Korres Άγριο Τριαντάφυλλο



To πρώτο τριαντάφυλλο ήταν λευκό, μέχρι που η Αφροδίτη, στη βιασύνη της 
να σώσει τον ετοιμοθάνατο προστατευόμενό της, Άδωνη, 
τραυματίστηκε από τα αγκάθια του και λέρωσε με το αίμα της 
τα λευκά του πέταλα. 


Εδώ και δεκαεπτά ολόκληρα χρόνια η "Άγριο Τριαντάφυλλο" είναι η πιο αγαπητή φόρμουλα της Korres. Έως τώρα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από δέκα προσπάθειες αλλαγής της, μα όλες ήταν ανεπιτυχείς. Καμία νέα φόρμουλα δεν κατάφερε να ικανοποιήσει τους δημιουργούς της τόσο, όσο αυτή που όλοι γνωρίσαμε και αγαπήσαμε μέσα από τα προϊόντα της σειράς.

Το άγριο τριαντάφυλλο είναι ένα συστατικό συνώνυμο της λάμψης. Αποτελεί μία φυσική πηγή βιταμίνης C, ενώ είναι πλούσιο σε λινολεϊκό και λινολενικό οξύ. Τα στοιχεία αυτά κάνουν θαύματα για την επιδερμίδα, καταπολεμώντας αποφασιστικά τα προβλήματα που την ταλαιπωρούν. Αντιμετωπίζουν τις δυσχρωμίες και τις λεπτές γραμμές, αποκαθιστούν τη λάμψη και τη φωτεινότητά της και της προσφέρουν ενυδατικά, αναπλαστικά και μαλακτικά οφέλη.

Σήμερα όμως εδώ θα μιλήσουμε για τα τρία νεότερα μέλη της οικογένειας Άγριο Τριαντάφυλλο, για τα τρία νέα προϊόντα που ήρθαν κι έφεραν μαζί τους ελπίδες για μια επιδερμίδα, όμορφη όσο ποτέ.

  • Wild Rose Vitamin C Dark Spot Correcting Treatment



H κρέμα επανόρθωσης των κηλίδων με βιταμίνη C, προσφέρει στην επιδερμίδα κλινικά αποδεδειγμένη μείωση των κηλίδων και λάμψη.
Η δράση της είναι επανορθωτική αλλά και προληπτική. Καταπολεμά εντατικά τις κηλίδες σε όλα τα στάδια σχηματισμού τους, μειώνοντας το μέγεθος, την ένταση και τον αριθμό τους. Παράλληλα εξασφαλίζει μεγαλύτερη ομοιομορφία στον τόνο της επιδερμίδας και άμεση λάμψη. 
Σύμφωνα με τις κλινικές μελέτες, μετά από χρήση τριών μηνών, οι κηλίδες μειώθηκαν κατά 22%, ποσοστό ιδιαίτερα εντυπωσιακό, ειδικά αν λάβουμε υπόψη το πόσο δύσκολο είναι να τις ξεφορτωθούμε. Άλλωστε κατά τη γνώμη μου οι κηλίδες είναι χειρότερες ακόμη κι από τις ρυτίδες, προδίδουν την ηλικία μας και επηρεάζουν αρνητικά την εικόνα μας. Μία ρυτίδα μπορεί να είναι "συμπαθητική", μία κηλίδα όχι!

  • Wild Rose Peeling Mask (ahas 10%)


H απολεπιστική μάσκα Άγριο Τριαντάφυλλο περιέχει υψηλή συγκέντρωση α-υδροξέων, χαρίζοντας αποτελέσματα αντίστοιχα με αυτά της μικροδερμοαπόξεσης. Τα ahas απολεπίζουν σε βάθος την επιδερμίδα χωρίς να την ερεθίζουν, απομακρύνοντας τα νεκρά κύτταρα από την επιφάνειά της και ενισχύοντας την διαδικασία αντικατάστασής τους από νέα. Με τον τρόπο αυτό οι λεπτές γραμμές λειαίνονται, το δέρμα γίνεται φρέσκο, λαμπερό, υγιές. 
Ένα τέτοιο προϊόν, συγκρίσιμο με τα χημικά peelings ως προς τα αποτελέσματα του, πρέπει να χρησιμοποιείται με μέτρο και προσοχή. Πέντε με οκτώ χρήσεις το μήνα (πάντα βράδυ) είναι αρκετές και το αντηλιακό μας την επόμενη μέρα απαραίτητο.


  • Wild Rose Sleeping Facial



Για εμένα, το πιο ενδιαφέρον προϊόν της σειράς. Φαντάσου πως στην Αμερική -που κυκλοφορεί ήδη από το Μάρτιο- μετράει μέχρι σήμερα περίπου $1.5 εκατ. πωλήσεις. Σκέψου απλά το μέγεθος του ανταγωνισμού της εκεί αγοράς, τη δυσκολία διάκρισης μιας ελληνικής εταιρίας σ'αυτήν. Ο παραπάνω αριθμός λοιπόν, μας αποκαλύπτει το δίχως άλλο μια πολύ σημαντική αλήθεια για την ξεχωριστή ποιότητα του προϊόντος και μας προϊδεάζει για τα οφέλη που θα χαρίσει στην επιδερμίδα μας.
Πρόκειται για μια επανορθωτική μάσκα ύπνου με υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη C. Την εφαρμόζεις το βράδυ στην επιδερμίδα σου και το επόμενο πρωί απολαμβάνεις τα αποτελέσματά της. 
Κατά τη διάρκεια της νύχτας η φυσική διαδικασία ανανέωσης των κυττάρων είναι πολύ πιο έντονη. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύεται η συγκεκριμένη μάσκα. Ενισχύοντάς την ακόμη περισσότερο, χαρίζει βαθιά ενυδάτωση στο δέρμα και βελτιώνει την ποιότητά του. Σταδιακά, οι ρυτίδες έκφρασης απαλύνονται, οι κηλίδες μειώνονται και ο τόνος της επιδερμίδας γίνεται πιο ομοιόμορφος. Πραγματικά, μία μόνο χρήση θα σε πείσει. Το πρωί που θα ξυπνήσεις, το δέρμα σου θα είναι τόσο απαλό και φωτεινό που θα το λατρέψεις.
Το καλύτερο; Αν και ονομάζεται "μάσκα", στην ουσία μπορεί να φορεθεί κάθε βράδυ, ως κρέμα νυκτός.

Και τα τρία προϊόντα βρίσκονται από αυτόν το μήνα στη διάθεσή μας. Στόχος τους; Η πραγματική και μακροπρόθεσμη βελτίωση της ποιότητας της επιδερμίδας μας και η αποτελεσματική ανανέωση της εμφάνισής της.
Ποιο σε "κέρδισε" περισσότερο;




14 σχόλια:

  1. Αγριο τριαντάφυλλο! Υπέροχο άρωμα! Πολύ καλή σειρά προιόντων!!Λογικό που δεν έχουν καταφέρει να την αντικαταστήσουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω δοκιμάσει μόνο την κλασσική άγριο τριαντάφυλλο!!
    Την χρησιμοποιούσα για αρκετά χρόνια!Δυστυχώς τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσω ακόμα!!
    Φιλάκιααααααα Ιωάννα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακούσει τα καλύτερα για την άγριο τριαντάφυλλο! :)
      Φιλάκια πολλά Βίκυ μου!!! :) <3

      Διαγραφή
  3. Άκρως ενδιαφέροντα προϊόντα!!! Χμ, και ήδη ξέρω σε ποια θα τα πάρω για δώρο. Α ρε μάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα η δική μου τα έχει λατρέψει Μαριάννα μου! Καταενθουσιασμένη σου λέω! <3 :D

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά, κι εγω διαβάζοντας τις γραμμές σκεφτόμουν τη μανούλα μου! Πολύ ενδιαφέροντα φαίνονται και τα τρία! Θα 'θελα πολύ να τα πάρω κάποια στιγμή :)
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστευω πως θα γίνουν παρα πολύ αγαπητά στις μαμάδες και όχι μονο...
      Φιλάκια πολλά Φανή μου :) <3

      Διαγραφή
  5. είναι υπεροχα όλα!!! η ενυδατικη είναι πολύ καλη την εχω και εγω φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχη! :)
      Φιλάκια πολλά Δέσποινά μου! :) <3

      Διαγραφή
  6. Τέλεια νέα! Τις μάσκες ομορφιάς θα τις δοκιμάσω οπωσδήποτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ εκεί έκανα focus Μαίρη μου από τη πρώτη στιγμή! :)

      Διαγραφή