Let's talk about...lip balms!


Ας μιλήσουμε λοιπόν για balms χειλιών! Ποιο είναι το αγαπημένο σου; Ποιο χρησιμοποιείς αυτήν την περίοδο; Δεν ξέρω αν στο έχω πει ποτέ όμως έχω τρέλα με τα lip balms. Νομίζω πως θα το διαπιστώσεις και στη συνέχεια του post.

Αν ψάξω καλά στο δωμάτιό μου, είμαι σίγουρη πως θα βρω περισσότερα από 50 lip balms. Βέβαια τα πιο πολλά θα υπάρχουν από την εποχή που πήγαινα ακόμη σχολείο και δεν θα είναι πλέον κατάλληλα για χρήση. Όμως, όποια τσάντα μου και αν ανοίξεις θα υπάρχει μέσα κι από ένα ξεχασμένο.

Το lip balm είναι το πρώτο "κραγιόν" κάθε γυναίκας. Αυτό που φόραγες στα πέντε σου χρόνια και παρίστανες την "κυρία". Θυμάμαι μικρή, όταν έβαζε η μαμά μου το κραγιόν της μπροστά στον καθρέφτη, εγώ δίπλα της φορούσα το liposan μου, προσποιούμενη πως ήταν κραγιόν.


Αργότερα, στο γυμνάσιο, πήρα και το πρώτο μου liposan με υποψία χρώματος και σε κάθε party το χρησιμοποιούσα. Αυτό ήταν το μακιγιάζ μας τότε. Και στα λέω όλα αυτά για να σου εξηγήσω πως η σχέση μου με τα balms μετράει πολλά πολλά χρόνια...

Ας περάσουμε όμως στο σήμερα, για να σου δείξω ποια lip balms υπάρχουν τώρα στο συρτάρι μου, ή μάλλον καλύτερα ποια από αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν.


Τα Baby Lips της Maybelline New York είναι το πιο πρόσφατο απόκτημά μου. Δηλώνω ενθουσιασμένη μαζί τους καθώς είναι πολύ ενυδατικά, προστατευτικά, επανορθωτικά και αφήνουν υπέροχη αίσθηση στα χείλη. Τρία από αυτά μάλιστα περιέχουν και χρώμα στη σύνθεσή τους. 
Κάθε ένα αναφέρεται σε διαφορετική ανάγκη των χειλιών. Άλλο είναι για βαθιά ενυδάτωση και θρέψη, άλλο για επανόρθωση, άλλο για αναζωογόνηση  κ.ο.κ. Όλα τους έχουν υπέροχες γεύσεις και αρώματα. Το packaging είναι τόσο trendy και τόσο χαριτωμένο που τραβάει κάθε βλέμμα. Περισσότερο μοιάζουν με funky αξεσουάρ παρά με lip balms. Κοστίζουν 3.49 το καθένα.  
To Baby Lips της Maybelline ΝΥ είναι χωρίς αμφιβολία το "it balm" της εποχής. Εμένα πάντως έγιναν ήδη αγαπημένα μου!


Τα lip balms της Korres είναι γνωστά σε όλο το κόσμο και έχουν αγαπηθεί από πολλές beauty gurus του εξωτερικού που παρακολουθούμε στο youtube. Κάτι ξέρουν οι Αμερικάνες που τα λατρεύουν, είναι υπέροχα. Ενυδατώνουν πολύ καλά τα χείλη, ενώ εγώ συμπαθώ ιδιαίτερα αυτά που περιέχουν και χρώμα. Τα lip butters δε, είναι από τα αγαπημένα μου! Έχουν καταπληκτικά αρώματα και κάνουν τα χείλη "ζουμερά" και πολύ απαλά.


Το liposan είναι το πλέον κλασσικό lip balm που γνωρίζουμε. Πιστεύω πως δεν υπάρχει γυναίκα που να μην έχει δοκιμάσει έστω και ένα. Είναι οικονομικό, είναι παντού διαθέσιμο και κυρίως είναι πολύ αποτελεσματικό


Το lip balm με πρόπολη της APIVITA είναι ίσως το Νο1 θεραπευτικό lip balm που έχω δοκιμάσει. Επανορθώνει καταπληκτικά τα χείλη μου χάρη στην επουλωτική δράση της πρόπολης και τα κάνει βελούδινα απαλά. Το χρησιμοποιώ κυρίως σε περιόδους που τα χείλη μου είναι ξηρά και "σκασμένα".


Για το τέλος άφησα το lip balm - κουκουβάγια που σου έδειξα και εχτές στο facebook. Δεν θυμάμαι πόσο κόστιζε, ούτε από που το πήρα (νομίζω από τα Accessorize, αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρη), θέλησα πάντως να στο δείξω γιατί το βρίσκω πολύ πρωτότυπο και ιδιαίτερα χαριτωμένο.

