L'Oreal: Mega Volume Miss Manga


Πάντα πίστευα πως ένα πολύ καλό προϊόν πρέπει να συνοδεύεται και από ένα εξίσου καλό "backround". Όσο αποτελεσματικό κι αν είναι, αν κλείνεται μέσα σε μία αδιάφορη συσκευασία, αν το όνομά του δεν είναι "έξυπνο", αν η διαφήμιση που το πλαισιώνει είναι βαρετή, τότε το πιο πιθανό είναι να μην το προσέξεις. Πρέπει κάτι να σου κάνει το "κλικ" για να το αναζητήσεις.
Η L'Oreal Paris το ξέρει καλά αυτό και το αποδεικνύει σε κάθε νέο της λανσάρισμα. Δεν ξέρω πως τα καταφέρνει, αλλά κάθε φορά που παρουσιάζει κάτι καινούριο, το κάνει τόσο θελκτικό που δύσκολα μπορείς να του αντισταθείς. Και πάντα το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει που το επέλεξες!
Έτσι έγινε και με το νέο της mascara που πολύ σύντομα θα βρίσκεται κοντά μας.
Το όνομά του; L'Oreal Paris Mega Volume Miss Manga!


Πριν όμως μιλήσουμε για το ίδιο το προϊόν, θέλω να σου πω δυο λόγια για το όνομά του, για την ιδέα που υπάρχει πίσω του. Είδες που μίλησα στην αρχή για "καλό background"; Αυτό ακριβώς εννοούσα.

Miss Manga...αλήθεια γνωρίζεις τι είναι "manga";

Πολύ σύντομα, θα μπορούσαμε να πούμε πως o όρος "manga" αναφέρεται συνήθως στα ιαπωνικά κόμικς. Αν και οι δύο έννοιες δεν ταυτίζονται, θα λέγαμε πως η μία είναι πολύ κοντινή της άλλης. Εκείνα τα γιαπωνέζικα ανθρωπάκια-ζωάκια-πλασματάκια με τα πολύ μεγάλα μάτια, τις πυκνές, μακριές βλεφαρίδες και τα δάκρυα-κορόμηλα είναι manga. Τα πιο επιτυχημένα από αυτά διασκευάζονται και σε anime (=animation). Έρχεται κάποιο στο μυαλό σου; Να βοηθήσω; Dragon Ball, Sailor Moon, ακόμα και η Candy Candy.


To Mega Volume Miss Manga λοιπόν είναι το mascara που χαρίζει το εφέ που σου περιέγραψα παραπάνω. Πυκνές, πολύ μακριές βλεφαρίδες και κατ'επέκταση μάτια μεγαλύτερα και πιο "ανοιχτά", σαν αυτά που συναντούμε στις manga ηρωίδες. Χαρίζει στο βλέμμα ένταση, πλούσιο μαύρο χρώμα, μέγιστο όγκο και φυσικά μήκος. Πρόκειται για ένα προϊόν που σχεδιάστηκε για να σου προσφέρει "μάτια δύο φορές πιο ανοιχτά"!

Το μυστικό του βρίσκεται στο βουρτσάκι του. Είναι πολύ εύκαμπτο και ακολουθεί τη κλίση των βλεφαρίδων σου. Ανάλογα με την κάθε σου κίνηση, εκείνο παίρνει τη φορά που του δίνεις. Παράλληλα, η βάση του είναι πλατιά για να αγκαλιάζει τις πάνω βλεφαρίδες και η άκρη του είναι κωνική για να "πιάνει" καλύτερα τις κάτω. Είναι σχεδιασμένο για να καλύπτει τη κάθε βλεφαρίδα ξεχωριστά. Έτσι, δεν κολλάνε μεταξύ τους και το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο εντυπωσιακό.
Εκτός όμως από το βουρτσάκι και η ίδια η φόρμουλα το προϊόντος συμβάλλει στο τελικό αποτέλεσμα. Η αποκλειστική σύνθεση της χαρίζει στις βλεφαρίδες θεαματικό και αξιοζήλευτο όγκο, μήκος και ένταση.




Δουλεύει στ'αλήθεια! Και πάρα πολύ καλά μάλιστα. Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Κάνει όλα αυτά που υπόσχεται, γρήγορα κι απλά. Είναι πολύ εύκολο στη χρήση και χαίρομαι ιδιαίτερα που δεν μουτζουρώνομαι στη προσπάθειά μου να το εφαρμόσω (πράγμα ιδιαιτέρως σπάνιο για μένα). Μου αρέσει ακόμη που το βουρτσάκι είναι αρκετά μαλακό και έτσι τα μάτια μου δεν τραυματίζονται όταν κάνω απότομες κινήσεις.
Όπως σου έχω ξαναπεί, οι βλεφαρίδες οι δικές μου είναι μακριές, επομένως αναζητώ κυρίως τον όγκο και λιγότερο το μήκος. Το προϊόν αυτό λοιπόν είναι σαν να σχεδιάστηκε για μένα. Ενισχύει ακόμη περισσότερο το μήκος, όμως το δυνατό του σημείο είναι χωρίς αμφιβολία ο όγκος. Αν λοιπόν ο όγκος των βλεφαρίδων σου μία από τις ανησυχίες σου, τότε το Mega Volume Miss Manga είναι το προϊόν που χρειάζεσαι!   




