Κέρδισε την σειρά SkinPerfection από την L'Oreal Paris!


Όπως σας υποσχέθηκα, ο νέος διαγωνισμός του Fairies of Beauty είναι εδώ και είναι ροζ!
Άλλωστε νομίζω πως έχετε καταλάβει πως το ροζ το έχουμε σε μεγάλη εκτίμηση εδώ μέσα!

Μία τυχερή από εσάς θα έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει την ολοκληρωμένη σειρά τεσσάρων προϊόντων SkinPerfection από την L'Oreal Paris. Η σειρά αποτελείται από:

  • την ενυδατική κρέμα διόρθωσης και τελειοποίησης της επιδερμίδας
  • τον ορό τελειοποίησης της επιδερμίδας
  • την ΒΒ Cream 5 σε 1 Τελειοποίηση στη στιγμή
  • το μαγικό, διορθωτικό προϊόν "σβήσιμο στη στιγμή"

Εγώ τα δοκίμασα ήδη και δηλώνω ενθουσιασμένη. Είμαι σίγουρη πως θα τα αγαπήσετε κι εσείς.

Για να μάθετε πως μπορούν να γίνουν δικά σας, κάντε κλικ εδώ.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα κάντε κλικ εδώ

Ο διαγωνισμός ξεκινάει σήμερα και θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα 27 Ιανουαρίου στις 00:00.

Καλή επιτυχία σε όλους!




Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε και έχουμε νικήτρια!

Ioanna Pipi η σειρά SkinPerfection της L'Oreal είναι δική σου! Πάντα τυχερή σου εύχομαι να είσαι!
Θα περιμένω να μου στείλεις μήνυμα με τα στοιχεία σου.

Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις συμμετοχές σας. Σύντομα θα ακολουθήσει νέος, "πολύτιμος" διαγωνισμός (μπορεί να προηγηθεί και κανένας μικρούλης) !

Σας φιλώ. 

167 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε γαι το διαγωνισμό!!! Ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα L'oreal που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό είναι το extraordinary oil mist σε μωβ απόχρωση που είναι για λεπτά μαλλιά (σαν τα δικά μου...) και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη! Έχει πολύ ελαφριά σύνθεση!!!

    Καλή επιτυχία σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ορός τελειοποίησης skin perfector φυσικά! τέλειος ο διαγωνισμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τους τελευταίου μήνες χρησιμοποιώ το styling studio line volum'max για να έχω όγκο, μιας και έχω πολύ λεπτή τρίχα και λιπαρά μαλλιά (καταραμένα γονίδια)...Είμαι αρκετά ευχαριστημένη γιατί πειραματίστηκα αρκετά με πολλές άλλες μάρκες, οι οποίες δυστυχώς δεν είχαν το αποτέλεσμα που ήλπιζα!! Ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμούλη!!
    fb: Άννα Δημητριάδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. BB ME SFP 50 !!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω χρησιμοποιήσει πολλά προϊόντα ως τώρα! Είχα το λαδάκι μαλλιών και μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αγαπημένο προϊόν Loreal είναι η CC Cream..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και σε ποια που τη δοκιμασε δεν ειναι?!αχ την αγαπωωω!!!!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφα, θα ήθελα να τα δοκιμάσω <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ο μαγικό, διορθωτικό προϊόν "σβήσιμο στη στιγμή"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. extraordinary oil mist σε μωβ απόχρωση που είναι για λεπτά μαλλιά!!!ειναι πολυ καλο!!μου λειπει βεβαια και μια ροζ σειρα να ταιριαξει!!ελπιζω να ειμαι τυχερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !! ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΑΚΙ !!
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ......ΚΩΔΙΚΑΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ - ΟΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το αγαπημένο μου προϊόν της L'Oreal τελευταία είναι η κρέμα AGE PERFECT - CELL RENEW!!!
    Όσο για τον Διαγωνισμό σας, το Δώρο σας ( η ολοκληρωμένη Νέα σειρά Skin Perfection ) είναι πραγματικά ΥΠΕΡΟΧΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μακαρι να κερδισω προιον της loreal .αγαπημενα μου ειναι τα προιοντα μαλλιων volumetry....tnx ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μακαρι να κερδισω!!!αγαπημενο προόιον ειναι το lumi magique ενα highlighter σε μορφη στυλο το εχω λατρεψει!!μακαρι να κερδισω πολυ καιρο τωρα γλυκοκοιταζω την νεα bb τηςloreal!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. To αγαπημενο μου προιον ηταν η διπλη mascara Volume Shocking την οποια απο καμια στιγμη και μετα δεν την ξαναβρηκα στα καταστηματα καλλυντικων!
    Μακαρι να ειμαι τυχερη και να δοκιμασω τη σειρα Skin Perfection της L'Oreal!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τελειο δωρο!μακαρι να ειμαι τυχερη!αγαπημενο προιον η CC!ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου αρέσουν πολύ και έχω δοκιμάσει σκιές και κραγιόν.Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλα τα προϊόντα είναι ωραία! Αγαπημένα όμως είναι το ELVIVE Extraordinary Oil και τα μαντηλάκια καθαρισμού προσώπου Ideal Balance!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ομορφο δωρο! θα ηθελα παρα πολύ να δοκιμασω την νεα σειρα της L'Oreal! Νομιζω το αγαπημενο μου μεχρι τωρα προιον της L'Oreal είναι το Extraordinary oil και τα βερνικια της!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρησιμοποιώ τις κρέμες ημέρας και νύχτας REVITALIFT REPAIR 10.... Έχουν γίνει οι αγαπημένες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εχω αρκετα αγαπημενα με τα 3 κορυφαια 1>την cc cream!!!
    2>το νεράκι καθαρισμού micellaire kai 3> το αισθησιακο λαδακι καθαρισμου ideal glow...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω το μαγικό "σβήσιμο στη στιγμή" :)
    Fb name: Anna Sokofretta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χμ... από την εμπορική σειρά δεν έχω κάποιο πολύ αγαπημένο αλλά από την επαγγελματική λατρεύω όλη τη σειρά serie expert for curly hair!!! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ κοριτσάκι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η αλήθεια, Ιωάννα μου, είναι ότι φέτος η L'Oreal με κέρδισε με πολλά προϊόντα της καθώς, όσο το σκέφτομαι, τα περισσότερα αγαπημένα μου του 2013 ήταν της εταιρίας αυτής! Μια το ideal soft, μια η CC, μια η Skin perfection, πως να μην λατρέψει κανείς την L'Oreal? Νομίζω όμως ότι απ' όλα, η κρέμα της skin perfection μ' αρέσει πιο πολύ! Δεν έχω χρησιμοποιήσει άλλη κρέμα που ν' αφήνει τόσο βελούδινη την επιδερμίδα μου!
    Φιλάκια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κ πολλά προϊόντα της L'Oreal (μήπως τώρα ήρθε αυτή η ώρα?!) αλλά τα Elvive σαμπουάν της σίγουρα ξεχωρίζουν κατά την άποψή μου!Κ πριν λίγο καιρό αγόρασα το νεράκι micellaire που προς το παρόν δεν μ'έχει απογοητεύσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ενα απο τα αγαπημενα μου προιοντα ειναι το make up true match που ειναι το μονο με το οποιο ειμαι ικανοποιημενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Eyxaristoumeeeeeee Ιωάννα μου!!!!!!!! :)
    Χμμμ αγαπημένο προιόν είναι η τονωτική λοσιόν Triple Action και ενα super τέλειο nude κραγιόν!!
    Το Jane Fonda (εχει καταργηθεί νομίζω)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπημένο προϊόν είναι το Lumi-Magique, το καλύτερο concealer/highlighter! Τέλειος διαγωνισμός Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το πιο αγαπημένο μου προιόν είναι η bb cream της L'Oreal!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δοκιμασα δειγματακι ΒΒ Cream 5 σε 1 και εμεινα απιστευτα ικανοποιημενη... Θα το ηθελα! Μακαρι να ειμαι η τυχερη!
    https://www.facebook.com/mary.ioannidou.399

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πιο πολύ έχω δοκιμάσει προϊόντα για τα μαλλιά αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω αυτά!
    Ευχαριστούμε πολύ για τα super δώρα! Fingers crossed!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φανταστικά δώρα!!!Εχω δοκιμασει κατα καιρούς σκιες και κραγιον,και προσφατα δοκιμασα την cc cream,μου αρεσε πολυ!!!
    Anastasia Politi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. για άλλη μια φορά ένας πανέμορφος διαγωνισμός... :)
    σε έκανα tag...αν θες πέρνα από το blog μου να το δεις...
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2014/01/sweater-weather-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. αγαπημένο προιόν που χρησιμοποιώ καθημερινά είναι το νερό καθαρισμού ideal soft

