Ενημέρωση - Ανακοίνωση


Πριν από δύο χρόνια περίπου, πριν γνωρίσω εσάς, πριν γνωρίσω ακόμη και το beauty blogging, έκανα μια σπουδαία ανακάλυψη στον μαγικό κόσμο του internet. Σε μία τυχαία αναζήτηση, άσχετη από blogs και bloggers, "έπεσα" πάνω σε ένα blog που έμελλε να αγαπήσω.

Από τότε κάθε μέρα, αμέσως μόλις ξυπνούσα, το πρώτο πράγμα που πληκτρολογούσα στον υπολογιστή μου ήταν το όνομα εκείνου του blog. Και η αγωνία μου ήταν στ'αλήθεια πολύ μεγάλη. Ανυπομονούσα τόσο πολύ να διαβάσω κάθε νέο άρθρο, ανυπομονούσα να ταξιδέψω στις μαγικές λέξεις εκείνης της editor. 
Μια μέρα αποφάσισα να της μιλήσω. Ήθελα τόσο πολύ να γνωρίσω εκείνη τη κοπέλα που έγραφε τόσο όμορφα. Κι έτσι ακολούθησε μία υπέροχη διαδικτυακή γνωριμία. Η κανονική γνωριμία συνέβη πολύ αργότερα.


Στο μεταξύ, μέσα από τις λέξεις της, μέσα από τα γλυκά της άρθρα, πήρα θάρρος. Έφτιαξα το δικό μου blog και γνώρισα εσάς, τις διαδικτυακές μου φίλες. Μπορεί να μην βρεθούμε ποτέ από κοντά, όμως πολλές από εσάς νιώθω πως σας γνωρίζω μέσα από τα λόγια σας, μέσα από τα σχόλιά σας και μέσα από τα δεκάδες υπέροχα μηνύματα που μου στέλνετε καθημερινά. Και αυτό είναι μοναδικό!
Θέλω λοιπόν τώρα, να μοιραστώ εδώ μαζί σας κάτι πολύ σημαντικό. Κάτι που με έχει κάνει απίστευτα χαρούμενη και που ξέρω πως θα κάνει χαρούμενες κι εσάς που τόσο με στηρίζετε. Άλλωστε αυτό δεν λένε; Πες στο φίλο σου τη χαρά σου και θα γίνει διπλή, πες του τη λύπη σου και θα γίνει μισή.

Όταν πριν μιλούσα για ένα blog, στην ουσία μιλούσα για ΤΟ blog. Μιλούσα για το beautyblog.gr. Και όταν μιλούσα για κάποια editor μιλούσα για την Τζούλια Κυριλή. Είμαι σίγουρη πως όλες σχεδόν την γνωρίζετε και την αγαπάτε όπως κι εγώ.


Ήρθε λοιπόν και η στιγμή που γνωριστήκαμε από κοντά. Η συμπάθεια ήταν άμεση και αμοιβαία, προϋπήρχε για την ακρίβεια. Μην σας τα πολυλογώ όμως και σας κουράζω, το ένα έφερε τ'άλλο  και όλα μαζί οδήγησαν στο καλύτερο πράγμα που μου συνέβη μέσα στο 2013.

Από εδώ και πέρα, το beautyblog.gr  θα φιλοξενεί συχνά-πυκνά και δικά μου άρθρα! Ναι κορίτσια μου, οι νεραϊδούλες μας θα υπάρχουν κι εκεί. Δεν φαντάζεστε τι μεγάλη χαρά που μου δίνει αυτό. Είναι στ'αλήθεια υπέροχο να συμμετέχεις σε κάτι που τόσο πολύ αγαπάς, σε κάτι που θαυμάζεις.  Θα χαρώ πολύ, μαζί με τα μοναδικά posts της Τζούλιας που είμαι σίγουρη πως ήδη απολαμβάνετε, να διαβάζετε και τα δικά μου.

Φυσικά το ραντεβού μας εδώ δεν σταματά! Απλώς τώρα πια θα τα λέμε από δύο διαφορετικά σημεία. Και από εδώ, αλλά και από το αγαπημένο beautyblog.gr!







34 σχόλια:

  1. τι τυχερη που εισαι...συγχαρητηρια..το αξιζεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο υπέροχο συναίσθημα σου εύχομαι μέσα απ την καρδιά μου και άλλα τέτοια πολλά..Σκέψεις και θέλω να γίνονται πράξη. P.S. Kαι γω θέλω πααααααααρα πολύ να σε γνωρίσω και ας μη έχω blog :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Κι εγώ θέλω πάρα πολύ να σε γνωρίσω! Πάρα πολύ όμως.... Αν βρεθείς ποτέ στην Αθήνα, θα ήταν τέλεια! :)

      Διαγραφή
    2. Πριν κάνα μήνα ήρθα αλλά ήταν για λίγο η επόμενη φορά σίγουρα !!:D

      Διαγραφή
  3. Μπράβο βρε Ιωάννα μου. <3 Σου εύχομαι τα καλύτερα γιατί πραγματικά είσαι πολλή καλή σε αυτό που κάνεις ! Καλή αρχή :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου να σαι καλά, σ ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα νέα είναι αυτά Ιωάννα μου!Μπορεί να μην σε ξέρω προσωπικά αλλά θα σε ακολουθώ όπου και αν γράφεις γιατί μου αρέσουν πολύ τα post σου!!!Μακάρι να καταφέρω και εγώ αρχικά να αγαπηθεί το blog μου όσο το δικό σου,γιατί είμαι ακόμη στην αρχή.Το έφτιαξα στις 30/09.Αλλά το αγαπώ πολύ όσο εσύ το δικό σου (που φαίνετε ότι το αγαπάς) και θα το προσπαθήσω!!!!Και πάλι μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ γλυκιά Μάρω μου και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Χαίρομαι που σου αρέσουν τα posts σου; Το να αγαπάς αυτό που κάνεις είναι η αρχή για τα πάντα! Είμαι σίγουρη πως θα το καταφέρεις! Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  5. η Τζούλια απλά δείχνει πόσο προχώ άτομο είναι προσφέροντας σου μια θαυμάσια ευκαιρία...προφανώς και την αξίζεις...go for it and keep blogging beautifully !!!! :) συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προχώ ε; Χαχα δεν το είχα σκεφτεί ετσί...
      Ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Ιωάννα! Σου αξίζει τόσο πολύ αυτό!
    Παρακολουθώ το blog σου από την αρχή και έχεις φτάσει πολύ μακριά!
    Το μόνο που έχω να ελπίζω είναι ότι κάποτε θα καταφέρω κι εγώ όσα έχω βάλει ως στόχο!
    Και θα θελα πολύ να σε γνωρίσω κι από κοντά! Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Κοραλλία μου! Τα λόγια σου με κάνουν τόσο χαρούμενη! Σίγουρα θα γνωριστούμε κι από κοντά! Κι εγώ θέλω πολύ!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. Μπράβο, Ιωάννα μου!! Πολύ χαίρομαι για σένα! :)
    Σκεφτόμουν εντωμεταξύ τις τελευταίες μέρες πως τα άρθρα σου όσο περνά ο καιρός είναι όλο και πιο όμορφα γραμμένα και να που τώρα σου 'ρχεται μια ακόμα ανταμοιβή (και λέω "μια ακόμα" γιατί μαζί με σένα το αγαπάμε κι εμείς το blog σου και θέλω να πιστεύω πως αυτό είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή για το χρόνο που αφιερώνεις για να μοιράζεσαι τόσα όμορφα μαζί μας)...
    Φιλάκια πολλά και ελπίζω σε ακόμα καλύτερα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου, τι όμορφα που είναι αυτά που μου γράφεις! Και χαίρομαι που αγαπάς κι εσύ το blog...Αναγνώστριες σαν κι εσένα δίνουν μεγάλη χαρά και έμπνευση! Και εννοείται πως αυτό είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή! <3
      Ευχαριστώ πάρα πολύ! Φιλάκια! :*

      Διαγραφή
  8. Διαβάζω φανατικά beautyblog!LOVE JULIA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητηρια!
    Καλη αρχη σου ευχομαι!
    Και παντα τα καλυτερα να εχεις στην ζωη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελευθερία μου :D
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! <3 <3

      Διαγραφή
  10. Στο είπα και στο fb, στο λέω κι από δω. Συγχαρητήρια!!! Ό,τι καλύτερο εύχομαι, σίγουρα ήσουν τέλεια επιλογή για το beautyblog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου είσαι τόσο γλυκιά! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :D

      Διαγραφή
  11. Μπράβο Ιωάννα μου!!!! Πολλάαα μπράβο και συγχαρητήρια!!!! Καλή αρχή σου εύχομαι!! :) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολλα συγχαρητηρια! χαιρομαι και γω οσο εσυ! ελπιζω μια μερα ολες μας να καταφερουμε ολα αυτα για τα οποια κοπιαζουμε μεσω του blogging μας! Ευχομαι επισης μια μερα ννα κανουμε μια μεγαλη συναντηση καπου στη μεση της Ελλαδας και να νγνωριστουμε ολες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Θα ήταν υπέροχο Μαρία μου! :) <3

      Διαγραφή
  13. Τι καλά!!!!!!! Γράφεις υπέροχα και αλήθεια χαίρομαι να σε διαβάζω και εδώ και εκεί και...παραπέρα! Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, με κάνει πολύ χαρούμενη!!! :D <3

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήριααααααααααααααα κοριτσάκι!!!!!!!
    Καλή αρχή Κουκλίτσα μου!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Βικάκι μου!!! :) :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  15. Μπράβο Ιωάννα συγχαρητήρια.....
    Σου αξίζουν ακόμα περισσότερα...
    Πόπη (Beauty My Life)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Πόπη μου!!! :)
      Με κάνεις πολύ χαρούμενη.... <3

      Διαγραφή
  16. μπράβο σου κοπέλα μου!χαίρομαι πάρα πολύ για σένα!εύχομαι οι επιτυχίες να συνεχίζονται και να αυξάνονται!το αξίζεις γιατί γράφεις πολύ ωραία!το beautyblog ήταν το πρώτο blog ομορφιάς που ανακάλυψα και στη συνέχεια βρήκα όλα τα άλλα!!!και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου! Να'σαι καλά! :) Κι εμένα το πρώτο μου ήταν!!! <3
      Φιλάκια πολλά! :*

      Διαγραφή