"Ιωάννα" στα γιαπωνέζικα 


Και για το τέλος ας δούμε κάποιες φωτογραφίες manga: 






Πως σου φάνηκε;

30 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα η νέα μάσκαρα της L'oreal!
    Θα ήθελα πολύ να την δοκιμάσω <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραίο το post σου!!!Ενδιαφέρουσα η νέα μάσκαρα από L'oreal,νομίζω ότι θα την δοκιμάσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάρω μου! :)
      Να την δοκιμάσεις, είναι πολύ καλή!!!!

      Διαγραφή
  3. Πριν απ' ότιδήποτε άλλο, μια καρδούλα για την Κάντυ Κάντυ <3
    Όσο για την μάσκαρα, την βρήκα και γω στο zampple και με το που την είδα "έτρεξα" ελαφρώς για να την πάρω!
    Μου αρέσει και μένα πάρα πολύ και πλέον χρησιμοποιώ μόνο αυτή καθημερινά!
    Τι να πω, ό,τι καινούριο έχω δοκιμάσει τους τελευταίους μήνες απ' τη L'Oreal πραγματικά με έχει εντυπωσιάσει!
    Φιλάκια Ιωάννα μου! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο έχω πάθει Φανή μου με τη L'Oreal. Κι απ'ότι καταλαβαίνω μας αρέσουν και τα ίδια προϊόντα! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραια η αναρτηση Ιωαννα μου , τι να πω και μονο που εχει ως θεμα τα manga & anime ως γνησια otaku φυσικα και θα την αγορασω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! :)
      Ε μα δεν είναι πολύ δελεαστικό το θέμα; :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλή μου φαίνεται. Πόσο κοστίζει περίπου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ενδεικτική τιμή λιανικής πώλησης Angie μου είναι 13.79 ευρώ :)

      Διαγραφή
  6. φαίνεται τέλεια αλλά ας παραδεχτούμε όλες ότι η κοπελιά φοράει ψεύτικες βλεφαρίδες :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι εννοείται αυτό, όμως Έφη μου μην νομίζεις ότι απέχει και πολύ το πραγματικό αποτέλεσμα :)
      Τουλάχιστον στις δικές μου βλεφαρίδες που είναι κάπως πλούσιες... :)

      Διαγραφή
  7. Υπεροχο post θελω πολυ να την δοκιμάσω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω την βολευτηκα πολυ, και πολυ καλο το αποτελεσμα αλλα φυσικα οχι σαν της κοπελιτσας!!! χαχα αν θελεις διαβασε το review μου
    Miss Manga! New Mascara by L'Oréal Paris | Γιατί σας Αξίζει!!Is it really worth the hype?
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2014/02/miss-manga-mascara-its-review.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να υπήρχε το mascara που θα έκανε τις βλεφαρίδες μας σαν της κοπελίτσας Μαίρη μου! :)

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Δεν θυμάμαι την ακριβή ημερομηνία Δέσποινά μου, αλλά πάντως πολύ σύντομα! :)

      Διαγραφή
  10. Από τα πιο υπέροχα posts Σας!!!!!!!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντάξει........δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με την μάσκαρα..
    Αλλά λάτρεψααααααα τις φωτογραφίες!!
    ♥ Candy Candy!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Βίκυ μου;;; Εγώ την έχω λατρέψει! Μόνο αυτή φοράω πλέον! :D

      Διαγραφή
    2. Λάθος διατύπωση!!!
      Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα..αλλα μέχρι τώρα δεν με είχε τραβήξει να την αγοράσω!!
      Εφόσον λες όμως ότι την λατρεύεις,θα την προμηθευτώ σύντομα!!!

      Διαγραφή
  12. η κοπελα που την διαφημίζει έχει βάλει τουφάκια ψεύτικα στις βλεφαρίδες.. απογοητεύτηκα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, σε όλες τις διαφημίσεις mascara συμβαίνει αυτό. Πάντως μην απογοητεύεσαι το προϊόν είναι εξαιρετικό, στο λέω εγώ που την έχω δοκιμάσει! :)

      Διαγραφή