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. τα περισσότερα της προιοντα είναι καταπληκτικά!!
    αλλά η cc cream!φοβερη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. την ενυδατική κρέμα διόρθωσης και τελειοποίησης της επιδερμίδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. δωρακι για την γυναικα μου
    δημητρης στόικος
    d.stoikos@yahoo.gr
    φβ Δημητρης Στόικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. την ενυδατική κρέμα διόρθωσης και τελειοποίησης της επιδερμίδας!!!!!!!!!
    την λατρευωω!!!!!!!!
    θελω να την κερδισω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το αγαπημένο μου προιόν είναι η CC Cream!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. έχω ένα νεσεσέρ με πινέλα της l'oreal.
    τα πινέλα κάνουν πολύ καλή δουλειά και το νεσεσέρ πολύ βολικό!
    alejandra_kont@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η L'oreal ειναι καθημερινα στην ζωη μου με πολλους τροπους. Χρησιμοποιω scrub, προιοντα styling, μακιγιαζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τα αγαπημένα μου προϊόνα από L'ORÉAL είναι:
    - ELVIVE Extraordinary Oil
    - IDEAL Fresh Αφρίζον Νερό για Βαθύ Καθαρισμό
    - LUMI MAGIQUE Powder
    Ευχαριστούμε για το τέλειο Giveaway!!!
    xxx

    E-Mail: elenadimkarag@gmail.com
    Facebook: Elena DimKarag

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ELVIVE Extraordinary Oil, απ' τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το λαδάκι καθαρισμού Ideal Glow είναι το προ'ι'όν της L'Oreal που με έχει αφήσει απίστευτα ικανοποιημένη!!!Το συνιστώ σε όλες ανεπιφύλακτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τα προιοντα καθαρισμου της ειναι φανταστικα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. αγαπημένο μου προιόν είναι η cc cream

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το αγαπημένο μου προϊόν ΘΑ γίνει η ΒΒ που θα κερδίσω από αυτόν τον διαγωνισμό!!! Χαχαχα!
    Δεν μπορεί, όταν θέλεις κάτι πολύ το σύμπαν συνομωτεί.... εμπρός καλό μου σύμπαααν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ολες οι mascara της που εχω δοκιμασει ειναι τελειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τρελαίνομαι για τα lip gloss Glam Shine!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Οι κρέμες αδυνατίσματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ενυδατικη κρεμα ημερας απαραιτητη

    αννα πανταζιδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αγαπημένο μου προιόν είναι η cc cream!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. το λαδακι καθαρισμου ideal glow είναι το αγαπημένο μου αυτό το διάστημα.
    FB:Κατερίνα Σώρρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. BB cream 5 σε 1
    ΛΟΥΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΟΛΎ ΚΑΛΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΑΣ!!!!!!!!! ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΖΑ!!!!!!!

    Ioanna Pipi (facebook)
    Ioanna pi (Bloglovin)
    Ioanna pi (GFC)
    joannapi@yahoo.com
    https://www.facebook.com/joanna.pipi/posts/10151977822693003?stream_ref=10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ CC CREAM
    FB ΣΙΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. σας ευχαριστουμε πολυ!το προιον που χρησιμοποιειω και μου αρεσει ειναι cc cream!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. τελειο δωροοοοοοο
    σας ευχαριστουμεεεε
    αγαπημενο προιον???
    ο ορος τελειοποιησης SkinPerfection
    τον δοκιμασα σε δειγματακι και τον λατρεψα
    αντε μακαρι να τον εχω και σε κανονικο μεγεθος να τον ευχαριστηθω!!!!!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 'Εχω δοκιμάσει τη Revitalift και ήταν πολύ καλή! Κάνει το πρόσωπο βελούδινο!

