GARNIER Preview


Νομίζω πως η Garnier είναι ένα brand που φιγουράρει σε κάθε σπίτι. Έστω και ένα προϊόν της θα το έχεις. Κάποιο σαμπουάν Fructis, κάποια κρέμα μαλλιών, ένα καθαριστικό προσώπου, ή την BB cream που αγαπήθηκε όσο καμία άλλη από τις Ελληνίδες… Δεν μπορεί, κάποιο θα έχεις δοκιμάσει.


Η Garnier είναι το brand που συνδυάζει καταπληκτικά σε κάθε της λανσάρισμα την ποιότητα με την καλή τιμή. Το “value for money” των προϊόντων της είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο. Ποιο να πρωτοθυμηθώ; Τον ορό Fructis Goodbye Damage; Την σειρά «Θρέψη και Επανόρθωση 3»; Το Miraculous Oil; Την Miracle Skin Perfector BB cream; Όλα τους ένα κι ένα. Κοστίζουν λίγα, όμως σου χαρίζουν πολλά. Η επιτυχία τους με κάνει πάντα να αναρωτιέμαι για το ποια θα είναι η συνέχεια, για το τι παραπάνω μπορούμε να περιμένουμε.

Στο τελευταίο event της εταιρίας είχα την χαρά να ενημερωθώ για όλα τα νέα λανσαρίσματα και την ευχαρίστηση να απολαύσω πολλά από τα καινούρια προϊόντα της. Η ποιότητά τους με άφησε εντυπωσιασμένη, η τιμή τους…άναυδη! Ας δούμε λοιπόν τώρα μαζί  τα προϊόντα που ξεχώρισα. Όλα τους ήταν πολύ ενδιαφέροντα, όμως μερικά – πώς να το κάνουμε; - κέρδισαν την προσοχή μου από τη πρώτη κιόλας δοκιμή.

  • Garnier Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire


Το τι κάνει ένα νερό micellaire είναι λίγο-πολύ γνωστό σε όλες μας πλέον. Αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ από πρόσωπο, μάτια και χείλη, με μεγαλύτερη ευκολία από ένα κοινό προϊόν ντεμακιγιάζ. Περιποιείται την επιδερμίδα και την απαλύνει, χωρίς να χρειάζεται ξέβγαλμα, χωρίς να αφήνει λιπαρή αίσθηση. Συνήθως είναι άοσμο, υποαλλεργικό, κατάλληλο ακόμη και για τα πιο ευαίσθητα δέρματα. Είναι δροσερό και ευχάριστο όπως ακριβώς το νεράκι.
Σε τι διαφέρει το συγκεκριμένο νερό micellaire από τα υπόλοιπα; Μόνο στην ποσότητα και στην τιμή. Είναι 400ml και κοστίζει μόλις 6.50 ευρώ. Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλα ακριβότερα προϊόντα. Το χρησιμοποιώ 10 μέρες περίπου και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από τις επιδόσεις του. Το συνιστώ λοιπόν και σε εσένα ανεπιφύλακτα.

  • Garnier Ντεμακιγιάζ Ματιών Express 2 se 1


To προϊόν αυτό είναι ειδικά σχεδιασμένο για το ντεμακιγιάζ των ματιών και των χειλιών. Είναι ένα διφασικό νεράκι που αφαιρεί με απόλυτη επιτυχία ακόμη και την αδιάβροχη μάσκαρα, εύκολα και γρήγορα. Δεν είναι λιπαρό, όμως δεν ξηραίνει το δέρμα. Περιποιείται την περιοχή των ματιών και τις βλεφαρίδες καθώς είναι εμπλουτισμένο με δυναμωτική αργινίνη

  • Fructis Brushing Express Oil


To λαδάκι αυτό, εμπλουτισμένο με έλαιο argan καθώς είναι, θρέφει και απαλύνει τα μαλλιά, χαρίζοντάς τους ταυτόχρονα λάμψη και δύναμη. Το πιο εντυπωσιακό είναι πως χάρη στη σύνθεσή του τα προστατεύει από συσκευές θερμότητας θερμοκρασίας μέχρι και 230 βαθμών, ενώ παράλληλα επιταχύνει το στέγνωμά τους. Μπορεί επομένως να χρησιμοποιηθεί πριν από το στέγνωμα και το styling για διευκόλυνση του ξεμπερδέματός τους και προστασία, αλλά και κατά τη διάρκεια της ημέρας για λάμψη, απαλότητα και καταπολέμηση του φριζαρίσματος. Κοστίζει 8.99 ευρώ.

  • Fructis Shine & Care Shake it


Είναι ένα προϊόν δύο σε ένα που απευθύνεται στα βαμμένα μαλλιά. Οι δύο διαφορετικές συνθέσεις του, όταν αναμειγνύονται μεταξύ τους, τους χαρίζουν λάμψη και αναζωογόνηση. Με τη χρήση του προϊόντος το χρώμα των μαλλιών γίνεται πιο ζωηρό και το ξεθώριασμα τους αποτρέπεται. Παράλληλα το Shine & Care Shake it θρέφει την τρίχα και την λειαίνει, χαρίζοντας της μία ολιστική υγιή εμφάνιση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε στεγνά και σε νωπά μαλλιά.  Κοστίζει 8.99 ευρώ. Από τον επόμενο μήνα θα βρίσκεται κοντά μας, μαζί με την ανανεωμένη σειρά Color Resist για προστασία των βαμμένων μαλλιών.

  • Garnier Miracle Skin Cream


Μέχρι τώρα η Garnier δεν είχε επιχειρήσει να συνδέσει το όνομά της με την αντιγήρανση. Με την περιποίηση γενικότερα ναι, με την αντιγήρανση όχι. Μάλλον ήθελε η είσοδός της και σε αυτόν τον τομέα να είναι πολύ δυναμική, να κερδίσει τις εντυπώσεις και να ξεχωρίσει, όπως κάθε της λανσάρισμα. Έπρεπε λοιπόν να σκεφτεί καλά με ποιο προϊόν θα εγκαινιάσει το κομμάτι της αντιγήρανσης. Έτσι, δημιούργησε τη Miracle Skin Cream, μία κρέμα που αναμένεται να προκαλέσει ενθουσιασμό στις γυναίκες που θα τη δοκιμάσουν (και είμαι σίγουρη πως θα είναι πάρα πολλές). Η Miracle Skin είναι μία αντιρυτιδική κρέμα που υπόσχεται να μεταμορφώσει την επιδερμίδα άμεσα, αλλά και μακροπρόθεσμα. Τι εννοώ με αυτό;
Η σύνθεσή της περιέχει αόρατες χρωστικές ουσίες νέας γενιάς που όταν έρθουν σε επαφή με την επιδερμίδα προσαρμόζονται στον τόνο της και της χαρίζουν ορατά βελτιωμένη εμφάνιση, πιο ομοιόμορφη και πιο νεανική.
Παράλληλα όμως, τα συστατικά που ενσωματώνει στη σύστασή της (αντιοξειδωτικό ginger, βιταμίνες C, B3, B5, Proretinol, LHA και πεμπτίδια σύσφιξης) περιποιούνται την επιδερμίδα και βελτιώνουν πραγματικά την όψη της, καταπολεμώντας τις ρυτίδες, τις δυσχρωμίες, τη χαλάρωση και τα σημάδια της κούρασης. Έτσι έχουμε και μακροπρόθεσμη δράση ενάντια στη γήρανση και άμεσο οπτικό εφέ νεανικής εμφάνισης. Η τιμή της; Ετοιμαστείτε…13.99 ευρώ! Τα λόγια είναι περιττά νομίζω.   

Αυτά ήταν μερικά μόνο από τα προϊόντα που θα δούμε τους επόμενους μήνες από την Garnier. Είναι πολλά ακόμα αυτά που μας έχει ετοιμάσει, αλλά λέω να μην τα αποκαλύψω όλα τώρα.


Ποιο σε «τράβηξε» περισσότερο;

17 σχόλια:

  1. ομολογω οτι το νερακι με τραβηξε καπως περισσοτερο! Μετα της loreal που εχω τωρα, που με αφησε απολυτα ευχαριστημενη, θα δοκιμασω σιγουρα κι αυτο! Και απο τιμη σκιζει!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και της L'Oreal Ναταλία μου ήταν από τα αγαπημένα μου αν όχι το αγαπημένο μου! :)
      Θα σου αρέσει κι αυτό πολύ!!! <3

      Διαγραφή
  2. Η garnier είναι από τις αγαπημένες μου εταιρείες. Έγινα μέλος στο blog σου. Γίνε και εσύ στο δικό μου irenesolo.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω να τα δοκιμάσω όλα όλα όλα !! Πραγματικά τα λάτρεψα από την φωτογραφία κ όλας !!Να σε ρωτήσω κάτι σε αυτά τα event πως μπορούμε να παίρνουμε μέρος? Γιατί διαθέτω και εγώ blog !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα προϊόντα! :)
      Δεν γνωρίζω πως μπορείς να λάβεις μέρος...:( Φαντάζομαι θα λάβεις κάποια πρόσκληση κι εσύ! :)

      Διαγραφή
  4. Eχω το λαδάκι brushing expert και ενώ μου αρέσει αρκετά,δεν έχω παρατηρήσει κάποια μείωση στον χρόνο στεγνώματος!
    Πολύ θα με βόλευε πάντως γιατί έχω πολύ μακρύ μαλλί!!
    Ευχαριστούμε για το review..Φιλάκιαααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αν και δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές, παρατήρησα σημαντική μείωση... Βέβαια δεν έχω και πάρα πολύ μακρύ μαλλί...
      Φιλάκια πολλά Βίκυ μου!!! :D <3

      Διαγραφή
  5. Eχω το λαδάκι brushing express..και ενώ μου αρέσει αρκετά,δεν έχω παρατηρήσει κάποια μείωση στον χρόνο στεγνώματος!
    Πολύ θα με βόλευε γιατί έχω πολύ μακρύ μαλλί!!
    Ευχαριστούμε για το review!!!!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όλα φαινονται τελεια!!! όλα θα τα δοκιμασω σιγουρα!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι υπέροχα Δέσποινά μου; Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. Ολα φαινονται τελεια ^^ αγαπω garnier πολυ! Το νερακι ανυπομονω να το δοκιμασω, και το λαδακι με την προστασια θελω πολυ να το παρω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα και τα 2 Κατερίνα μου! :) Θα σου αρέσουν πολύ! <3

      Διαγραφή
  8. αγαπημένο brand κάποια ήδη μου κλείνουν το μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Δέσποινά μου, είναι από τα αγαπημένα μου ευρείας! <3

      Διαγραφή