Top 13 of 2013!


Ο νέος χρόνος βρίσκεται μια ανάσα μακριά μας κι εμείς είμαστε έτοιμες να τον υποδεχτούμε με νέους στόχους, με όνειρα, με ένα μεγάλο χαμόγελο. Από τον χρόνο που μας αποχαιρετά, θα κρατήσουμε καλά φυλαγμένες τις όμορφες στιγμές του, τις δυνατές εμπειρίες που μας χάρισε και τα διδάγματά του. Θα εξοπλιστούμε με όλη την πείρα που αποκτήσαμε μέσα στο 2013 και θα προετοιμαστούμε για ένα ακόμη καλύτερο 2014

Σήμερα ήρθε η στιγμή να σου μιλήσω για τα προϊόντα ομορφιάς που αγάπησα περισσότερο μέσα στο 2013, για τα προϊόντα που ξεχώρισα στις προηγούμενες 360 μέρες. Τα έχεις δει πολλές φορές να παρελαύνουν εδώ μέσα, είμαι μάλιστα σίγουρη πως από τώρα γνωρίζεις πολλά από αυτά που θα σου δείξω. Η επανάληψη όμως είναι η μητέρα της μάθησης κι εγώ θέλω να μάθεις καλά ποια προϊόντα αγαπώ και ξεχωρίζω, όπως θέλω να μάθω κι εγώ ποια αγαπάς και ξεχωρίζεις εσύ. 

Πάμε να τα δούμε;





H βάση του μακιγιάζ μου μέσα στο 2013 ήταν το Vitalumiere Aqua της Chanel. Το ξεχώρισα αμέσως για την μεταξένια υφή του, για την ονειρική εφαρμογή του και για την πορσελάνινη όψη που χαρίζει στην επιδερμίδα μου. Παράλληλα με το foundation, χρησιμοποίησα πολύ και το θρυλικό Touche Eclat. Τις μέρες που το βλέμμα μου έδειχνε κουρασμένο, το μαγικό αυτό προϊόν το μεταμόρφωνε στη στιγμή σε φωτεινό, ζωντανό, ξεκούραστο, σαν να είχα κοιμηθεί 10 ώρες την προηγούμενη ημέρα. Βοήθησε βέβαια και η The Rocket mascara της Maybelline. Δίνοντας εκπληκτικό όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες μου έκανε τα μάτια μου να φαίνονται πολύ μεγαλύτερα και το βλέμμα μου έντονο και εντυπωσιακό. Πιστοί μου σύμμαχοι αυτή τη χρονιά ήταν και το Soft and Gentle από την MAC, το αγαπημένο μου highlighter, καθώς επίσης και το υπέροχο bronzer της Estee Lauder. Τέλος, η παλέτα ουδέτερων αποχρώσεων της Urban Decay, η Naked Basics είχε την τιμητική της. Ήταν η παλέτα που χρησιμοποίησα περισσότερο από κάθε άλλη μέσα σε αυτό το έτος.

Η περιποίηση της επιδερμίδας μου ήταν απλή μεν, επιμελής και αποτελεσματική δε. Τα προϊόντα που αγάπησα μέσα στο 2013 ήταν το Ideal Soft  νερό καθαρισμού της L'Oreal και το ενυδατικό τζελ Dramatically Differnet της Clinique. Και τα δύο βελτίωσαν την υφή και την ποιότητα της επιδερμίδας μου και περιόρισαν σημαντικά τα προβλήματα της. 
Για την ενυδάτωση του σώματος ξεχώρισα την Creme de Corps της Kiehl's, ένα προϊόν που μολονότι ανακάλυψα τους τελευταίους μήνες, το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή.     

Στον τομέα "μαλλιά" δύο μεγάλες αγάπες γνώρισα και οι δύο έφεραν την υπογραφή της Kerastase. Η πρώτη ήταν το Elixir Ultime, το λαδάκι που χάρισε στα μαλλιά μου μεταξένια απαλότητα, εκτυφλωτική λάμψη, δύναμη και αντοχή. Η δεύτερη ήταν το Spray a Porter το προϊόν που δεν αποχωρίστηκα ούτε στιγμή τους καλοκαιρινούς μήνες. 

Τέλος, το αγαπημένο μου άρωμα για το 2013 ήταν χωρίς δεύτερη σκέψη το Miss Dior, ενώ ως αγαπημένο μου βερνίκι νυχιών θα επέλεγα το Topless and Barefoot από την Essie.

Εσένα ποια ήταν τα αγαπημένα σου προϊόντα για το 2013;
Έχουμε κοινά;

27 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα τα προιόντα που αγάπησες Ιωάννα μου!! Μοναδικός και ο πρόλογος! :) Λάτρεψα κι εγώ τη naked basics, όπως και τη rocket!! Καλή Πρωτοχρονιάαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Ντίνα μου! :))))
      Καλή Πρωτοχρονιά σε εσένα και στην οικογένειά σου!!! <3

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα όλα Ιωάννα μου!!
    ΕΙδικα το bronzer,το άρωμα και το βερνίκι!!
    Αγαπημένα και για εμένα!! :)
    Θα το κάνω σύντομα κι εγώ το tag!!
    Φιλάκιαααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Βίκυ μου! <3
      Να το κάνεις, θέλω πολύ να δω και τα δικά σου αγαπημένα. Είμαι σίγουρη πως θα αρέσουν και σε εμένα!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  3. Έχοντας δει τα posts σου ήξερα πάνω - κάτω ποια θα είναι τα αγαπημένα σου :)
    Πολλές ευχές και από μένα Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά Κοραλλία μου!!! Χρόνια πολλά! <3 :)

      Διαγραφή
  4. Πόσο καλά φαίνονται όλα!
    Πρέπει να δοκιμάσω κάτι από Kiehl's οπωσδήποτε!
    Για το βερνίκι και τη βάση chanel δεν το συζητώ! τέλεια!
    Καλή χρονιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχουμε αρκετά κοινά αγαπημένα και ένα που θέλω οπωσδήποτε να δοκιμάσω, το soft & gentle!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το all time αγαπημένο μου highlighter! Να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε, θα σ'αρέσει πολύ! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  6. Το soft and gentle το αγαπώ κι εγώ πολύ! Είναι φοβερό! Επίσης το Miss Dior το λατρεύω, είναι το αγαπημένο μου. Τη μάσκαρα πρέπει να τη δοκιμάσω καθώς και την Urban Decay! Φιλάκια! Ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ηλιάνα μου!!! :)
      Φιλάκια πολλά και χρόνια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. ".....για ένα ακόμη καλύτερο 2014" Αυτό! Αυτό να έχουμε!
    Όμορφα τα αγαπημένα σου!
    Και τι τέλειο βερνίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :)
      Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές! <3

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες επιλογές :) Τέλειο άρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραία όλα τα προϊόντα.... το makeup της chanel το αγάπησα, αλλά όταν έφτασε λίγο πιο κάτω από τη μέση άρχισε να βγάζει κάτι περιέργο σαν λαδάκι. θα ήθελα πολύ να το ξαναπάρω, αλλά φοβάμαι μην συμβεί το ίδιο!
    Δες αν θες το πρώτο μου post με αγορές από mac και sephora. :)
    tmargaret.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'εμένα ευτυχώς δεν συνέβη τίποτα τέτοιο Μαργαρίτα μου... Μήπως αν το ανακινήσεις περισσότερο;
      Εννοείται πως θα το δω!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά Ιωάννα μου! Κι εγώ ξεχώρισα τη Naked Basics, τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα σχεδόν! Πολύ ωραία αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Μαριάννα μου και ευτυχισμένη! :)
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! <3

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά Ιωάννα μου!! Όμορφα όλα τα αγαπημένα σου! Εγώ μπορώ να πω πως δοκίμασα αρκετά νέα προϊόντα το '13, αλλά νομίζω αυτό που 'φχαριστήθηκα περισσότερο ήταν η CC της L'Oreal, έστω κι αν τη χρησιμοποίησα μόνο το καλοκαίρι... Τι κρίμα που η απόχρωσή της μου ταιριάζει μόνο όταν παίρνω λίγο καλοκαιρινό χρωματάκι...
    Φιλάκια!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου κι εγώ σκεφτόμουν να την βάλω στα αγαπημένα μου γιατί το καλοκαίρι με βόλεψε πάρα πολύ. Όμως τελικά δεν την έβαλα για τον λόγο που αναφέρεις κι εσύ... :)
      Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη! <3

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά!Εμπιστεύτηκα τα θετικά σχόλια από μπλογκ κι έτσι πριν λίγο καιρό προμηθεύτηκα κι εγώ το νεράκι της L'Oreal!Δεν το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά ώστε να'χω ολοκληρωμένη γνώμη,αλλά αν μη τι άλλο κάνει τη δουλειά του!Θα ήθελα πολύ την Naked Basics αλλά είναι εκτός βεληνεκούς για μένα!Η The Rocket σίγουρα θα περιέλθει στην κυριότητά μου όταν μου τελειώσει η μαύρη μάσκαρα που έχω τώρα+θα φροντίσω να δοκιμάσω την ενυδατική της Clinique,γιατί είναι αγαπημένη μάρκα!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή