασία του, όπως και κάθε άλλη συσκευασία Maybelline New York, είναι πάρα πολύ girly και ιδιαίτερα χαριτωμένη. Παράλληλα όμως είναι και πολύ πρακτική, αφού σου επιτρέπει να διακρίνεις το χρώμα του προϊόντος χωρίς να χρειαστεί να το ανοίξεις.

160, 720, 540, 110, 510, 610, 450

Η ενδεικτική τιμή λιανικής πώλησης του είναι 10.95 ευρώ! Τι άλλο θα μπορούσαμε να ζητήσουμε λοιπόν;

Πως σου φάνηκε το Super Stay 14HR lipstick;

Ποια απόχρωση σου άρεσε περισσότερο;

29 σχόλια:

  1. ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΟ 450 ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΚΟΡΑΛΙ , (ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΤΟ ΦΟΡΕΣΑ ΗΔΗ) ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ ΠΟΛΥ ΕΝΥΔΑΤΙΚΑ ΞΗΡΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Kathy μου το ίδιο έχω πάθει...Δεν μπορώ να περιμένω την άνοιξη! Είναι τόσο ωραία τα χρώματα που θες να τα φοράς συνέχεια! :)
      Να σου πω, αυτό για την ενυδάτωση, στα δικά μου χείλη συνέβη ακριβώς το αντίθετο! :D

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα χρώματα!
    Θα μπορούσα να πω άνετα πως τα θέλω όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι φανταστικά Ηλέκτρα μου; Ό,τι πρέπει για τους επόμενους μήνες! <3

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία χρώματα !Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω όλα !Δεν έχω αποκτήσει κανένα και τα ερωτεύτηκα όλα από την φωτογραφία και μόνο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να δοκιμάσει κάποιο με την πρώτη ευκαιρία! Από κοντά είναι πολύ καλύτερα... ;) <3

      Διαγραφή
  4. Φαίνονται όλα τέλεια! Φλερτάρω με το κόκκινο. Χμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου το κόκκινο εσένα θα σου πηγαίνει τέλεια!!! :)

      Διαγραφή
  5. Τα θέλω όλαααααα!! Δείχνουν τόσο μα τόσο τέλεια!!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαίνονται πολύ καλά! Πρέπει να δοκιμάσω τουλάχιστον μια απόχρωση!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τρελαθηκα..δεν μου ξεραινουν καθολου τα χειλη!!αντιθετα με το super stay 24 bold matte..απαραδεχτο..δε στρωνει με τιποτα..μου ξερανε τα χειλη μου...μου τα εκανε κομματακια..γραμμες...ενω super stay 14 lipstick το αγαπω..πηρα το νουμερο 510..φραουλι κοκκινο!και μενει ωρες..και δε το νοιωθω στα χειλη μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό Βάσω μου!!! Έχουν καταπληκτική αίσθηση! <3 :)

      Διαγραφή
  8. Δείχνουν φανταστικά! Πέρα απο τα φοβερά χρώματα, μόνο το γεγονός οτι μένουν τόσο πολύ στα χείλη με έπεισε να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Lucy μου, έχουν καταπληκτική διάρκεια! Πολύ καλύτερη από άλλα γνωστά κραγιόν διαρκείας που έχω δοκιμάσει! :)

      Διαγραφή
  9. Πρεπει να ναι τελεια, θελω πολυ να τα δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα Κατερίνα μου! Κάθε μέρα τα αγαπώ και περισσότερο! <3 :)

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη που ανέβηκε τόσες φορές αυτό που έγραψα. Μου έβγαλε σφάλμα και δεν το κατάλαβα! Καλή συνέχεια! :)

      Διαγραφή
  11. Δοκίμασα το 160! Πάρα πολύ ωραίο φούξια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δοκίμασα το 160!!! Πάρα πολύ ωραίο φούξια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δοκίμασα το 160!!! Πάρα πολύ ωραίο φούξια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δοκίμασα το 160!!! Πάρα πολύ ωραίο φούξια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή