Glowbox Ιανουαρίου


Το πρώτο Glowbox του 2014 έφτασε σήμερα στην πόρτα μου και όπως σου είπα και στο facebook, αυτή τη φορά, η έκπληξη ήταν πιο ευχάριστη καθώς δεν έχω συνηθίσει να παραλαμβάνω δέματα μέσα στο Σαββατοκύριακο. Πάμε λοιπόν να δούμε το περιεχόμενό του!



  • Cowshed / Cow Slip Soothing Hand Cream - 50ml - full size

H συγκεκριμένη εταιρία ταξίδεψε πρώτη φορά από την Αγγλία στην Ελλάδα χρησιμοποιώντας ως μέσο το Glowbox. Έτσι για το καλωσόρισμα, αλλά και για να γνωρίσουμε την ποιότητα των προϊόντων της το Glowbox μας έστειλε αυτήν την κρέμα που προάγει τη σωστή κυκλοφορία του αίματος, ενισχύει την παραγωγή του κολλαγόνου και διατηρεί την επιδερμίδα των χεριών ελαστική και μεταξένια.
Τιμή: 10 ευρώ



  • Deborah / Βερνίκι νυχιών - 4,5ml - full size (?)

Βερνίκι νυχιών σε απόχρωση που φοριέται πολύ το χειμώνα και ταιριάζει με τα περισσότερα outfits. Το "?" το έβαλα σε παρένθεση γιατί δεν γνωρίζω αν το μέγεθος είναι κανονικό.


  • Dr Hauschka / 3 αμπούλες νυκτός - travel size

Αμπούλες που χαρίζουν ισορροπία, ενυδάτωση, τόνωση και λάμψη στην επιδερμίδα. Η κανονική αγωγή είναι 28 ημερών, εμείς όμως μπορούμε να πάρουμε μια γεύση. 


  • Εxelia / 24h Hydrating Day Cream SPF 15 - 5ml - travel size
  • Exelia / Anti-Wrinkle anf Firming Eye Cream - 3ml - travel size

Δύο προϊόντα της νέας ελληνικής εταιρίας Exelia. Μία ενυδατική κρέμα με δείκτη προστασίας και μία αντιρυτιδική κρέμα ματιών. Είμαι περίεργη να τα δοκιμάσω (ειδικά το πρώτο, γιατί το δεύτερο είναι για πιο μεγάλες ηλικίες).


  • Liposan / Vitamin Shake, μούρο και φραμπουάζ - full size



  • Εντυπώσεις
Σε σχέση με την απογοήτευση του προηγούμενου μήνα, αυτό το κουτάκι ήταν αρκετά καλύτερο. Μακιγιάζ για κανένα λόγο στο περιεχόμενο, εντάξει το συνηθίσαμε αυτό πια. Κατά τα άλλα, τα προϊόντα ήταν πολύ χρήσιμα, θα χρησιμοποιηθούν σίγουρα όλα, οπότε είμαι σχετικά ικανοποιημένη αυτή τη φορά. Πάντως χρειάζεται πολύς δρόμος ακόμη για να φτάσει και πάλι το Glowbox στις παλιές καλές του μέρες.

Πως σου φάνηκε;
Ποια είναι η γνώμη σου;

64 σχόλια:

  1. για αλλη μια φορα χαιρομαι που δεν το πηρα...συγγνωμη αν σου κοβω τη χαρα..αλλα παλι δειγματακια βλεπω..με τις 3 αμπουλες αμφιβαλλω αν θα μπορεσεις να δεις διαφορα ωστε να παραγγειλεις ολοκληρη την αγωγη...και Liposan?? wtf?? υποτιθεται πρεπει να γνωριζουμε νεα Brands... Η παρουσιαση σου και το ποστ πολυ ομροφο παντως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου για τα καλά σου λόγια! :)
      Μην ανησυχείς καθόλου, ούτε εγώ χάρηκα ιδιαιτέρως...Απλά χάρηκα που ήρθε σήμερα γιατί δεν το περίμενα! χαχα :Ρ
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  2. Χμμμ παλι πολυ απογοητευτικο το περιεχομενο...ανωτερο απο το προηγουμενο βεβαια γτ τουλαχιστον αυτη τη φορα θα μπορεις να τα χρησιμοποιησεις ολα.αλλα και παλι liposan και deborah???ευτυχως που δεν το πηρα..κριμα γιατι το λατρευα στην αρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Στέλλα μου, μακάρι να ήταν όπως στην αρχή... :)

