GLOWBOX Νοεμβρίου


Μέσα Νοεμβρίου και το μαγικό GLOWBOX έφτασε ακόμη μία φορά στην πόρτα μου. Το beauty sneak-peek του μήνα έφερε ξανά την έκπληξη στη καθημερινότητα μου, αυτή τη φορά πιο ευχάριστη από ποτέ. Πάμε να δούμε τι περιείχε;



1.Moroccanoil Treatment, 25 ml (full size - πωλείται και σ'αυτό το μέγεθος)


Ήθελα τόσο πολύ να το δοκιμάσω, αλλά λόγω της υψηλής τιμής του συνεχώς το ανέβαλα. Δεν μπορώ να σου περιγράψω τον ενθουσιασμό μου όταν το πρωτοείδα μέσα στο GLOWBOX. Πρόκειται για την απόλυτη αγωγή μαλλιών με argan oil και λιναρόσπορο, για το πιο λατρεμένο προϊόν των celebrities -αλλά και πολλών άλλων γυναικών- για την περιποίηση των μαλλιών τους. Προσφέρει αναδόμηση, πρόληψη της ψαλίδας, εξαφανίζει το φριζάρισμα και χαρίζει εκτυφλωτική λάμψη.
Τιμή: 16 ευρώ τα 25ml, 40 ευρώ τα 100ml.


2. Molton Brown Heavenly Gingerily Moisture Bath & Shower gel, 30ml (travel size)


Mε ginger και κάρδαμο υπόσχεται να ξεσηκώσει το σώμα και το πνεύμα σου, να φέρει τον παράδεισο στο μπάνιο σου. Ιδανικό για τα κρύα πρωινά που αισθάνεσαι το πάπλωμα "βαρύ κι ασήκωτο".
Τιμή: 23 ευρώ τα 200 ml


3. Μolton Brown Ultrasmooth Coco de Mere Body Lotion, 30ml (travel size)


Δημιουργημένο από φυσικά εκχυλίσματα, αιθέρια έλαια και καρύδα χαρίζει μεταξένια απαλότητα και ελαστικότητα στην επιδερμίδα. Διαθέτει ένα υπέροχο άρωμα λουλουδιών που προσφέρει ευεξία.
Τιμή: 23 ευρώ τα 200 ml


4. Neal's Yard Rose Facial Wash, 50ml (travel size)


Στη σύνθεσή του συμμετέχει η αλόη και στο σπάνιο τριαντάφυλλο rose otto. Απαλός, τονωτικός αφρός που ενεργοποιείται με το νερό, κατάλληλος για όλες τις επιδερμίδες -ακόμη και για τις ευαίσθητες- χαρίζει στο πρόσωπο τον απόλυτο καθαρισμό.
Τιμή: 25.80 ευρώ τα 100ml


5. Annik Goutal Edt Petite Cherie, 1,5 ml (sample)


Αυθάδικο και ζωντανό καθώς είναι, αυτό το άρωμα μοιάζει σαν άνοιξη μέσα στο χειμώνα. Με ροδάκινο, musk, αχλάδι, τριαντάφυλλο, βανίλια, δημιουργείται ένας συνδυασμός ιδανικός για "first dates".
Τιμή: 95 ευρώ τα 100 ml.



Εντυπώσεις:

Δεν θα πω πολλά να σε κουράσω, οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους.
Ίσως το καλύτερο κουτί που έχω παραλάβει μέχρι σήμερα!
H συνολική αξία των προϊόντων που περιείχε είναι: 16 + 3.5 + 3.5 + 13 + 1.5 = 37.5 ευρώ.
Η συνδρομή μου κόστισε μόλις 15.

Πως σου φάνηκε; 
Το παρήγγειλες;

67 σχόλια:

  1. Ευτυχώς που δεν το πήρα ξανά. Μόνο το πρώτο κουτί άξιζε τελικά. Μας κοροΪδεύουν μες τα μούτρα μας. Α-Ι-Σ-Χ-Ο-Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γνώμη σου είναι απόλυτα δεκτή, αλλά δεν χρειάζεται να γίνεσαι τόσο επιθετική. 37 ευρώ για 15 δεν μου φαίνεται και τόσο μεγάλη κοροϊδία. Και τα προϊόντα είναι εξαιρετικά :)

      Διαγραφή
    2. δεν γίνομαι επιθετική γλυκιά μου ιωάννα εκφράζοντας την αλήθεια. όταν εγώ δουλεύω 8 με 10 ώρες τη μέρα σαν το σκυλί και παίρνω 20 ευρώ μεροκάματο τα 15 ε τα υπολογίζω διαφορετικά. Επίσης τα Molton Brown έχουν μπεί και σε προηγούμενο κουτί αν θυμάσαι,ποιος ο λόγος επανάληψης τους?πριν λίγους μήνες που έμεινα σε κάποιο ξενοδοχείο για 2 μέρες πήρα 12 μπουκαλάκια Molton Brown κ το λέω αυτό θέλοντας να σου πω πως τα δίνουν τζάμπα οι εταιρείες για διαφήμιση κ το glowbox βγάζει τα κέρατα του από μας που πληρώνουμε τα δωρεάν δείγματα.αν κ είχα ενθουσιαστεί αρχικά με το συγκεκριμένο κουτί δυστυχώς δεν θα το ξαναπάρω .ζητώ συγνώμη για την φλυαρία και την αγανάκτηση μου αλλά δεν ανέχομαι να πλουτίζουν κάποιοι υποτιμόντας τη νοημοσύνη μας.

      Διαγραφή
    3. Γλυκιά μου (δεν γνωρίζω το όνομά σου) σε καταλαβαίνω απόλυτα και σέβομαι επίσης απόλυτα την άποψη σου. Σε αντίστοιχη περίπτωση ούτε εγώ θα το αγόραζα ενδεχομένως. Για τις τιμές των δειγμάτων κλπ δεν μπορώ να γνωρίζω, αυτά είναι εσωτερικά της εταιρίας. Προσωπικά και λόγω του blog με συμφέρουν πολύ αυτά τα κουτάκια, καθώς μπορώ να δοκιμάζω πολλά προϊόντα και να σας κρατώ ενήμερες, σε χαμηλό κόστος, σε σχέση με το να τα αγόραζα μόνη μου. Γι'αυτό και τα προτιμώ γιατί όπως ξέρουμε οι καιροί είναι δύσκολοι.
      Φιλάκια πολλά κ δεν υπάρχει κανένας λόγος να ζητάς συγγνώμη. Ίσως κι εγώ να παρεξήγησα το ύφος σου, ο γραπτός λόγος είναι συχνά παρεξηγήσιμος. :)

      Διαγραφή
    4. Άρχικα να πω ότι και εγώ βρίσκω υπερτιμημένα ΟΛΑ τα κουτιά αλλά αναγνωρίζω το δικαίωμα να διαθέτει ο καθένας όπως θέλει τα χρημάτα του.Ωραία;
      Από εκεί και πέρα,ναι @ανώνυμος,είναι επιθετική η γνώμη σου,γιατί φάσκεις κ αντιφάσκεις.Από την μια λες ότι δουλεύεις ως σκυλί και δεν αμοίβεσαι επαρκώς άρα τα 15ε είναι αρκετά και από την άλλη κάνεις επίσκεψη σε ξενοδοχεία με luxury προϊόντα μπάνιου.
      @fay

      Διαγραφή
  2. Περιμενω και το δικο μου οπου να ναι!πολυ καλο το moroccan oil θελω πολυ να το δοκιμασω αλλα τα υπολοιπα..ε τα εχουμε ξαναδει!το αφρολουτρο το εχω παρει στο κουτι του αυγουστου ελπιζω να μην μου βαλουν το ιδιο αρωμα!θα γραψω και τη δικη μου αποψη μολις το παραλαβω!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ Στέλλα μου! Ήταν στη wishlist μου από πέρυσι!!! Δεν φαντάζεσαι τη χαρά μου όταν το είδα! Έχω ακούσει πως κάνει θαύματα :)
      Τέλεια, ανυπομονώ να διαβάσω και τις δικές σου εντυπώσεις! <3
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αρχικά να πω πως ανήκω στις συνδρομήτριες που ξεκίνησαν από το πρώτο κουτί. ΄Θα μιλήσω ειλικρινά. Δεν μου άρεσε το θέμα της αλλαγής των πόντων. Το βρήκα άσκοπο, ανούσιο και ελαφρώς κοροϊδία στο κοινό που αγοράζει από την αρχή τα κουτιά. Τον προηγούμενο μήνα είχα αποφασίσει να σταματήσω τη συνδρομή. Δεν με ενθουσίασε. Είχα μαζέψει και τους πόντους θα τους εξαργύρωνα και όλα καλά. Αλλά κάτι με ώθησε (χωρίς να ξέρω τα των πόντων) να το αγοράσω. Δεν το μετανιώνω μόνο και μόνο για το Morrocanoil. Όποιος ξέρει τι είναι το μπραντ καταλαβαίνει τη χαρά της beauty lover. Από εκεί και πέρα ελεύθερη βούληση έχουμε, όποιος δεν θέλει δεν το αγοράζει και μποϊκοτάρει και όλα τα υπόλοιπα κουτιά. Είναι προσωπική επιλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου με καλύπτεις απόλυτα! Συμφωνώ 100% σε όλα...Και στο θέμα των πόντων φυσικά, ήταν απαράδεκτο.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα με Εύη!!Νομίζω ότι μας κοροιδεύει πολύ το glowbox!
      εχω ξενερώσει απίστευτα...δεν μου κάνει καθόλου "κέφι" να το αγοράσω!
      Παρόλα αυτά,αρκετά ενδιαφέροντα προιόντα με καλύτερο φυσικά το moroccan oil!!
      Να τα χαρείς Ιωάννα μου!!!!

      Σε τάγκαρα!
      http://beautyandthefoodbeast.blogspot.gr/2013/11/whats-in-my-shower.html#.UoOa_eL_F0U

      Διαγραφή
    3. Αυτό με τους πόντους ήταν επιεικώς απαράδεκτο. Επιεικώς... Κλονίζει την εμπιστοσύνη των πελατών στην εταιρία. Θέλω να πιστεύω πως θα γίνει κάτι άλλο, τουλάχιστον για τις πελάτισσες που ήδη συγκέντρωσαν τους πόντους και για αυτές που κοντεύουν να τους συγκεντρώσουν. Παρόλα αυτά το περιεχόμενο αυτήν τη φορά ήταν super!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ Βίκυ μου! Έρχομαι να δω το tag! :D
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3

      Διαγραφή
    4. Emena pou mou ekatse kerastase pou eixa agorasei molis ti na pw? Apogoiteusi tis beauty lover!

      Διαγραφή
    5. Xαχαχα!!! Φαντάζομαι Εύη μου! :Ρ

      Διαγραφή
  4. Πέρα από το λαδάκι μαλλιών δεν ξέρω κατά πόσο άξιζε!
    Ειδικά τώρα που από 12 το πήγαν στα 14 ευρώ!
    Με 16 όπως έγραψες κι εσύ αγοράζεις το λαδάκι.
    Μπορεί να μου πει κάποια τί ε΄γινε με τους πόντους?
    Εγώ το πήρα Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο και δεν το ξαναπήρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμως με 15 απέκτησα το λαδάκι + άλλα τρία υπέροχα προϊόντα. Για μένα που ήθελα ούτως ή άλλως να το αγοράσω ήταν εξαιρετική ευκαιρία! Καταπληκτική! :)
      Με τους πόντους έγινε το εξής καλή μου...Ενώ χρειαζόταν να συγκεντρώσεις 200 πόντους για να αποκτήσεις 10 ευρώ έκπτωση στις αγορές του e-shop, ξαφνικά τους έκαναν 300. Το θέμα ότι πολλά κορίτσια είχαν ήδη συγκεντρώσει τους 200 πόντους (ή θα τους συγκέντρωναν) στηριζόμενες σ'αυτό, και τώρα ουσιαστικά έμειναν "ξεκρέμαστες".
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. Ούτε καν το κατάλαβα!
      Εγώ προσπάθησα να το παραγγείλω Σεπτέμβρη και Οκτώβρη, αλλά δεν πρόλαβα!
      Τέλος πάντων, το λαδάκι είναι απο τα καλύτερα.
      Είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθείς!

      Διαγραφή
  5. Ο αφρός με το τριαντάφυλλο μου τράβηξε την προσοχή! Φαντάζομαι το άρωμα!;) Πολύ ωραίο το κουτάκι σου!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να το δοκιμάσω... Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Βασιλική μου! Πολλά φιλάκια! <3 :)

      Διαγραφή
  6. Η αλήθεια είναι ότι δε με ενθουσιάζει το μέγεθος των προϊόντων αλλά αφού είναι αρκετά να τα δοκιμάσουμε και να διαμορφώσουμε άποψη μου αρκεί.. Φαίνονται ενδιαφέροντα πάντως ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λαδάκι Claire μου είναι πολύ μεγάλο...Αν υπολογίσω σε σχέση με το λαδάκι που χρησιμοποιώ τώρα (που είναι πιο λεπτόρρευστο από το moroccanoil) θα μου κρατήσει παραπάνω από 3-4 μήνες. Τα υπόλοιπα είναι είναι μικρούλια αλλά γλυκούλια....:)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. Πόσο ωραίο που είχε μέσα το Moroccan Oil! Θα θελα πολύ να το δοκιμάσω και είναι καλή ευκαιρία που το πήρες μέσω του Glowbox! Φιλιά Ιωάννα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Κοραλλία χαμογελούσα σαν χαζή όταν άνοιξα το κουτάκι και το είδα. Το ήθελα πάρα πολύ...Και ξέρεις είναι πιο ωραίο να σου έρχεται ως έκπληξη αυτό που θες...πιο ωραίο από το να το αγοράζεις!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  8. Egw dn exw paralavei akoma! Einai to prwto m koutaki :)
    En8ousiasika para pl molis eida oti 8a perilamvanei Moroccan Oil gt to xreiazomai pragmatika :P
    Alla oso en8ousiastika m auto toso apogoiteutika pou dn uparxei oute ena proion makigiaz :(
    Pisteuw oti san kouti a3izei ta lefta t k me to parapanw k dn dikaioume na exw parapono alla...krima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο το χρειαζόμουν! :)
      Ναι δυστυχώς αυτό που λες είναι μεγάλη αλήθεια...Κι εγώ περιμένω περισσότερα μακιγιάζ στους επόμενους μήνες! Ειδικά στο επόμενο κουτάκι που θα είναι και πιο "χριστουγεννιάτικο". <3

      Διαγραφή
  9. θα συμφωνησω κι εγω με την/ τον ''ανωνυμος''... ειχα παρει ολα τα προηγουμενα κουτια.. αν εξαιρεσω τα 2 πρωτα, τα επομενα ηταν απογοητευτικα... οσο παει και χειροτερο περιεχομενο... μικροτερες συσκευασιες, ακριβοτερη τιμη, αγνωστες ( κατ' εμε) μαρκες... εχουν ανακοινωθει ηδη 2 μερες οι συνδρομες κι ακομα δεν εχουν εξαντληθει...που αλλες φορες σε λεπτα εξαντλουνταν! κατι λεει αυτο... συν οτι σπανιζουν τα προϊοντα μακιγιαζ που λιγο πολυ ολες προτιμουμε..να πω την αμαρτια μου, ειδα το ποστ σου και προλαβα κι ακυρωσα την συνδρομη.. δε νομιζω να το ξαναπαρω προσωπικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μάρκες Angie μου είναι πάρα πολύ γνωστές...Οι πιο γνωστές που υπάρχουν η κάθε μία στην κατηγορία της: moroccanoil, avon, ysl, kiehl's, lancome, fresh line...Υπάρχουν και κάποια πιο "σπάνια", πιο "ψαγμένα", όμως διεθνώς αναγνωρισμένα και αγαπημένα προϊόντα. Σ'αυτό με τα προϊόντα μακιγιάζ συμφωνώ απόλυτα. Πάντως δεν θέλω να γκρινιάξω γι'αυτό το κουτί γιατί για εμένα το moroccanoil αξίζει για 5 μακιγιάζ! :P Αυτό για τις συνδρομές το πρόσεξα κι εγώ...Σίγουρα αυτό θα πρέπει να τους κάνει να αναλογιστούν κάποια πράγματα...
      Φιλάκια πολλά! :) <3

      Διαγραφή
    2. moroccanoil,avon, ysl, kiehl's, lancome, fresh line φυσικα και ειναι γνωστες... αλλα τα υπολοιπα πρωτη φορα τα ακουω.... αναφερομαι στο κουτι Νοεμβριου,μονο τα λαδι αξιζει για μενα. Επισης ενα αλλο μειονεκτημα ειναι οτι μπαινουμε ολες στο ''ιδιο τσουβαλι''.. αλλες αναγκες εχει μια 20χρονη κοπελα, αλλες μια 40+, αλλες μια με ξηρη επιδερμιδα, αλλες μια με λιπαρη η επιδερμιδα με ακμη... ισως επανελθω τον Δεκεμβριο, απλα τον Νοεμβριο δεν μου εκανε κλικ να το αγορασω γι αυτο και το ακυρωσα. 1-2 full size επισης προιοντα επιβαλλονται νομιζω να υπαρχουν, οχι μονο δειγματα..

      Διαγραφή
  10. Αααααα ζηλεύω πάρα πολύ, εάν έμενα Ελλάδα όλο το χρόνο θα γραφόμουν στη συνδρομή αλλα δυστυχώς δεν :( να τα χαρείς!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ηλιάνα μου (σωστά το λέω; :Ρ)
      Αλήθεια δεν μένεις στην Ελλάδα; Που μένεις αν επιτρέπεται; Το έχεις ψάξει να δεις αν υπάρχουν κι εκεί αντίστοιχα κουτάκια;
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
    2. Σωστότατα το λες :) μένω Ρουμανία, Ελλάδα έρχομαι μόνο γιορτές και καλοκαίρι :( Εδώ δεν έχουν κάτι αντίστοιχο. Είχαν ένα, νομίζω Pinkbox αλλά μόνο δείγματα βάζουν οπότε δεν αξίζει.

      Διαγραφή
    3. Μπορεί σιγά σιγά να φτάσει κι εκεί αυτή η μόδα! :) Όλο και κερδίζει έδαφος! Αλλιώς αν είσαι τυχερή, όταν έρθεις Ελλάδα! :D <3

      Διαγραφή
  11. Ωραία προϊόντα, ωστόσο, μη έχοντας δοκιμάσει ποτέ το Glowbox δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο.
    Ωστόσο, συμφωνώ με αρκετά από τα σχόλια <3
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύα μου! :)
      Φιλάκια πολλά!!! <3

      Διαγραφή
  12. Εμένα μου άρεσε μόνο το Moroccanoil Treatment, με τα άλλα δεν ενθουσιάστηκα...14 ευρώ για αυτά μου φαίνονται πολλά νομίζω ότι το Glowbox έχει αρχίσει και χαλάει πολύ :)
    Πάντως η παρουσίαση και το post είναι πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ όμορφη η παρουσίαση που μας έκανες :)
    Επίτρεψέ μου να συμφωνήσω και εγώ με πολλές κοπέλες εδώ :Ρ. Θεωρώ ότι 15 ευρώ είναι πολλά για travel size προϊόντα :/ Δεν ξέρω. Δεν έχει τύχει να πάρω ποτέ τέτοιο κουτάκι αλλά κάποιο παιχνίδι παίζεται γύρω από αυτά. Προφανώς και δε μας αγαπάνε τόσο πολύ :Ρ Κάποιο (μεγάαααλο) κέρδος έχουν αυτοί :Ρ χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :)
      Φυσικά και έχουν κέρδος Έφη μου, εταιρία είναι. Δεν βρίσκω κάτι κακό σ'αυτό. Προσωπικά, εφόσον θέλω να δοκιμάζω συνεχώς πολλά και νέα προϊόντα λόγω του blog με συμφέρουν πολύ τα 15 ευρώ. Για παράδειγμα, εγώ τα 16 ευρώ που κοστίζει το moroccanoil (ή τα 40) θα τα έδινα κάποια στιγμή ούτως η άλλως. Τώρα όμως δεν θα χρειαστεί. Έδωσα 15 και απέκτησα αυτό (που είναι σε ποσότητα που πωλείται) και άλλα τρία ενδιαφέροντα travel size προϊόντα. Και ήταν έκπληξη, οπότε η χαρά μου ήταν πολύ μεγαλύτερη! Βέβαια αν το κουτί αντί για το moroccanoil περιείχε κάτι άλλο, λιγότερο γνωστό και λιγότερο ακριβό τότε θα έμενα κι εγώ πολύ απογοητευμένη...
      Φιλάκια πολλά Έφη μου! <3

      Διαγραφή
  14. πιστεύω πως το τι θεωρεί κάθε κοπέλα ακριβό/φτηνό/κοροιδία ή μη,είναι πολυ΄αντικειμενικό! γενικώς και εγώ πιστεύω πως δεν αξίζει-σύμφωνα με τη δική μου γνώμη,όμως δεν καταδικάζω όσες κοπέλες τους αρέσει-νομίζω πως είναι αυτονόητο αυτό!!! όμως βλέποντας το λαδάκι, ξετρελάθηκα και ζήλεψα-με την καλή έννοια,μόνο για αυτό πιστεύω πως αξίζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούλα μου κι εγώ αυτό έπαθα! Όταν το είδα ξέχασα όλα τα υπόλοιπα!!! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία παρουσίαση Ιωάννα μου! Η αλήθεια είναι πως είχα πει ότι δεν θα ξαναπάρω το glowbox, αλλά με το που είδα πως το κουτί έχει το moroccanoil το πήρα, γιατί είναι ένα προιόν που θέλω πολύ να δοκιμάσω! Ελπίζω μόνο να είμαι τυχερή και να μου βάλουν το λαδάκι και όχι την κρέμα της Kerastase γιατί θα είναι τρομερή απογοήτευση...

    Φιλάκια πολλά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Βασιλική μου; Βάζουν και Kerastase; Καλά εγώ ξέρεις πόσο τα αγαπώ, οπότε και σε αυτήν την περίπτωση θα ήμουν τρισευτυχισμένη! :)))
      Φιλάκια πολλά Βασιλική μου! <3

      Διαγραφή
    2. Ναι Ιωάννα μου, βάζουν είτε το moroccanoil, είτε την κρέμα της Kerastase,την elixir ultimate fine cream! :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Γειά σου Ιωάννα μου!!!Ελπίζω να τα χαρείς όλα!!Εγώ δεν έχω πάρει ποτέ κάποιο συνδρομητικό κουτί και δεν έχω κατασταλάξει ακόμη αν θέλω να πάρω ή όχι!!Το συγκεκριμένω θα ήθελα πάρα πολύ να το πάρω γιατί έχω σκοπό να πάρω το Moroccanoil,ή μάλλον σίγουρα θα το πάρω, οπότε αντί να δώσω 16ευρώ και να πάρω μόνο αυτό θα έδινα 15ευρώ και θα δοκίμαζα και τα υπόλοιπα προιόντα.Το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε όταν κάνουμε την αγορά του κουτιού τι περιέχει μέσα.
    Ελπίζω για όσες κοπέλες αγοράσουν μελλοντικά συνδρομητικά κουτιά να τους αρέσουν πάρα πολύ και να το χαρούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρω μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...Αυτό προσπαθώ να πω κι εγώ...Πως τελικά συμφέρει, εφόσον θα αγόραζες κάποιο από τα προϊόντα ή εφόσον θες να δοκιμάζεις πολλά προϊόντα... Αλλά ο παράγοντας τύχη είναι όντως ένα θέμα...
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Εύχομαι να χαρείς το κουτάκι σου και τι καλά που πήρες κάτι που ήθελες πολύ!! Για το λαδάκι λέω. Που το έβαλαν φυσικά για "κράχτη", για να χρυσώσουν το χάπι και καλα έκαναν. Θα ήθελα κι εγώ να το δοκιμάσω, αλλά να σου πω την αλήθεια δεν είναι ισχυρό κίνητρο για να ξαναπάρω το Glowbox.
    Αυτό είχε ωραία πραγματάκια κι αν το είχαν βάλει τον προηγούμενο μήνα που αυξήθηκε η συνδρομή
    πιστεύω οτι δεν θα υπήρχαν πολλές αντιδράσεις.
    Με απογοήτευσε κι εμένα η εταιρία αυτή κυρίως για την πολιτική της και λιγότερο για τα προϊόντα της.
    Δεν τη δικαιολογώ και όχι δεν θα το ξαναπάρω αν δεν πειστώ οτι νοιάζεται για τους πελάτες της.
    Να σου πω τώρα που βλέπω το δικό σου όντως θα ήθελα να το είχα πάρει το συγκεκριμένο, άξιζε.
    Αλλά για όλα όσα έγραψαν και τα υπόλοιπα κορίτσια
    ΟΧΙ και πάλι όχι!
    Φιλάκια Ιωάννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα!!! Μία με τα δειγματακια του Σεπτεμβρίου που τα έβρισκες και σε περιοδικά, μία με την αυθαίρετη αυξηση της τιμής, μία με την αυθαίρετη αύξηση των glowpoints... ε...νομίζω τελικά μας κροϊδεύουν!!! Άσε που τον Ιούλιο δεν μπόρεσα να κάνω την αξιολόγηση λόγω λάθους του συστήματος τους, που μου έβγαζε ότι δεν έχω παραλάβει τα προίόντα. Τους έστειλα 2 mail και απάντηση δεν πήρα!! Έχω πάρει όλα τα κουτιά τους από την αρχή, αλλά από τον προηγούμενο μήνα αποφάσισα τέλος με αυτή την εταιρεία!! Και από ότι βλέπω από τα κουτάκια Νοεμβρίου δεν το μετανιώνω!!

      Διαγραφή
    2. @ όμορφη κάθε μέρα, μην ζητάς συγγνώμη, γι αυτό είναι τα σχόλια! Για να φλυαρούμε με τις ώρες! :) Κι εγώ αυτό δεν κάνω; :Ρ
      Η αλήθεια πάντως κορίτσια είναι πως αυτό με τους πόντους με απογοήτευσε κι εμένα πάρα πολύ...πάρα πολύ!
      @ανώνυμη, δεν σου απάντησαν σε mails? Τι να πω...
      Φιλάκια πολλά κορίτσια!!! :)

      Διαγραφή
  18. Αν και σε γενικές γραμμές, μου άρεσε το κουτί του Νοεμβρίου, είμαι τόσο απογοητευμένη απο την εταιρία,που μάλλον, η είναι η τελευταία φορά που το παίρνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον πρόλαβες το Moroccanoil! :) :) Βλέπω πάντως πως η συμπεριφορά της εταιρίας ενόχλησε πάρα πολλούς...
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  19. Πάρα πολυ ωραίο το κουτάκι του Νοεμβρίου!!! Πολύ γνωστές μάρκες με κορυφαίο το λαδάκι!
    Μακάρι να είχαν και οι άλλες συνδρομητικές εταιρίες τόσο γνωστά προιόντα..... Εγώ από την αρχή κάνω μηνιαία αντικαταβολή και έτσι πάντα πληρωνω 15 ευρώ. Νομίζω είναι μία καλή λυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτό κάνω...Γι αυτό δεν μου φάνηκε η διαφορά στα χρήματα...Όντως μακάρι να υπήρχαν σε όλα τα κουτάκια τόσο γνωστές μάρκες! :) <3

      Διαγραφή
  20. Γειά σας, παίρνω το glowbox από το πρώτο κουτί, και ειλικρινά διαβάζοντας τα παραπανω σχόλια έχω να πω ότι μάλλον κάποιες κοπέλες δεν έχουν καταλάβει το πόσο ακριβές και καλές μάρκες είναι οι πιο πολλές που βρίσκουμε μέσα... Δεν είναι δυνατόν να γκρινιάζετε για ένα κουτί που κοστίζει γύρω στα 10-15 ευρώ, και έχει μέσα πανάκριβα προϊόντα, πολλές φορές σε κανονικές συσκευασίες !!! Έχοντας ζήσει στο εξωτερικό, γνωρίζω ότι παρόμοια κουτιά κοστίζουν πολύ ακριβότερα και έχουν μέσα προιόντα σούπερ μάρκετ ! Όποιες ξέρουν, σίγουρα θα συνεχίσουν να το παίρνουν, όποιες όχι, ας σταματήσουν γιατί δεν τους αξίζει κιόλας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μάρκες είναι εξαιρετικές Μαριλού μου, δεν υπάρχει αμφιβολία. Απλώς απ'ότι κατάλαβα οι περισσότερες κοπέλες δυσαρεστήθηκαν από την πολιτική της εταιρίας και όχι από το περιεχόμενο...Νομίζω πως το περιεχόμενο αυτού του κουτιού ήταν αδιαμφισβήτητα εξαιρετικό. :) :)

      Διαγραφή
    2. " Όποιες ξέρουν, σίγουρα θα συνεχίσουν να το παίρνουν, όποιες όχι, ας σταματήσουν γιατί δεν τους αξίζει κιόλας !!!"

      Μαριλού με συγχωρείς, αλλά αυτή την πρόταση δεν τη δέχομαι, τι υπεροψία είναι αυτή; Δεν τους αξίζει;; Μα δεν μας χάρισαν γάιδαρο και τον κοιτάμε στα δόντια..συζητάμε για ένα προϊόν-εταιρεία και λέμε την άποψή μας. Είμαι κι εγώ ανάμεσα σε αυτές που δυσαρεστήθηκαν όχι από το περιεχόμενο του συγκεκριμένου κουτιού, αλλά από την πολιτική της εταιρείας και την παράλογη αύξηση της τιμής. Έχεις δίκιο, η σχέση value for money είναι πολύ καλή, αλλά αρκεί αυτό για να εμπιστευτείς μια εταιρεία; Σε κάποιες αρκεί σε κάποιες όχι. Υπάρχουν κοπέλες που κοιτάζουν και έξω από το κουτάκι. Ας κάνει η καθεμία αυτό που πιστεύει κι ας μην κρίνουμε την γνώμη και τις επιλογές κανενός.
      Θέλω να ξέρεις οτι τα γράφω αυτά με καλές προθέσεις και χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης. :)

      (Ιωάννα, να, φλυάρησα πάλι! χιχι)

      Διαγραφή
    3. Αγαπώ την φλυαρία! :Ρ χιχιχι!!! <3

      Διαγραφή
  21. ΖΗΝΟΒΙΑ ΚΑΛΤΣΙΔΗ15 Νοεμβρίου 2013 - 3:13 μ.μ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ! ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΚΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ (ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ) ΠΟΥ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!! ΑΝ ΓΙΝΑΝΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΚΑΚΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝΕ- ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΣΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ (ΠΟΛΥ) ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζηνοβία μου συμφωνώ και χαίρομαι που μοιράστηκες την άποψή σου μαζί μας...Από άποψη χρημάτων συμφέρει και με το παραπάνω. Και τα brands είναι υπέροχα. Είδα πως πολλά κορίτσια δυσαρεστήθηκαν με την μάσκα της kerastase που παρέλαβαν. Η Kerastase είναι μία από τις καλύτερες εταιρίες περιποίησης μαλλιών και το συγκεκριμένο προϊόν καταπληκτικό! Εγώ δυσαρεστήθηκα μόνο με το θέμα των πόντων. Ήταν μεγάλο πλήγμα στην εμπιστοσύνη των πελατών προς την εταιρία...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  22. Το δικό μου κουτάκι ήταν απογοητευτικό καθώς αντί για το λαδάκι είχε ένα προϊόν μαλλιών της kerastage. Όλα travel size συνολική αξία κάτω των 7 ευρώ και πολλά λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Micha μου η συγκεκριμένη κρέμα της Kerastase είναι κορυφαίο προϊόν και κοστίζει 35 ευρώ (αν κρίνω από την αντιστοιχία με το κανονικό elixir ultime, το travel size της κρέμας κοστίζει 15-16 ευρώ, ακριβώς όσο και το moroccanoil που είχε το δικό μου κουτί). Επομένως η συνολική αξία του δικού σου κουτιού είναι 37 ευρώ επίσης. Εγώ θα χαιρόμουν το ίδιο αν είχα την κρέμα! Θα δεις πως είναι υπέροχη :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Βρε κορίτσια γιατί τόση γκρίνια! Έλεος, να έχει Kerastase το κουτάκι και να γκρινιάζουμε. Και εγώ την κρέμα της Kerastase είχα και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη. Νομίζω κιόλας πως είναι σε αρκετά καλή ποσότητα για να την κρίνουμε αν είναι τόσο καλή όσο λένε. Ποια είναι η γνώμη σου Ιωάννα για την Neal's Yard? Δεν την έχω ακουστά.
    Φιλάκια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου, αν με διαβάζεις θα ξέρεις πως λατρεύω την Kerastase. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, το να υπάρχει προϊόν kerastase μέσα στο κουτάκι είναι υπέροχο! Και το συγκεκριμένο είναι ένα νέο, πολλά υποσχόμενο προϊόν της best-seller σειράς της εταιρίας. 50ml είναι πολύ καλή ποσότητα. Συχνά χρησιμοποιώ προϊόντα της kerastase σε αυτήν την ποσότητα και δεν είναι καθόλου φθηνά. Η Neal's Yard ως brand έχει εξαιρετικές κριτικές. Έως τώρα βέβαια δεν είχε τύχει να δοκιμάσω κάτι, οπότε δεν έχω προσωπική εμπειρία. Το καθαριστικό πάντως μου φάνηκε πολύ καλό :)
      Φιλάκια πολλά Βάσω μου! <3

      Διαγραφή
  24. Μόνο και μόνο για το Moroccanoil αξίζει αυτό το κουτί! Θέλω οπωσδήποτε να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας ετοιμάσω οπωσδήποτε review Μαριάννα μου!!! :) :)

      Διαγραφή
  25. Εμένα με ενόχλησε το μέγεθος των προϊόντων. Το αφρόλουτρο και η κρέμα σώματος είναι σε πολύ μικρές ποσότητες για να σχηματίσεις άποψη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά έμεινα ικανοποιημένη από τα μεγέθη, ειδικά σ'αυτό το κουτάκι... :)

      Διαγραφή