Η ζωή είναι ωραία


Έχεις αναρωτηθεί ποτέ σου πόσο όμορφη είναι η ζωή;
Αν κοιτάξεις γύρω σου, ακόμη και το πιο μικρό, το πιο ασήμαντο πραγματάκι μπορεί να στο θυμίσει. Εκεί που αισθάνεσαι απελπισμένος, εκεί που όλα μοιάζουν σκοτεινά, στρέφεις το βλέμμα σου σε κάτι και το βλέπεις να φωτίζεται. Εκεί που κοιτάς τα πάντα χωρίς να τα βλέπεις, βλέπεις κάτι που ποτέ δεν κοίταξες. Και όλα αλλάζουν.


Πάντα πίστευα πως όλα τα συναισθήματα σχετίζονται με τις οσμές. Σκέψου την πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής σου. Δεν αισθάνεσαι το άρωμά της να σε πλημμυρίζει; Ανάποδα τώρα. Σκέψου ένα ευχάριστο άρωμα. Δεν έρχεται στο μυαλό σου μια χαρούμενη στιγμή που βίωσες; Η χαρά, η λύπη, ο φόβος, η αισιοδοξία, ακόμη και ο έρωτας...όλα σχετίζονται με τις μυρωδιές.

Υπάρχουν κάποια αρώματα που με έναν μαγικό τρόπο καταφέρνουν να ταυτίζονται με ορισμένα συναισθήματα. Το La Vie Est Belle της Lancome είναι σίγουρα ένα από αυτά.
Θυμάμαι σαν τώρα την πρώτη φορά που το μύρισα. Έκλεισα τα μάτια μου και χαμογέλασα. Το ονόμασα άρωμα της αισιοδοξίας και της ανεμελιάς. Ήξερα πως φορώντας το ο κόσμος μου θα γίνεται όμορφος, τα προβλήματά μου θα υποχωρούν και η αυτοπεποίθησή μου θα δυναμώνει.


Ας αφήσουμε όμως την "χημεία" του αρώματος να μας διηγηθεί τη δική της ιστορία...

Νότες αχλαδιού και φραγκοστάφυλου είναι η κορυφή του La Vie Est Belle. Είναι η πρώτη εντύπωση που θα σου αφήσει. Θα εξατμιστούν πολύ γρήγορα όμως θα σε βάλουν στο κλίμα της απολαυστικής του συνέχειας. Θα σε ξεσηκώσουν.
Κι έτσι φτάνουμε στην καρδιά του. Η ίριδα, τα άνθη πορτοκαλιάς και το γιασεμί θα διεγείρουν τις αισθήσεις σου. Ο συνδυασμός τους θα σε σαγηνέψει και η διάρκειά τους θα σε βοηθήσει να εντυπώσεις στη μνήμη σου τη μαγεία του. Η καρδιά του αρώματος είναι κατά κάποιο τρόπο η ταυτότητά του, ο χαρακτήρας του.
Η ιστορία τελειώνει στη βάση του. Η βανίλια, η πραλίνα και το πατσουλί είναι οι τελευταίες νότες που θα συναντήσεις. Χαρίζουν θέρμη, αγαλλίαση και ηρεμία. Θυμίζουν παραμύθι. Είναι το περίσσευμα, αυτό που μένει, η τελευταία εντύπωση. Οι μέρες θα κυλούν, όμως το ρούχο που φόρεσες εκείνη τη μέρα θα συγκρατήσει αυτές τις τελευταίες νότες.


Κάπου εκεί λοιπόν συνειδητοποιείς πόσο όμορφη είναι η ζωή. Αυτές οι μικρές, πολύτιμες οσμές μπορούν σίγουρα να στο θυμίσουν.
La Vie Est Belle! Αλήθεια υπάρχει καλύτερο όνομα για ένα άρωμα σαν κι αυτό;





22 σχόλια:

  1. Εξαιρετικά καλογραμμένο ποστ, μπράβο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα συνδυάζεις όλα τόσο ωραία! Μυρίζει καταπληκτικά το άρωμα αυτό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχοοοοοοο άρωμα!μάλλον θα αγοράσω το λαδάκι!!
    Πάντως με χαλάει που τα αρώματα πια δεν είναι αυθεντικά!το συγκεκριμένο είναι αντιγραφή του flowerbomb!Επίσης μύρισα το Ysl manifesto και μου φάνηκε σχεδόν ίδιο με το Hugo Boss Deep red!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι καταπληκτικό Βίκυ μου! :)
      Μμμ...Δεν θα το έλεγα πως είναι αντιγραφή...63 συστατικά περιέχει. Αν το δοκιμάσεις για καιρό θα δεις πως είναι πολύ ιδιαίτερο! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  4. Το αρωμα αυτο ειναι υπεροχο! το έχω και πραγματικα το λατρευω οσο τιποτα! Εχει γινει το αγαπημενο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Ναταλία μου είναι μέσα στη πεντάδα των αγαπημένων μου αρωμάτων! :) <3

      Διαγραφή
  5. θα καταντήσω κουραστική όμως τι ωραία που γράφεις?!!!πολύ όμορφο post!μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου! Σ ευχαριστώ πάρα πολύ! <3

      Διαγραφή
  6. Φοβερό ποστ και το άρωμα με κάνεις να θέλω να το δοκιμάσω!!!
    Stay in touch
    ~Chicates~
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν το έχω αυτό το άρωμα αλλά το μύρισα πριν από αρκετό καιρό σε μια φίλη μου και μου άρεσε πάρα πολύ!!!!!!Νομίζω ότι πρέπει να πάω και εγώ να το δοκιμάσω!

    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Μάρω μου! Είμαι σίγουρη πως θα το λατρέψεις! :)

      Διαγραφή
  8. τι ωραια που τα λες!
    ειναι τελειο αρωμα κ μου αρεσει ως επιλογη η J.Roberts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μ αρέσει πολύ! Είναι τόσο γλυκιά και ταιριάζει τέλεια με το άρωμα!
      Σ'ευχαριστώ πολύ! <3

      Διαγραφή
  9. πολυ ωραιο ποστ!! ανεμελο και ρομαντικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρεπει να ειναι υπεροχο, πολυ ομορφη αναρτηση Ιωαννα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα μου! :) Φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  11. Είναι υπέροχο το συγκεκριμένο άρωμα, το ίδιο και το post σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου Μαριάννα! <3

      Διαγραφή