Χριστουγεννιάτικο μενού δώρων από την Fresh Line


Η χαρά του να δίνεις είναι μεγαλύτερη από την χαρά του να παίρνεις. Το χαμόγελο που ζωγραφίζεται στα πρόσωπα των αγαπημένων σου όταν τους δωρίζεις κάτι, είναι ανεκτίμητο. Είναι η μεγαλύτερη, η πιο γλυκιά ανταμοιβή σου. Αυτές τις μέρες, έχεις όλες τις δικαιολογίες που χρειάζεσαι για να πλημμυρίσεις τη ψυχή σου από τέτοιες χαρές. Διάλεξε δωράκια μικρά, αντικείμενα αγάπης και χάρισε τα. Θα νιώσεις υπέροχα, στο εγγυώμαι. 


Φέτος τα Χριστούγεννα η Fresh Line παρουσιάζει τα δικά της δώρα ομορφιάς, σε μοναδικά, αξιολάτρευτα σετάκια. Διαλέγοντας μερικά από τα αγαπημένα μας προϊόντα, δημιουργεί υπέροχους συνδυασμούς, κλεισμένους σε χαριτωμένα, χριστουγεννιάτικα κουτάκια που θα λατρέψεις.

Το concept της δημιουργίας τους δεν είναι καθόλου τυχαίο. Όλα τα σετ που θα συναντήσεις, είναι εμπνευσμένα από γλυκές και φρουτένιες συνταγές ζαχαροπλαστικής. Cheesecakes, μαρμελάδες και ζαχαρωτά, σε εντελώς διαφορετικό ρόλο από τον συνηθισμένο τους, εισβάλλουν στο μπάνιο σου και όχι στην κουζίνα σου, όπως ίσως θα περίμενες.

Το πιο σημαντικό; Οι τιμές τους είναι πολύ προσιτές. Η Fresh Line, εκτός από την επιδερμίδα σου, φροντίζει και το πορτοφόλι σου, αφού σου δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσεις τα ποιοτικά της προϊόντα στα κανονικά τους μεγέθη, αλλά όχι στην κανονική τους τιμή. Προϊόντα αξίας 24 ευρώ, μπορούν να γίνουν δικά σου με 12,50! Θα μπορούσες να σκεφτείς κάτι καλύτερο; 

Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά στο χριστουγεννιάτικο μενού δώρων. Να σημειώσω πως τα αρώματα των προϊόντων είναι τόσο απολαυστικά που θα τα θες συνέχεια πάνω σου. 


  • Ρόδι και βανίλια σετ περιποίησης - 12,50 ευρώ


Περιλαμβάνει αφρόλουτρο και κρέμα σώματος με άρωμα ροδιού και κρέμα χεριών με άρωμα βανίλιας.


  • Σταφύλι Σορμπέ & Κρέμα Βανίλια - Καραμέλα - 17,50 ευρώ


Περιλαμβάνει το σταφύλι σορμπέ απολεπιστικό αφρόλουτρο και την body butter cream βανίλια-καραμέλα. 


Αυτές είναι μόνο δύο από τις έξι υπέροχες προτάσεις της εταιρίας. Για να γνωρίσεις και τις υπόλοιπες τέσσερις, δεν έχεις παρά να επισκεφτείς το πιο κοντινό σου κατάστημα Fresh Line. Θα σε συμβούλευα να βιαστείς, τα Χριστούγεννα σχεδόν έφτασαν!

"Συνταγή για λαχταριστά Χριστούγεννα:
1 κούπα μαγεία
1 kg ευτυχία
& απεριόριστη αγάπη"

20 σχόλια:

  1. Το σετ με το ρόδο το έχω και είναι φανταστικό!
    Φαντάζομαι πως θα μυρίζει και το άλλο!
    Τέλειο ποστ κορίτσια!
    Φιλιά καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά Εύα μου! Καλή εβδομάδα και σε εσένα! <3 :)

      Διαγραφή
  2. Tελειααααα και τα 2!!!!!!!!
    Εγω θέλω το cheesecake ροδι!! :D :D
    Φιλάκιααααααααα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο Βίκυ μου! Κι εγώ το έχω βάλει στο μάτι! Έχει και τέλειο κουτάκι! <3

      Διαγραφή
  3. Πέρασα σήμερα από τη Fresh Line!
    Τέλεια τα σετάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Κοραλλία μου;
      Είναι όντως τέλεια! <3 <3

      Διαγραφή
  4. Φαινονται τελεια χεχε!!! Ιωαννα μου ξεχασα να σου πω ποσο υπεροχο εχει γινει το blog σου? με γεια πολυ ομορφες αλλαγες χιχι φιλια ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ αλήθεια Κατερίνα μου;;; Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει!!! <3 :D

      Διαγραφή
  5. Το σετ με το ρόδι θέλω οπωσδήποτε να το δοκιμάσω..Ακούγεται απίθανο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο Αλεξάνδρα μου! Δεν χορταίνω να το μυρίζω!!! :)

      Διαγραφή
  6. το πρώτο θα ήθελα να το μυρίσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάποιο από αυτά αλλά νομίζω ότι είναι πολύ όμορφα δωράκια για αγαπημλενες φίλες!!!!Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. agapw xronia fresh line ....den uparxei kalutero sto eidos tou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ροδι κ βανιλια ειναι αγαπημενες μυρωδιες χριστουγενων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νά'μαι ξανα!!!!χιχι

    Σε έχω κάνει tag στο ~Sweater weather tag~
    θα χαρώ πολύ αν το κάνεις και εσύ!!!!!
    Μπορείς να δεις και το δικό μου

    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/2013/12/sweater-weather-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάρω μου για το tag! Έρχομαι να το δω αμέσως! :)

      Διαγραφή