Το Νέκταρ


Σύμφωνα με τον αρχαίο μύθο, η αθανασία των θεών του Ολύμπου πήγαζε από την τροφή τους. Η αμβροσία και το νέκταρ τους χάριζαν τη δύναμη και την αιώνια ζωή που απολάμβαναν. Το νέκταρ ήταν το ποτό των θεών, ένα ποτό γλυκόπιοτο που είχε ως βάση το μέλι και κάποια αποσταγμένα βότανα. Χάρη στην εκλεκτή θρεπτικότητα που το διέκρινε, ονομάστηκε ποτό της ζωής, της δύναμης και της αντοχής.

Η Fresh Line με τις μαγικές συνταγές της - θυμάσαι που σου είχα πει πως τις αντλεί από αρχαία συγγράμματα; - φέρνει το μύθο στη ζωή! Επηρεασμένη από την αρχαία ελληνική παράδοση, δημιουργεί το δικό της "Νέκταρ", για να μας χαρίσει τη ζωή, τη δύναμη και την αντοχή που χρειαζόμαστε.


Η σειρά ΝΕΚΤΑΡ της Fresh Line έχει ως βάση το μέλι και τον βασιλικό πολτό. Είναι μια σειρά βασιλικής τροφής για τα μαλλιά, το πρόσωπο και το σώμα.
Το μέλι, μία από τις πλουσιότερες τροφές που γνώρισε ο άνθρωπος, περιέχει άφθονα πολύτιμα συστατικά, όπως οι υδατάνθρακες, οι πρωτεΐνες, τα αμινοξέα, οι κετόνες κ.α. Αυτός ο συνδυασμός θρέφει και ενδυναμώνει τον οργανισμό με τον πιο απολαυστικό τρόπο. Φαντάσου λοιπόν τι συμβαίνει σε επίπεδο κοσμετολογίας.

Σήμερα όμως εδώ θα σου μιλήσω για τα μαλλιά και επομένως για το σαμπουάν και τη μάσκα της Νέκταρ.


Μέλι για επανόρθωση, βασιλικός πολτός για βαθιά θρέψη, δάφνη για δύναμη, σύμφυτο για ανάπλαση, Αχιλλέα για καταπράυνση και ισορροπία. Η παραπάνω συνταγή της Νέκταρ ήταν για χρόνια κρυμμένη στο τετράδιο της γιαγιάς, φυλώντας καλά τα μυστικά της. Όταν βγήκε στο φως, δύο μικρές προσθήκες ήρθαν για να την κάνουν τέλεια. Η πρώτη ήταν η αλόη με τις μαλακτικές της ιδιότητες, η δεύτερη η D-πανθενόλη με την ενυδατική της δράση.

Το τελικό αποτέλεσμα, ενσωματωμένο πλέον στα προϊόντα της σειράς, κάνει θαύματα για την τρίχα. Τα μαλλιά γίνονται απαλά σαν μετάξι και αισθητά πιο δυνατά. Ο συνδυασμός της μάσκας και του σαμπουάν τους χαρίζει λάμψη και ανάλαφρη κίνηση, ενώ παράλληλα απαλύνει την τρίχα. Έτσι, η εικόνα των μαλλιών είναι πιο υγιής και η ποιότητά τους αισθητά αναβαθμισμένη.
Είναι κατάλληλα τόσο για μόνιμη χρήση, όσο και για χρήση κατά διαστήματα, ως θεραπεία.


Αν θες να σου πω μια αλήθεια, το Νέκταρ με έκανε να βάλω στην άκρη -τουλάχιστον για ένα διάστημα- το argan oil που ξέρεις πόσο πολύ αγαπώ. Είναι κι αυτό το άρωμά του που με ξετρελαίνει. Έντονο, αλλά πολυτελές, απερίγραπτα αναζωογονητικό, σε συντροφεύει όλη την ημέρα.

Αν αναζητάς μία σειρά περιποίησης μαλλιών, πολυτελή και ευεργετική για την τρίχα, με οφέλη αντίστοιχα αυτών των πανάκριβων εταιριών που συναντάς μόνο στα κομμωτήρια, τότε το Νέκταρ είναι η ιδανική επιλογή για σένα. Αν τα μαλλιά σου είναι ξηρά και ταλαιπωρημένα, όπως τα δικά μου, είμαι σίγουρη πως θα το λατρέψεις!

Το έχεις δοκιμάσει;

20 σχόλια:

  1. Φοβερό... πάνω που έψαχνα μια αλλαγή στη περιποίηση των μαλλιών! Είναι πολύ ωραίο το άρθρο σου... μοιράσου το μαζί μας στη κοινότητα 'Take Me Out' (plus.google.com/communities/106159327973065994315)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Να τα δοκιμάσεις, θα σου αρέσουν πολύ! <3 :)

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο ακούγεται, στα υπόψιν λοιπόν!!
    φιλια
    Μαιρη
    Soap Elixir, natural, hand made products part 2!

    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2013/11/review-and-giveaway-soap-elixir-natural.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτική σειρά Μαίρη μου! Φιλάκια πολλά! :D :*

      Διαγραφή
  3. Κανένα απ αυτά αλλά θέλω πολύ !! Υπέροχο πόστ ευχαριστούμε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Ιωάννα μου για τα καλά σου λόγια!
      Είναι πολύ καλά προϊόντα, εντυπωσιάστηκα!
      Φιλάκια πολλά! <3 <3

      Διαγραφή
  4. Θέλω εδώ και καιρό να δοκιμάσω προϊόντα της Fresh Line για τα μαλλιά αλλά εδώ που μένω δεν έχει. Περιμένω να ανέβω Αθήνα και μάλλον θα είναι αυτά τα πρώτα που θα πάρω! Μήπως γνωρίζεις και τιμές;
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου, φυσικά και γνωρίζω! :)
      Το σαμπουάν στο μέγεθος που βλέπεις κοστίζει 5,30 ευρώ, στο μεγαλύτερο 11,90.
      Η μάσκα κοστίζει 16,50 ευρώ.

      Διαγραφή
    2. Τέλεια ευχαριστώ πολύ! Θα τα τιμήσω δεόντως μόλις τα βρω και θα κάνω και review! Ωραίο ποστ και ωραίο Blog κορίτσι μου! :-*
      mariasbeautifulworld.blogspot.gr

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! :) <3

      Διαγραφή
  5. Ο βασιλικός πολτός έχει πολλά οφέλη! Ακόμα μια πολύ ωραία ανάρτηση Ιωάννα μου! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κοραλλία μου!!! Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προιόν από την σειρά..αλλά πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω την μάσκα!!
    To μέλι αλλά και ο βασιλικός πολτός έχουν εξαιρετικές ιδιότητες!!Ασε που το μέλι είναι το μόνο αγαθό που δεν χαλάει/λήγει!
    Φιλάκιαααααααααα!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει πολύ Βίκυ μου! Σωστό αυτό που λες για το μέλι, δεν το είχα σκεφτεί! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. Σήμερα ανέβασα review για μερικά από τα προϊόντα της σειράς!
    Η μάσκα είναι αγαπημένη <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ υπέροχα Εύα μου! Θα το διαβάσω σίγουρα! Καλά η μάσκα είναι άπαιχτη! :) <3

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω Fresh Line! Πάρα πολύ ωραίο post! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά μετά από αυτό το υπέροχο review τα θέλω οπωσδήποτε στα χέρια μου και στα μαλλιά μου!!!

    staceysbeautylife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Stacey μου! Είναι υπέροχα προϊόντα, αξίζουν την δοκιμή! <3

      Διαγραφή