Ποιο είναι το δικό σου αγαπημένο lip balm;
Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;

28 σχόλια:

  1. Πήρα το λαχανί από τα Baby Lips που περιέχει μέντα και απλά το αγαπώ!
    Αφήνει τόσο δροσιστική, απαλή αίσθηση στα χείλη :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το λατρεύω Λίλα μου! :)
      Όμως το αγαπημένο μου είναι το γαλάζιο! <3

      Διαγραφή
  2. το κρασικό liposan είναι το αγαπημένο μου!τα χείλη μου είναι πάντα σκασμένα και είναι το μόνο που κάνει δουλειά.τα babylips εμένα δεν με εντυπωσίασαν....
    pelisbeautyblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Peli μου, περίεργο... Όλες έχουν ξετρελαθεί! Τα θεωρώ από τα καλύτερα lip balms που έχω δοκιμάσει! Μήπως αν δοκίμαζες και κάποια ακόμη απόχρωση; :) :)

      Διαγραφή
  3. Τα αγαπημένα μου lip balms ειναι τα Nivea και δεν ξέρω καν αν τα έχουμε στην Ελλάδα, είναι αντίστοιχα των Liposan αλλά με μεγαλύτερη διάρκεια και καλύτερη ενυδάτωση. Πρέπει να δοκιμάσω του Κορρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ balms της NIVEA! H αδερφή μου θέλει σαν τρελή εκείνα τα nivea balms που είναι σε "βαζάκι" αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν στην Ελλάδα... :(

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο post Ιωάννα μου! Χαχαχα όλες με Liposan ξεκινήσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου! :)
      liposan = κλασσική αξία!

      Διαγραφή
  5. Liposan και της apivita χρησιμοποιώ συνήθως, και ειδικά της apivita τα λατρευω!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Βασιλική μου! Επανορθώνει τέλεια τα χείλη! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο άρθρο !! Εμένα το αγαπημένο μου αυτό το διάστημα είναι το Liposan lip butter macadamia and vanila .Που μυρίζει Υ π έ ρ ο χ α ειλικρινά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον πρέπει να το δοκιμάσω κι αυτό! :) :) Ακούγεται πολύ καλό!

      Διαγραφή
  7. εγω αυτή την περιοδο χρησιμοποιω από τα mastic spa πριν κοιμηθώ και κατά τη διαρκεια της μερας χρησιμοποιω ένα χειροποιητο :) εχω και εγω μπολικα lip balms φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μου κάτι από mastic spa νομίζω...Ίσως είναι ώρα να κάνω την αρχή με ένα lip balm! :D

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο!! Με ταξίδεψες, θυμάμαι κι εγώ που έβαζα λιποζαν όταν ντυνόμουν "καλά" για κάποια γιορτή και ένιωθα μεγάλη χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυς ντορος γινετε τελικα με αυτα τα baby lips δεν μπορω να καταλαβω τι παραπανω κανουν απο ολα τα υπολοιπα ........
    εμενα ολα ιδια μου φαινονται πανω κατω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ντόρος γίνεται kathy μου γιατί εκτός από πολύ αποτελεσματικά είναι και πολύ χαριτωμένα-πρωτότυπα στο packaging, σαν fashion items. Εξ'άλλου τα baby lips είναι ένα προϊόν που το περιμέναμε πολύ καιρό στην Ελλάδα, οπότε τώρα βγαίνει ο ενθουσιασμός λόγω της αναμονής... :) <3

      Διαγραφή
  10. Οντως ειναι το πρωτο καλλυντικο για ολες μας! Λατρεμενο προιον, το αγαπημενο μου ειναι του κορρε...θελω πολυ να δοκιμασω τα baby lips!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου αρέσουν πολύ Κατερίνα μου!!! Αξίζει 100% να τα δοκιμάσεις! <3 :)

      Διαγραφή
  11. Τα αγαπώ πραγματικά!
    Πολύ όμορφο ποστ!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από όλα όσα μας έδειξες Ιωάννα μου, μόνο το liposan με μούρο και φραμπουάζ έχω κ είναι πάντα στην τσάντα μου για ώρα ανάγκης, αν και το αγαπημένο μου είναι το letibalm, με ένα άρωμα που κάθε φορά τρελαίνομαι να μυρίζω!
    Όσο για τα baby lips, τόσα έχω ακούσει πια που θα 'θελα κ γω να τα δοκιμάσω! Και αυτά αλλά και κάποιο του Κορρέ!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To letibalm δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ Φανή μου! :) Είναι καλό;
      Να δοκιμάσεις οπωσδήποτε κάποιο, θα σου αρέσει!!! <3

      Διαγραφή
    2. Ναι, είναι σε βαζάκι και είναι πολύ καλό και οικονομικό! Στα φαρμακεία το βρίσκεις, αν θελήσεις να το δοκιμάσεις ;)
      Φιλάκια Ιωάννα μου! <3

      Διαγραφή
  13. Υπεροχα ειναι τα lip balms της Freshline (ελληνικη εταιρια!!!). Ειδικα αυτο με την καρυδα ειναι το ΑΠΟΛΥΤΟ για το καλοκαιρι εφοσον εχει και spf 15. Aπο την liposan εχω ξεχωριζω το hydro care (επισης με spf 15). Τα babylips απο την αλλη δε με βολεψαν καθολου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπεροχα ειναι τα lip balms της Freshline (ελληνικη εταιρια!!!). Ειδικα αυτο με την καρυδα ειναι το ΑΠΟΛΥΤΟ για το καλοκαιρι εφοσον εχει και spf 15. Aπο την liposan εχω ξεχωριζω το hydro care (επισης με spf 15). Τα babylips απο την αλλη δε με βολεψαν καθολου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή