Cherrybox Ιανουαρίου


Να και το Cherrybox! Έφτασε πριν λίγο στη πόρτα μου. Η αλήθεια είναι πως ήξερα από πριν το περιεχόμενό του, καθώς είχα δει τα κουτάκια των άλλων κοριτσιών που το παρέλαβαν πριν από μένα.
Πάμε να ρίξουμε μια ματιά στα προϊόντα του;


1. Kyana - σιλικόνη μαλλιών - full size - 12.60 ευρώ
2. Charme D'Orient - απολεπιστικό pad προσώπου - 5 ευρώ
3. GG line - μολύβι ματιών (μοβ απόχρωση) - 2.5 ευρώ
4. Gabrini - βερνίκι νυχιών - 1.70 ευρώ
5. Fisika - σαπούνι σοκολάτα-γιασεμί - 6.40 ευρώ

Εντυπώσεις:

Εντάξει, δεν θέλω να σου πω και ψέμματα, το κουτάκι δεν μου άρεσε. Τα πέντε full size προϊόντα είναι χωρίς αμφιβολία ένα μεγάλο plus, όμως τα brands; Τα περισσότερα δεν τα έχω ακούσει ποτέ έως τώρα, ούτε έχω διαβάσει κάποιο review γι'αυτά. Έτσι για να νιώσω περισσότερο ασφαλής με τη χρήση τους. Δεν γνωρίζω καν που τα πουλάνε (ελπίζω όχι σε euroshops). Τα brands που δοκιμάζω (και που περιμένω να βρω μέσα σε μία συνδρομητική υπηρεσία τέτοιου είδους) θέλω να είναι γνωστά και αναγνωρισμένα. Άλλο "σπάνιος", άλλο "δυσεύρετος", άλλο "νέος στην ελληνική αγορά" και άλλο "άγνωστος". Δεν ξέρω, μπορεί τα προϊόντα να είναι εξαιρετικά, θα προτιμούσα όμως να πάρουν πρώτα το δρόμο τους, να βρουν τη θέση τους στο χώρο και μετά να τα δοκιμάσω εγώ. 
Είδαμε για παράδειγμα πριν λίγους μήνες στο Glowbox την εταιρία "Neal's Yard". Δεν ήταν γνωστή εδώ στην Ελλάδα ούτε μπορούσες να την βρεις εύκολα. Πατάω όμως το όνομά της στη μηχανή αναζήτησης και μου εμφανίζει χιλιάδες αποτελέσματα. Πατάω το όνομά της στο makeupalley και μου εμφανίζει καταπληκτικές κριτικές για τα προϊόντα της. Σίγουρα αυτό με ενθαρρύνει να δοκιμάσω - και μάλιστα με ενθουσιασμό - το προϊόν της που υπήρχε στο κουτάκι μου, παρόλο που δεν το γνώριζα από πριν. 
Σίγουρα θα περιμένω να δω νέες και δυνατές συνεργασίες για το Cherrybox, πριν το παραγγείλω ξανά.

Εσύ τι πιστεύεις;
Πως σου φάνηκε; 

19 σχόλια:

  1. Dislike στο Cherrybox αυτού του μήνα...
    Ας ελπίσουμε τα επόμενα να είναι καλύτερα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ έχεις ένα δίκιο ομολογώ.
    Βέβαια υποστηρίζεται ότι αυτό είναι το νόημα των συνδρομητικών κουτιών, η επαφή με νέες εταιρίες, αλλά εντάξει δεν θα ενθουσιαζόμουν.
    Παρήγγειλα μόνο μια φορά στο παρελθόν το cherry box..
    xxx

    α giveaway στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το ξέρω Εύα μου και συμφωνώ σ'αυτό. Γι αυτό το λόγο ανέφερα και το παράδειγμα του glowbox...
      Αλλά για να σου πω και την αλήθεια δεν νομίζω πως άγνωστα καλλυντικά των 2 ευρώ ταιριάζουν στην περιγραφή "top προϊόντων" που δίνει το cherrybox... :(
      Φιλάκια πολλά! <3 <3

      Διαγραφή
  3. δεν θελω να γινομαι κακια αλλα με προκαλουν!με ποια λογικη βαζουν προιοντα των 2-3 ε στα κουτια...αμα τα θελαμε ειναι ευκολα προσβασιμα και προς το παρον μας "παιρνει" οικονομικα και για κατι παραπανω...ο σκοπος ειναι να δοκιμαζεις προιοντα οχι απλα να γεμιζουν τα κουτια με οτι βρουν.ουτε αυτο το κουτι ειχε κατι αξιολογο.πληρης καθοδικη πορεια για ολα.ουφ τα πα και ησυχασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι... Υποτίθεται τα επιλέγουμε για να παίρνουμε μικρά μεγέθη ακριβών ή έστω περιζήτητων ή έστω ανερχόμενων προϊόντων, ώστε να είμαστε βέβαιες σε κάποια πιθανή αγορά μας. Εγώ δεν νομίζω πως θα το ξαναπάρω. Εκτός αν δω σημαντική βελτίωση... :)

      Διαγραφή
  4. Δυστυχώς έτσι είναι. Προσωπικά δεν με πειράζει το φθηνά προϊόντα ή το άγνωστα, όσο το μη ποιοτικά. Π.χ. το σαπούνι μου άρεσε γιατί έμαθα για την εταιρία που είναι μικρή και τα προϊόντα της είναι τελείως φυσικά (κάτι που με ενδιαφέρει). Το βερνίκι νυχιών όμως του 1,5 ευρώ όπως και το μολύβι, είναι προϊόντα ευτελούς αξίας και δεν προσφέρουν κανένα ενδιαφέρον στο να τα γνωρίσεις. Επίσης θεωρώ απαράδεκτο ένα κουτί δοκιμής καλλυντικών να έχει "εργαλεία" (τώρα το σφουγγαράκι, παλαιότερα ελαφρόπετρα). Ειδικά σε αυτό το κουτί, το σφουγγαράκι προέρχεται από μία εταιρία που η κύρια δραστηριότητά της είναι προϊόντα περιποίησης (κρέμες, scrub κ.α.) και μάλιστα ακριβά. Τι να καταλάβω από την ποιότητά τους από ένα σφουγγάρι; Είμαι και γκαντέμω, ούτε τη σιλικόνη μπορώ να χρησιμοποιήσω (έχω αγορέ μαλλιά). Το βερνίκι έχει ωραίο χρώμα αλλά φοβάμαι ότι δε θέλω να ξέρω τα συστατικά του... Κρίμα. Ελπίζω να ανακάμψουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου. Ούτε εμένα με πειράζει ιδιαίτερα το "φθηνά". Ας πούμε το liposan του glowbox δεν με πείραξε γιατί το εμπιστεύομαι και το απολαμβάνω σαν brand παρόλο που είναι οικονομικό. Ξέρω πως θα το αγόραζα και μόνη μου ούτως η άλλως, οπότε θα γίνει η "απόσβεση". Απλώς δεν θέλω το "φθηνό" να γίνεται ο κανόνας σε μία υπηρεσία που ισχυρίζεται πως φέρνει στη πόρτα σου κορυφαία, επώνυμα προϊόντα. Ένα προϊόν χωρίς παρελθόν, δικό του ή της εταιρίας του, δεν μπορεί να είναι "top". Ίσως γίνει στο μέλλον βέβαια...

      Διαγραφή
  5. Και εγώ απογοητεύτικα πραγματικά .Εμένα αντί για το σαπουνάκι είχε αλάτι της νεκράς θάλασσας .Μπορεί να είχε αρκετά προϊόντα full size αλλά τι να το κάνεις άμα μπορείς να τα βρεις με 3 ευρώ και έχουν κατακλείσει την αγορά .Το cherrybox ήταν το αγαπημένο μου σε σχέση με τα άλλα 2 άλλα όχι πια .Ας εναποθέσουμε τις ελπίδες μας στο beautytestbox .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν χρειάζεται να σχολιάσω, τα είπατε ολα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομως τι κριμα,τι κριμα,τι κριμα:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντροπή να βάζουνε τέτοιες μάρκες στα κουτιά που μας στέλνουνε!!! Για πειραματόζωα μας έχουνε.... Τι μάρκες είναι αυτές? Η΄το σφουγγαρακι τι μας το βάζουνε. Πλήρης απογοήτευση. Κρίμα τα λεφτά που έδωσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!!Οπως όλα στη χώρα μας αποβλέπουν στο εύκολο κέρδος. Αυτή δυστυχώς είναι η ελληνική ιδέα για το επιχειρειν. Κορίτσια εμείς έχουμε την δύναμη ως καταναλώτριες!! Μόνο εμείς μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω πως έχει να κάνει με τη χώρα Ντίνα μου... Έχω δει και κουτάκια του εξωτερικού (από τα πιο γνωστά) να περιέχουν σοκολάτες-οδοντόκρεμες-ξυραφάκια και αστεία δείγματα.
      Αυτή τη φορά όμως το κακό παράγινε... :(

      Διαγραφή