    Ευχαριστούμε για το διαγωνισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Έχω δοκιμάσει τη μάσκαρα Τelescopic!
    Fb: Elli V. Petsanidou Chatzi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΒΒ SKIN PERFECTION...ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. LOREAL ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ REVITALIFT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Η αλήθεια είναι πως προϊόντα LOREAL χρησιμοποιώ μόνο για τα μαλλιά μου και είμαι πολύ ευχαριστημένη! Θα ήθελα να δοκιμάσω και προϊόντα για το πρόσωπο! Πολλά φιλιά Πόπη.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να δοκιμάσω τα προιόντα της l'oreal για πρόσωπο! μακάρι να τα δοκιμάσω σύνοτομα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Πολύ όμορφος διαγωνισμός <3 Αγαπημένο προϊόν της L'Oreal είναι το αφρίζον νερό Ideal Fresh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. skin perfector ρωξανη σαμαρα fb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. BB CREAM κωστας σαμαρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. CC CREAM Ιωαννης Σεργης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. skin perfector γεωργιος σαμαρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. skin perfector Χρυσουλα Σαμαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΒ CREAM. DIMITRA GOUDOURA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Τα μεικ απ της L' Oreal είναι τα αγαπημένα μου προϊόντα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αγαπημένα προϊόντα της L'Oreal πάρα πολύ με ιδιαίτερη προτίμηση στα κραγιόν!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω ,ΒΒ CREAM χρησιμοποιώ,Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Χρησιμοποιώ το Collagen re-plumper...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Έχω ενθουσιαστεί με το νερό καθαρισμού Ideal Soft!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Xρησιμοποιώ καθημερινά Ideal Fresh και είμαι πολύ ευχαριστημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Το αγαπημένο μου προϊόν της L'oreal είναι το studio secrets primer..
    FB: Nayia Prs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. πρόσφατα μου τελείωσε από λορεάλ το gel καθαρισμού προσώπου για μικτές λιπαρές επιδερμίδες :) έχω ακόμα την κρέμα της ίδιας σειράς!!
    Και είμαι σε ετοιμότητα να πάω για τη bb!! ;)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Η BB.Είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Είναι εδώ και χρόνια η αγαπημένη μου μάρκα! Χρησιμοποιώ τα πάντα: κρέμες, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού και τελευταίο μου απόκτημα είναι η cc cream!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. αγαπημένο προϊόν Loreal είναι η CC Cream

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. όλα τα προϊόντα της εταιρίας είναι άψογα, εγώ αγαπώ ιδιαίτερα τις mascara της L'oreal
    FB: Triantafyllia Toti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Λατρεύω τα προϊόντα L'Oreal και πιο πολύ το Τrue Match make up! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Αγαπημένο προιόν είναι το λαδάκι για τα μαλλιά extraordinary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. τα αγαπημενα μου ειναι τα προιοντα καθαρισμου προσωπου και λοσιον προσωπου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Moυ αρεσει πολύ η bb cream!!
    FB Amalia Kladaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. δεν εχω δοκιμάσει κανένα απο loreal ακόμα!!!
    fb Simona Dotsika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Υπεροχα δωρα!!CC Cream!!
    ΧΡΥΣΑ ΝΤΟΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. το διορθωτικο προιον της παραπανω σειρας απλα τα σπαει!!! Σε ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Nutri Soft -24H-
    Κατερίνα Σταθάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. τελειο το δωρο σας!! αγαπημενο προιον εδω και 2 χρονια ειναι η bb creme !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. τελεια δωρα !! η ενυδατικη ειναι υπέροχη ! ευχαριστουμε !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. l'oreal telescopic mascara.den iparxei apla!!!
    Ria Zari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. φυσικά χρησιμοποιώ την ΒΒ cream, θέλω να δοκιμάσω όλες τις άλλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Για το πρόσωπο μου τη Collagen Replumper , απλα υπέροχη.
    (elendnt@yahoo.gr, FB:Bella Matina)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ο ορος τελειοποιησης SkinPerfection!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. το αγαπημενο μου προϊον της Loreal ειναι σιγουρα το λαδακι Ideal glow

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Η BB cream νομίζω είναι υπέροχη! καλη επιτυχια σε ολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Einai duskolo na dialeksw mono ena proion apo th nea seira ths L'OREAL....alla tha elega oti o oros teleiopoihshs skill perfection einai to pio agaphmeno mou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ο ορος τελοιοποίησης της επιδερμίδας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Nomizw oti den mporw na dialeksw!! Prwth fora mia seira ka8etai toso kala sto proswpo mou!! An 8a eprepe omws upoxrewtika na dialeksw kapoio 8a htan o oros!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή