Kiehl's Creme de Corps


Μέσα σε αυτόν τον χρόνο που κάνουμε παρέα, νομίζω πως δεν σου έχω ξαναμιλήσει αναλυτικά για κάποια κρέμα σώματος. Δεν είναι πως δεν τις χρησιμοποιώ, κάθε άλλο θα έλεγα. Απλώς είναι που πολλές φορές δεν ξέρω τι να σου γράψω. Βλέπεις έχω δοκιμάσει πολλές, έχω συμπαθήσει αρκετές, όμως δεν είχα ξεχωρίσει κάποια μέχρι τώρα. Πάνω κάτω, παρόμοιες μου φαίνονταν όλες, μέχρι που δοκίμασα την Creme de Corps της Kiehl's.


H Creme de Corps κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1970. Ο κόσμος δεν άργησε να καταλάβει πως αυτή η κρέμα ήταν κάτι διαφορετικό και έτσι, την αγκάλιασε αμέσως. Σήμερα, αρκετές δεκαετίες αργότερα, παραμένει πρώτη στην προτίμηση χιλιάδων καταναλωτών, αποτελώντας ένα από τα δημοφιλέστερα προϊόντα της εταιρίας. Δεν είναι λίγοι αυτοί που ισχυρίζονται πως " η Creme de Corps είναι η καλύτερη κρέμα σώματος που έχω δοκιμάσει έως τώρα". Κι εγώ το ίδιο θα σου πω. Η Beyonce, για παράδειγμα, δηλώνει εξαρτημένη από το συγκεκριμένο προϊόν, ενώ η Kelly Ripa το ονόμασε "καλύτερο ενυδατικό προϊόν στον κόσμο!". 

Τι είναι όμως αυτό που κάνει τις γυναίκες να δηλώνουν εθισμένες στην Creme de Corps;

Η πολυβραβευμένη σύνθεσή της αποτελείται από ένα μοναδικό μίγμα συστατικών, που οι πελάτες λατρεύουν εδώ και δεκαετίες. Το βούτυρο jojoba, το βούτυρο Shea, η β-καροτίνη και τα θρεπτικά έλαια σπόρων σησαμιού, σόγιας, αμυγδάλων και αβοκάντο, ενώνονται για να δημιουργήσουν τον απόλυτο ενυδατικό συνδυασμό. Και είναι πράγματι μοναδικός αυτός ο συνδυασμός.


Εφαρμόζοντας το προϊόν στο σώμα σου, θα λατρέψεις την υπέροχη αίσθηση βαθιάς ενυδάτωσης που θα σου χαρίσει. Σε αντίθεση με άλλα προϊόντα που δρουν επιφανειακά, η συγκεκριμένη κρέμα διεισδύει σε κατώτερα στρώματα της επιδερμίδας, προσφέροντας μια ανεκτίμητη "δροσιά", εκ των έσω προερχόμενη. Η πολυτελής υφή της, αν και πλούσια, απορροφάται πολύ γρήγορα, τόσο γρήγορα που θα εκπλαγείς . Η σύστασή της χαρίζει πολλαπλά οφέλη στην επιδερμίδα με τον πιο μαγικό τρόπο. Το βουτυρόσπερμα (Shea) βοηθά στην αποκατάσταση των άγριων, ξηρών σημείων του δέρματος και το αντιοξειδωτικό jojoba butter συντελεί στην προστασία του.
Το αποτέλεσμα; Επιδερμίδα απαλή σαν μετάξι, πιο υγιής και πιο ανθεκτική. Και όλα αυτά όχι μόνο για λίγες ώρες. Η Creme de Corps παρουσιάζει εξαιρετική διάρκεια στην δράση της, θα έλεγα μάλιστα πως λειτουργεί σαν μια "θεραπευτική αγωγή" για το δέρμα. Ακόμη και οι άγριες, οι πολύ ξηρές επιδερμίδες, με την βοήθεια της κρέμας μπορούν να ελπίζουν σε ένα απαλό, μεταξένιο δέρμα που δεν θα χορταίνουν να αγγίζουν. Αν σε όλα τα παραπάνω προσθέσεις και το ανεπαίσθητο, βελούδινο άρωμά της, τότε νομίζω πως αγγίζεις το τέλειο.

Τώρα όμως που την παρατηρείς καλύτερα, πες μου, μήπως σου θυμίζει κάτι; 
Αν έχεις δει την ταινία "The kids are all right" ή την κλασσική "The Holiday", τότε ίσως κάτι να σου θυμίζει. H Creme de Corps ήταν το προϊόν που υπήρχε στην κρεβατοκάμαρα των γυναικών στην πρώτη ταινία, στο μπάνιο της Kate Winslet στη δεύτερη. 
Μια κρέμα "χολιγουντιανών" προδιαγραφών σαν κι αυτή, είναι κάτι που σίγουρα αξίζει να δοκιμάσεις. Δεν συμφωνείς;


Θα την βρεις στα Hondos Center Κηφισιάς, Κολωνακίου και Γλυφάδας, στα καταστήματα Attica στο citylink και στο Golden Hall, και στα Galerie de Beaute του The Mall Athens.
O παραπάνω εικονιζόμενος Mr Bones και οι ειδικοί τις εταιρίας θα χαρούν πολύ να συζητήσουν μαζί σου, να ακούσουν τις ανάγκες σου και να σε βοηθήσουν να βρεις το κατάλληλο προϊόν ειδικά για σένα.

Εσύ έχεις δοκιμάσει την Creme de Corps;



18 σχόλια:

  1. μονο απο τα συστατικα του φαινεται γιατι την προτιμανε! θα την εχω στο νου μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εξαιρετικό προϊόν, θα το λατρέψεις! :)

      Διαγραφή
  2. Δε την έχω δοκιμάσει, αλλά θα ζητήσω δείγμα την επόμενη φορά, ακούω μικτές κριτικές και δεν ξέρω. Για να μένει στο χρόνο προφανώς και είναι καλή πάντως. Τέλειο review Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Μαριάννα μου, υπάρχουν αρνητικές κριτικές γι'αυτό το προϊόν; Ειλικρινά το λατρεύω! Ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου! <3

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία παρουσίαση!
    Εμένα πάντως δε μου άρεσε καθόλου η μυρωδιά της :P
    Δε ξέρω γιατί αλλά δεν μου έκατσε αυτή η κρέμα...Τελικά όντως μπορεί για κάποια ένα προιόν να είναι τέλειο και για άλλη να μην της κάνει με τίποτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Λίλα μου! :)
      Εμένα μου άρεσε η μυρωδιά γιατί ήταν πολύ απαλή, σχεδόν ανεπαίσθητη...Γενικά αυτό είναι κάτι που προτιμώ...Αυτό που λες ισχύει πάντα...
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ με την Λίλα!
    Δυστυχώς δεν μου άρεσε η μυρωδιά της..και αυτό που αναζητώ σε μια ενυδατική εκτός φυσικά από την ενυδάτωση είναι και ένα υπέροχο άρωμα που θα με χαλαρώνει/ταξιδεύει κλπ!!
    Θα την ξαναδοκιμάσω (εχω ακόμα λίγη) μήπως και αλλάξω γνώμη!!!
    Φιλάκιααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το καταλαβαίνω αυτό που λέτε...Πολλοί (κι εγώ μαζί τους) συνδυάζουν την κρέμα σώματος, με έντονες μυρωδιές κλπ...Παρόλα αυτά η συγκεκριμένη με ενθουσίασε και το γεγονός ότι η μυρωδιά της ήταν τόσο απαλή μου άρεσε πάρα πολύ! Πιστεύω πως αν τη χρησιμοποιήσεις ένα 10ήμερο (τόσο χρειάζεται) θα την αγαπήσεις όπως κι εγώ Βίκυ μου!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. Αχχχ δυστυχώς δεν θα μου φτάσει για 10 ημέρες!!Αλλά σίγουρα για 5!Θα το ξεκινήσω από Δευτέρα!! :)

      Διαγραφή
  5. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά πραγματικά μετά το άψογο review σου θα ήθελα πολύ!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Εύα μου!!! :)
      Όταν βρεθείς σε κάποιο kiehl's corner ζήτησε ένα δειγματάκι και είμαι σίγουρη θα εντυπωσιαστείς! Σε βάθος χρόνου δε...θα την λατρέψεις! <3

      Διαγραφή
  6. Την έχω σε μικρή συσκευασία απο το Glowbox αλλά ακόμη δεν την έχω δοκιμάσει!Σίγουρα θα το κάνω μετά το review σου!Η kiehl's ως εταιρεία μου κέντρισε το ενδιαφέρον οπότε όταν βρεθώ σε κάποιο corner θα πάρω σίγουρα αρκετά δείγματα για να δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι κι εγώ την είχα την μικρούλα από το Glowbox...:)
      Είναι αξιόλογη εταιρία με πολύ ποιοτικά και ευεργετικά προϊόντα Σοφία μου! Να τα δοκιμάσεις, θα ενθουσιαστείς! Στο μέλλον θα ετοιμάσω σίγουρα κι άλλο post.
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. Τελεια!!! Εγω ηθελα να μαθω ποια ειναι η τιμη της???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :)
      Νομίζω γύρω στα 29-30 ευρώ Νίκη μου...
      Φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο review Ιωάννα μου! Λατρεύω την μεταξένια επιδερμίδα! Αφού η σύνθεσή της είναι πολυβραβευμένη σίγουρα αξίζει την προσοχή μας! Δεν έχω δοκιμάσω ποτέ κάποιο προϊόν Kiehl's αν και έχω διαβάσει τα καλύτερα!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου! :)
      Είναι ένα πολύ ξεχωριστό προϊόν από μία αξιόλογη εταιρία που έχουν λατρέψει πολλές γυναίκες! Πιστεύω πως πρέπει να δοκιμάσεις κάτι...Ξέρω πόσο εκτιμάς τα ποιοτικά προϊόντα και είμαι βέβαιη πως θα σε ευχαριστήσουν πολύ τα kiehl's! <3 :)
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή