Skin Perfection από την L'Oreal Paris


Αν κάποιος σου ζητούσε να περιγράψεις την τέλεια επιδερμίδα, πως θα την φανταζόσουν;
Μία ιδανική επιδερμίδα θα ήταν σίγουρα απαλή σαν μετάξι. Θα ήταν απόλυτα ομοιόμορφη, χωρίς χρωματικές διαφοροποιήσεις από σημείο σε σημείο της. Θα ήταν λεία και σφριγηλή, χωρίς εμφανείς ή χαλαρούς πόρους στην επιφάνειά της. Θα ακτινοβολούσε από λάμψη και από υγεία!   

Πολύ συχνά ακούμε κοπέλες κάθε ηλικίας, ακόμη και της πιο νεαρής, να διαμαρτύρονται για την εμφάνιση και την ποιότητα της επιδερμίδας τους. Καμία ποτέ δεν θα δηλώσει 100% ικανοποιημένη, αυτή είναι η αλήθεια. Ακόμη και για εκείνες που το δέρμα τους λάμπει από υγεία και ομοιομορφία ισχύει η ίδια αλήθεια. Μπορεί στα δύο μέτρα η επιδερμίδα τους να μοιάζει τέλεια, τι συμβαίνει όμως σε επίπεδο pixel;   


Η νέα σειρά περιποίησης της L'Oreal, η Skin Perfection, υπόσχεται να χαρίσει στην επιδερμίδα τελειότητα ακόμη και στο πιο μικρό επίπεδο, στο επίπεδο pixel
Πως θα το πετύχει αυτό; Στοχεύοντας στα σημεία που αποκαλύπτουν την αληθινή ποιότητα της: στους πόρους, στην υφή και στον χρωματικό της τόνο.

Ο μοναδικός συνδυασμός συστατικών των προϊόντων της σειράς, βελτιώνει δραματικά την εμφάνιση αλλά και την πραγματική κατάσταση της επιδερμίδας, αποκαλύπτοντας την πιο όμορφη πλευρά της. 
Το LR2412, καρπός χρόνιων ερευνών της εταιρίας, δρα εντατικά σε επίπεδο λεπτομέρειας, συντελώντας στην τελειοποίηση του δέρματος. Αυτό επιτυγχάνεται με τον πιο ιδανικό τρόπο, καθώς το LR2412 φέρει το εξής σπουδαίο χαρακτηριστικό: σε αντίθεση με άλλα συστατικά, μπορεί και διεισδύει στα κατώτερα στρώματα της επιδερμίδας, χαρίζοντάς της σε βάθος τα μοναδικά οφέλη του.
Παράλληλα, το Perline-P δρα μειώνοντας τους πόρους και ρυθμίζοντας την ερυθρότητα του δέρματος, ενώ οι ενυδατικοί παράγοντες βοηθούν στην αποκατάσταση της υγρασίας και της ισορροπίας του. 

Το αποτέλεσμα;
  • Η επιδερμίδα γίνεται βελούδινα απαλή στο άγγιγμα.
  • Οι πόροι συσφίγγονται και η εμφάνισή τους μειώνεται σημαντικά, προσφέροντας στην επιδερμίδα αψεγάδιαστο τελείωμα.
  • Ο χρωματικός τόνος της επιδερμίδας γίνεται ομοιόμορφος και πιο λαμπερός, χωρίς δυσχρωμίες, χωρίς θαμπή όψη.   
Μία ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων, απευθυνόμενη σε κάθε γυναίκα άνω των είκοσι ετών, είναι τώρα στη διάθεσή μας, με στόχο να μας χαρίσει αυτό που πάντα επιθυμούσαμε, την τέλεια επιδερμίδα!


  • Ενυδατική κρέμα διόρθωσης για τελειοποίηση της επιδερμίδας



Ενυδατική κρέμα που λειαίνει τους πόρους, παρέχει ομοιομορφία και χαρίζει στην επιδερμίδα μεταξένια απαλότητα. Σε βάθος χρόνου η ποιότητα της επιδερμίδας είναι αισθητά αναβαθμισμένη. Η υφή της είναι πολύ ελαφριά, δροσερή και ευχάριστη. Απορροφάται εύκολα χωρίς να αφήνει λιπαρή αίσθηση. 
ΕΤΛ: 11.99 ευρώ



  • Ορός για τελειοποίηση της επιδερμίδας



Με LR2412 και Perline-P προσφέρει εντατική διορθωτική δράση ενάντια στα προβλήματα της επιδερμίδας. Χάρη στη μοναδική του σύνθεση οι πόροι συσφίγγονται, η υφή του δέρματος εξομαλύνεται και σταδιακά τελειοποιείται, ενώ ο τόνος του γίνεται ομοιόμορφος και πιο ζωντανός. 
ΕΤΛ: 13.99 ευρώ



  • Σβήσιμο στη στιγμή, μαγικό άγγιγμα



Ένα "μαγικό" προϊόν που καμουφλάρει στη στιγμή πόρους και ατέλειες. Απλά το εφαρμόζεις τοπικά στα προβληματικά σημεία του προσώπου σου και αυτό βελτιώνει την όψη τους στη στιγμή. Πράγματι, μετά την εφαρμογή του, οι πόροι κρύβονται - μέχρι και εξαφανίζονται θα μπορούσα να πω - και η επιδερμίδα δείχνει λεία, απαλή και ομοιόμορφη. Θα το λατρέψεις!
ΕΤΛ: 13.99 ευρώ 



  • ΒΒ Cream 5 σε 1 Τελειοποίηση στη στιγμή



Ένα προϊόν, πέντε δράσεις. Χαρίζει εικοσιτετράωρη ενυδάτωση, εξομαλύνει και φωτίζει τον τόνο της επιδερμίδας, μειώνει την εμφάνιση των πόρων, καλύπτει κοκκινίλες και σκούρα σημεία, βελτιώνει την υφή της επιδερμίδας. Παράλληλα, διαθέτει SPF 25 για επαρκή αντηλιακή προστασία σε καθημερινή βάση. 
Σαν προϊόν με ικανοποίησε πάρα πολύ. Χαρίζει υψηλότερη κάλυψη σε σύγκριση με άλλα BB προϊόντα και πολύ καλή ενυδάτωση. Αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα, σου προτείνω να το σετάρεις με μία πούδρα για να νιώθεις υπέροχα όλη τη μέρα φορώντας το.  
Διατίθεται σε δύο αποχρώσεις.
ΕΤΛ: 11.99 ευρώ

Αν λοιπόν οι πόροι, η υφή ή ο χρωματικός τόνος της επιδερμίδας σου σε προβληματίζουν, τότε η Skin Perfection είναι η ιδανική σειρά περιποίησης για σένα.

Έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Skin Perfection;
Ποιο θα δοκίμαζες;

*και μια φωτογραφία για το τέλος: εγώ κρατώντας τον ορό στα χέρια μου!


26 σχόλια:

  1. Adorable if you want check my last post::http://daphniaslife.blogspot.gr/2014/01/like-model.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θελω να δοκιμασω τον ορο οπωσδηποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω όλη τη σειρά, εκτός της BB (κι αυτό επειδή είχα ήδη 2 CC), και μου αρέσουν πολύ, Ιωάννα μου! Και η κρέμα και ο ορός αφήνουν πάρα πολύ απαλό το δέρμα μου! Το μόνο αρνητικό για μένα είναι η πολύ λίγη ποσότητα του magic touch. Ναι μεν δεν χρειάζεσαι πολύ προϊόν σε κάθε χρήση, αλλά έχω την αίσθηση οτι παρότι δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολύ, έχει ήδη μειωθεί η ποσότητά του περισσότερο απ' όσο περίμενα... Την BB πάντως θέλω πολύ να τη δοκιμάσω κι αυτή κάποια στιγμή!
    Φιλάκια!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Φανή μου και το δικό μου δέρμα, σαν του μωρού! :)
      Όντως είναι κάπως μικρό. Σίγουρα μια κοπέλα με αρκετές ατέλειες θα προτιμούσε ένα κάπως μεγαλύτερο προϊόν. Ωστόσο είναι πολύ καλό!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  4. Και μόνο που περιέχουν το LR2412 φτάνει για να θέλω όλη τη σειρά. Θα ξεκινήσω με τη ΒΒ που τελειώνει η δική μου και μετά θα ακολουθήσουν και τα άλλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου κι εγώ ακριβώς αυτό σκέφηκα όταν γνώρισα τη σειρά. Έχω ακούσει τα καλύτερα για το LR2412! :)))

      Διαγραφή
  5. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποιο από αυτά!
    Πολύ πολύ ωραίο review <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρησιμοποιώ τον ορό αυτό το διάστημα και προς το παρών μου αρέσει πολύ.. :)

    Kisses
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πάρα πολύ ευχαριστημένη έχω μείνει!!!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  7. Έχω δοκιμάσει και αγαπήσει πολύ τη bb cream, δεν το περίμενα να μου αρέσει τόσο! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Σταυρούλα μου με εξέπληξε πάρα πολύ ευχάριστα! Είναι πολύ δροσερή και χαρίζει ομοιομορφία!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  8. Με πετυχαίνεις ακριβώς στη φάση που ψάχνω νέα BB και ναι ψηνομαι να τη δοκιμάσω! Λες οτι θέλει πούδρα στη λιπαρή επιδερμίδα, εγώ έτσι κι αλλιώς πάντα σετάρω με πούδρα, αλλά η BB είναι οκ ή θα μου βγάλει εξτρα λιπαρότητα, όπως έχω διαβάσει για την Garnier?
    Α τέλεια φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, καμία σχέση με της Garnier, τουλάχιστον στο δικό μου πρόσωπο. Απλά κατά τη διάρκεια της ημέρας, λόγω της ενυδατικής της σύστασης μπορεί να δημιουργήσει κάποια λιπαρότητα στη ζώνη Τ. Αλλά σε πολύ λογικό πλαίσιο. Με μία πουδρίτσα πιστεύω πως δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!! :) :)

      Διαγραφή
  9. δεν τα έχω δοκιμάσει γιατί δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με την επιδερμίδα μου αλλά έτσι όπως τα περιγράφεις φαίνονται πολύ καλά και μάλιστα σε λογικές τιμές!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ λογικές τιμές Μαρία μου! :)
      Αξίζει να τα δοκιμάσεις ακόμη κι αν δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα... Ειδικά την ενυδατικούλα ή την ΒΒ.. <3

      Διαγραφή
  10. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση Ιωάννα μου, φαίνονται τέλεια όλα! Τι ωραία φώτο αυτή στο τέλος, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριάννα μου!!! Να'σαι καλά! :) :D <3

      Διαγραφή
  11. Πολύ ενδιαφέρουσες οι νέες κυκλοφορίες!! Θα ήθελα να δοκιμάσω το μίνι προϊόν που μοιάζει με lip balm, για σημάδια και πόρους! Μου φάνηκε μοναδικό! Πολύ όμορφη φωτό!! Φιλάκιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ντίνα μου! :)
      Είναι πολύ καλό, πιστεύω πως θα σου αρέσει!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφη που είσαι στην τελευταία φωτογραφία :)
    Θα ήθελα να δοκιμάσω τα προιόντα αυτής της σειράς, ειδικά την BB!
    Ακόμα δεν έχω βρει την ιδανική για μένα, δυστυχώς...
    Φιλάκια Ιωάννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Λίλα μου! Να'σαι καλά! :)
      Αχ σε νιώθω...Είναι πολύ δύσκολο να την βρεις...
      Φιλάκια πολλά! <3 <3

      Διαγραφή
  13. έχω την ενυδατική και με έχει βολέψει αρκετά παρόλο που έχω λιπαρό δέρμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φοβερή ενυδατική! Κι εγώ την χρησιμοποιώ πολύ συχνά! :)

      Διαγραφή