L'Oreal Professionnel | Mythic Oil Le Parfum




Δεν δηλώνω συχνά εξαρτημένη από κάποιο προϊόν. Σίγουρα, πολλά είναι αυτά που θα με ενθουσιάσουν, ελάχιστα όμως θα αγαπήσω, τόσο που να μην μπορώ να τα αποχωριστώ. Το Mythic Oil Le Parfum, το άρωμα μαλλιών της L'Oreal Professionnel είναι ένα από αυτά

Είναι που με τρελαίνει η ιδέα να περπατάω, και τα μαλλιά μου να αναδύουν ένα τόσο εκλεκτό άρωμα. Έτσι όπως κινούμαι, ένα κύμα αισθησιασμού και θηλυκότητας να γίνεται αντιληπτό σε όσους με περιτριγυρίζουν, να μένει στο πέρασμα μου.
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο υπέροχο είναι να σκύβει δίπλα σου ο αγαπημένος σου και να χαμογελάει την ώρα που μυρίζει τα μαλλιά σου. Να σου ψιθυρίζει "μυρίζουν υπέροχα" και το βλέμμα του να ακτινοβολεί. Εκείνη τη στιγμή αισθάνεσαι πως σε ερωτεύεται ξανά και ίσως κάτι τέτοιο να γίνεται. Και μόνο γι'αυτό, ποτέ δεν θα αποχωριστώ το Mythic Oil Le Parfum, το μικρό μυστικό ομορφιάς μου.

Εξ'άλλου είναι αλήθεια πως στις λεπτομέρειες κρύβονται αυτά που μας κάνουν ξεχωριστούς. Ένα όμορφο άρωμα για το σώμα είναι κάτι αναμενόμενο, κι όμως σκέψου τι εντύπωση δημιουργεί στους γύρω σου. Κάποιος μπορεί να σε θυμάται για πάντα και μόνο από αυτό.Ένα όμορφο άρωμα για τα μαλλιά όμως, δεν είναι κάτι τόσο συνηθισμένο. Φαντάσου λοιπόν πόσο μεγαλύτερη εντύπωση θα προκαλέσει, πόσο ανεξίτηλα χαραγμένο θα μείνει στη μνήμη αυτών που έρχονται κοντά σου.

Το Mythic Oil Le Parfum είναι ένα άκρως σαγηνευτικό άρωμα. Οι αισθησιακές νότες της ανατολής μπλέκονται με παιχνιδιάρικα, θηλυκά αρώματα και ο συνδυασμός τους σε ταξιδεύει σε άλλα μέρη ονειρεμένα.  Μανταρίνι, άνθη πορτοκαλιάς, γιασεμί, κρίνο, καραμέλα και βανίλια είναι μερικές από τις νότες της σύστασής του. Αποπνέουν μυστήριο και χαρίζουν αυτοπεποίθηση. Επιπλέον, το προϊόν προσδίδει μυθική λάμψη στα μαλλιά και τα θρέφει απαλά

Θα το βρεις αποκλειστικά στα κομμωτήρια L'Oreal Professionnel στην τιμή των 29 ευρώ.
Η συμβουλή μου; Να το δοκιμάσεις με την πρώτη ευκαιρία. Θα σε μαγέψει!

Το έχεις δοκιμάσει; 


26 σχόλια:

  1. Φαίνεται ένα καταπληκτικό προϊόν!
    Γράφετε φανταστικά φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Εύα μου!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  2. Πρώτη φορά ακούω για άρωμα μαλλιών. Πολύ όμορφη και γλυκιά η περιγραφή σου. Θα το δοκιμάσω σίγουρα όταν βρω ευκαιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Angie μου, θα σε ενθουσιάσει είμαι σίγουρη!
      Σ'ευχαριστώ πολύ! :) <3

      Διαγραφή
  3. Θελω να το παρω σιγουρα πρεπει να είναι υπεροχο.Φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, Ιωάννα μου! Δεν ξέρω για το άρωμα, αλλά έτσι όπως μας μαγεύεις με τις περιγραφές σου στο τέλος θα σε ερωτευτούμε κι εμείς! Και μόνο για την τόσο έντονη περιγραφή σου θέλω να το μυρίσω οπωσδήποτε!
    Φιλάκια!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φανή μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :)
      Να'σαι καλά! <3

      Διαγραφή
  5. Ιωάννα ο τρόπος που γράφεις είναι μαγευτικός!
    Όταν διαβάζω κείμενα σαν αυτά, είναι σαν να βλέπω μπροστά μου τι περιέγραψες!
    Πραγματικά ενώ στην αρχή σκέφτηκα ότι "άρωμα για μαλλιά;!", τώρα θέλω πολύ να το δοκιμάσω μόνο και μόνο για την περιγραφή <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Λίλα μου, με κάνεις πολύ χαρούμενη! :)
      Ε, με ενέπνευσε και το προϊόν, είναι πραγματικά ξεχωριστό... <3
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  6. Το θέλω οπωσδήποτε αυτό είναι σίγουρο! Απίστευτο post Ιωάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έτυχε και το μύρισα σε ένα κομμωτήριο :) Όντως μυρίζει πολύ ωραία αλλά 29 ευρώ για τα μαλλιά μας βρε κορίτσια; :Ρ
    Ο κομμωτής μου πε ότι χρησιμοποιείται και ως άρωμα για το σώμα (σκέφτομαι λοιπόν.. γιατί να μη βάλω το άρωμά μου πάνω στα μαλλιά μου; χαχα)..
    Παρ' όλα αυτα αν μου το έκαναν δώρο δε θα λεγα και όχι :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαι ειλικρινής Εφη μου, για ένα τόσο ξεχωριστό άρωμα για μαλλιά και σώμα, 75ml, τα 30 ευρώ τα θεωρώ ευκαιρία ( σε σχεση με τις τιμες αλλων αρωματων). Επίσης έχει φοβερή διάρκεια!Τώρα να σου πω την αλήθεια το κανονικο αρωμα δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα ν ατο βάλεις στα μαλλιά...
      Φιλάκια πολλά... : D

      Διαγραφή
  8. Ποσο ωραία το περιγράφεις...ειδικά αυτό το βλέμμα του καλού μας αξίζει πάρα πολλά!!!αν μου δοθεί η ευκαιρία θα του ρίξω μια ματιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφες οι λέξεις σου, παραμυθένιες!! <3
    Για να το έχεις αγαπήσει Ιωάννα μου σίγουρα είναι τέλειο!! Κύμα αισθησιασμού και θηλυκότητας ε; Το βρίσκω υπέροχο!!
    Αχ, με ξεσήκωσες πάλι!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου πιστεύω πως ειδικά εσύ θα το αγαπήσεις...Στο λέω γιατί ξέρω πως ταιριάζουμε στο γούστο! :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Πολλά φιλάκια! <3 :)

      Διαγραφή
  10. τέλειες οι περιγραφες σου!!!σαν κολλημένη με τις όμορφες μυρωδιές, νομίζω πως θα είνια ότι πρέπει για μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πανέμορφη μυρωδιά Χαρά μου! Αξίζει να το δοκιμάσεις!
      Ευχαριστώ!!! :)

      Διαγραφή
  11. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα ότι υπάρχει άρωμα μαλλιών από τη L'oreal. Έχω δοκιμάσει μόνο το άρωμα μαλλιών από τη Chanel (το No.5, βεβαίως βεβαίως) κι είναι θεικό αλλά και αρκετά ακριβό. Σίγουρα θα το δοκιμάσω αυτό της L'oreal!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Ηλιάνα μου και θα με θυμηθείς!
      Είναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο! :)

      Διαγραφή
  12. Εντάξει.....τώρα θέλω να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο post!! Αν καταφέρω να το βρω θα το μυρίσω οπωσδήποτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή