Αγαπημένα Νοεμβρίου


Ο τελευταίος, ο πιο γιορτινός, ο πιο ευτυχισμένος, ο πιο λαμπερός μήνας του χρόνου είναι και επίσημα εδώ. Ήρθε λοιπόν η ώρα να σου μιλήσω και πάλι για τα αγαπημένα μου προϊόντα του μήνα που μας πέρασε, του Νοεμβρίου. 


  • Περιποίηση:



1. Kiehl's Creme de Corps: 
σου είχα μιλήσει αναλυτικά για τα μοναδικά οφέλη της εδώ.

2. Human + Kind Hand, Elbow, Foot Cream: 
πρόκειται για μία κρέμα χεριών που...μυρίζει ανυπόφορα. Ειλικρινά στο λέω το άρωμά της δεν το αντέχω. Παρ'όλα αυτά, έχοντας ξεμείνει από κρέμα χεριών και έχοντας παραδεχτεί πως η δουλειά που κάνει είναι πάρα πολύ καλή, έκανα την καρδιά μου πέτρα και την χρησιμοποίησα. Η αλήθεια είναι πως παρά το δυσάρεστο άρωμά της, αφήνει τα χέρια απαλά σαν μετάξι.  


  • Μαλλιά


1. Elnett Satin hairspray από την L'Oreal Paris:
Αυτόν τον μήνα, για έναν λόγο που ποτέ δεν κατάλαβα, έπιανα τα μαλλιά μου συνέχεια πάνω. Κάπως λοιπόν έπρεπε να τιθασεύω τις ανεξέλεγκτες τρίχες που πετούσαν από εδώ κι από εκεί. Η Elnett της L'Oreal είναι ένα πάρα πολύ καλό προϊόν, που βοηθάει στο styling των μαλλιών και μυρίζει υπέροχα. 

2. Μπομπάρι:
Αφού έπιανα τα μαλλιά μου συνεχώς επάνω, χρειαζόμουν και ένα μπομπάρι για να έχω στυλ.

3. Νectar μάσκα μαλλιών από την Fresh Line:
Σου τα έχω πει όλα για το προϊόν εδώ.
 
  • Μακιγιάζ


1. Avon Ideal Flawless liquid foundation:
πρόκειται για ένα πάρα πολύ καλό foundation. Αν θέλεις να σου μιλήσω αναλυτικά γι'αυτό άσε μου ένα σχόλιο για να ετοιμάσω ολοκληρωμένο review.

2. Bobbi Brown κόκκινο μολύβι χειλιών

3. Diorific lipstick του Dior στην απόχρωση Marylin:
To συνδύασα με το παραπάνω μολύβι.

4. Rouge Volupte Shine lipstick του Yves Saint Laurent στην απόχρωση 9 (nude in private)

5. China Glaze βερνίκι νυχιών στην απόχρωση Life Is Rosy

Αυτά ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στον Νοέμβριο. 
Έχουμε κοινά;
Ποια ήταν τα δικά σου αγαπημένα;


27 σχόλια:

  1. Θέλω κι εγώ μπομπάρι!
    Ελπίζω να βρω στα hondos αύριο και να ξέρω πως να το χρησιμοποιήσω!
    Η κρέμα μαλλιών από fresh line είναι φανταστική!
    φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα Hondos έχει συνήθως...Επίσης Εύα μου είχα βρει και στα Accessorize! :)
      Είναι υπέροχη πράγματι!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  2. Το Marilyn το λατρεύω! Πάρα πολύ ωραία όλα τα αγαπημένα Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αγαπημένο μου κόκκινο! :)
      Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου! <3

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραία όλα!η λακ της elnett είναι φανταστική!την είχα κι εγώ κάποτε!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω κι εγώ τη μάσκα απο Fresh Line! Τα Kiehl's που τα βρίσκουμε;
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα Kiehl's Μαρία μου υπάρχουν στα καταστήματα Attica στο citylink & golden hall, στα Hondos Γλυφάδας, Κηφισιάς και Κολωνακίου και στα Galerie de Beaute του The Mall Athens! :)

      Διαγραφή
  5. Την Creme de Corps θέλω να τη δοκιμάσω κάποια στιγμή. Έξτρα like για τα υπέροχα κραγιονάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Natalie μου!!! :)
      Είναι υπέροχη θα την λατρέψεις! <3

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία τα κραγιονάκια! Έχω κι εγώ ντόνατ για τα μαλλιά και με έχει βολέψει πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Κοραλλία μου! Είναι εύκολο και chic! <3 :)

      Διαγραφή
  7. το ματι μου επεσε κατευθειαν στο YSL...συγγνωμη στα υπολοιπα αλλα το συγκεκριμενο κερδισε την παρασταση..χαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Βασιλική μου δεν έχεις κι άδικο...Είναι όμορφο σαν κόσμημα! :) <3

      Διαγραφή
  8. Πολυ ομορφα ολα Ιωαννα μου ^^ το μπομπαρι ειναι τελειο το λατρευω και εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έχει λύσει τα χέρια Κατερίνα μου!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  9. teleiaa ola mikres polyteleies!!!
    http://fmagazino.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιωάννα, θα ήθελα την άποψη σου για το Avon Ideal Flawless Liquid Foundation, γιατί σκέφτομαι να το αγοράσω.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκοπεύω να ετοιμάσω και αναλυτικό review Έλενα μου, όμως επειδή μπορεί να το θες άμεσα, έχω να σου πω πως μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι αρκετά καλυπτικό, χωρίς να είναι βαρύ, χαρίζει λάμψη (όχι γυαλάδα) και έχει καλή διάρκεια. Γενικά μου αρέσει πολύ η υφή του, είναι λεπτόρρευστη και πολύ ανάλαφρη... Έχει και SPF :)

      Διαγραφή
  11. και γω στο μπομπάρι κόλλησα !!θέλω !!!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίστευτα βολικό Ιωάννα μου! Το καλύτερο αξεσουαρ για μαλλιά! :D <3

      Διαγραφή
  12. Μόλις έκανα το What's in my Shower tag και σε τάγκαρα και εσένα θα χαρώ πολύ να το κανείς αν δεν το έχεις κάνει ήδη φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! :)
      Έρχομαι να το δω! Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  13. Πόσο ωραίες οι αποχρώσεις του china glaze και του YSL!!
    Εμένα στα δικά μου αγαπημένα αυτό το μήνα βρέθηκε η ενυδατική skin perfection της l'oreal... Δεν έχω προλάβει να την χρησιμοποιήσω πάρα πολλές φορές, αλλά όσες φορές την έχω βάλει, αμέσως (και το εννοώ, αμέσως!!) η επιδερμίδα μου γίνεται βελούδινη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aλήθεια Φανή μου; Πολύ ενδιαφέρον αυτό που μου λες... Θα την έχω στα υπόψιν! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. Αλήθεια, ναι! Και δεν το περίμενα, μπορώ να πω...
      Φιλάκια Ιωάννα μου! <3

      Διαγραφή