Cherrybox Δεκεμβρίου


Το Cherrybox έφτασε σήμερα στην πόρτα μου και όπως κάθε φορά, έτσι και τώρα, ήρθε η στιγμή να σου παρουσιάσω το περιεχόμενό του. Μετά από ένα μήνα αποχής μου από την αγορά του Cherry κουτιού το βρίσκω αρκετά ανανεωμένο και πολύ, πολύ ενδιαφέρον.




1. Macadamia - Healing Oil Treatment - 10ml - 7.40 ευρώ τα 10ml, 36,70 τα 125
2. Macadamia - Deep Repair Masque - 15ml - 3.45 ευρώ τα 15ml, 38,40 τα 250


Νέα, δυνατή συνεργασία για το Cherrybox με το αγαπημένο brand των beauty-gurus του εξωτερικού, την Macadamia. Οι κριτικές που ακούγονται για τα προϊόντα της εταιρίας είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετικές. Macadamia και Argan Oil συνδυάζονται στο ίδιο προϊόν και μεταμορφώνουν τα μαλλιά μας στη στιγμή. Αναδόμηση, θρέψη, λάμψη, απαλότητα, ευκολία στο ξεμπέρδεμα και μείωση στο φριζάρισμα είναι κάποια μόνο από τα οφέλη που υπόσχονται να χαρίσουν στην τρίχα. Λάδι για καθημερινή χρήση και μάσκα για εβδομαδιαία θα αναβαθμίσουν την ποιότητα των μαλλιών και θα αποκαλύψουν την όμορφη πλευρά τους. Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω!


3. Elixir - Βερνίκι Νυχιών - 2,40 ευρώ
4. Elixir - Μολύβι χειλιών - 3 ευρώ


Ακόμα ένα βερνίκι της Elixir London (το τρίτο που παραλαμβάνω με το Cherrybox) αυτή τη φορά σε ένα πολύ όμορφο, βαθύ-κόκκινο χρώμα. Ιδανικό για το ρεβεγιόν των Χριστουγέννων!
Μαλακό μολύβι χειλιών με μεγάλη διάρκεια και σταθερότητα σε κόκκινη απόχρωση για να ταιριάζει με το βερνίκι.


5. Tzimas cosmetics - Κρέμα με υαλουρονικό οξύ (travel size) - 13 ευρώ τα 50 gr


Απαλή κρέμα για βαθιά ενυδάτωση, σύσφιξη, αντιγήρανση και αντιοξειδωτική προστασία από μία ελληνική εταιρία καλλυντικών με έδρα τη Θεσσαλονίκη.


6. Acorelle - Οργανικό serum με πρόπολη και γύρη (travel size) - 40 ευρώ τα 30 ml


 Συμπυκνωμένο serum 24ωρης δράσης που βοηθά στη βελτίωση της ποιότητας της επιδερμίδας.


7. Γούρι για το 2014




Το κουτάκι το βρήκα υπέροχο και αρκετά ανανεωμένο.
Η τιμή του αυξήθηκε κατά 2 ευρώ (12 ευρώ ή 15 σε περίπτωση αντικαταβολής) και η συνολική αξία του περιεχομένου του ήταν 25 ευρώ περίπου.

Ποια είναι η δική σου γνώμη για το Cherrybox Δεκεμβρίου;


36 σχόλια:

  1. ανεβαίνει αρκετά δυναμικά το Cherrybox...περιμένω να το ανοίξω κι εγώ!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, αυτό παρατήρησα κι εγώ...Τα πρώτα κουτάκια με τα laura mercier τα είχα λατρέψει, μετά όμως έβλεπα πολλά άγνωστα brands και δεν ενθουσιαζόμουν...Τα macadamia όμως ήταν πολύ καλή συνεργασία! :)

      Διαγραφή
  2. Α πολύ καλό το cherrybox Δεκεμβρίου!
    Να το χαρείς και εσύ!
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμ... λίγο φτωχό το βρίσκω, ειδικά για Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε; Κοίτα, έχοντας δει και κάποια προηγούμενα, το συγκεκριμένο με ενθουσίασε Polymnia μου! :) <3

      Διαγραφή
  4. Θέλω να δοκιμάσω το macadamia!!
    Όντως φαίνεται λίγο φτωχό το κουτάκι για Χριστούγεννα.
    Πολύ ωραίες φώτο!



    http://beautysky26.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία τα πραγματάκια που περιέχει το κουτάκι!
    Να τα χαρείς όλα :)

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το άλλαξες τελικά το blog λιγάκι! Κι έτσι είναι πολύ ωραίο! :)
    Συμφωνώ, δυνατή η συνεργασία cherrybox - macadamia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κοραλλία μου, επιτέλους τα κατάφερα! Καλύτερο δεν είναι έτσι;
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :D <3

      Διαγραφή
  7. Δεν ενθουσιάστηκα με το περιεχόμενο, ούτε με την αύξηση της τιμής γενικά. Επίσης βρίσκω εκνευριστική την εμμονή της εταιρίας με τα βερνίκια νυχιών της elixir και με τα serum με υαλουρονικό οξύ, πόσο μάλλον που τα έστειλαν και σε εμένα που είμαι 28! Δεν το παρήγγειλα αυτή τη φορά και τελικά βρίσκω τα προηγούμενα κάπως καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις κι άδικο σ'αυτό που λες Μαρία μου...Είμαι 22 και έχω πήξει σε αντιγηραντικά προϊόντα που δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω...Και από άλλα κουτιά, όχι μόνο από αυτό. Όσο για τα elixir εγώ έχω ήδη τρία! :P
      Πάντως σε σχέση με τα δύο προηγούμενα εμένα μου αρέσει πολύ περισσότερο αυτό! <3

      Διαγραφή
  8. Εμένα είχε διαφορετικό χρώμα βερνίκι και αντί για την κρέμα με υαλουρονικό είχα κρέμα λάμψης. Γενικά μου άρεσε αρκετά αν και μου φαινέται το δικό σου μανό είναι λίγο πιο γιορτινό και πιο εύκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Lucy μου πως το βερνίκι μου είναι πολύ γιορτινό :)
      Σε εσένα τι χρώμα έτυχε; :)

      Διαγραφή
    2. ένα σκούρο ανθρακί!έχω κάνει και post να θες μπορείς να μπείς να το δείς:)

      Διαγραφή
  9. εγω δεν εμεινα καθολου ικανοποιημενη από το μηνα Νοεμβριο και δεν το παραγγειλα αυτό το μηνα .Τωρα που τα βλεπω στεναχωρεθηκα που δεν τ πηρα γιατι ειχε τα πραγματα της macademia κατά τα αλλα μου φαινεται χλυαρο!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εμένα μου άρεσε πολύ το κουτί του Νοεμβρίου και χάρηκα που τελικά δεν το παρήγγειλα...Αυτό όμως μου άρεσε πάρα πολύ!
      Φιλάκια πολλά Δέσποινά μου! <3 :)

      Διαγραφή
  10. το λαδακι θα το αγαπησεις..τουλαχιστον εμενα μου κανει τρομερη δουλεια...και η μασκα ειναι φοβερη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μακάρι Βασιλική μου...Πρέπει να είναι υπέροχα! :)))

      Διαγραφή
  11. Αχ αυτά τα Macadamia, τα αγαπώ! Είναι το μόνο λαδάκι που αφήνει άρωμα στα μαλλιά μου ακόμα και την επόμενη μέρα, δοκίμασέ το οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοειται Natalie μου! Μετά από τέτοια σχόλια, νομίζω πως θα αποκτήσω νέο έρωτα... ;) <3

      Διαγραφή
  12. Αν ήξερα ότι θα'χει Macadamia μέσα μπορεί να το έπαιρνα, πολύ ωραίο αυτό το μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ Μαριάννα μου σκεφτόμουν να το πάρω, να μην το πάρω...Και τώρα λέω ευτυχώς που το πήρα! :D <3

      Διαγραφή
  13. πολύ ωραία πραγματάκια είχες!αυτή τη στιγμή έχω μπροστά μου ένα βερνίκι ακριβώς ίδιο και συσκευασία και χρώμα και καπάκια αλλά είναι της Gabrini...χαχα απίστευτο το πόσο ίδια είναι!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Μαρία μου;; Χαχα ππερίεργο κι αυτό... :)

      Διαγραφή
  14. εγω το πηρα πρωτη φορα αλλα..παρατηρησα την βιασύνη τους από το γεγονος ότι μου εστειλαν δειγματακια ΄λιγάκι αποτα , τι θελω να πω γιαυτο; αντι να στειλουν την κρεμα για τις ρυτίδες σε μενα την 40 αρα την στελνουν σε 23χρονες;..αυτο δεν μου αρεσε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Ελα μου ντε, σε εσένα θα έπρεπε να στείλουν την κρέμα... Τι σου έβαλαν; :)

      Διαγραφή
  15. το λαδι για το σωμα που φτανει και δεν φτανει για το ένα μου ποδι..........ξερετε με την αυξηση της τιμης περιμενεις και πιο πολλα και κακα τα ψεματα τα 15 ευρω για μια μανα ανεργη είναι μια πολυτελεια ..χωρις υπερβολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερβολική πολυτέλεια-αν μπορώ να την χαρακτηρίσω κάπως έτσι- είναι και γενικά κ ειδικά αυτά τα κουτιά.Από εκεί και πέρα κ καθένας κάνει τις επιλογές του.
      Τώρα για προϊοντα,εννοείται οτι ψηφίζω τα macademia.Έχω full size τη μάσκα και είναι το λιγότερο φοβερή.Ακόμη και το δείγμα που έστειλαν αρκεί για 7 περίπου λουσίματα.
      ps:δε ξενερώνετε με το γεγονός ότι κάθε μήνα οι εταιρίες ανταγωνίζονται μεταξύ τους και προωθούν στο καπάκι παρόμοια προϊόντα;
      @fay

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα κορίτσια όταν αυξανεται η τιμή περιμένεις και περισσότερα...Εγώ ελπίζω και σε περισσότερες συνεργασίες επίσης...Για να υπάρχει ποικιλία! :)

      Διαγραφή
  16. Καταρχάς να πω μεγειάααα το layout!!!!!!!πολύ ομορφο και "άνετο"!!
    Ωραίο το κουτάκι...ειδικά τα macadamia προιόντα!!Τέλειο και το χρώμα του μανό!
    Εγώ πάλι δεν το παρήγγειλα..ξενερωσα λιγάκι με τα κουτικά!Και αύξησε και αυτό την τιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Βίκυ μου! Χαίρομαι που σου αρέσει! :)
      Πολλοί έχουν ξενερώσει με τα κουτάκια απ'ότι βλέπω, δικαίως σε κάποιες περιπτώσεις. Πάντως βλέπω μία προσπάθεια βελτίωσης από πλευράς τους, οπότε αυτό με ανακουφίζει προς το παρόν. :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  17. Είμαι πολυ απογοητευμένη με το cherrybox και το γεγονός το ότι αύξησε τις τιμές. Νοιώθω οτι ακολουθεί κάποιο άλλο κουτάκι σε ότι αφορά τις τιμές αλλά μέχρι εκεί γιατί δεν βάζει τόσο γνωστές εταιρίες. Είναι λες και έχουνε ποσοστά απο ELIXIR καθώς είναι η τρίτη φορά που λαμβάνω προιόντα τους και δευτερη βερνίκι. Δεν νομίζω να ανανεώσω την συνδρομή μετα τον Ιανουάριο αν συνεχίσουνε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή