Μέλι και ενυδάτωση από την The Body Shop!


Προτού ο κόσμος πάρει τη μορφή που ξέρουμε σήμερα, υπήρχαν οι Τιτάνες. Ο ηγέτης τους ο Κρόνος, γιος της Γαίας και του Ουρανού, κατάφερε με πονηριά να εκθρονίσει τον πατέρα του και να λάβει τη θέση του. Φοβούμενος όμως την ίδια μοίρα στράφηκε εναντίων των παιδιών του. Η γυναίκα του η Ρέα, θέλοντας να προστατέψει το μικρότερο από τα παιδιά της, τον Δία, τον έκρυψε σε μια σπηλιά της Κρήτης. Εκεί τροφός του υπήρξε η Μέλισσα. Η Μέλισσα λοιπόν και κατά συμβολική επέκταση το μέλι, ήταν εκείνη που ανέθρεψε τον βασιλιά των θεών.


Ήδη από τη Θεογονία το μέλι κατέχει εξέχουσα θέση στην αρχαία ελληνική μυθολογία. Η θρεπτική σύστασή του και οι μοναδικές του ιδιότητες είχαν γίνει αντιληπτές στον άνθρωπο χιλιάδες χρόνια πριν. Έτσι, από πολύ νωρίς, το μέλι συνδέθηκε αναπόσπαστα με τους θεούς, με τη ζωή και τις συνήθειές τους. Ήταν κάτι απόκοσμο και συνάμα κοσμικό, κάτι θείο και μαζί θνητό, ένα δώρο του θεού στον άνθρωπο.

Το δώρο αυτό εκμεταλλευόμαστε κι εμείς σήμερα με πολλούς τρόπους. Το αγαπάμε και το εμπιστευόμαστε.  Η γλυκιά γεύση του και το πλούσιο άρωμά του το κάνουν λαχταριστό, οι θρεπτικές και ενυδατικές του ιδιότητες πολύτιμο.
Η βιομηχανία της ομορφιάς δεν θα μπορούσε φυσικά να μείνει απαθής απέναντι σε αυτήν την αδυναμία μας. Μια συνταγή με μέλι θα είναι πάντα επιτυχημένη πριν καν δημιουργηθεί.


H The Body Shop το γνωρίζει καλά αυτό και το απέδειξε πρόσφατα με τον πιο απολαυστικό τρόπο. Η οικογένεια των αρωματικών σειρών της εταιρίας μετράει εδώ και λίγους μήνες ένα νέο μέλος, την σειρά Honeymania!

Mέλι αγνό και θρεπτικό, καρπός Δίκαιου Εμπορίου, συλλεγόμενο με τα χέρια, βρώσιμο, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά...Αυτό είναι το μέλι της The Body Shop. Βρίσκεται σε όλα τα προϊόντα της Honeymania για να χαρίσει και σε εμάς τα μοναδικά του οφέλη.


Η πολυτελής υφή των προϊόντων θα σε μαγέψει. Η αίσθηση τους θα σε συναρπάσει. Το άρωμά τους θα σε ταξιδέψει. Οι νότες μελιού ανθέων και γλυκού μελιού δημιουργούν τον πιο ευχάριστο συνδυασμό που μπορείς να φανταστείς. Άρωμα πλούσιο, λουλουδένιο, απολαυστικό, ξεσηκωτικό, θα θες να σε συντροφεύει όλη μέρα. Και πράγματι θα σε συντροφεύει χάρη στην ποικιλία των προϊόντων της σειράς. Κρέμες, σαπούνια, scrubs, lip balms και αρώματα θα κρατήσουν ζωντανή την αγαπημένη σου μυρωδιά για περισσότερο απ'όσο φαντάζεσαι.


Όταν το βούτυρο συνάντησε το μέλι τι συνέβη;


To Homeymania Body Butter, το πιο λαχταριστό "βούτυρο" που δοκίμασες ποτέ! Θα προσφέρει απόλυτη ενυδάτωση στην επιδερμίδα σου και θα της χαρίσει μεταξένια απαλότητα. Δεν θα το νιώσεις λιπαρό, θα απορροφηθεί πολύ γρήγορα. Θα το αγαπήσεις πολύ, όπως ακριβώς αγάπησες και τα υπόλοιπα body butters των The Body Shop. Μπορεί και περισσότερο.

Μην χάνεις λοιπόν καιρό. Επισκέψου τώρα το πιο κοντινό σου κατάστημα The Body Shop και γνώρισε την Honeymania, την αρωματική σειρά που θα σου κλέψει την καρδιά.


Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Honeymania; Πως σου φάνηκε;

12 σχόλια:

  1. Μας γλύκανες και σήμερα... Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της σειράς, αλλά έχω βάλει στο μάτι το body butter.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω λατρέψει Κορίνα μου! Να το δοκιμάσεις, αξίζει :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ! <3

      Διαγραφή
  2. Άλλο ένα ακόμα ωραίο post, Ιωάννα μου! Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της σειράς, αλλά μ' έπεισες να την κάνω τη βόλτα μου σε κάποιο κατάστημα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! :)
      Ναι, κάνε μια βολτίτσα...Θα ενθουσιαστείς! <3

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία παρουσίαση κι αυτή! Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά τα έχω μυρίσει και λατρεύω το άρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κοραλλία μου! :)
      Κι εγώ τα λατρεύω! Είναι η αγαπημένη μου σειρά! <3

      Διαγραφή
  4. Ειλικρινά δεν πίστευα ότι θα μου αρέσει τόσο πολύ η μυρωδιά από τα συγκεκριμένα προϊόντα, περίμενα να είναι πολύ "μελένια". Πριν λίγες μέρες όμως τα δοκίμασα και ενθουσιάστηκα από το άρωμά τους και από την υφή του body butter που συνηθίζω να χρησιμοποιώ. Ως συνήθως οι τιμές είναι τσιμπημένες αλλά θα περιμένω κάποια προσφορά για να αγοράσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις βάλουν προσφορά θα σας ενημερώσω κι εγώ! :) Είναι υπέροχα! <3

      Διαγραφή
  5. διαβάζω τόσο καιρό γι'αυτή τη σειρά κι ακόμα δεν έχω βρει ευκαιρία τουλάχιστον να τα μυρίσω...ελπίζω να μπορέσω να το κάνω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το body butter κάθε μέρα μ'αρέσει και πιο πολύ! Πολύ ωραία παρουσίαση Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ακριβώς αυτό έχω πάθει Μαριάννα μου! Ακριβώς αυτό! Ευχαριστώ πάρα πολύ! <3

      Διαγραφή