      Διαγραφή
  3. κι εγω με την σειρα μου χαιρομαι που δεν το πηρα....και ουτε νομιζω να το ξαναπροτιμησω...του εδωσα ηδη πολλες ευκαιριες! Περα απο την αυξηση της τιμης που λειτουργει αρνητικα, εχω παρατηρησει πως οι συνδρομες στο συγκεκριμενο παραμενουν ανοιχτες για μερες, σε σχεση με αλλα που εξαντλουνται στο 5λεπτο! Κατι σημαινει αυτο...τα πρωτα δειγματα ηταν σουπερ, αλλα οσο παει γινεται απογοητευτικο..κριμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως το έχω παρατηρήσει κι εγώ αυτό... Βέβαια μπορεί απλά να είναι πολύ μεγαλύτερος ο αριθμός των κουτιών που διαθέτει η εταιρία...Ποιος ξέρει; Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να κάνει το comeback που περιμένουμε! :)

      Διαγραφή
  4. Sorry, αλλά και αυτή τη φορά απογοητευτικό είναι!!! Τραγικές επιλογές προϊόντων που μου επιβεβαιώνουν πόσο καλά έκανα που δεν διέθεσα 14€.... Προφανώς δεν έχουν πάρει είδηση ακόμα τι τους συμβαίνει από την απομάκρυνση των πελατών...Bλέπω πως δεν έκαναν καμμία προσπάθεια βελτίωσης!!! Κρίμα!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Έλενα μου σίγουρα περίμενα κάτι καλύτερο (αν λάβουμε υπόψη και τα συνεργαζόμενα brands) όμως από την άλλη όλα τα προϊόντα είναι χρήσιμα και υπερκαλύπτουν την αξία της συνδρομής...Εγώ θέλω να δω μακιγιάζ, εκεί έχω κολλήσει... :Ρ :)

      Διαγραφή
    2. Το υπερκαλύπτουν είναι σχετικό....αν εννοείς την κρέμα χεριών και το liposan άντε και το deborah ok αλλά και πάλι δεν είναι από τις εταιρείες που θα με έκαναν να διαθέσω 14€ για να τις δοκιμάσω....ούτε βέβαια από αυτές που με τράβηξαν να κάνω συνδρομή εξαρχής... το χρήσιμα πάλι είναι σχετικό γιατί πχ οι αμπούλες Dr Hauschka μου είναι αδιάφορες -η προσωπική μου άποψη πάντα-εγώ τις κατατάσσω κατηγορία πόσιμου κολλαγόνου άρα για τον κάδο. Τώρα όσο αφορά το maquillage πιστεύω πως η δυσκολία του να έχουν δείγματα τους αποτρέπει και έτσι το ρίχνουν και καλά στην περιποίηση.....

      Διαγραφή
    3. Από τη στιγμή που επιλέγουμε να είμαστε συνδρομήτριες σε μία τέτοια υπηρεσία είναι λογικό να πετύχουμε και brands που δεν θα επιλέγαμε από μόνες μας. Αν αυτό δεν μας καλύπτει τότε μάλλον η υπηρεσία αυτή δεν μας είναι για εμάς. Το θέμα είναι τα brands αυτά να μην γίνονται ο κανόνας. Αντικειμενικά πάντως η αξία των προϊόντων είναι μεγαλύτερη από την αξία της συνδρομής...
      Όχι Έλενα μου οι αμπούλες δεν είναι πόσιμες (παρέλειψα να το αναφέρω), είναι κανονικό προϊόν περιποίησης.
      Ναι έχεις δίκιο για το μακιγιάζ...Κάπως έτσι είναι... :)

      Διαγραφή
    4. Δεν με κατάλαβες προφανώς... Όταν πρωτοέκανες συνδρομή πιστεύω πως δεν σε τράβηξαν ονόματα όπως liposan και deborah αυτό είπα. Φυσικά από την στιγμή που δεν έχουμε επιλογή περιεχομένου δεν θα μας αρέσουν όλα, αλλά αυτό απέχει πολύ από αυτά που στέλνουν τους τελευταίους μήνες. Επίσης δεν είπα πως είναι πόσιμες οι Dr Hauschka, ξέρω ακριβώς τι είναι, αλλά ότι τις κατατάσσω κατηγορία πόσιμου κολλαγόνου δηλ στα άχρηστα. Εγώ έχω αποφασίσει πως προτιμώ να αγοράζω κάποιο προϊόν full size που χρειάζομαι ή θέλω με τα χρήματα της συνδρομής παρά να γεμίζω άχρηστα προϊόντα ή δειγματάκια. Δοκιμάζω πολλά νέα προϊόντα έτσι και αλλιώς κάθε μήνα οπότε ναι για μένα δεν κάνει. Πραγματικά όμως όσο με είχε ενθουσιάσει η ιδέα των συνδρομητικών κουτιών στην αρχή άλλο τόσο απογοητεύτηκα...τελικά "πολύ κακό για το τίποτα" χαχχα ;o)

      Διαγραφή
    5. Όχι Έλενα μου σε κατάλαβα πολύ καλά. Ναι ισχύει αυτό που λες και εγώ έχω αρχίσει να σκέφτομαι πως δεν αξίζει τελικά...Έχω γεμίσει δείγματα που δεν θα χρησιμοποιήσω την ώρα που δοκιμάζω πάρα πολλά νέα προϊόντα ούτως ή άλλως... Για μια κοπέλα όμως που δεν έχει αυτήν την ευκαιρία ίσως είναι είναι ευκαιρία κάτι τέτοιο, δεν ξέρω τι να υποθέσω...
      Κρίμα πάντως γιατί κι εγώ είχα ενθουσιαστεί πολύ στην αρχή και πλέον πολλές φορές καταντώ απογοητευμένη...

      Διαγραφή
    6. Όπως πήγε τελικά νομίζω πως και μια κοπέλα που δεν έχει τις ίδιες ευκαιρίες πολλές φορές καταλήγει με πράγματα που ή δεν είναι αξιόλογα ή είναι τελείως λάθος για το beauty profile της, ή δεν της ταιριάζουν ηλικιακά..... οπότε και για εκείνη υποθέτω απογοήτευση θα είναι...

      Διαγραφή
  5. Ναι, πράγματι συμφωνώ αυτό το μήνα το κουτάκι ήταν καλύτερο!
    Να τα χαρείς όλα!
    Φιλιά κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Εύα μου πολύ καλύτερο!
      Σ'ευχαριστώ, φιλάκια πολλά! :) <3

      Διαγραφή
  6. Ακόμα μια κρέμα χεριών, ακόμα 1 βερνίκι, δειγματακια 2-3 χρήσεων πάλι και ένα liposan για ξεκάρφωμα, η αλήθεια είναι οτι είναι λίγο καλύτερο απο το προηγούμενο αλλά δεν είναι καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ...Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον... :)

      Διαγραφή
  7. νομιζω ότι απογοητευτηκα συνεχιζει να μην εχει τα τοσο ωραια προιοντα που ειχε στην αρχη και το liposan τι το εβαλαν;;; λες και δεν μπορεις να το παρεις αλλιως περιμενω να παραλαβω και εγω το δικο μου και θα σου πω την γνωμη μου φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω τις εντυπώσεις και από το δικό σου!
      Φιλάκια πολλά Δέσποινά μου! :)

      Διαγραφή
  8. Πάλι απογοήτευση νομίζω είναι το κουτί .Αν και το παρήγγειλα αλλά δεν το παρέλαβα ακόμη λογικά δευτέρα .Ας ελπίσουμε ότι το cherrybox θα είναι καλύτερο . !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εγώ το περιμένω πως και πως! :) :)

      Διαγραφή
    2. TO cherry box Ιανουαρίου είναι σκέτη απογοήτευση . 1 μανό , 1 απολεπιστικό σφουγγαράκι προσώπου, 1 μολύβι ματιών σε χρώμα θαλασσί, 1 σακουλάκι (τύπου πιπεριού το σακουλάκι )άλατα θαλάσσης και ένα μπουκαλάκι σιλικόνης για τα μαλλιά. Αυτά...δεν νομίζω να το ξαναπαραγγείλω

      Διαγραφή
    3. Ωχ αλήθεια Ντίνα μου; Μη μου λες τέτοια και το περίμενω πως και πως... :P

      Διαγραφή
    4. Αστα να πάνε!!! Ιωάννα μου!!

      Διαγραφή
  9. Συμφνώ Ιωάννα μου ότι έχει πολύυυυ δρόμο για να φτάσει πάλι στην κορυφή!
    Και δυστυχώς δεν είμαι διατεθιμένη να πληρώνω 14€ περιμένοντας! :)
    Το λιποσάν ασχολίαστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Κι εγώ πάντως Βίκυ μου αν δεν δω κάτι καλύτερο στο επόμενο θα σταματήσω μάλλον...
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  10. κι εγώ μετά από 6 συνεχόμενους μήνες,χαίρομαι που αυτή τη φορά κρατήθηκα και δεν το πήρα γιατί μετά την ψυχρολουσία του Δεκέμβρη δε θα άντεχα να δω ως νέα εταιρεία και προϊόν δοκιμής liposan..Κρίμα..Οι συνδρομές ακόμα ανοιχτές,και μυαλό δε βάζουν.Αυτοί χάνουν κι εμείς κερδίζουμε τα 14 ευρουλάκια μας να πάρουμε κάποιο προϊόν που θα επιλέξουμε και μας αρέσει.
    Ωστόσο να χαρείς το κουτάκι σου,τουλάχιστον τα περισσότερα προϊόντα σου είναι χρήσιμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Χάιδω μου! :)
      Να σου πω συμφωνώ απόλυτα, όμως το liposan άρεσε πολύ στην μικρή μου αδερφή οπότε κατά κάποιο τρόπο έπιασε τόπο... :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  11. Μάλιστα... Όχι δεν το πήρα αυτό το μήνα και καλά έκανα όπως φαίνεται. Κρίμα γιατί ξεκίνησε πολύ καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Εύη μου... Κι εγώ το σκέφτηκα πολύ πριν το πάρω αυτή τη φορά... Την επόμενη θα το σκεφτώ ακόμη περισσότερο :(

      Διαγραφή
  12. Σίγουρα μπράβο σου που το ξαναπήρες μετά από αυτό του Δεκρμβρίου! Εγώ δεν το παρήγγειλα για αυτόν το λόγο! Μακάρι να ξαναγίνει οπως παλιά και σίγουρα θα το ξαναπροτιμήσουμε! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο μου λες ε; Εγώ πάλι όταν το είδα σκέφτηκα "τα'θελες και τα'παθες"...Χαχαχαχα πλάκα κάνω... Μακάρι όντως να ξαναγίνει όπως παλιά...
      Φιλάκια πολλά Βασιλική μου! <3

      Διαγραφή
  13. ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ 3 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΕΣ Τ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ... απογοήτευση!!
    ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ beauty boxes ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Παγώνα μου...Θα το σκεφτώ πολύ καλά πρώτα... :)

      Διαγραφή
  14. kalispera ki apo mena,
    exw mia eulogh aporia: pou einai ta proionta me me me pou diafimizan sto newsletter???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Διαφήμιζαν mememe; Δεν το είχα προσέξει αυτό! :)

      Διαγραφή
    2. #clue#
      Αυτό το μήνα το "μαγικό κουτί" έχει διάθεση περιποίησης - ακριβώς ότι έχουμε ανάγκη μετά τα ξενύχτια των προηγούμενων εβδομάδων και με το κρύο να γίνεται πιο τσουχτερό μέρα με τη μέρα!

      #ExcitingNews
      Και μιας και ο Ιανουάριος είναι ο κατεξοχήν μήνας για νέα ξεκινήματα, το GLOWBOX Ιανουαρίου φέρνει όχι ένα αλλά δύο "new entries" στην ελληνική αγορά, για να γνωρίσεις από τις πρώτες τα brands και να δοκιμάσεις τα προϊόντα τους!

      Είσαι έτοιμη για μπόλικο "pampering" και αρκετό "me me me" time; :)

      We did promise to make you ....GLOW!
      apo to newsletter mou, copy paste. egw ayto eixa katalavei... isws na ekana lathos i autoi na to ethesan kapws ponira...

      Διαγραφή
    3. A ναι, τώρα το πρόσεξα... Δεν νομίζω να εννοούσαν την εταιρία me me me...Μάλλον απλά ήθελα να κάνουν κάποιου είδους λογοπαίγνιο :) ;)

      Διαγραφή
  15. Να χαρείς το κουτάκι σου! Και η μικρή σου αδελφή!! :)
    Δεν το πήρα αυτό το μήνα. Και δεν θα το ξαναπάρω...εκτός κι αν δω 2-3 αξιοπρεπή κουτιά,τότε ίσως το ξανασκεφτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ...Κι εγώ σκέφτομαι σοβαρά μήπως κάνω ένα διάλειμμα...
      Ευχαριστώ πολύ! <3

      Διαγραφή
  16. Μα τι Χούντα ειναι αυτοί? Σβήνουν τα σχόλια από το site !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε εντάξει μπορεί να μην θέλουν να φαίνονται όλα τα αρνητικά "φάτσα-φόρα", λογικό είναι...
      Μην ανησυχείς πάντως, ο κόσμος έχει μάτια και βλέπει. Ένα κουτί που δεν είναι καλό δεν θα αρέσει σε κανέναν, ανεξάρτητα από τα σχόλια που θα υπάρχουν... :)

      Διαγραφή
  17. Λίγο καλύτερο απ'του προηγούμενου μήνα ήταν, αλλά και πάλι πολύ μέτριο προς κακό. Θ'αρχίσω να παίρνω beauty boxes από εξωτερικό μου φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει τέτοια δυνατότητα Μαριάννα μου;;; Θα ήθελα πολύ να παραγγείλω μια φορά... :)
      Αν και μια φορά είχα δει ένα που είχε μέσα μέχρι και kinder bueno :P

      Διαγραφή
    2. Δεν έχω ιδέα αν τα sites τους στέλνουν Ελλάδα αλλά σίγουρα θα υπάρχουν κάπου online διαθέσιμα.

      Διαγραφή
  18. Προσωπικά εμένα μου άρεσε κορίτσια.... Θεωρώ πως μόνο με Dr Hauschka και C0WSHED υπερκαλύπτει τα 14 ευρω. Exelia είναι καινούργια νομίζω, σωστά? Οπότε καλή ευκαιρία για δοκιμή. όσο για Liposan μπορεί να είναι λάθος επιλογή αλλά ειδικά τον χειμώνα είναι μια χρήσιμη επιλογή...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι η αξία των προϊόντων σίγουρα καλύπτει την αξία της συνδρομής! Εντάξει κι εγώ δεν είμαι 100% δυσαρεστημένη...Σε σχέση με του προηγούμενου μήνα, αυτό το κουτάκι ήταν πολύ ανώτερο... :)

      Διαγραφή
    2. Μου αρέσει πολύ το blog σου Ιωάννα, πως γίνεται να γράφω απο το λογαριασμό μου στο facebook για να μην φαίνομαι ανώνυμος γιατί θα ηθελα να γραφω συχνά. (αν επιτρέπεται βέβαια)

      Διαγραφή
    3. Εννοείται καλή μου, και το ρωτάς; Χαρά μου να γράφεις συνέχεια!
      Δυστυχώς δεν γίνεται να συνδεθεις μέσω facebook, μπορείς όμως να δημιουργήσεις έναν λογαριασμο google (ενα gmail) και να σχολιαζεις μέσω αυτού σε όποιο blog θέλεις. Αν δεν μπορέσεις να το κάνεις ασε απλα το ονομα σου κατω απο το post. To κάνουν κι άλλες κοπέλες... :) <3

      Διαγραφή
  19. Γεια!!Εγώ τα έχω κόψει όλα τα κουτιά...πολύ κακό για το τίποτα!
    Το μόνο που αξίξει για αγορά ως full size,είναι οι αμπούλες.Δεν έχουν καμιά σχέση με κολλαγόνο.Βέβαια δεν ξέρω ποιο νούμερο έκαναν αποστολή (είναι ανάλογα με την ηλικία).
    Φιλιά,
    @fay

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερώτηση:τί τις κάνετε τόσες κρέμες χεριών;;;Έχω την εντύπωση ότι τις βάζουν σε ΚΑΘΕ κουτί.
      @fay

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα δεν έχεις κι άδικο Φαίη μου! :Ρ Όντως πολλές κρέμες χεριών μαζεύτηκαν! :)

      Διαγραφή
  20. Εχω λιγο καιρο να το παρω αλλα δυστυχως καμια ως τωρα φορα δεν ενιωσα οτι κατι εχασα!!!! οσο για τις κρεμες χεριων συμφωνω κ επαυξανω!! ωραια αναρτηση btw
    kisses
    Mary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έχουμε στοκ για όλο το 14! :)
      Ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου, φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  21. Το κουτί ήταν απλά τραγικό...Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η στάση τους. Σα να μη συμβαίνει τπτ, εξακολουθούν να κάνουν χαζά κουτιά. Δεν παίρνουν τα μνμ της αγοράς; Τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι λίγο αψυχολόγητη η στάση πράγματι... :)

      Διαγραφή
  22. Ιωάννα μου συγγνώμη που θα το πω, αλλά χαίρομαι που για άλλη μια φορά δεν το αγόρασα...
    Πήρα το beautytestbox Δεκεμβρίκου και ξετρελάθηκα <3
    Δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω πρώτον γιατί το Glowbox δεν έχει προιόντα μακιγιάζ και δεύτερον γιατί ενώ είναι ακριβότερο από τα άλλα εχει μέσα τόσο "άχρηστα" προιόντα...Δεν βλέπουν ότι το κοινό που απευθύνονται δεν είναι πια ευχαριστημένο -οι συνδρομές μένουν ανοιχτές μέρες πια! Anyway ελπίζω να τα χαρείς, εγώ το σκέφτομαι πολύυυ σοβαρά αν θα επενδύσω ξανά χρήματα σε κάποιο συνδρομητικό κουτάκι. Γιατί και 14 ευρώ δεν είναι και λίγα!!
    Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλα μου, τι ζητάς συγγνώμη; Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε όλα!
      Φιλάκια πολλά!!! :) <3

      Διαγραφή
  23. γενικά φτωχό μου φαίνεται και τραγικό το ότι είχε μέσα Liposan!!!αυτό το βρίσκεις και στα σούπερ μάρκετ!!!θα μπορούσε π.χ. να έχει ένα από τα δύο της Exelia σε full size και αντί για τις αμπούλες κάτι για μακιγιάζ!τότε θα μου άρεζε περισσότερο!άσε που όταν η κανονική αγωγή ενός προϊόντος είναι 28 ημέρες είναι αστείο για μένα να σου δίνουν τρεις αμπούλες μόνο!κρίμα για αυτούς που διαχειρίζονται το marketing!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μαρία μου να είναι καλύτερο τους επόμενους μήνες... :)

      Διαγραφή
  24. Εγω αυτο το μηνα δεν εκανα παραγγελια στο glowbox...τον προηγουμενο μηνα ηταν μια απογοητευση...δεν ξερω γενικα αν θα ξανακανω σε κανενα συνδρομητικο κουτι!!!παρελαβα πριν λιγο απο αλλη εταιρεια και ειχε μεσα ενα μανω αξιας 1,70 απαραδεκτο στην ποιοτητα και τιποτα της προκοπης .Και γραφω και στο προφιλ μου οτι δε βαφω τα νυχια μου και ολοι στελνουν μανω ....ελεος...δε ξαναδινω τοσα λεφτα για κανεναν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Πωπω... Απογοήτευση; Βερνίκι με 1.70; Ελπίζω να μην πετύχω το ίδιο... :(

      Διαγραφή
  25. Πόλυ χαρούμενη για το GLOWBOX μου! Μου αρέσει πολύ που έχει μία τόσο ωραία ελληνική εταιρία σαν την EXELIA!!! keep up the good work!!!! stefania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου χαίρομαι πολύ που έμεινες ευχαριστημένη! Μακάρι τα επόμενα κουτάκια να ευχαριστήσουν όλες μας! :) <3

      Διαγραφή